Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Табак Ком Инженеринг ООД е специализирана фирма и сред лидерите на пазара, основаваща се на опит в изграждането и развитието на комуникационни инсталации, електрически и слаботокови мрежи.

Чрез настоящото проектно предложение "Табак Ком Инженеринг" ООД ще осигури професионална среда за работа и отдих на 19 служители. Като фирма с ясна визия за желаната си бъдеща позиция и концепция за развитие, за реализиране на нужните за напредъка на дружеството задачи, инвестицията в работната среда е от ключово значение. Осъзнаваме, че грижата за служителите е от ключово значение, което ни позволи вече 20 години да сме еталон за качество и коректност.
Инвестиционното намерение, което си поставя ръководството на фирмата с изпълнението на настоящото проектно предложение е:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд
2. Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло
3.  Осигуряване на средства за колективна защита дейности в проекта;
4. Осигуряване на социални придобивки на работното място

Реализирането на горепосочените дейности ще се осъществи посредством:
1. Сформиране на екип за управление на проекта;
2. Включване на целева група от 19 служители в различните дейности
3. Закупуване на необходимото оборудване, ЛПС и специално работно облекло, социални придобивки за обезпечаване на работния процес;
4. Осигуряване на визуализация и публичност

Проектното предложение ще се реализира на територията на гр.Варна в четири обекта:
- магазин ул.Прилеп 26 
- магазин ул.Прилеп 28 
- офис ул.Прилеп 28
- база на ул. Георги Калоянчев 2

Общо по проекта ще се осигури възможност за адаптиране на 19 работни места. Целта е да бъдат обхванати максимална част от служителите на дружеството, като е направен анализ на разходите и ползите от всяка дейност в проекта и коя част от служителите биха имали максимална нужда от тях.

Чрез проектното предложение ще "надградим" съществуващото състояние и ще подобрим работната среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Настоящата дейност има за цел да постигне: Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места, подкрепа за въвеждане на „зелена“ (екологосъобразна) фирмена култура, наред с мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Предприятието ще промени и насочи работния процес към намаляване на замърсяването, опазването на природните ресурси и спомагане за генериране на по-малко отпадъци в околната среда. Разработването и прилагането на „зелени модели“ ще допринесе до осигуряване на по-здравословна ,безопасна и комфортна работна среда. Внедрявайки „зелените модели“ дружеството ТАБАК КОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД ще бъде по -гъвкаво и по-приспособимо към променящата се икономика. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. Ще бъде извършена оценка на съществуващите практики, процеси и процедури, свързани с организацията на работата, управлението на човешките ресурси, използването на ресурси и материали. Целта е да се идентифицират областите, които имат потенциал за подобрение чрез въвеждане на "зелени" решения.Извършва се задълбочен анализ на настоящите практики и процеси във всички звена и отдели на предприятието. Провеждат се дискусии с ръководители и служители от всички нива за идентифициране на проблемни области.Прави се оценка на използваните материали, консумация на ресурси , генерирани отпадъци. Анализират се длъжностни характеристики, вътрешни правила и процедури. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Ще включва разработване на конкретни модели и решения за разработване на „зелени“ модели на организацията на труда. Това може да включва промени в работните процеси, графици, използване на материали, обучение на персонала и др. Разработват се подробни "зелени карти" за всички работни места, описващи промените. За всяко работно място се създава "зелена карта" с конкретни предложения за промени. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. Определят се срокове, отговорници, необходими ресурси. Ръководството одобрява конкретен план със срокове и отговорници. Определя се необходимият финансов и човешки ресурс. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.