Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 63 968 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Тошеви ООД е създадена през 2009г. с основен предмет на дейност обработка на метал и производство на метални елементи и конструкции. Фирмата е специализирана в производството на конвенционални метални конструкции, не-стандартни елементи и специализирано оборудване. През последните години най-висок дял в приходите от продажби на компанията се формират от изработка на нестандартно оборудване по индивидуални проекти и спецификации за нуждите на големи индустриални компании в машиностроенето, енергетиката и др. индустрии. В продължение на 9 години дружеството произвежда богата гама от части за товарни вагони за железницата във Франция. За кратко време се превръща в предпочитан партньор, предимно на външния пазар. Основни клиенти са утвърдени европейски фирми, за които балансът между безкомпромисно качество и конкурентноспособност са водещи критерии при избор на доставчик. Тошеви ООД непрекъснато се стреми да разширява клиентската си мрежа чрез предлагането както на стандартната си гама изделия, така и на специални изделия, изработени по техническа документация на клиента. Тази гъвкавост на производството е сред основните конкурентни предимства на предприятието. В основата на стратегията на дружеството за развитие стоят разширяването на технологичните възможности, оптимизирането на производствените процеси и осигуряване на благоприятна и здравословна среда на нашите служители. Именно поради това и с необходимост от отговаряне на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, целта на Тошеви ООД напълно съответства на целите на процедура "Адаптирана работна среда". Изпълнението на проекта ще ни помогне да намалим рисковете за здравето на работното място и да разработим "зелени" модели наорганизация на труд, съобразно спецификата на конкретните работни места в дружеството.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд : Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и за намаляване въздействието върху околната среда. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси е свързано с: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, след провеждането на процедура за избор на изпълнител: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики в Тошеви ООД. В този етап ще се извърши преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на работния процес като наетия за целта изпълнител ще се запознае в дълбочина с трудовата дейност, осъществявана в дружество. Ще бъдат определени всички бизнес процеси и трудови дейности, които влияят на околната среда. Ще бъдат идентифицирани вътрешни и външни фактори, които могат да окажат влияние върху устойчивостта на предприятието. Ще бъдат изследвани възможностите за енергийна ефективност и оптимизация на ресурсите, както и оценка на емисиите и отпадъците. Определянето на главните екологични аспекти и начина на управлението им ще ни помогне да намерим областите, нуждаещи се от подобрение. Събраната информация по време на този преглед ще бъде в основата на бъдещото развитие на програмата за управление на околната среда – формулиране на екологичната политика, цели и план за действие. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Въз основа на информацията, получена по време на изпълнението на първи етап, ще бъдат определени екологични цели и ще бъде разработен план за действие в областта на екологията. За постигането на екологични цели ще бъдат разработени „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. Разработването на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси е стъпка за успешното въвеждане на устойчиви практики. За целта ще бъде създаден план на всички аспекти на зелени модели, които ще бъдат въведени. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Обучението на служителите ще осигури необходимите умения и мотивация за ефективно прилагане на принципите на "Зелено предприятие". Персоналът ще бъде инструктиран, обучен и ръководен така, че всеки да се чувства съпричастен, да знае какви практически мерки се взимат и кои от тях са свързани с профила на заеманата от всеки длъжност. Новопостъпилите служители ще бъдат обучавани непосредствено преди да започнат работа в дружеството. Редовно ще се извършва мониторинг и ще се проверява изпълнението на екологичните цели и плана на действие, както и екологичните показатели. 