Управление и изпълнение на дейностите заложени в проекта: Дейността е ключова за изпълнението на проекта. За изпълнението й ще бъде определен екип за изпълнение на дейността, като предвид спецификата и обема на предвидените дейности, ще бъдат възлагани дейности на служители от други дирекции в МВР (спомагателен екип от ДУССД и ДМОС). Екипът ще се състои от ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник, два броя експерти обществени поръчки (конкурсна дейност и юрисконсулт) и два броя служители на ДКИС, които ще са ангажирани с подготовката на техническите изисквания към системата, както и приемане на работата на външния изпълнител на информационната система. При сформиране на екипа, в заповедта ще бъдат индивидуализирани задълженията на всеки участник. |
206 983.68
|
0.00
|
Разработване и внедряване на софтуерно и хардуерно решение за системата i-STREAM: Съгласно чл. 43а, ал. 3 от ЗМВР, дирекция "Международно оперативно сътрудничество" е структурата на МВР за организиране и координиране на международния обмен на оперативна информация, за координиране и методическо подпомагане на международното оперативно взаимодействие за осъществяването на екстрадиция, предаване и трансфер на лица. Дирекцията е национална точка за контакт по линия на Интерпол, Европол, на Европейската система за пътуванията и разрешаването им ETIAS и на Шенгенската информационна система ШИС и изпълнява ангажиментите на Република България като Национално централно бюро Интерпол, Национално звено Европол, Национално звено ETIAS и бюро СИРЕНЕ. В тази връзка, тя е компетентна и отговорна за реализацията на изискванията на Регламент 2019/817 по отношение на управлението на границите. Бюрото СИРЕНЕ - ДМОС, на основание чл. 69, т.4 и т.5 на 2019/817 има ангажимент да разрешава т. нар. "жълти връзки".
Информационна система ще удовлетворява специфичните нужди на Дирекцията и да е съобразена със структурата и с начина на работа на отделните звена.
Системата ще бъде уеб-базирана, която да осигурява работата на до 150 потребители едновременно.
Изпълнителят ще трябва да достави:
1. Необходимият хардуер върху което ще работи системата i-STREAM:
а) Блейд сървър за съществуващата изчислителна инфраструктура - индикативно 4 бр.;
б) Доставка на платформа за виртуализация на блейд сървърите - индикативно 1 бр.;
в) Доставка на система за архивиране и възстановяване на виртуални сървърни ресурси - индикативно 1 бр.;
г) Доставка на виртуални устройства за балансиране на трафика - индикативно 4 бр.;
д) Доставка на устройства за гарантиране напрекъснатост на захранването UPS - индикативно 4 бр.;
е) Изготвяне на анализ на настоящата изчислителна инфраструктура, която ще бъде надградена;
ж) Изготвяне на план за интеграция- включва дейности за инсталиране, конфигуриране и интегриране в инфраструктурата на Възложителя;
з) Дейности, свързани с изпълнение на плана за интеграция и създаване на експлоатационна документация.
2. Разработи, доставки и внедри софтуера на системата, мигрира данните от АИС УДП, обучи служителите на бюро СИРЕНЕ за работа с i-STREAM (за отразяване на административна и оперативна информация в нея), в т. ч. за изпълнение на задачите по "жълтите връзки", обезпечи мин. 36 месеца гаранция на системата.
Същевременно ще мигрира и всички исторически данни от АИСУДП, като по този начин ще обезпечи безпроблемното им ползване в системата i-STREAM.
Минималните компоненти, които ще бъдат покрити от системата са:
1. Деловодна компонента за явни документи;
2. Компонента за управление на документопотока;
3. Компонента за управление на задачи;
4. Компонента за управление на бизнес-процеси;
5. Е-mail компонента;
6. Компонента за интеграцията с деловодната система в МВР;
7. Компонента за генериране и автоматично попълване на изходни документи на базата на библиотека от предварително изготвени структурирани шаблони;
9. Компоненти за интеграция с други системи и информационни потоци, като ще трябва да осигурят обмен на информация с ШИС, Национални бюра СИРЕНЕ, Интерпол, Европол;
10. Компонента за обмен на информация между потребителите на системата;
11. Компонента за електронно подписване на документи;
14. Компонента за справочна дейност;
16. Компонента за структуриране и акумулиране на данните, съдържащи се в документите;
17. Компонента за генериране и автоматично попълване на изходни документи;
18. Компонента за универсални статистически разпределения на данните в системата;
19. Компонента за администриране на системата;
20. Компонента за журналиране на дейностите на системата.
За реализацията на дейността ще бъде проведена ОП по реда на ЗОП, като изпълнителят ще трябва да предложи хардуерно и софтуерно решение, което да отговаря на изискванията на ДМОС. |
1 705 175.84
|
0.00
|
Въвеждане на допълнителна мярка за сигурност в помeщенията на бюро СИРЕНЕ: Помещенията, в които се намира отдел СИРЕНЕ, в следствие на дългогодишната експлоатация са силно амортизирани, а също така е необходимо да се въведат и допълнителни мерки за сигурност, изпълнявайки международните изисквания. По своята същност дейността попада в обхвата на "текущ ремонт", като не налага изготвяне на проект, съотвено разрешение за строеж. С оглед прилагане на мерки за сигурност, с национални средства от бюджета на МВР са реализирани поредица от мерки в тази област - контролиран достъп до помещенията на отдела (видеоконтрол, достъп с карти, монтирани прегради на прозорците, възпрепятстващи достъпа отвън). Идентифицирана е допълнителна мярка, която ще спомогне за сигурността на помещенията - смяна на вратите на помещенията. По този начин ще се обезпечи заключването им, което ще репятства проникването в тях, ако бъдат преодоляни видоеконтрола и контролирания достъп. В допълнение към тази дейност, ще се извърши подмяна на подови настилки, шпакловане и боядисване на помещенията, тъй като ще има нарушени повърхности от основната мяра. За целта е извършен оглед от ДУССД-МВР, като е разработена детайлна количествено-стойностна сметка. |
130 000.54
|
0.00
|
Публичност, визуализация и комуникация: Дейностите ще бъдат насочени към отразяване на постигнатите резултати чрез осигуреното финансиране от ИУГВП (европейски средства и средства от ДБ).
Предвиждат се следните дейности:
- откриващо събитие, на което ще бъде предоставена информация за дейностите по проекта;
- периодични публикации на страницата на ДМОС за напредъка в изпълнението на дейностите;
- изработка и доставка на материали за визуализация (пясъкоструйно фолио с информация за проекта, което ще бъде поставено на входа на ДМОС, 1 бр. табела 1м. х 1 м., 1 бр. стена, тип банер 6 м. х 2,3 м., 200 бр. раници за пикник);
- закриващо мероприятие, на което ще бъде пусната системата в експлоатация, на което ще бъдат поканени - УО на ИУГВП, ръководството на МВР, офицери за свръзка от партньорските страни и организации, ръководствата на други дирекции в МВР) |
51 469.98
|
0.00
|