Четвъртият етап включва практическото въвеждане на одобрените мерки и обучение на персонала за новите практики. Осъществява се мониторинг и оценка на резултатите, идентифицират се допълнителни възможности за подобрение. Провежда се обучение на ръководители и служители по новите практики. Ще стартира пилотното въвеждане на промените в избрани звена. След отстраняване на проблемите се въвеждат промените в цялото предприятие. Извършва се регулярен мониторинг и оценка на резултатите от въведените промени. Избраният външен изпълнител (консултант) ще ръководи целия процес съгласно четирите етапа, описани по-горе. Ще работи в тясно сътрудничество с екипа на дружеството като организира всички дейности, предлага методологии за тяхното изпълнение, управлява изпълнението, дава обратна връзка и консултации, провежда обучения и разяснителни срещи и др. с оглед постигането на целите. Консултантът ще си сътрудничи с екипа на дружеството, който ще има за задача да осигури достъп до необходимата информация, както и да съдейства за организирането на предвидените дейности. 4 000.00 0.00
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло ЧАСТ 1: Във връзка с предписания от страна на службата по трудова медицина и спецификата на работа на служителите, е идентифицирана необходимостта да се закупи ново и по-модерно работно облекло и ЛПС, които да осигурят по-висока защита по време на работа. По този начин риска от трудови злополуки се намалява значително. Основните рискови фактори, които са класифицирани по време на работа от службата по трудова медицина са: - замърсени повърхнини - ниска t° на въздуха от +12 до - 20°С, - удар от падащи предмети и материали - подхлъзване - работа на височина Предвидената по проекта дейност предвижда да се закупят лични предпазни средства за целева група от 19 служители в гр.Варна За служителите на длъжност: - Електромонтьор 5 - Електромонтьор, електронна апаратура 1 - Инженер, генериране на електроенергия /алтернативни източници/ 1 - Инженер, електрообзавеждане 1 - Монтьор, свързване на кабели 1 - Специалист, телекомуникации и мрежи за данни 1 - Общ работник 1 - Техник, строителство и архитектура 2 - Технически ръководител, строителство 1 ще бъдат закупени комплекти включващи: - Ватирано яке - зимно * обосновка: Предвиденото за закупуване ватираното яке ще предостави защита от студа и вятъра, като предпази работника от проникване на студен въздух и поддържа топлината в тялото. - Студозащитен полугащеризон с подсилени колена -зимен * обосновка: В студени климатични условия зимният полугащеризон ще помогне на работника да запази топлината на тялото си, което е от съществено значение за комфортната работа на открито.Подсилването на коленете ще предложи допълнителна защита при работа на колене и при контакт с твърди повърхности. Това ще помогне за предотвратяване на наранявания и травми. - Ватирана блуза - зимна * обосновка: Предвидената за закупуване ватирана зимна блуза ще предостави защита от студа и вятъра. Това е важно за запазване на комфорта и топлината на работника в дните, когато той е изложен на студени външни условия. - Яке - лятно * обосновка: Предвиденото за закупуване лятно яке е с лека и дишащи материя, която ще осигуряваи комфорт по време на работа при високи температури. Ще носи защита от вятъра и леки външни влияния, които могат да влияят на комфорта и здравето на работника. - Полугащеризон с подсилени колена-летен * обосновка: Предвиденото за закупуване лятно яке е с лека и дишащи материя, която ще осигуряваи комфорт по време на работа при високи температури. Ще носи защита от вятъра и леки външни влияния, които могат да влияят на комфорта и здравето на работника. - Антистатична Тениска - лятна * обосновка: Предвидената за закупуване антистатична лятна тениска ще подобри комфорта и удобството на работника по време на работа във високите температури, като му осигури защита от слънцето и предпази от прегряване или дискомфорт. Материала, от който е изработена има антистатичен ефект, който премахва статичното електричество. - Обувки боти - зимни с композитно бомбе и подметки, устойчиви на пробождане * обосновка: Зимните боти с композитно бомбе ще осигурят защита на пръстите на краката от счупване, удар, падащи предмети или други опасности на работното място.Избягва се опасността от пробождане на обувките от остри предмети като гвоздеи, стъкло, метални частици и други опасности на пода. Те осигуряват защита на краката от възможни наранявания поради пробождане. - Обувки летни - с композитено бомбе и подметка, устойчива на пробождане * обосновка: Предвидените за закупуване обувки са предвидени за използване при условия на по-високи температури или по-горещи климатични условия.Те ще осигурят защита на пръстите на краката от счупване, удар, падащи предмети или други опасности на работното място. Подметката е устойчива на пробождане от остри предмети като гвоздеи, стъкло, метални частици и други опасности на пода. Те осигуряват защита на краката от възможни наранявания поради пробождане. ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 15 766.26 0.00
