Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

"Чукурови и Ко" ООД е специализирано в производството на PVC дограма и други изделия от пластмаси.  
Общата цел на проекта е: Да се посрещнат новите предизвикателства пред предприятието,свързани с осъществяването на прехода и адаптирането на работната среда към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа и да се подобрят здравословната и безопасна работна среда и социалният микроклимат посредством предоставената безвъзмездна финансова помощ по процедурата.

Проектът ще се реализира посредством следния комплекс от взаимосвързани дейности и включени в рамките им мерки, водещи към постигане на общата и специфични проектни цели и на заложените резултати:
1: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд. Изготвяне на „зелени“ карти. Обучение. – в резултат ще бъдат въведени „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност/намаляване въздействието върху околната среда/повишаване устойчивостта на предлаганите продукти/услуги.
2: Осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване условията на труд – в резултат ще бъдат подобрени условията на труд и ще се повиши здравето и безопасността на работещите лица като ключов фактор за устойчиви условия на труд чрез осигуряване на средства за колективна защита – климатици с оглед осигуряване на защита от неблагоприятен микроклимат и ергономични офис столове с оглед осигуряване на ергономия при работа.
3: Осигуряване на социални придобивки за работещите–в резултат на която ще се подобри социалният климат и ще се подпомогне адаптирането към промените в работната среда.
По време на изпълнението на проекта ще се изпълнят задължително и:
4: Организация и управление на проекта - с резултат обезпечени ефективна организация и законосъобразност на изпълнението на проекта
5: Видимост, прозрачност и комуникация с резултат осигурена видимост, прозрачност и комуникация в съответствие с приложимите  изисквания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: ЦЕЛ на дейността и принос за постигане на специфична/и и общата проектна цел: Да се въведат "зелени" модели на организация на работните процеси, които да имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или намаляване въздействието върху околната среда и/или повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги, посредством което да се осъществи прехода и адаптирането на работната среда в предприятието към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността има принос за постигане на Специфична цел 1 и за постигане на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА: Реализацията на проектната дейност е необходима с оглед на потребността на предприятието-кандидат и на заетите в него лица от постигане на преход и адаптиране на работната среда към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, което съответно налага въвеждането на "зелени" модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Проектната дейност, също така, е и задължителна съгласно т. 13.2. от Условията за кандидатстване по настоящата процедура. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА. ЕТАПИ на нейното изпълнение: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Дейността е насочена пряко към въвеждането на "зелени" модели на организация на работните процеси, които иматв ръзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти/услуги. Въвеждането на нови "зелени" модели на организация на работните процеси може да е свързано с: - внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; - въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; - изграждане на цялостна екологосъобразна ("зелена") фирмена култура и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите. Стъпките за изпълнение на дейността обхващат: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедура BG05SFPR002-1.004 „АДАПТИРАНА РАБОТНА СРЕДА“ и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). 2. Избор на изпълнител и възлагане изпълнението на услугата. 3. Предоставяне на услугата, включваща изложените етапи по т. 1.1.до 1.4. вкл. и подписване на приемо-предавателен протокол с изпълнителя. 5 750.00 0.00
