Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

This project proposal aims to provide support to the process of deinstitutionalization of child care by providing appropriate social services in the community.
Its implementation will contribute to the achievement of the main goal of the National Strategy "Vision for the deinstitutionalization of children in the Republic of Bulgaria", namely "Guaranteeing the right of children to a family environment and access to quality care and services according to their individual needs."
During the implementation of the project proposal the following social and integrated health and social services for children and families will be started and provided for a period of 31 months:
Center for public support with the possibility of emergency admission;
Day center for support of children with disabilities and their families;
Day center for support of children with severe multiple disabilities and their families;
For the needs of the Centers, a suitable vehicle will be purchased, as well as additional equipment and furniture for the premises where the new services will be provided.
For quality and effective provision of social and integrated health and social services for children and families, staff will be hired after selection.
In order to ensure transparency in the implementation of the project activities and to promote the objectives and activities of the European Union, the European Social Fund, the HRD OP and the current project proposal, information and publicity activities will be carried out.
All budget items, where applicable, will be subject to award under the PPL.
The duration of the project will cover a period of 37 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца.: Целта на настоящата дейност е насочена към осъществяване на подбор на подходящи лица, които да осигурят предоставянето на качествени социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства и защита на здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Видът на длъжностите ще бъде съобразен с изискванията на Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена със заповед на Министъра на труда и социалната политика. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите ще се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и др. Кандидатите ще бъдат допускани по документи и тези, които отговарят на изискванията, ще се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа. С всички класирани кандидати ще бъдат сключени договори. За регламентиране задълженията на наетите лица ще бъдат изготвени длъжностни характеристики. Видовете длъжности ще се определят, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика. 0.00 0.00
Закупуване на специализирано транспортно средство.: Община Силистра не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране. Целта на настоящата дейност е осигуряване на 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания за подпомагане дейността на трите нови социални услути Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за деца с тежки увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа. Същото ще се използва за транспортиране на потребители до здравни и др. институции при необходимост, както и за предоставяне на мобилни услуги от Центъра за обществена подкрепа. Предвид спецификата на целевите групи, специализираното транспортно средство е от изключителна необходимост за осигуряване на качествена, навременна и пълноценна грижа. Голяма част от децата с увреждания и тежки увреждания не получават достъп до социални услуги именно поради невъзможността да бъдат придвижени до тях с подходящо транспортно средство. Комуникационните връзки между общинския център и отдалечените населени места не са на добро ниво. Не съществува редовен транпорт до населените места на територията на община Силистра, наличният е на много редки интервали и не е приспособен към нуждите на хора с увреждания, което значително затруднява достъпа до медицинска помощ и социални услуги, съсредоточени в общинския център. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител. Сумата, която се предвижда за закупуване на специализирано транспортно средство, възлиза на 76 800 лв. с ДДС. Минимални технически характеристики на предвиденото за закупуване по проекта МПС за хора с увреждания: Автомобил - новопроизведен, в серийно производство; Категория М2 Седящи места (без шофьора): 8 бр.+1 с обособени места за закрепване на 2 инвалидни колички. Оборудване: хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички; устройство за закрепване на 2 бр. инвалидни колички; предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички; помощна ръкохватка за качване; въздушна възглавница водач; въздушна възглавница пътник; ел. предни стъкла; централно дистанционно заключване; чистачки; Салонни врати: Дясна – плъзгаща се със степенка Задни – остъклени, с възможност за отваряне отвътре Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано. Стойността на автомобила е определена в резултат на направени проучвания в интернет, информация от сайта на АОП, както следва: ИСУН - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургас - 82 000 лв. с ДДС с брой мест 8+1 и две обособени места за инвалидни колички Електронна страница на Община Сливен - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургаз - 75 000 лв. без ДДС с брой места 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка АОП - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Карнобат - 58 333 лв.без ДДС с брой мест 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка Електронна страница на Община Габрово - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания - 64 891,67 лв. без ДДС 76 800.00 153 600.00
