Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ТЕМПО 2 ООД е специализирано предприятие в производство и продажба на готови бетонови смеси. Компанията произвежда широка производствена гама бетонови продукти и разполага със собствена база, находящ се в гр.Варна ,ЗПЗ. ТЕМПО 2 ООД е компания със стабилни позиции и с дългогодишен опит в производството на бетон и има наложен висок стандарт на предлаганата продукция, която тя се старае да поддържа на високо ниво, посредством много добре квалифициран персонал.Фирмата има собствена база в гр.Варна, ЗПЗ , където са разположени два бетонови възела. При изпълнение на  производствената си дейност , фирмата е изправена пред редица физически и технически предизвикателства, които правят наличието на подходящо място за почивка и отдих важно условие. ТЕМПО 2 ООД има назначени 40 човека персонал,които изпълняват различни длъжности. Проектното предложение е насочено към осигуряване на място за преобличане, отдих и релакс на всички работници и служители, поради което предвижда закупуване на:
- Два контейнера с оборудване , предвидени за помещения за преобличане ,отдих и почивка и WC за работниците и служителите;
Фирмата към момента на кандидатстване не разполага с такива помещения за преобличане и отдих. 
Проектното предложение включва и дейности по изготвяне на „зелени“ карти  за организация на работните процеси на конкретни работни места и обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 3 000.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите съгласно Дейност 5.Закупуване на два оборудвани контейнера, които ще се използват за преобличане, хранене ,отдих и WC.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиване на следните ДМА: - Два контейнера с необходимото оборудване като помещения за преобличане, почивка и отдих за работниците и служителите в базата в гр.Варна, ЗПЗ; Към момента фирмата не разполага с помещения за отдих на своите работници.Предвидените контейнера са два поради големият брой персонал и необходимостта от съвместяване както на място за преобличане, така и на място за почивка и отдих на различни по пол,възраст и изпълнявани длъжности работници и служители.Голяма част от тях имат работа на открито, поради естеството на изпълняваните трудови функции и задължения.В зависимост от климатичните условия, работниците на открито са подложени на горещо или студено време или други екстремни условия. Местата за отдих и почивка предоставят защита от неблагоприятните външни фактори.Работата на открито често включва и физическо напрежение и умора. Поради което след продължителен период на активност, работниците имат нужда от място за почивка, за да се възстановят физически, да релаксират и да предотвратят умората.Предвидените контейнери включват следното допълнително оборудване :моноблок,-5 броя мивка, душ с преграда-4 броя , подов сифон-5 броя, изводи за бойлер-1 брой, извод за кухненска мивка-10 брой, столове-20 броя, климатици-4 броя, метални шкафове с ключ-10 броя ,кухненски модул-10 брой , хладилник-1 брой, микровълнова-1 брой, маси-1 брой и столове-15 броя.Оборудването предоставя възможността на работниците да задоволят своите физиологични потребности за приготвяне ,съхранение и стопляне на храна, място за сядане с цел хранене и/или почивка, място за преобличане , както и подходяща климатизирана среда.Климатизираната среда е важна, тъй като влияе на комфорта, здравето и продуктивността на работниците.Оптималната температура и влажност повишават способността на работниците и служителите да се концентрират и изпълняват задачите си пълноценно. При определянето на местата за отдих и почивка за работниците и управленски персонал, е важно да се вземат предвид различните нужди и предпочитания на двата типа служители, поради което фирмата предвижда два отделни контейнера, снабдени с необходимото оборудване. Аспектите, поради които се залагат отделни места са следните: управленският персонал често изисква повече конфиденциалност при своите разговори, различни интереси и теми за разговор, различен подход и начин за релакс , характерен за двата типа служители. 114 570.83 114 433.33

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.