Дейност 2: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд : ЦЕЛ на дейността и принос за постигане на специфична/и и общата проектна цел: Дейността има за цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите посредством осигуряване на колективни предпазни средства, свързана е пряко с постигане на Специфична цел 2 на проекта и има принос за постигане на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА Реализацията на проектната дейност произтича от и е необходима с оглед на идентифицираните в Оценката на риска рискове и на реализацията на предписаните в Програмата за минимизиране на риска мерки, свързани с идентифицираните в Оценката на риска опасности и определени рискове, свързани с: (1) Неблагоприятен микроклимат в рамките на Производствена база 1- Цех за производство на PVC профили и в рамките на Производствена база 2 - Цех за производство на стъклопакети и с (2)Неспазване на ергономичните принципи в Администрацията на дружеството. Производствена база 1 - Цех за производство на PVC профили представлява производствено хале с височина до тавана 11 метра и със застроена площ от 5000 кв.м. През студен период, за целите на отоплението на база 1, се разчита на печка, работеща на дърва и на въглища, както и на отделяната от производствените машини и оборудване топлина по време на работа. Използваната като средства за отопление печка не е ефективна спрямо кубатурата на халето, не позволява поддържане на постоянна целева температура на работната среда, като в началото на работния ден при разпалване на печката и при стартиране на работата на машините, температурите са много ниски, а от друга страна - използваното твърдо гориво води до запрашаване и до замърсяване на работната среда. През топъл период охлаждането е посредством естествено течение, което крие допълнителни рискове за здравето на работниците, като схващания и настинки. Използват се и локални вентилатори. Същевременно - производствените мощности повишават допълнително температурата на работната среда и задълбочават идентифицирания риск пред ЗБУТ на работниците като е налице риск от прегряващ микроклимат. Производствена база 2-Цех за производство на стъклопакети е с височина до тавана над 6 метра и със застроена площ 1500 кв.м. Производственото хале е оборудвано с индустриален климатик, който няма достатъчна мощност за осигуряване поддържането в помещението на референтните стойности на микроклимата на работната среда през топъл и през студен период. Наличният индустриален климатик, също така, е напълно амортизиран и морално остарял, което допълнително компроментира ефективността му. Изложеното налага през топлите месеци да се разчита предимно на охлаждане посредством естествено течение, което крие допълнителни рискове за здравето на работниците. Към момента дружеството е осигурило на служителите, заети в администрацията, офис столове, които обаче са морално остарели и амортизирани, основните им механизми за износени, компроментирани и се повреждат и чупят често. Наличните офис столове водят до физическо натоварване и до увреждане на мускулно-скелетната система при ползването им, респективно водят до идентифициран риск от неспазване на ергономичните принципи. Изложеното налага подмяната им с нови и съвременни такива с цел осигуряване спазването на ергономичните норми при работа и подобряване на ЗБУТ на заетите лица. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА.ЕТАПИ на изпълнение: С оглед на изложената необходимост и на идентифицираните рискове, предвидена в рамките на дейността е реализацията на следните мерки: (1) Мярка 1: Осигуряване на защита от неблагоприятен микроклимат: Мярката е свързана с осигуряване на колективни предпазни средства - инверторни колонни климатици, включващи 1 брой външно тяло и 1 брой вътрешно тяло-колонен тип и представляващо по своята същност и в съответствие с указания на УО и с изложеното в УК по процедурата оборудване. Обосновката продължава в поле "Описание" на продължението на дейността. 184 918.00 0.00
Дейност 3: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: ЦЕЛ на дейността и принос за постигане на специфична/и и общата проектна цел:Целта на дейността е да се подобри социалният климат в предприятието посредством осигуряване на социални придобивки за работещите, свързана е пряко с постигане на Специфична цел 3 и има принос за постигане на общата цел на проекта. ОБОСНОВКА НА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА: Физиологичният режим на труд и почивка /ФРТП/ представлява научно обоснована система за продължителността, реда и начина на ползване на периодите на почивка, осигуряващи висока и трайна работоспособност, качество на извършваната дейност и опазване здравето и работоспособността на заетите лица.ФРТП е задължителен елемент на цялостната фирмена политика за осигуряване на ЗБУТ.Почивките са необходими за възстановяване и поддържане на работоспособността, производителността и ефективността на труда на високо ниво при запазено здраве на работещите.Умората е нормално,физиологично,обратимо състояние,предизвикано от интензивна или продължителна работа, като се характеризира с временно понижение на работоспособността,при което количеството и качеството на изпълняваната работа намалява,броят на грешките се увеличава.