Дейност 4 Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти ЧАСТ 1: Дейността ще допринесе за постигане на целите на проекта, респективно целите на процедурата за предоставяне на БФП. В проектното предложение е предвидено да се инвестира в закупуване на средства за колективна защита за обектите ни в гр. Варна - магазин ул.Прилеп 26 - магазин ул.Прилеп 28 - офис ул.Прилеп 28 - база на ул. Георги Калоянчев 2 От дейността ще се възползват 19 служители, като могат да се обособят следните групи инвестиции: 1. Микроклимат 1.1 Закупуване на климатици за - магазин ул.Прилеп 26 - 1бр тип "колонен" - магазин ул.Прилеп 28 - 1бр тип "колонен" - офис ул.Прилеп 28 - - 3бр тип "моносплит" Съгласно предписание на СТМ и с цел осигуряване на благоприятен микроклимат в работните помещения направихме анализ, който показа, че подобно разпределение на нови климатици би осигурило оптимално качество и комфорт на температурата през лятото и зимата спрямо обема на съществуващите работни помещения. Изпълнявайки мярката очакваме: - Контрол на Температурата - Климатиците позволяват поддържането на комфортна температура в офиса и работните помещения. Постоянната и приятна температура ще подобри удовлетворението на служителите и тяхната концентрация. Екстремните температури, било те твърде високи или твърде ниски, могат да оказват отрицателно въздействие върху производителността и общото благосъстояние. - Повишена Продуктивност - Комфортната работна обстановка стимулира по-висока продуктивност. Когато служителите не са разсеяни от дискомфорт поради топлина/студ, те могат по-добре да се съсредоточат върху задачите си. Оптималната температура на работното място е предпоставка за повишена бдителност и подобрена когнитивна производителност. - Здраве и Уелнес - Климатиците помагат за регулирането на качеството на въздуха, като филтрират прах, алергени и замърсявания. Това може да допринесе за по-здравословна работна среда, намалявайки риска от респираторни проблеми и алергии. 1.2 Закупуване на Пречиствател на въздух - магазин ул.Прилеп 26 - 1бр - магазин ул.Прилеп 28 - 1бр - офис ул.Прилеп 28 - - 2бр Изпълнявайки мярката очакваме: - Подобряване на качеството на въздуха: Пречиствателите за въздух са проектирани да филтрират прах, прахосмукателни частици, бактерии, вируси и други замърсители от въздуха. Това подобрява общото качество на въздуха и намалява риска от различни респираторни заболявания - Намаляване на алергените: Пречиствателите за въздух могат да улавят и премахват алергени като прашец, прашинки, петна от косми, плесен и други. Това е особено полезно за хора с алергии и астма или предразположени към развитието им, които могат да се чувстват по-комфортно и продуктивно в по-чиста среда. - Подобряване на концентрацията и продуктивността: Чистият въздух може да подобри когнитивните функции и концентрацията. Работещите в по-чиста среда се чувстват по-бодри и енергизирани, което може да подобри общата продуктивност на офиса. - Намаляване на неприятните миризми: Пречиствателите за въздух не само филтрират частиците, но и абсорбират неприятните миризми. Това е особено полезно в офисна среда, където разнообразни дейности и фактори могат да предизвикат неприятни аромати. - Поддържане на здравословна работна среда: Използването на пречиствател за въздух помага да се създаде по-здравословна работна среда, което не само подобрява физическото здраве на служителите, но и намалява броя на болничните дни и поддържа общата работоспособност на офиса. 2. Ергономия 2.1 Закупуване на ергономични офис столове и ергономични бюра за обектите ни в гр.Варна - магазин ул.Прилеп 26 - 4бр столове и 1бр ергономично бюро - магазин ул.Прилеп 28 - 4бр столове и 1бр ергономично бюро - офис ул.Прилеп 28 - 2бр столове и 3бр ергономични бюра ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 37 368.91 0.00
