Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

БЪЛГАРСКА ИЗОЛАЦИОННА КОМПАНИЯ ООД е търговска фирма, основана през 2008г. Към момента в предприятието работят 86 човека.
Ръководството на фирмата е на ясно за важността на човешкия фактор при работния процес и затова се стреми непрекъснато да подобрява условията за труд на своите служители. То е наясно, че така ще повиши тяхната работоспособност и мотивация за работа, което пък от своя страна ще окаже пряко влияние, както върху финансовите резултати на компанията, така и върху възнагражденията на служители.
По настоящия проект кандидатът предвижда да изпълни дейности, които да подобрят работния процес и удовлетвореността на служителите, чрез подобряване на условията на труд, грижа за здравето и осигуряване на благоприятна работна среда в дружеството. Чрез осъществяване на дейностите се цели осигуряване на нормален работен процес на своите служители, добри физически параметри, добре приспособена работна среда към нуждите на работниците и адаптирането им към промените в работната среда.
Социалните придобивки са от изключителна важност за заетите в предприятието лица, осигуряването на такива от работодателя внася допълнителна добавена стойност за работниците, което от своя страна пък води до подобряване качеството на работните процеси, както и поддържане на доброто им здравословно състояние в изпълнение на работните им задължения. Допълнително на това чрез внедряването на заложените в настоящото проектно предложение дейности, дружеството и неговите служители ще могат да посрещнат новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящи се модели на работа.
Всичко това, от своя страна, ще повиши мотивацията на служителите, ще повиши тяхната производителност и ще реши част от проблемите им свързани с работно място. Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите служители.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 2 000.00 0.00
Дейност 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: Целта на дейността и необходимостта от изпълнение по осигуряване на лични предпазни средства и специално работно облекло е осигуряване на по-безопасни и здравословни условия на труд на служителите. Ръководството на дружеството винаги се стреми да осигурява необходимите лични предпазни средства и специализирано работно облекло, спрямо нуждите на дадения служител. При извършване на основните си дейности, работодателят осигурява на работещите необходимите лични предпазни средства, отговарящи на всички нормативни изисквания. След извършване на периодични проверки на амортизираност на предоставените лични предпазни средства и специаилизирано работно облекло, ръководството на фирмата взима решение за извършване на подмяна с по-качествени и по-добри елементи. Именно поради тази причина изниква и необходимостта от залагане на дейността по закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло. - Средната стойност на предвидените разходи по тази дейност от две събрани оферти: 80627.92лв без ДДС. По дейността е предвидено закупуването на следните предпазни елементи: За лицата наети на длъжности: Хидроизолаторчик, Общ работник строителство на сгради - 20 лица: - Защитна каска; - Защитни обувки; - Предпазни ръкавици; - Предпазни очила; - Прахогазова полумаска; - Комплект средства за защита по въжени способи; - СРО зимно (полугащеризон, яке); - СРО лятно (блуза, полугащеризон, яке). - Светлоотразителна жилетка; Технически ръководител, Ръководител търговска експлоатация, Специалист с контролни функции сглобяване и монтаж - 5 лица: - Защитна каска; - Защитни обувки; - Предпазни очила; - Предпазни ръкавици; - СРО зимно (полугащеризон, яке); - СРО лятно (блуза, полугащеризон, яке). - Прахогазова полумаска; - Светлоотразителна жилетка; Снабдител доставчик - 2 лица: - Защитна каска; - Защитни обувки; - Предпазни очила; - Предпазни ръкавици; - СРО зимно (полугащеризон, яке); - СРО лятно (блуза, полугащеризон, яке). - Светлоотразителна жилетка; Монтажник електрооборудване - 23 лица: - Защитна каска; - Защитни обувки; - Предпазни очила; - СРО лятно (блуза, полугащеризон, яке). - СРО зимно (полугащеризон, яке); - Предпазни ръкавици; - Светлоотразителна жилетка; Заварчик - 2 човека: - Заваръчен шлем; - Защитни обувки; - Предпазни ръкавици; - СРО (блуза, полугащеризон, яке); - Светлоотразителна жилетка; 80 627.92 0.00
Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ: Колективните предпазни средства, които са заложени в настоящото проектно предложение са: 1.Ергономични столове - средна цена от две събрани оферти: 392лв. х 2 бр. = 784лв. без ДДС. - Целта на мярката е да се осигури на работещите по-удобно работно място, което да запази работоспособността им за по-дълъг период от време и да предотврати неблагоприятното въздействие на седящата статична работна поза. При работа с компютър, работна поза е преимуществено седяща статична и поради това е от особено важно столът да е ергономичен и да не създава дискомфорт и напрежение в лумбалната област и мускулите на врата. Поради тези съображения столът трябва да осигурява стабилно положение на торса с опора на широка основа за гръбнака за да се постигне оптимално разпределение на тежестта и равномерно статично натоварване на мускулните групи. В момента на територията на офисното пространство служителите използват столове без специфични функции. Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офиса - общо 2 на брой; 784.00 0.00
Продължение - Дейност 3.: Монтажник метални конструкции, Монтажник механични машини, Работник сглобяване на детайли - 32 лица: - Защитна каска; - Защитни обувки; - Външни антифони; - Предпазни очила; - Противосрезни ръкавици; - СРО зимно (полугащеризон, яке); - СРО лятно (блуза, полугащеризон, яке); - Светлоотразителна жилетка; Целева група за дейност 3 са лица назначени в предприятието на различни длъжности - 84лица. ЛПС заложени за гореописаните лица са: -СРО зимно - за работещите е важно зимното СРО да осигурява комплексна защита от всички потенциални опасности свързани с работа на открито и в неблагоприятен микроклимат. Важно е връхното яке/шуба да са с подплата, с възможност за сваляне, както и да са с по-плътен промазан плат. -СРО лятно - Основните проблеми при лятното работно облекло са свързани с бързото му износване и прокъсване. Целта е да се закупи по-устойчиво работно облекло от по-висококласна материя, което същевременно да осигурява по-добра защита като Категория II (за работа при по-опасни условия). -Защитни обувки - Защитните обувки с композитно бомбе осигуряват по-добър комфорт на работещите и са по-леки. -Ръкавици -Използваните към момента защитни ръкавици имат вътрешни ръбове на съединяващите кожата и плата шевове и причиняват дискомфорт, освен това се късат лесно. Необходими са защитни ръкавици с по-висок клас и по-комплексна защита, както и по-плътни тъй като длъжностите, за които са предназначени ръкавиците работят предимно навън. - Светлоотразителна жилетка - светлоотразителни ленти, по-висок клас устойчив на метериологичните условия плат. Избраните за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло надгражда по качество, характеристки и степен на защита на служителите по време на работа. Ще им осигурят съответно по-добра защита при работа, както и по-качествено работно облекло от досега предлаганото. Предвиденото за закупуване работното облекло отговаря на приложимите стандарти, достатъчно леко е, изработено е от качествени материи и тъкани, конци и други компоненти, освен това осигурява добра безопасност при работа. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.