Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

TV "Tourism" is a television channel which broadcasts special productions in diverse areas dedicated to Bulgaria. The theme of Bulgaria, as a leading motive in the creative practice of TV, is also reflected in its management strategy. The management supports the professional development and strengthening the positions of talented and competent staff as part of its social commitment. The established practice to support national initiatives is a project proposal "New working places in TV "Tourism", which recognizes the idea of providing employment and social inclusion of vulnerable groups. The project consists in revealing six new jobs and opportunity for employment for unemployed or inactive people up to 29 years old. In accordance with the economic viability of the company and its needs for specialized staff, new jobs will be announced such as 3 Editors and 3 Screenwriters position. The new employees will be hired for a period of 12 months, during which they will be involved in the creation and broadcasting of television production with a documentary character. They will be involved in supporting recording, processing and distribution of television materials with natural and historical themes, and in participating in original productions. TThe project has a total duration of 20 months, the first few monts are intended for recruitment, and to 12 monts for employment of approved candidates. After completion of the project activities, Television is committed to keep 50% of the new jobs for another year, ensuring sustainability of the employment and taken responsibility.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни позиции и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Представеното от Телевизия Туризъм проектно предложение в подкрепа на заетостта и социалното включване се изразява в разкриването на 6 работни места за организационна и спомагателна дейност по заснемане и монтаж на тв продукции. Инициативата е насочена към безработни и/или неактивни лица– от които младежи до 29 г. – 3бр., а останалите, безработни и/или неактивни лица или продължително безработни и неактивни лица, безработни или неактивни лица с увреждания или безработни лица на възраст над 54 г., за които дружеството ще осигури възможност за трудова ангажираност и социално включване в рамките на 12 месеца. Фокусът върху тях като представители на уязвими групи на пазара на труда пряко кореспондира с посочените в текста на ОПРЧР насоки за въздействие по отношение на заетостта, намаляване на бедността и мерки социалното включване. Идеята е чрез включването им в работния колектив на Телевизия Туризъм да се подпомогне включването им в трудова активност и утвърждаване на пазара на труда. В този смисъл и въз основа на интензитета на своята дейност и икономическа жизнеспособност управата заявява готовност да обособяване на 6 нови работни позиции и тяхното поддържане с финансовата подкрепа на ОПРЧР в рамките на 12 месеца. Новите назначения ще се извършат според разпоредбите на трудовото законодателство в България по следния модел: 1) Сценарист: НКПД 26416007; МОД 786.00лв.; разходи за осигуровки на работодателя 144,31 лв.; 3 служители назначени на 7-часов работен ден 2) Редактор, НКПД 26426020; МОД 786.00лв.; разходи за осигуровки на работодателя 144,31 лв.; 3 служители назначени както следва: двама служители на 6-часов работен ден и един на 7-часов работен ден За достигане до целевата група и включването и в работния процес Телевизия Туризъм ще работи в сътрудничество с Териториална Дирекция „Бюро по труда“. Допълнително ще бъдат предприети мерки за набиране на персонал чрез алтернативни канали. Планирано е провеждането на процедура по подбор за период до 3 месеца, която да изведе на преден план кандидати с мотивация за работа, адаптивност и определено ниво на компетенции. В случай, че за някоя от позициите не се яви подходящ кандидат, тя ще се счита за вакантна до изтичане срока за изпълнение на проекта. Новоназначенията се извършват съгласно изискванията на трудовото законодателство в страната. В тази връзка възнаграждението за всяка от позициите се определят на база минималния осигурителен доход и разходите за осигуровки от страна на работодателя. Според предварителния план сумата за 12 месечния период на заетост възлиза на 56 168,64 лв. Към тях като част от задълженията на работодателя се включват и разходите за осигуряване на трудова медицина за новите служители. Те обхващат пълния задължителен обем от дейности съгласно ЗЗБУТ и Наредба № 3 от 25.01.2008г. /ДВ, бр. 14/12.02.2008г. за период не по-дълъг от срока за изпълнение на проекта. Общата стойност на тези разходи е 228 лв. при 38 лв. годишна такса за служител. Обезпечаването на обслужване от този тип се осигурява чрез сключване на договор със служба по трудова медицина, чиито задължения се свързват с: • Идентифицира и прецени рисковете, които могат да увредят здравето на новите служители; • Даде съвети в областта на здравето, безопасността и хигиената на труда, както и по отношение на индивидуалните и колективните предпазни средства; • Наблюдава здравето на работниците във връзка с извършваната от тях работа (предварителни и периодични медицински прегледи, наблюдение на рисковите групи); • Организира предоставянето на първа помощ и на спешни грижи в случаи на внезапно заболяване, злополука или авария, възникнали на територията на предприятието (отнася се за медицинските специалисти от самостоятелните служби по трудова медицина); • Участва в анализа на трудовите злополуки и професионалните болести. Цялостното изпълнение на дейността е в рамките на 20 месеца, като първите месеци са за подбор на персонал, до 12 месеца - заетост и обслужване от трудова медицина. 56 396.64 56 901.39
