Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 351 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Glavinica

Description

he Digital Club will enable children, youth, adults, and Roma communities to acquire digital skills and participate in joint initiatives. Representatives of vulnerable groups with limited access to technology will have the opportunity to use the club's services completely free of charge. All citizens (15–75 years old) who wish to improve their digital skills will have this option. It is planned to create a Digital Club with two workstations, purchasing the necessary desks, laptops and peripherals for this purpose. The planned computer equipment will meet the minimum requirements of the procedure. The community center has broadband internet with a 100 Mbs connection. It is planned to carry out ongoing repairs to the premises in which the digital club will operate, such as repainting, filling cracks, and refreshing the premises. The same will be carried out in part of the first floor of a building with a total area of ​​307 sq m. .m, plot 1, sq.m. 19, sq.m. № 160, municipal property, given for free use to the Community Center "St. St. Cyril and Methodius-1942" with a contract for the establishment of free use No. 5140/23.12.2019. Other equipment and furniture necessary for the purposes of the functioning of the digital club will be purchased, which will guarantee the maximum fulfillment of the purpose of the investment. A mentor will be appointed to the club thus created on an employment contract. He will be responsible for and assist in working in the Digital Club, such as working with the electronic ministry, training. The working hours of the digital club will be determined so that it meets the needs of the population. The club will continue to function as a permanent structure in the community center until 30.06.2027 without interruption. It will fulfill its role as an access point to available electronic resources for various types of training. The free use of The population will support all citizens in the territory of the settlement.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1.1.Доставка и инсталация на оборудване и обзавеждане за работните станции. 1.2.Осигуряване на интернет свързаност. 1.3.Закупуване друг вид обзавеждане и оборудване.: Поддейност 1.1. В рамките на проекта се предвижда изграждане на Дигитален клуб към НЧ "Св. св. Кирил и Методий – 1942" в с. Коларово в помещение с размери/30кв.м/ - част от сграда-първи етаж с обща площ 307 кв .м,находящ се в парц.1,кв,19,пл.№160,общинска собственост ,отдадена за безвъзмездно ползване на НЧ“Св.Св.Кирил и методий-1942“с Договор за учредяване на безвъзмездно ползване № 5140/23.12.2019 г,вписан при Тутракански Районен съд.Собствеността на сградата,в която се предвижда да се създаде Дигиталния клуб е на община Главиница. Ще бъдат закупени два високопроизводителни преносими компютъра , които ще бъдат използвани за образователни, културни и обществени дейности. Целта е да се създаде модерна и функционална технологична среда, достъпна за всички възрастови групи в общността. Технически спецификации на оборудването: Работни бюра 2 броя Ергономични столове 2 броя Ще бъдат създадени 2 компютърни работни станции с технически характеристики, гарантиращи дългосрочна и надеждна употреба: Преносими компютри 2 броя включващи: Съвременен процесор от последно поколение с минимум 10 физически ядра, подходящ за работа и мултимедийни приложения; Оперативна памет: минимум 16 GB DDR5-5600 MHz RAM, осигуряваща висока скорост на обработка; Дисково пространство: минимум 512 GB SSD, осигуряващо бърз достъп до данни и приложения; Операционна система: съвременна лицензирана ОС , съвместима с всички съвременни приложения; Офис пакет: съвместима версия на офис софтуер ,напр. Microsoft Office или еквивалент, подходяща за работа с текстови документи, електронни таблици и презентации; Периферни устройства за всяка работна станция: Външна мишка – оптична, с ергономичен дизайн; Колонки – за възпроизвеждане на аудио по време на обучения, видеа и онлайн събития; Микрофон – за участие в онлайн срещи, обучения и комуникация; ПРЕДВИДЕНОТО КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ ЩЕ ОТГОВАРЯ НА МИНИМАЛНИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПО ПРОЦЕДУРАТА. Обща стойност на оборудването по поддейност 1.1/за закупуване на компютърнооборудване ,столове,бюра/-4800,00 лв/четири хиляди и осемстотин лева/ Поддейност 1.2. НЧ"Свети Свети Кирил и Методий-1942" разполага с широколентов интернет с връзка min 100Mbs,и поради тази причина не е необходимо да се правят разходи за неговото осигуряване. Обща стойност на поддейност 1.2:0,00лв/Нула лева/ Поддейност 1.3 С цел осигуряване на подходяща, удобна и функционална среда за потребителите на дигиталния клуб към НЧ „Св. св. Кирил и Методий – 1942“, с. Коларово, се предвижда закупуване на допълнително обзавеждане и оборудване, което да гарантира ефективното и целогодишно използване на пространството. 1. Климатична система- Закупуване и инсталиране на климатик , с достатъчна мощност за отопление и охлаждане на помещението, с висока енергийна ефективност. Целта е осигуряване на целогодишен комфорт на ползвателите чрез регулиране на температурата – особено важно за деца, възрастни и уязвими групи. Брой: 1 брой; 2. Мека мебел и ергономично обзавеждане Мека мебел – 2 броя удобни кресла и 1 брой диван за почивка за неформални срещи, четене или очакване; Малки масички/помощни мебели –2 броя за документи, книги, лични вещи и др.; Допълнителни ергономични столове –2 броя за потребители или обучители, провеждащи дейности в клуба. Целта е създаване на приятна и гостоприемна атмосфера в дигиталния клуб, която да насърчава неформалното учене и социалното общуване. 3. Щори Закупуване на щори , които да регулират светлината и предпазват техниката от директно слънце. Целта е оптимална светлинна среда за работа с монитори и защита на техниката. Обща стойност на оборудване поддейност 1.3:/за закупуване на климатик,мебели и щори/.-5880,00 лв/пет хиляди осемстотин и осемдесет лева/ 10 680.00 0.00
