Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение застъпва основната и специфична цел на процедурата, и предвижда подкрепа за назначаване на 11 безработни/неактивни лица за 12 месеца и  специфична подкрепа за адаптиране на работно място за 4 лица с ТЕЛК, на които ще бъде осигурена работа по проекта за 24 месеца. Намерението допринася за изпълнението на принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права. Предвижда назначаване на персонал за разширяване на дейността на кандидата ДЖЕМИ-СТИЛ ЕООД, който работи с код на ик. дейност: 14.14 - Производство на долно облекло. 
Фирмата работи основно на ишлеме в ключов за Югозападна България регион с много население и висок процент безработица - с. Горно Дряново, община Гърмен, област Благоевград.
Предвиждаме менторство за новоназначените лица в професиите: шивачка, опаковчик, гладач, хигиенист.
При назначаването и менторирането на новите служители ще бъдат съблюдавани принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права.
Дейностите по проекта ще бъдат изпълнявани при спазване на принципите на равенство на половете, осигуряване на включване на пазара на труда и недискриминация.
Дейностите по проекта ще се изпълняват като се избягва всякаква дискриминация, основана на раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст, сексуална ориентация и др. фактори, които биха могли да доведат до дискриминационен момент.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“.: Дейността предвижда назначаване на 15 лица от целевите групи на процедурата на тр. договор и ще се реализира както следва: I. Разработване на критерии за заемането на работни позиции за 15 безработни/неактивни лица от целевите групи на процедурата (12 без ТЕЛК и 4 с ТЕЛК) в необходимите професии за разширяване на дейността на фирмата по кода на икономически код, с който работи: 14.14 - Производство на долно облекло. II. Публикуване на свободните за заемане позиции, обособени от кандидидата с разработени критерии и изисквания за съответната позиция. III. Селектиране на безработните / неактивни лица. IV. Назначаване на селектираните лица. / Сектор C – ПРЕРАБОТВАЩА ПРОМИШЛЕНОСТ: 14.14 - Производство на долно облекло, съгласно Условията за кандидатстване за всяко лице от целевата група назначено в дейността се полага за тримесечие брутната сума от 3 958.00 за 8 часа и 1 978.00 лв. лв. за 4 часа (заплати и осигуровки за работодател), на ден при петдневна работна седмица. 4.1. Лица без ТЕЛК: 11 л.: - 7 л., шивачки - код по НКПД 7533 1014, на 8 часа за 12 месеца - 2 л., сортировачи-опаковчици - код по НКПД 9321 0006, на 8 часа за 12 месеца - 2 л., чистачи на конци - код по НКПД 75311012, на 8 часа за 12 месеца 4.2. Лица с ТЕЛК: 4 л. - 4 л., гладачи - код по НКПД 7318 1022, на 8 часа за 24 месеца, които ще работят и като хигиенисти Разходите за заплати са, както следва: - за 11 лица без ТЕЛК / на 8 часа за 12 месеца = 11 х 4 х 3 958.00 лв. = 174 152,00 лв. / б.р. 1.1 - за 4 лица с ТЕЛК / на 8 часа за 24 месеца = 4 х 8 х 3 958.00 лв. = 126 656,00 лв. / б.р. 1.2 Общо за двете целеви групи: 300 808,00 лв. Период на реализация на Дейност 1 - от 1-ви до 24-ти месец, тъй като първия месец е свързан с обявление, интервюиране и избор на подходящите лица, а има възможност и да не намерим веднага подходящите лица. 300 808.00 39 580.00
Дейност 2 "Менториране на наетите лица от екипа на кандидата" / Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността представлява качествено приобщаване на новонаетите лица към екипа и дейността на кандидата и един вид минимизиране на риска от преждевременно отпадане и несправяне с поставените задачи. По нея предвиждаме 10-сет ментори (работещи лица във фирмата) да подкрепят новонаетите лица, да ги съветват, обучават и напътстват в процеса на усвояване на новите задължения и работни ангажименти, какро следва: 1./ 7-сем ментори за 7-те шивачки. 2./ 1-ин ментор за 2-мата опаковчици. 3./ 1-ин ментор за 2-мата работници - чистачи на конци, които се попадат в групата "спомагателни шивашки дейности". 