Дейност 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих, хранене и почивка ЧАСТ 1: Социалните придобивки за работещите лица в дадено предприятие играят ключова роля за устойчивостта на работното място и комфорта на служителите. Настоящата дейност има за цел да подобри комплексно работните условия, чрез инвестиции в ралични по вид социални придобивки за служителите ни, за да се адаптират работните места и да бъдат максимално удобни, да се ползват ефективно физиологичните норми за труд и почивка в рамките на работното време. Предвиждаме да закупим: - Кухня с включено оборудване за офиса на ул.Прилеп 28 § обосновка: в момента нямаме помещение с подходящо оборудване за приготвяне/ затопляне на храна. Служителите ни обикновено се хранят извън обекта, което отнема време и създава определен дискомфорт. С инвестицията, също така, целим да насърчим консумирането на здравословна храна, а не т.н. junk food, който изобилства в заведенията за хранене около на. Добре оборудвана кухня, също така дава доза комфорт и уют на работното място и е предпоставка за по-добро отношение към служебните задължения и дългосрочни трудови взаимоотношения - контейнер 3бр * единият контейнер ще е позициониран в базата ни на ул. Георги Калоянчев 2 § обосновка: на територията на базата не може да се обособи помещение за почивка и отдих, затова единственото решение, което получихме е закупуване на преместваем обект - контейнер, който да изпълнява тази функция. Служителите на компанията ще се възползват от подобрени условия, комфортна среда за отдих и хранене. Инвестицията е нужна за обощото подобряване на условията на труд. * два контейнера са предвидено да бъдат използвани по обекти "на място" при нашите клиенти. Активите ще бъдат използвани единствено на териорията на т.н. "по-слабо развити региони", спазвайки заложените в процедурата ограничения. В голяма част от времето, служителите ни работят по "външни обекти", предвид ествеството на работата ни. Често се случва по-големи обекти да отнемат седмица-две, дори и по-дълго време, което налага оставане на служители в съответните населени места в командировка. Капацитетът на дружеството ни позволява да поемаме повече от един обект, като в не-малка част от случаите става дума за монтаж на външни осветителни тела (обществено осветление, големи производствени бази и др). Служителите прекарват работното си време на открито, поради което искаме да осигурим възможност за качествена почивка и отдих в моментите предвидени за това. Също така, опита ни показва, че голяма роля за "усещането за комфорт на работното място" играе и възможността на служителя в началото и в края на работният ден да има максимално близка среда в сравнение с други работници, които работят "на закрито". Модерните съвременни решения (контейнери) дават отговор на този наболял за нас проблем. Като работодател осигуряваме места за настаняване (хотел), но досега не сме имали възможност да инвестираме в място за краткотраен отдих, преобличане и хранене. Контейнера е ефективно решение на този важен за нас казус и ще повиши неимоверно комфорта на работниците ни. ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 99 164.19 0.00
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло ЧАСТ 2: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ЧАСТ 1 - Полулицева маска * обосновка: Предвидената за закупуване полулицева маска, предпазват дихателните пътища на работникаот вдишване на прах,вредни частици и микроби, които присъстват в работната среда. Защитава го от инфекции и вируси. - Комбиниран филтър * обосновка: Предвиденият за закупуване комбиниран филтър има филтърни слоеве, които ще предпазят работника от газове и изпарения,бактерии и вирусиси и ще осигурят чист въздух за дишане на носещия ги, като филтрират въздушните примеси и частици, които могат да бъдат вредни за дихателните органи. - Летни, предпазни ръкавици * обосновка: Предвидените за закупуване летни ръкавици са произведени от материали, които позволяват на ръцете да дишат и да се чувстват по-удобно при високи температури - Синтетични, зимни, ватирани ръкавици * обосновка: Предвидените за закупуване зимни и ватирани ръкавици ще се изпоползват за прередпазване на ръцете от студ и влага по време на студените месеци. Ще осигурят топлина и изолация, защита от вятър и удобство при носене - Каска с ергономичен дизайн * обосновка: Предвидената за закупуване каска е конструирана така че да предпазва главата от удари и травми в случай на падане на предмети, сблъсъци или други потенциални опасности на работното място.