Наред с това,в организма на работещия се установяват различни функционални изменения.В зависимост от характера на извършваната работа,умората може да е физическа,умствена,нервно-двигателна,нервно-сензорна,емоционална,психична и др. Напълно естествено явление след продължителна трудова дейност е да настъпят промени в нервната,сърдечно-съдовата и др. системи,които се установяват чрез субективни и обективни показатели.Характерно за всички тях е,че определяните изменения са в границите на физиологичните норми и след приключване на работата възстановяват изходните си стойности. Към момента в предприятието няма осигурени социални придобивки.Заетите лица упражняват почивките си, респ. се хранят или на работните си места, или извън съответната сграда,което не винаги е възможно в зависимост от метеорологичните условия. Изложеното компроментира ефективността и ефикасността на почивката на персонала и съответно обосновава необходимостта от реализацията на дейността, свързана пряко с подобряване на социалния климат посредством осигуряване на социални придобивки в съответствие с промените и тенденциите в пазара на труда - помещения за отдих, хранене и почивка.Същевременно, заетите в производството е необходимо да носят СРО и ЛПС - преди започване на работа и след края на работната смяна те следва да се преобличат и съответно да поставят/свалят ЛПС.По време на почивка служителите е необходимо също да събличат СРО и да премахват ЛПС, които използват, за да могат да упражнят почивката си и съответно-необходимо е да ги съхраняват до последващото им обличане/поставяне преди връщане на работното им място.Това обосновава необходимостта от наличие на помещения за преобличане за заетите в производството лица. ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ: С оглед на идентифицираните потребности и изложената необходимост от реализация на дейността,предвидено е осигуряване на социални придобивки, вкл. закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за помещения за отдих, хранене и почивка (ОХП), както и за обзавеждане на прилежащите им санитарно-хигиенни помещения (СХП)–помещения за преобличане. Кандидатът осъществява икономическата си дейност в рамките на 2 собствени производствени бази, обособени в рамките на 2 отделни поземлени имота, в рамките на които са обособени няколко на брой самостоятелни сгради. Лицата-целева група на дейността и на проекта, са заети в 3 на брой сгради, както следва: в поземлен имот 1: сграда 1, в рамките на която е обособена производствена база 1: Цех за производство на PVC профили и сграда 2 – Административна сграда, както и в поземлен имот 2 - сграда 3, в рамките на която е обособена производствена база 2: Цех за производство на стъклопакети. Двата поземлени имота са отделени и отдалечени един от друг. Описанието на дейността продължава в продължение на дейността, част 1. 97 598.30 0.00
Дейност 2: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд (ПРОДЪЛЖЕНИЕ): Планирано е закупуването на 13 броя инверторни колонни климатици, от които 7 бр., предназначени за Производствена база 1 - Цех за производство на PVC  профили и 6 бр., предназначени за Производствена база 2 - Цех за производство на стъклопакети. Мощността на планираните за закупуване климатици и броят им са съобразени с кубатурата на съответната производствена база и ще осигурят поддържането на референтни стойности на микроклимата на работната среда както през топъл,така и през студен период,като по този начин ще резултират пряко в подобряване на условията на труд и в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. В рамките на производствена база 1 са заети 19 лица на длъжности както следва: машинен оператор производство на пластмасови изделия 10 з.л., портиер 2 з.л., общ работник 3 з.л.; шофьор тежкотоварен автомобил и повече тона 2 з.л., от които едно от лицата е заето и на длъжност механик гараж за транспортни средства (като е отчетено само веднъж при определяне броя на лицата в целевата група), шофьор товарен автомобил 1 з.л.; водач мотокар 1 з.л.. В рамките на производствена база 2 са заети 19 лица на длъжности: машинен оператор производство на пластмасови изделия 9 з.л., портиер 2 з.л.; общ работник 3 з.л.; водач мотокар 1 з.л.; техник ел. системи 1 з.л.; склададжия 1 з.л., стъклар 2 з.