4./ 1-ин ментор за хигиенистите. Разходите за възнаграждение на менторите определени от работодателя, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата, са изчислени на месечна база като 1/2 от като минималното месечното възнаграждение за страната за 2024 г. (933 лв.) или 466,5 лв. на месец. Сумата ще бъде начислена като тр. възнаграждение по допълнителен трудов договор (чл. 110, 111 от КТ, във връзка с чл. 70 и 71.) Ще бъде изисквано задължително менторските часове да покриват минимум 40-часова месечно менторска подкрепа. Сума за двамата ментори за периода на проекта изчисляваме така: 6 месеца х (466,5 лв. раб. заплата за 4 часа с включена осигуровка за лицето + 89,26 лв. осигуровка за работодател) = 3 334,56 х 10-сет ментори = 33 345,6 лв. / б.р. 1.3 Описанието на дейността е направено съгласно Условията за допустимост на разходите за възнаграждения посочени в т. 14.3 / „Допустими разходи“ на настоящите Условия за кандидатстване и на база разясненията във "Въпроси и отговори", които са неразделна част от насоките за кандидатстване. Период на реализация на Дейност 2: от м. 2 до м. 8 27 990.00 8 397.00
Дейност "Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване".: По дейността може да бъде закупено оборудване за работните места на лицата с ТЕЛК (2-ма гладачи и 2-ма хигиенисти) на стойност 10% х 126 656,00 лв. = 12 665,6 лв. Планираме да бъдат закупени 4 вида артикули на средна пазарна цена 10 930,61 лв. без ДДС: 1./ Гладачни маси - 4 бр. (преси) + парогенератор с 2 ютии - 2 бр.: - оферта 1 - 10 050,00 без ДДС / б.р. 3.1 - индивидуална оферта - оферта 2 - 4 972,00 без ДДС / б.р. 3.1 - индивидуана оферта Средна пазарна цена: = 7 511,00 лв. без ДДС 2./ Пералня (10 кг) - оферта 3 - 832,5 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://www.technopolis.bg/bg/Peralni-s-predno-zarezhdane/Peralnya-ELECTROLUX-EW6F421B/p/688346 - оферта 4 - 907,5 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://electrosound.bg/peralnja-electrolux-ew6f421b.html?_ref=ca-wtbamp;_refv=2436789428 Средна пазарна цена: 869,75 лв. без ДДС 3./ Сушилня (9 кг) - оферта 5 - 1 215,83 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://electrosound.bg/sushilnja-electrolux-ew8h359s.html?_ref=ca-wtbamp;_refv=2436789671 - оферта 6 - 1 249,17 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://www.technomarket.bg/sushilni/electrolux-ew8h359s-09219431 Средна пазарна цена: 1 232,50 лв. без ДДС 4./ Прахосмукачка за сухо и мокро почистване: - оферта 7 - 1388,19 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://arizona.bg/pregled-na-artikul/prahosmukachka-karcher-nt-501-tact-te-l-1380-w-50-l - оферта 8 - 1246,52 лв. без ДДС / б.р. 3.1 - https://bauhaus.bg/prahosmukachka-za-suho-i-mokro-pochistvane-krcher-nt-501-tact-te-l/p/32685 Средна пазарна цена: 1 317,36 лв. без ДДС Общо за оборудването: 10 930,61 лв. без ДДС Закупуването на оборудването (ДМА) мотивираме с профилите на професиите на лицата с ТЕЛК, а именно: 4-ма гладачи, които ще работят и като хигиенисти. - За адаптиране на работно място гладач (4 л.) / Гладачите ръчно перат, гладят и извършват химическо чистене на облекло, спално бельо и други текстилни изделия. Гладачите (ръчно) изпълняват следните основни задачи: • ръчно перат и гладят спално бельо, облекло, тъкани и подобни артикули в обществени перални; • ръчно почистват с химически разтвори облекло, тъкани и други текстилни и кожени изделия в пунктове за химическо чистене; • сменят копчета и извършват дребни поправки; • поставят готовите изделия на рафтове и закачалки за доставка и вземане. По повод допълващата дейност на гладача - хигиенист, предвиждаме обрезпечаване с професионална съвременна техника предпазваща от трудов травматизъм, с която да се поддържат необходимите хигиенни условия на труд и защитена среда. Ангажимените в тази връзка ще включват: • Поддържане на постоянна чистота в производствените помещения - под, повърхности, дезинфекция; • Събиране и опаковане разделно на отпадъците от помещенията до съответните места за събирането им; • При необходимост изпълняват и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата. Период на реализация на Дейност 3 - от 2-ри до 5-ти месец. 10 930.61 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.