2.1.Назначаване на наставник: За да се осигури ефективното функциониране на дигиталния клуб към НЧ „Св. св. Кирил и Методий – 1942“, с. Коларово, се предвижда назначаване на едно лице – наставник, което да полага труд в определеното за клуба работно време.Наставникът ще бъде назначен на 6 часов работен ден и ще бъде ангажиран с дейността ва Дигиталния клуб. Назначаването на наставник е задължително условие, без което дигиталният клуб не може да се счита за функциониращ. Присъствието на компетентно лице ще гарантира:осигуряване на свободен и безплатен достъп до компютърна техника и високоскоростен интернет.Насочване към обучения и ресурси спрямо индивидуалните нужди на потребителите за подобряване на уменията ;придобиване на квалификация.Осигуряване на съдействие при работа с електронни административни услуги. Подкрепа за потребителите;Безопасна и ефективна употреба на техниката;Провеждане на обучения и информационни дейности;Поддръжка на техниката и софтуера; 10 520.00 0.00
3.1.Извършване на текущ ремонт на помещението,където ще функционира дигиталния клуб..Подобряване на осветлението,закупуване -монтаж на нови осветителни тела и подмяна на стари 3.2..Възнаграждения на лицето ,извършило ремонтните дейности.: Описание на дейността: С цел осигуряване на подходяща, безопасна и функционална среда за функциониране на дигиталния клуб, ще бъде извършен текущ ремонт на помещението в част от сградата на НЧ „Св. св. Кирил и Методий – 1942“ в с. Коларово,която е общинска собственост и е отдадена за безвъзмездно ползване на НЧ„Св. св. Кирил и Методий – 1942“ с договор за учредяване за безвъзмездно право на ползване върху общински имот №5140/23.12.2019 година.Размерът на помещението,в което ще се извърши ремонта е 30 кв.м,част от сграда-първи етаж с обща площ 307 кв.м.Към момента пространството е неизползваемо и остаряло,което не отговаря на изискванията за съвремнна образователна и дигитална среда.Стените и таванът са замърсени и с напукана мазилка,на места има олющена боя.Прозорците се нуждаят от пребоядисване.Осветлението ще бъде подновено,тъй като към момента е остаряло и недостатъчно.Обхвата на ремонта ще включва: 3.1.Почистване на стените,тавана и пода.Изкърпване на неравностите, запълване на пукнатини,шпакловане и боядисване с латекс;Пребоядисване на прозорци.Основно почистване след ремонта.За целта ще бъдат закупени необходимите материали. Подобряване на осветлението,закупуване -монтаж на нови осветителни тела и подмяна на стари-6 броя. Обща стойност на поддейност 3.1.-3600,00 лв/три хиляди и шестотин лева/ 3.2. Изплащане на възнаграждение на лицето, извършило ремонтните дейности (граждански договор) Обща стойност на поддейност 3.2./за възнаграждение/:2000,00 лв/две хиляди лева/ Описание на дейността: Настоящата дейност е важна подготвителна стъпка за стартиране на реалната работа на дигиталния клуб.Помещението се нуждае от текущ ремонт,за да бъде приведено в съвременно,безопасно и функционално състояние. Без извършения ремонт не би могло да се осигури подходящо и безопасно пространство за техника, потребители и обучения. 5 600.00 0.00
4.1.Разходи за материали и консумативи, режийни разходи, разходи за услуги, разходи за рекламни и информационни материали,във връзка с изпълнението на проекта.: В рамките на изпълнението на проекта за създаване и функциониране на дигитален клуб към НЧ „Св. св. Кирил и Методий – 1942“, с. Коларово, се предвиждат следните категории разходи, свързани с осигуряване на публичност, комуникация, услуги и съпътстващи дейности: 1. Разходи за външни услуги Включват се разходи, свързани с наемане на външни изпълнители или специалисти за конкретни задачи, необходими за осъществяване на проекта. като дизайн и изработка на информационни материали; Техническо обслужване като настройка на техника, инсталация на софтуер и др.; Графични услуги за визуална идентичност на клуба; Юридически или счетоводни консултации, ако е необходимо. 2. Разходи за рекламни и информационни материали Отнасят се до изпълнението на изискванията за публичност и информиране на целевите групи и широката общественост за създаването и дейността на дигиталния клуб,като: плакати и флаери за откриване и популяризиране на клуба; Банери -печатни или онлайн,с логото на финансиращата програма; Информационна табела на входа на клуба; Изготвяне на информационни брошури за предлаганите услуги и график на дейностите; Публикации в местни медии или социални мрежи. 3. Други свързани разходи: Малки разходи, необходими за изпълнение на дейностите, които не попадат в горните категории, но са важни за качественото реализиране на проекта,като: Канцеларски материали за нуждите на наставника и потребителите (папки, хартия, химикали); Консумативи за поддръжка на оборудването (например кърпички за екрани, филтри за прах и др.); Разходи за транспорт на техника или материали (ако се закупуват от други населени места); Общо стойност на разходите по поддейност 4.1:1 200 лв./хиляда и двеста лева/ Разходите ще се реализират при спазване на принципите за ефективност, ефикасност и икономичност, с осигуряване на прозрачност при подбора на доставчици и изпълнители. 1 200.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).