л.. (2) Мярка 2: Осигуряване на ергономия при работа: Мярката е свързана с осигуряване на колективни предпазни средства - ергономични офис столове, предназначени за служителите, заети в администрацията на дружеството и свързани с осигуряване на ергономия при работа, предотвратяваща неправилни и принудителни пози и произтичащите от тях физическо натоварване и увреждане на мускулно-скелетната система. По отношение на планираните за закупуване ергономични офис столове за служителите, свързани с норми за ергонометричност, ще се спазват „Норми за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за рационална организация на работното място и трудовите процеси“ № 05 на МНЗ /Обн. ДВ. бр.25 от30 Март1971г., изм. ДВ. бр.54 от15 Юни1999г., изм. ДВ. бр.58 от26 Юни1999г./ за рационална организация на работното място и трудовите процеси №5, както и Характеристиките на работния стол при работа с видеодисплеи, посочени в чл.5 от приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./.Като водещи ще бъдат изискванията за правилното устройване на работното място в съответствие с анатомичните размери на човешкото тяло, т.к. съответствието между размерите на работната мебел и анатомичните размери предотвратява неправилни и принудителни пози, в който смисъл е и разпоредбата на точка 1.2 на Приложение № 1 към Нормите, съгласно която столовете трябва да имат подходящи размери и устройство, което да позволява приспособяване на размерите им в съответствие с антропометричните данни на работника и характера на извършваната работа. Планирано е закупуване на 12 броя ергономични офис столове за заети лица на длъжности, както следва: продавач-консултант 5 з.л.; търговски представител 1 з.л.; главен счетоводител 1 з.л.; ръководител отдел в транспорта 1 з.л.; технически сътрудник 1 з.л. и офис сътрудник 3 з.л. Етапите на изпълнение на дейността, изложени в тяхната логическа последователност, са: 1. Провеждане на процедури за избор на изпълнители-доставчик на планираните за закупуване инверторни колоннни климатици и доставчик на планираните за закупуване ергономични офис столове - етапът ще се реализира в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедура BG05SFPR002-1.004 „АДАПТИРАНА РАБОТНА СРЕДА“ и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). 2. Избор на изпълнители и възлагане изпълнението на доставките. 3. Закупуване на колективните предпазни средства и подписване на приемо-предавателен протокол със съответния изпълнител. 0.00 0.00
Дейност 3: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. (ПРОДЪЛЖЕНИЕ, Част 1): При взимане предвид на изложената обосновка на необходимостта от изпълнението на дейността,в едно с отчитане на:отдалечеността на двете производствени бази; броя на заетите в производствените бази и в администрацията лица, продължителността на регламентираната почивка (60 мин.) и едновременното й провеждане за всички заети лица, както също така и на спецификите на сградния фонд,наличните помещения,подходящи за обособяване и осигуряване на социални придобивки,вкл. и тяхната квадратура,в рамките на дейността е предвидено осигуряването на: (1)Социални придобивки за Производствена база 1:осигуряване на стая за отдих, хранене и почивка, както и обзавеждане на прилежащото й санитарно-хигиенно помещение-помещение за преобличане: В рамките на сграда 1 (Производствена база 1) няма помещение,което да може да бъде обособено като социална придобивка.Същевременно - сграда 1 е прилежаща към административната сграда (сграда 2) в поземлен имот 1 и между тях има топла връзка. В сграда 2, в непосредствена близост до топлата връзка със сграда 1 са налични 2 помещения, подходящи за целите на планираното осигуряване на социални придобивки, като е планирано да се обособи помещение за отдих, хранене и почивка, както и съблекалня за служителите.Служителите, заети в рамките на производствена база 1,са 19. (1.1.) За обзавеждане и оборудване на помещението за ОХП са необходими: 1.1.1.Обзавеждане както следва: -кухненско обзавеждане-1 комплект с квадратура,съобразена с размера на помещението, съставен от кухненски шкафове горен ред и долен ред - кухненското обзавеждане ще осигури необходимите предпоставки за съхранение на посуда - чинии, прибори за хранене, чаши и др. съдове, както и за поставяне, съхранение и използване от служителите на планираното за закупуване оборудване и е абсолютно необходимо за обзавеждането на помещението; -маса-5 броя-планирано е закупуване на четири-местни маси, които са необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят на масите е съобразен с броя на 19-те заети в Производствена база 1 лица. - стол трапезарен - 19 броя - планирано е закупуване на столове-трапезарни, които са необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят на столовете е съобразен с броя на 19-те заети в Производствена база 1 лица. 1.1.2.Оборудване: -микровълнова фурна - 2 бр.- необходима с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за претопляне на храни/напитки, както и за приготвяне на бързи храни и за приготвяне на напитки. Планирани са 2 бр. микровълнови с оглед на обстоятелството, че в производствена база 1 са заети 19 лица, които упражняват своята почивка едновременно.