1 833.26 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Описание Стресът на работното място и психосоциалните рискове са сред най-големите предизвикателства за безопасността и здравето при работа, особени при работници и служители, работещи с клиенти. Целта на дейността е осигуряване на психологическа подкрепа за превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ на........... служителя на Тошеви ООД. Фирмата ще осигури на всички заети лица психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Целта на дейността е свързана със запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Ще бъдат преодолени нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи включително до напускане на работа. В рамките на дейността ще бъдат изготвени психологически профили на заетите лица, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. Психологическата подкрепа ще бъде под формата на групови семинари/тренинги за профилактика и/или индивидуални консултации, при провеждането на които, участниците задължително ще бъдат запознати с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието: 1. Обучение на персонала: Цел: Обучение на персонала по ефективни техники за обслужване на клиенти и управление на конфликти. Подготовка за различни видове клиенти и ситуации, които могат да възникнат. Разработване на модели за емпатия: 2. Обучение на служителите да се поставят в положението на клиента и да разбират техните нужди и очаквания. Внимателното слушане и разбиране на клиентските изисквания. Управление на времето: 3. Намаляване на стреса чрез ефективно управление на времето, планиране и организация на задачите. Избягване на прекомерен работен натиск, поддържане на баланс между обслужването на клиенти и личния живот. Отпуска и почивка: 4. Предоставяне възможности за отпуска и почивка, за да поддържане психическото и емоционалното здраве на персонала. Подкрепяне на здравословни практики за справяне със стрес, като например редовна физическа активност. Система за подкрепа на персонала. 5. Имплементиране на система за подкрепа на персонала, където служителите могат да изразяват своята загриженост и да получават съвети и подкрепа. Избягване на конфликти: 6. Обучение на персонала в техники за управление на конфликти и предотвратяване на ситуации, които могат да доведат до напрежение. Изграждане на положителни отношения с клиентите чрез добра комуникация и професионализъм. Ефективна комуникация: 7. Подкрепа за открита и ефективна комуникация както вътре в екипа, така и с клиентите. Предотвратяване на проблеми и стресови ситуации, като например създаване на ясни правила и процедури за обслужване на клиенти. Съчетаването на тези стратегии ще помогне за създаването на здравословна и поддържаща работна среда при работа с клиенти. Максималният брой участници при групови занимания ще бъде до 10 лица в група. 1 833.26 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: С цел подобряване условията на труд, минимизиране на риска от трудови злополуки и професионални заболявания, както и повишаване производителността на труда, ще бъдат закупени нови и подобрени лични предпазни средства и специализирано работно облекло. Със съзнанието за високата обществена отговорност, която носи за безопасността на трудещите се при производството на оборудване и резервни части от черни и цветни метали и съществуващите рискове от биологични опасности, трудови злополуки и професионални заболявания, дружеството съвестно изпълнява изискванията на нормативната уредба и към момента в предприятието са осигурени базисните условия за осигуряване на безопасността на трудещите се, съгласно нормативните изисквания. Естеството на тяхната работа - работа с абразивни инструменти, при която се отделят вредни емисии от заваръчни газове, абразивен прах или изпарения на смазочно-охлаждащите течности - налага здравето и безопасността да бъдат приоритет в сектора. Въпреки взетите мерки за осигуряване безопасността на работниците, в които компанията инвестира регулярно, Тошеви ООД изпитва необходимост от подкрепа за усъвършенстване на условията на труд, значително намаляване на риска за трудещите се и осъществяване на мерки за превенция на професионалните заболявания. Тази цел ще се постигне чрез закупуването на планираните по проекта нови, от нови и по-качествени материи и материали, технологично по-добри ЛПС и специализирано работно облекло. Закупените нови, висококачествениЛПС и специализирано работно облекло отговарят на нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за лични предпазни средства нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие. За целта ще закупим ЛПС и специално работно облекло за 9 лица: - Машинен оператор металообработващи машини - 4 бр. Налично към момента облекло: работен костюм; обувки; ръкавици. Предвидено за закупуване облекло: мобилна аспирационна системаработен костюм долнище и горнище; обувки; ръкавици;предспазна маска;антифони; шумопоглъщащи екрани - Шлосер - 2бр. Налично към момента облекло: работен костюм; обувки; ръкавици. Предвидено за закупуване облекло: мобилна аспирационна системаработен костюм долнище и горнище; обувки; ръкавици;предспазна маска;антифони; шумопоглъщащи екрани - Заварчик -3бр. Налично към момента облекло: заваръччна маска; костюм;обувки;зав.