Закупуване на допълнително оборудване за нуждите на социалните услуги: Отоплението на трите нови социални услуги се предвижда да се осъществява чрез отоплителни системи на газ и дизелово гориво за отопление. За охлаждане, предвид на горещите летни месеци, ще бъдат закупени климатици за помещенията на ЦОП, в които ще пребивават децата. За Центъра за обществена подкрепа ще са необходими 12 инвенторни стенни климатика на обща стойност 15 000 лв. с ДДС, както следва: Зала за групова работа с деца и родители 1 Площ: 28,43 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за групова работа с деца и родители 2 Площ: 28,67 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 1 Площ: 13,62 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 2 Площ: 16,29 кв. м. Единична цена: 1476,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална работа за психолог/логопед Площ: 13,60 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Синя стая Площ: 16,67 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за ръководител Площ: 14,06 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 1 Площ: 17,61 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 2 Площ: 16,11 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 1 Площ: 16,48 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 2 Площ: 15,55 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Бокс - кухня Площ: 11,50 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Необходим брой климатици за ЦОП: 12 бр. Общата стойност на климатиците за трите нови социални услуги възлиза на 15 000,00 лв. с ДДС. 15 000.00 45 429.60
Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. Средства за функциониране на услугата - 00.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0.00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 3 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Лекар - 0,5 щ. бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Трудотерапевт - 1 щ.бр., Детегледач - 4 щ.бр., Домакин - 1щ. бр., Готвач - 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус- 0,5 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 0,5 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. 0.00 101 360.23
Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. „Средства за функциониране на услугата –0.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0,00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 2 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Детегледач - 6 щ.бр., Готвач – 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ. бр., Домакин - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка – 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус – 0,5 щ.бр., Специалист социална услуга – 0,5 щ. бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжн. на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв. Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987г., посл. изм. ДВ.бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Разходите за режийни и консумативи са по-ниски от тези за ДЦДУТС, предвид на това, че по-голямата част от разходите за автомобила са включени в бюджета на ДЦДУТС. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. 0.00 88 467.78
Подготовка и предоставяне на новата социална услуга Център за обществена подкрепа: В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата социална услуга Център за обществена подкрепа с капацитет 100 потребители и за период от 31 месеца . Средства за функциониране на услугата – 635 000.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 1. разходи за възнаграждения на персонала за 31 месеца – 635 000,00 лв., както следва: Заплати с клас без осигуровки - 520 000,00 лв. Осигуровки от работодател – 102 000,00 лв. Обещетения за болничен – 9 000,00 лв. Обещетения за отпуски - 4000,00лв.“ Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Персонал: Ръководител - 1 щ.бр., Социален работник - 5 щ.бр., Педагог - 1 щ.бр., Психолог - 3 щ.бр., Логопед - 2 щ.бр.,Ерготерапевт - 1 щ.бр., Сътрудник социални дейности - 2 щ.бр., Юрист - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 1 щ.бр., Чистач, хигиенист - 2 щ.бр., Шофьор, автобус, домакин - 1 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,2 на база капацитет 100 потребители. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 76 041,12 лв., както следва: Режийни (ток,вода ,горива за отопление и автомобил ,интернет и тел.абонаменти) – 45 000,00 лв. Храна - 500,00 лв. Медикаменти - 500,00 лв. Постелъчен инвентар – 1 000,00 Работно облекло – 3 000,00 лв. Учебни пособия и книги - 200,00 лв. Канцеларски материали – 3 000,00 лв. Санитарни материали – 4 000,00 лв. Разходи и материали за текущи ремонти след изтичане на гаранционен срок и подмяна на амортизирана домакинска едра и дребна посуда; - 1 000,00 лв. Консумативи (тонеркасети) – 4 500,00 лв. Разходи за външни услуги ( Пожарогасители; Проби БАБХ, ДДД; Тр.медицина; Фактори раб.среда - задължително ежегодно измерване от оторизирана фирма на микроклимат-температура, влажност, движение на въздуха, шум, осветление и електробезопасност-преходно съпротивление на заземителна и мълниезащитна инсталация, импеданса Zs на контура "фаза-защитен проводник"; Видеонаблюдение;СОД; Охрана на труда; Тех.надзор котел;Тех. Обслужване асансьор; Тех.обсужване котел; Абонамент програмни продукти;абонамент мед. отпадъци) – 15 000,00 лв. Командировки в страната – 1 341,12 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. 711 041.12 690 400.08

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).