Това налага наличие на 2 бр. микровълнови, които да обезпечат потребностите на заетите лица в рамките на почивката им и при съобразяване на броя им. -хладилник - 1 бр. - необходим с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за сигурно съхранение на храни/хранителни продукти и напитки. -инверторен колонен климатик -1бр., предназначен за отопление и охлаждане на помещенията,в рамките на които ще се осигурят социалните придобивки за заетите лица, което е абсолютно необходима предпоставка за ефективното им използване и подобряване на социалния климат (1.2.) За обзавеждане на прилежащото към помещението за ОХП СХП - съблекалня за заетите в производствена база 1 лица са необходими: - гардероб -19 бр.-за осигуряване на необходимите предпоставки за съхранение на облекло на персонала, на СРО, на ЛПС и други лични вещи. Броят на гардеробите е планиран спрямо броя на заетите в производствен цех 1 лица, като с оглед осигуряване на предпоставки за сигурното съхранение на изложените вещи, гардеробите е планирано да бъдат със заключалки. Гардеробите ще бъдат разположени в рамките на едно помещение, като ще бъдат позиционирани по начин, разделящ помещението на 2 части - една, предназначена за преобличане на служители от женски пол и друга-за служители от мъжки пол. Продължава-част 2. 0.00 0.00
Дейност 3: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. (ПРОДЪЛЖЕНИЕ, Част 2): (2) Социални придобивки за Производствена база 2: осигуряване на социални придобивки - стая за ОХП, както и обзавеждане на прилежащите й СХП-помещения за преобличане: В сградата са налични 3 прилежащи едно на друго преходни помещения, подходящи за обособяване на изложените социални придобивки, като е планирано да се обособи помещение за ОХП, от което да се достъпват 2-те преходни му помещения - обособено като съблекалня за жени и съблекалня за мъже. Служителите, заети в рамките на производствена база 2, са 19. (2.1.) За обзавеждане и оборудване на помещението за отдих, хранене и почивка са необходими: 2.1.1.Обзавеждане: -кухненско обзавеждане - 1 к-т, с квадратура, съобразена с размера на помещението, съставен от кухненски шкафове горен ред и долен ред - кухненското обзавеждане ще осигури необходимите предпоставки за съхранение на посуда - чинии, прибори за хранене, чаши и др.съдове, както и за поставяне, съхранение и използване от служителите на планираното за закупуване оборудване и е абсолютно необходимо за обзавеждането на помещението; -маса-5 бр.-планирано е закупуване на 4-местни маси, необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят на масите е съобразен с броя на 19-те заети в Производствена база 2 лица. -стол трапезарен - 19 бр.-необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят им е съобразен с броя на 19-те заети в Производствена база 2 лица. 2.1.2.Оборудване: -микровълнова фурна-2 бр.-необходима с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за претопляне на храни/напитки, както и за приготвяне на бързи храни и за приготвяне на напитки.Планирани са 2 бр. микровълнови с оглед на обстоятелството, че в производствена база 2 са заети 19 лица, които упражняват почивка едновременно. Това налага наличие на 2 бр. микровълнови, които да обезпечат потребностите на заетите лица в рамките на почивката им и при съобразяване на броя им. -хладилник -1бр.-необходим с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за сигурно съхранение на храни/хранителни продукти и напитки. -инверторен колонен климатик -1 бр.,предназначен за отопление и охлаждане на помещенията, в рамките на които ще се осигурят социалните придобивки за заетите лица, което е абсолютно необходима предпоставка за ефективното им използване и подобряване на социалния климат (2.2.)За обзавеждане на прилежащите към помещението за ОХП СХП- съблекалня за жени и съблекалня за мъже са необходими: - гардероб - 19 бр. - за осигуряване на необходимите предпоставки за съхранение на облекло на персонала, на СРО, ЛПС и др. лични вещи. Броят на гардеробите е планиран спрямо бр. на заетите в производствен цех 2 лица, като с оглед осигуряване на предпоставки за сигурното съхранение на изложените вещи, гардеробите е планирано да бъдат със заключалки. (3) Социални придобивки за Администрация: Предвидено е осигуряване на социални придобивки - стая за отдих, хранене и почивка.В Административната сграда са налични 2 прилежащи помещения в близост до входа на сградата за администрацията и са подходящи за обособяване на изложените социални придобивки, като е планирано да се обособи помещение за ОХП.Заетите лица в рамките на администрацията са 12. (3.1.) За обзавеждане и оборудване на помещението са необходими: 3.1.1.Обзавеждане: -кухненско обзавеждане -1 к-т,с квадратура, съобразена с размера на помещението, съставен от кухненски шкафове горен ред и долен ред,което обзавеждане ще осигури необходимите предпоставки за съхранение на посуда-чинии,прибори за хранене,чаши и др.съдове, както и за поставяне,съхранение и използване на планираното за закупуване оборудване и е абсолютно необходимо за обзавеждането на помещението; - маса - 3 бр. - 4-местни,необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят маси е съобразен с броя на 12-те заети в администрацията лица. Описанието на дейността продължава в продължение на дейността, част 3. 0.00 0.00