ръкавици. Предвидено за закупуване облекло: Фотосоларната маска с аспирация; предпазен костюм с долнище и горнище,предпазни очила,анттифони,обувки; заваръчни ръкавици; работни ръкавици; прахова маска;защитен соларен екран Нужда от подмяна и закупуване на нови с по-висока защита ЛПС и специално работно облекло: нов клас работни предпазни костюми с отделнбо долнище и горнище същите както при заварчиците; издръжливи работни обувки както при зварчиците; мобилна аспирационна система за поглъщане на газовете и частици от механичната обработка; нови по добри предпазни очила; динамични антиофи за по добра звукова изолация. Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло отговарят на точния брой на заетите към момента на кандидатстване лица по длъжности, които ползват средствата за защита и са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло, за периода на изпълнение на проекта. 20 330.27 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Работните помещения в дружеството не разполагат с вентилационна система. Проветряват се с отваряне на прозорци и врати. Целевата група е принудена да диша замърсен въздух, в резлтат от шлосерските и монтажни работи на метални изделия. При заваръчни процеси се отделят вредните емисии от заваръчни газове, абразивен прах или изпарения на смазочно-охлаждащите течности. При заваръчните процеси се освобождават различни газове и пари, включително тежки метали и вредни химикали. Тези вещества предизвикат дихателни проблеми и водят до химическо отравяне. Образуват се фини прахове и частици, които водят до запрашаване на въздуха в работните помещения. Замърсения въздух води до затруднено дишане, влошаване трудоспособността на целевата група и не на последно място риск от хронични и ракови заболявания. Всичките лица от целевата група присъстват в работните помещения през целия период на работното си време и дишат въздуха в помещенията. . По настоящем работните помещения не разполагат с вентилационна система. Проветряват се с отваряне на прозорци и врати, което е неефективно. Закупуването на аспирационна уредба със спомагателни адаптивни аспиратори ще позволи на целевата група да диша чист и свеж въздух в работните помещения по време изпълнението на работните си задължения, повишаване трудоспособността и ще намали риска от заболяване. Поради това предвиждаме закупуване на 6 бр. аспирационна уредба, която ще отвежда замърсения въздух от работните помещения и същевременно внася чист въздух в работните помещения. Спомагателните аспиратори се поставят близо до източника на вредните емисии от заваръчни газове, абразивен прах или изпарения на смазочно-охлаждащите течности. Това намаля значително емисиите на вредни газове и прах в общия обем на работното помещение. Централна вентилационна система със спомагателни адаптивни аспиратори ще позволи на целевата група да диша чист и свеж въздух в работните помещения по време изпълнението на работните си задължения, повишаване трудоспособността, намалява риска от заболяване. 85 500.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Изпълнението на дейността ще осигури помещение за хранене, почивка и преобличане на ....... служители на Тошеви ООД, с цел създаването на здравословна и подкрепяща работна обстановка. Осигуряването на пълноценен отдих за работниците е неразделна част от цялостната фирмена политика за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. За осъществяване на дейността ще извършим следното: 1. Помещение за хранене. В сградата на Тошеви ООД има обособено помещение за хранене и почивка, което е твърде малко и невъзможно да осигури място за всички служители на дружеството. Помещението не разполага с необходимото оборудване и обзавеждане и така не изпълява своето предназначение. Към момента разполага с маса и два стола, които са крайно недостатъчни за всичките ..... служители на фирмата. За осигуряване на помещение за хранене и почивка е необходимо да закупим: - Кухня-блок с кухненска мивка и смесител, абсорбатор предназначени за съхранение и измиване на кухненска посуда- ножове, чинии, чаши и др. съдове - 3 бр. маси + 11 бр. стола за хранене и отмора на служителите - висок работен стол за сядане на служителите - готварска печка, хладилник, микровълнова фурна, за съхранение, притопляне и приготвяне на храна. Към момента липсва този вид оборудване, което прави невъзможно съхранението и притоплянето на внесената храна на работниците, както и нейното приготвяне. - телевизор 1 бр. - за развлечение и отмора на служителите, както и за презентиране и споделено гледане - гардероби 11 бр., необходими за преобличане и съхранение на работното облекло и обувки. Съхранението на лични дрехи в гардероба е важно за спазване на хигиенични стандарти и предотвратяване на разпространението на бактерии. С оборудването на стая за хранене и почивка ще се създадат условия за пълноценна почивка и здравословно хранене 18 777.50 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.