Ергономичният дизайн включва, регулируеми системи за фиксиране или възможности за регулиране на размера на каската, UV защита и защита от токов удар. - Защитни очила от поликарбонат * обосновка: Предвидените за закупуване очила ще осигурят на работника отлична оптична яснота, устойчиви са на удари и предотвратяват от опасност в работната среда, предпазват очите от вредните последици - Комплект за височинна защита * обосновка: Комплектът за височинна защита е съставен от различни компоненти, които могат да бъдат комбинирани и използвани съгласно работните задачи. Правилната употреба и поддръжка на този вид оборудване са критични за осигуряване на надеждна и ефективна защита на работника по време на работа на височина, където същетвува риск от падане и травми. За служителите на длъжност: - Мениджър, проекти - 1 - Отчетник, счетоводство - 2 - Склададжия - 1 - Счетоводител, оперативен - 1 ще бъдат закупени комплекти включващи: - Очила за компютър * обосновка: Предвидените за закупуване очила за компютър ще бъдат с антирефлексни покрития филтри, които намаляват излагането на вредната синя светлина, когато работникът извършва работа пред компютър. Имат филтър, който намалява зрителната умора и осигурява по-удобно зрение при работа с екран. - Елек - зимен * обосновка: Предвиденият за закупуване елек е направен от изолационни материали, които задържат топлината близо до тялото. Това помага на работника да се запази топъл в студените условия,предпазвайки го от настинки и боледуване при ветровито и студено време. - Елек - летен * обосновка: Предвиденият за закупуване софтшел елек е направен от дишащи материали, които позволяват на въздуха да циркулира. Това помага на работника да се чувства по-удобно и да не се усеща прекомерно потене при излагане на топлина. Въпреки че е летен, софтшелът може да предостави защита от лек вятър и други външни фактори като прах или леки валежи. Всички предвидени за закупуване ЛПС са съобразени с разпоредбите наНаредба № 3 от 19 април 2001 г, актуалната ПЛАН_ПРОГРАМА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ЗДРАВОСЛОВНАТА И БЕЗОПАСНА РАБОТНА СРЕДА и СПИСЪК НА РАБОТНОТО ОБЛЕКЛО И ЛПС. По проекта не се предвижда закупуване на резервни бройки, а конкретните нужди са съобразени с текущото потребление на ЛПС и специално работно облекло в предприятието 0.00 0.00
Дейност 4 Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти ЧАСТ 2: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ЧАСТ 1 Инвестицията е съобразена с характера на работните места и конкретни служители: -Мениджър, проекти 1 -Отчетник, счетоводство 2 -Счетоводител, оперативен 1 -Управител - 1 Служителите обхванати в дейността имат повече от едно работно място (две работни места), поради което съгласно предписания на СТМ и Инспекция по труда, предвиждаме да осигурим ергономични столове за всяко работно място. В проекта не се предвиждат резервни бройки! Очакваме инвестицията да осигури множество предимства и ползи, които могат да подобрят здравето, комфорта и производителността на служителите, които заемат предимно "седяща поза" през деня като: * Поддържане на Правилна Поза: Ергономичните столове и бюра са проектирани да насърчават правилна поза при сядане. Това помага в предотвратяването на болки в гърба, вратът и други проблеми с опорно-двигателния апарат. * Намаляване на Здравословни Проблеми: Правилната ергономия може да помогне за намаляване на здравословните проблеми като напрежение в гърба, болки в шията, синдром на карпалния тунел и други. * Подпомагане на Комфорта: Ергономичните столове и бюра предоставят по-добра подкрепа и удобство, което води до повишен комфорт за работниците. * Придаване на "Чувство на удовлетвореност на работното място": Здравословната и комфортна работна среда може да подобри общото чувство на удовлетворение на работниците. * Намаляване на Умората: Ергономичните столове и бюра помагат в намаляването на физическата умора, свързана с продължителни периоди на седене. Това може да подобри издръжливостта и концентрацията на работниците. * Подобряване на Производителността: Когато работниците седят удобно и не чувстват здравословни проблеми на опорно-двигателната система, те обикновено са по-продуктивни и ефективни в изпълнението на своите задачи. Съчетанието на гореописаните фактори прави ергономичните бюра и столове важна инвестиция за подобряване на работната среда и благосъстоянието на служителите. 3. Подмяна на осветителни тела - предвиждаме да подменим съществуващите осветителни тела, т.к. макар и да отговарят на изискванията на законодателството, считаме, че нивото на получена осветеност може да бъде подобрено. Качественото осветление е задължителна превенция, която бихме искали да осигурим. Не се предвижда друго освен подмяна на съществуващи тела, т.е. няма да се налага каквато и да е корекция по ел.инсталацията или каквито и да е СМР дейности. Направихме проучване до специалисти, които дадоха индивидуално решение съобразено с пространствана в гр.