Дейност 3: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. (ПРОДЪЛЖЕНИЕ, Част 3) : -стол трапезарен -12 бр.-необходими с оглед осигуряване на предпоставки за почивка/отдих и за хранене на персонала. Броят им е съобразен с броя на 12-те заети в администрацията лица. 3.1.2.Оборудване: -хладилник-1 бр.-необходим с оглед осигуряване на предпоставки за сигурно съхранение на храни/хранителни продукти и напитки. -кафе машина - 1бр. - предвидено е оборудване на мястото за ОХП с кафе-машина, създаваща необходимите предпоставки за приготвяне на ободряващи напитки за заетите в администрацията лица -микровълнова фурна-1бр.-необходима с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за претопляне на храни/напитки, както и за приготвяне на бързи храни и за приготвяне на напитки. -печка-1 бр.-необходима предвид специфичните характеристики на заетите в администрацията лица, за тях е присъщо както претоплянето на храна, така също и приготвянето на бърза прясна храна на място по време на почивка. С оглед на изложеното е планирано оборудване на мястото за отдих, хранене и почивка и с печка, която да осигури необходимите за целта предпоставки. -котлони-1 бр.- с 2 места-необходими както за подгряване/приготвяне на храна, така и за приготвяне на напитки. Заетите в администрацията лица упражняват своята почивка едновременно, като изложеното обосновава допълнително необходимостта от наличие както на микровълнова, така също и на печка и котлони, които създават необходимите предпоставки за претопляне/приготовление на храни/напитки, които да обезпечат потребностите на 12-те заети в администрацията лица по време на почивката им. -инверторен колонен климатик-1бр.,предназначен за отопление и охлаждане на помещенията,в рамките на които ще се осигурят социалните придобивки за заетите лица, което е абсолютно необходима предпоставка за ефективното им използване и подобряване на социалния климат. Макар и сграда 1,в рамките на която е обособена производствена база 1:Цех за производство на PVC профили и сграда 2–Административна сграда, да са разположени в рамките на един поземлен имот - поземлен имот 1, както бе изложено, производствена база 1 не разполага с помещения, които да могат да бъдат обособени като помещения за отдих, хранене и почивка и прилежащото им санитарно-хигиенно помещение – съблекалня, от една страна. Същевременно, от друга страна, помещението, което е планирано да се обособи като помещение за ОХП за заетите в производствена база 1, може да осигури необходимите условия за отдих,хранене и почивка,вкл. поместване на необходимите за целта мебели, единствено за заетите в производствена база 1 лица,които са 19 на брой, но не и за 12те лица,заети в администрацията и упражняващи почивката си едновременно с лицата, заети в производството. С оглед на изложеното, както и поради обстоятелството, че работните места на служителите, заети в администрацията, са разположени в другия край на сграда 2,разположен в близост до входа на сградата за администрацията, който съответно е отдалечен от топлата връзка със сграда 1,в рамките на проекта е планирано обособяването на отделни помещения за ОХП на заетите в производствена база 1 и заетите в администрацията, съобразени с броя на служителите, които ще ги ползват, със спецификите на сградния фонд и наличните помещения,подходящи за осигуряване на социални придобивки, вкл.квадратурата им. ЕТАПИТЕ на изпълнение на дейността, изложени в логическа последователност,са: 1.Провеждане на процедури за избор на изпълнители-доставчик на планираните за закупуване в рамките на дейността обзавеждане и оборудване - етапът ще се реализира в съотстветствие с и при спазване на указания на УО на ОПРЧР по отношение на избора на изпълнители, изложени в Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договори по процедура BG05SFPR002-1.004 и с изискванията, изложени в Глава IV от ЗУСЕФСУ. 2.Избор на изпълнители и възлагане изпълнението. 3.Закупуване на обзавеждане и оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол със съответния изпълнител. 4. Осигуряване на социални придобивки на заетите лица. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.