Дейност по организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта е основна в проекта. В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Ангажираността се осъществява за срок от 15 месеца при следните условия: - Ръководител: 10лв./ч при 16ч/мес. - Координатор: 8лв./ч при 16ч/мес. - Счетоводител: 6лв.‘/ч при 24ч/мес. Общите разходи в това направление са 6480 лв. Екипът разработва график за изпълнението на проекта, разделен на етапи, посочени срокове, с ясно дефинирана последователност от дейности и разпределение на бюджета. Основен принцип е практиката за добро финансово управление и насоките за икономичност, ефективност и ефикасност. Друг елемент е контролът върху изпълняваните дейности, който спомага за определяне на потенциални проблеми и рискове, дава възможност за възможност на адекватна реакция и корекция в срок, ограничаване на неблагоприятните последствия. Организация на работния процес се свързва с встъпването в длъжност на новите служители и се изразява в провеждане на инструктаж за безопасност и отговорност за всяка от позициите. Работата с изпълнители се налага по повод доставка на оборудване и услуги по трудова медицина. Взаимоотношенията с тях се определят според законовите разпоредби за избор на изпълнител при субсидирани дейности. Ръководителят на проекта, подпомаган от координатора и счетоводителя гарантира коректност във финансовото управление на проекта. В съответствие с принципите за икономичност, ефективност, ефикасност и прозрачност се разходват средствата от субсидията и съгласно разпоредбите на УО се отчитат изискуемите финансови документи. В допълнение към тях и в отговор на насоките от ръководството на бенефициента се разработват доклади и отчети за поетапното изпълнение на проекта. Комуникация с УО се наблюдава и при промени в първоначалния план за изпълнение в резултат на възникнали непредвидени обстоятелства. 6 480.00 6 129.74
Закупуване на оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Обособяването на нови работни позиции и включването на допълнителен персонал в работния процес изисква осигуряването и поддържане на определено равнище на работната среда. С цел осигуряване на коректно изпълнение на трудовите отговорности за новите служители ще бъде закупена компютърна техника и офис оборудване. Според предварителния план за изпълнението на своите рутинни и специфични трудови задължения новите кадри ще се нуждаят от компютър и монитор. От гледна точка спецификата на работа в телевизията и силната обвързаност дигиталните технологии този тип електронни устройства се явяват задължителен компонент в работата на посочените категории служители.За комфорта им на работното място за всеки от новите служители ще бъде осигурено бюро и офис стол. Финансовият израз от изпълнението на тази дейност възлиза на обща стойност 8 220лв., от които 6600лв. за компютърна техника и 1620лв. за офис оборудване. 8 220.00 8 214.00
Визуализация и популяризация на проекта: За популяризация на проектната идея ръководството на Телевизия Туризъм планира мерки за визуализация и публичност, чрез осигуряване на информационна обезпеченост за изпълнението на проекта. При старта на проекта е планирано неговото представяне пред широката общественост посредством съобщение в местна преса. Ръководството заявява готовност за среща с представители на пресата и заинтересовани страни на всеки от етапите от реализация. Информация ще бъде представена и в бюрата по труда като посредник при ангажирането на персонал, с намерение за достъпност до повече представители на целевата група. След приключване на проектната инициатива посредством местните информационни канали ще бъде разпространена информация за цялостното изпълнение и постигнатите резултати. Част от дейностите в направление популяризация е представянето на регулярна информация за реализацията на проекта в специализирания електронен портал на телевизията. За осигуряване на визуализация на проекта е планирано изработването на информационна табела, която ще се постави на видно място в административната сграда на фирмата. Табелата ще съдържа всички задължителни реквизити на УО по визуализацията на финансираните със средства на ЕС проекти. Допълнително ще бъдат изработени информационни брошури и стикери за обозначаване на оборудването. Изпълнението на представената дейност се подчинява на всички изисквания от Ръководството на бенефициента и възлиза на обща стойност 1100лв. 1 100.00 825.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).