Варна, за да се получи високото качество, което търсим. Предимства, които бихме получили: * Подобряване на визуалния комфорт: Качествената осветеност в базата ще подобри визуалния комфорт на служителите. Добрата видимост е от ключово значение за изпълнението на задачите, намалявайки напрежението в очите и подобрявайки общата работна среда. * Намаляване на очната умора и стреса: намалява очната умора, което е особено важно при продължителна работа в помещния с по-слаб достъп до естествена светлина. Това може да намали нивата на стрес и подобри общата благосъстояние на служителите. * Поддържане на здравословни работни условия: Недостигът на правилно осветление може да доведе до различни проблеми, като например главоболие и умора. Подходящото осветление може да предотврати заболявания свързани със зрението. * Подобряване на естествения светлинен поток: Приглушено или недостатъчно осветление може да намали естествения светлинен поток в базата. Постигането на баланс между естествената светлина и изкуствената осветеност подобрява настроението на работниците и им предоставя чувство на свежест и простор. * Създаване на мотивираща обстановка: Осветлението може да повлияе положително на работната атмосфера и колективния дух, което в крайна сметка може да подобри ефективността на екипа. Вярваме, че по-качественото осветление в офиса е инвестиция в здравето на хората, което е водещо при избора ни на решение на съществуващият казус. 0.00 0.00
Дейност 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих, хранене и почивка ЧАСТ 2: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ЧАСТ 1 - Диспенсър за вода * магазин ул.Прилеп 26 - 1бр * магазин ул.Прилеп 28 - 1бр * офис ул.Прилеп 28 - 1бр § обосновка: в гр.Варна имаме голям проблем с водата за пиене. Чешмяната вода има завишени количества на варовик и др. примеси и без предварителна обработка не би следвало да се консумира в дългосрочен план. Затова, след допитване до специалисти, взехме решение да закупим диспенсъри, които да разположим в кътовете за отдих в трите гореописани обекта. - ще извършим и необходимите СМР дейности за офис ул.Прилеп 28 с цел подобряване условията на работа в помещенията. Предвиждаме да извършим: - обособяване на санитарно-битово помещение - подмяна на компрометирана подова настилка - полагане на топлоизолация в помещенията - подмяна на компрометирани врати § обосновка: офиса е с размер от 80кв.м и през последните 10 години не е бил ремонтиран. В помещенията няма изградена топло и хидроизолация, подовите настилки са компрометирани, вратите трябва да се подменят. Цялостното усещане за помещенията в момента е за "захабено" пространство, поради което взехме решение да го възстановим като се допитахме до компетентни фирми, които да предложат адекватно цялостно решение. Инвестицията ще подобри работната среда и усещането за комфорт и уют, което може да се третира като "социална придобивка" за служителите ни. В офиса, магазините и базата прекарват време на практика всички служители на компанията в даден момент, така че целевата група за дейността е от 19 служители и един управител - общо 20 души. При вземане на управленско решение за нуждата от подобна инвестиция се съобразихме с няколко важни за нас фактора: * Повишаване на Производителността: Добавянето на кухненско оборудване в офиса ще повиши ефективността на служителите. Способността им да приготвят здравословни храни на място ще им осигури по-добър старт на деня и повиши продуктивността им. * Подобряване на корпоративната култура: Общите пространства, където служителите могат да приготвят и консумират храна, спомагат за изграждане на по-силни връзки и подобряват социалната атмосфера в офиса. Това може да подпомогне развитието на позитивна корпоративна култура. * Здравословен начин на живот: Опцията за приготвяне на собствени храни може да насърчи служителите да избират по-здравословни и балансирани ястия. Това в крайна сметка ще допринесе за подобряване на техните здравословни състояния. * Спестяване на време и осигуряване на привличането на нови кадри: Ако служителите не трябва да напускат офиса в търсене на храна, това може да спести време и да ги задържи в обектите ни по-дълго. * Подобряване на Удовлетвореността на Служителите: общото подобряване на работното пространство неминуемо води по по-позитивно отношение към колеги, задължения и спомага за задържане на персонала * За служителите, които работят "на терен" или в базата на ул. Георги Калоянчев 2, предвидените контейнери ще създадат работна среда максимално близо до тази в офиса и магазините ни. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.