Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ГИФТ ШОП ООД е на пазара от 2013г. и предлага на българския потребител бижута с марката „Invoke“. През годините разработихме 14 търговски обекта, като към момента функционират 10 от тях. Екип от професионалисти и опитни модни консултанти работят във всички наши обекти. Заради COVID-19 се наложи да намалим броя на физическите обекти и да се ориентираме към онлайн потребителите. Все по-голяма трудност срещаме и с клиентското обслужване, поради недостиг на търговци

Затова настоящето проектното предложение цели създаване на условия за устойчива заетост за хора в неравностойно положение с цел увеличаване екипа на нашите търговци. Бихме искали да назначим нови лица от целевата група в следните ни обекти, нахождящи се в гр.София:
-Paradise Center, Щанд, бул.Черни Връх 100, партер
-The Mall, Щанд, бул. Цариградско шосе 115, партер
-Mall of Sofia, Щанд, бул.Ал. Стамболийски 101, партер
-Serdika Center, Щанд, бул.Ситняково 48, етаж 1
-Витошка, Invoke Selection, бул.Витоша 30

Предвижда се изпълнение на следните дейности:
- Наемане на лица в неравностойно положение с трайни увреждания, съгласно Кодекса на труда – 24 месеца(8 тримесечия) - 2 служителя на трудов договор
- Наемане на лица в неравностойно положение без трайни увреждания, съгласно Кодекса на труда – 12 месеца(4 тримесечия) - 9 служители на трудов договор
- Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца - 3 ментора, лица работещи в предприятието

След изпълнението на дейностите по проекта ще се осигури устойчива заетост на 8 представители на уязвима социална група, от които 2 лица в неравностойно положение с трайни увреждания, и 6 лица в неравностойно положение без трайни увреждания, на пълен работен ден. Фирмата ще допринесе за устойчива интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение в регион в преход, чрез предоставяне на стимули за заетост и възможности за подкрепа на работното място чрез ментори
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане на 11 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 11 нови работни места, както следва: 1. 9 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 6 лица - Поради нарастване на интереса към нашите предлагани бижута, работата в предприятието нараства. Ние не страдаме от липса на работа, а по-скоро от липса на работна ръка. Наемането на нови продавач-консултанти за обектите ни ще помогнат за увеличаването обема на продажбите и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за постигането на целите за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. - код 34323001; Аранжор, витрини/щандове, 1 лице - ще допринесе за поддържане на атрактивния и регулярно променящ се търговски вид на обекта. Този тип работа е много деликатна и изисква внимание към подреждане на продуктите, тъй като те са нежни и крехки бижута и колиета, и изискват допълнително внимание. Добрата подредба на бижутата е от голямо значение, за да създаде отлично първо впечатление у клиента, което е изключително важно за нашия бранш. Също се изисква регулярна промяна на външния вид на витрината, за да се поддържа жив интересът у клиента. - код 41202005; Секретар, стилист, 1 лице - Наемането на допълнително лице, което да обръща специално индивидуално внимание на отделните клиенти, е от голяма необходимост към момента, защото ние искаме всеки един наш клиент да се чувства специален и да му бъде предоставена лична консултация за да може да си избере най-подходящия артикул. Някои от продуктите, които продаваме, са на по-висока стойност и за да може клиентът да вземе решение за покупка - обичайно се изисква да му се обърне по-голямо внимание, да му се покажат повече алтернативно модели и да се отдели време за всяко запитване. -код 24316002; Експерт, маркетинг, 1 лице - Наемането на лице, на длъжност Експерт, маркетинг ще звършва дейности по идентифициране потенциалните възможности за реклама и дистрибуция на продуктите на фирмата. Длъжността на Експерта по маркетинг ще включва подготовка на маркетингови кампании и рекламни материали, изготвяне на оферти, изготвяне справки, доклади, отчети и др.,свързани с ефективността на рекламата и рекламните канали и др. 2. Предвижда се и откриването на 2 позиции за лица в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца всяко, които ще бъдат на следните позиции: -код 96210007; Разносвач,1 лице - Откриването на допълнителна позиция разносвач ще допринесе за своевременната доставка на продуктите на предприятието и удовлетвореност от страна на клиентите ни. Работим с редовни клиенти, за които извършваме доставка на място в офиса им. Също така, лицето на тази позиция ще работи с куриерските дружества в страната. -код 43133003; 1 брой Специалист, труд и работна заплата:Имаме нужда някой да обслужва работните графици на служителите. Поради развитието на икономиката, при нас кандидатстват за работа и студенти, и други лица, които търсят заетост на непълно работно време. Трябва ни човек, който да се погрижи за работните графици,оформянето на заплащането, изчисляването на допълнителните възнаграждения и др. присъщи за дейността. Всички работници ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.77 Търговия на дребно с часовници и бижутерия, който се намира в сектор G"Търговия; Ремонт на автомобили и мотоциклети". Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3 963.00 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета са заложени 206 076 лв. за възнаграждения по Дейност 1. Възнаграждения ще да бъдат изплащани по банков път. 206 076.00 0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 3 броя ментори. Те ще бъдат лица от същото предприятие, които ще подпомогнат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторите ще изпълняват своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно. Менторите ще бъдат лица, назначени в дружеството ни на следните длъжности: Офис мениджър - код по НКПД 33413004; Това лице ще съдейства на Разносвача и Специалиста по труд и работна заплата като им разясни какви са спецификите на техните длъжности и ги въведе в работата на предприятието. Маркетинг мениджър - код по НКПД 12216004; Това лице ще може да съдейства на новонаетия Експерт, маркетинг, като му разясни какви са маркетинговите стратегии на фирмата и какви цели желае да бъдат постигнати за максимално разпознаване и откриване на нови пазари. Мениджър покупки/продажби - код по НКПД 12216003; Това лице ще бъде ментор на Продавач-консултантите; Аранжора на витрини/щандове; Секретар стилистът като ще им предаде всички знания и умения, които притежава от работата във фирмата, което ще помогне на новонаетите лица да се адаптират към спецификата на търговската дейност. Подкрепата на работното място чрез ментори ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните: - Менторите ще предоставят ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си. - Менторите ще помогнат на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата. - Менторите могат да предоставят ценни уроци от собствения си опит и да споделят знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми. Менторите са назначени по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.77 Търговия на дребно с часовници и бижутерия. Разходите за възнаграждение на менторите, определени от работодателя, които ще отговарят за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 3 лица сумата за 6 месеца се равнява на 8 397.00 лв. 8 397.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.