Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 058 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“ – Обособена позиция № 3 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Прогнозна стойност: 65 331.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 826.84
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Обособена позиция № 1 - „Доставка на нерециклирана бяла копирна хартия за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“., Прогнозна стойност: 79 280.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - „Доставка на нерециклирана бяла копирна хартия за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“.
    Изпълнител: „ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС“ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 102.60
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Обособена позиция № 2 –„Доставка на канцеларски материали за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Прогнозна стойност: 61 989.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за изпълнението на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“ – Обособена позиция № 2 от открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия и канцеларски материали за изпълнение на проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“.
    Изпълнител: „РОЕЛ-98“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 802.31
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на логистика за провеждане на обучения на екипите за изготвяне на оценки на потребностите на лица с увреждания по проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“, Прогнозна стойност: 141 691.67
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на логистика за провеждане на обучения на екипите за изготвяне на оценки на потребностите на лица с увреждания по проект BG05SFPR002-2.009-0001 „Нови възможности за достоен живот на хората с увреждания“
    Изпълнител: КАЛИСТО ТУРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 124 878.36

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.