Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход: Клиентското и административно обслужване е от секторите, който ще претърпи най-сериозни промени под натиска на генеративния изкуствен интелект (AI/ИИ). А една от най-големите трансформации ще бъде пренасочването на потребителите към GenAI инструменти, за да разрешат своите проблеми. Според последните данни на Gartner само след 2 години 40% от всички запитвания към клиентска и административна поддръжка няма да бъдат разрешавани от екипите за поддръжка на компаниите. Потребителите все по-често използват инструменти на трети страни, базирани на GenAI, като ChatGPT, Google AI Overviews и Apple Intelligence, за да разрешават проблеми, свързани с клиентската и административна поддръжка. Дълбоката интеграция на GenAI в тези широко достъпни потребителски инструменти води до промяна в поведението на потребителите.
Изкуственият интелект (AI/ИИ) навлиза изключително бързо във всички сфери, включително и в дейностите, които осъществява предприятието на Кандидата. Изключителната динамика на развитие на ИКТ и ИИ и приложението им налагат много по-често да се правят обучения за усвояване на умения за прилагане и работа с новите технологии. Това обуславя нуждата на Кандидатът от придобиване на специфични допълнителни знания и умения на собствения му персонал.
Една от основните дейности на Кандидата е провеждане на обучителни курсове и работа с дигитални платформи за администриране, маркетиране, организиране и отчитане на курсовете. Необходимостта от настоящите обучения се обуславя от бързото развитие на технологиите и приложението на AI (ИИ), вкл. служителите да ги прилагат за оптимизиране процеса на предлагане, създаване и организиране на учебните продукти и процеси, гарантирайки, че те са в крак с най-новите тенденции и иновации в сектора.
Предвидените по проекта специализирани обучения имат отношение и към "зеления" преход - в програмите на всички обучения има включени модули, даващи знания в тази област - Устойчиво развитие и екологична осведоменост, Енергийна ефективност, Управление на отпадъците и рециклиране, Зелени технологии и иновации, Политики и регулации за устойчиво развитие. В конкретните дейности на служителите на Кандидата тези знания ще им позволят да прилагат съвременни методи за управление на отпадъците и да прилагат енергийна ефективност при използването на новите технологи и управлението на новите дигитални инструменти.
Предвидените специализирани обучения са насочени към всички категории служители - управленски екип (управител биз.услуги и фин.мениджър) и всички останали служители.
Според спецификата на заеманите длъжности, изпълняваните функции, задължения и потребности, за обученията персоналът ще бъде групиран на 2 групи:
1. Група 1 (общо 7 лица):
1.1. Управител бизнес услуги – 1 лице, Финансов мениджър – 1 лице, Организатор, продажби и реклама – 4 лица, Графичен дизайнер – 1 лице;
1.2. Функциите, които изпълняват са: администриране и маркетиране на обучителните продукти, които се предлагат, онлайн предлагане на обучителни продукти, информиране на заинтересовани клиенти, осъществяване на контакт и предоставяне на разясниелна и подробна информация за видовете продукти и услуги, продажби и последващо отчитане;
1.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане в администриране и отчитане, маркетиране, информиране и продажби на онлайн инструменти с AI/ИИ. С цел по-голяма ефективност и достигане до по-голяма група от потенциални клиенти е необходимо служителите да придобият знания и умения за изпозлване на AI/ИИ в дигитални маркетингови кампании и анализ на получените данни. А за подобряване на продажбите, служителите трябва да умеят да изпозлват AI/ИИ за анализ на продажбите и подобряване ангажираността на клиентите. С използването на AI/ИИ ще се съберат големи бази от данни и е необходимо служителите да знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп;
- Информацията ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
44 520.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: 1.4. Предвидени специфични обучения са:
- курс 1- AI в маркетинга и анализ на данни
- курс 2- AI за подобряване на продажбите и ангажираността с клиенти
- курс 3- AI и дигитални маркетингови кампании
- курс 4- Етика и защита на данните в контекста на AI
1.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 1, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на знанията и уменията от предложените курсове, тази група от служители ще може успешно да използва новите технологични инструменти с AI/ИИ за по-ефективно изпълняване на задълженията си по маркетиране, информиране и продажби на стоки и услуги. С придобиване на заложените умения, служителите ще постигат по-голяма ефективност и достигане до по-голяма група от потенциални клиенти, ще могат да създават и провеждат по-добри дигитални маркетингови кампании и последващ анализ на получените данни.
Така с придобитите знания и умения от тези курсове, служителите ще постигнат правилно и ефективно използване на онлайн инструменти с AI/ИИ за подобряване на продажбите, ще умеят да изпозлват AI/ИИ за анализ на продажбите и подобряване ангажираността на клиентите, ще могат да събират и големи бази от данни и ще знаят как да защитават тези данни от неоторизиран достъп.
2. Група 2 (6 лица):
2.1. Помощник-възпитател – 6 лица;
2.2. Функциите, които изпълняват са: организиране, управление и отчитане на обучителните услуги и продукти, предлагани от Кандидата; администриране на целия обучителен процес, обработка и съхраняване на пълната учебна документация; поддръжка онлайн на база от обучителни инструменти;
2.3. Нуждите на тази група служители е за придобиване на умения за използване и прилагане на инструменти с AI/ИИ за администриране и поддръжка на цялостния процес по провеждане на обучителните услуги и продукти. Прогресивното развитие на AI/ИИ играе все по-голяма роля в начина, по който се провеждат обученията. Това предизвиква промени в обучителните подходи на организациите. С цел по-голяма ефективност при осъществяване на тези услуги е необходимо служителите да придобият умения за изпозлване на AI/ИИ в администриране, организиране и отчитане на обучителни продукти и услуги. Трябва да се придобият умения за адаптация на съществуващите документация и продукти към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на обучителни процеси.
2.4. Предвидени специфични обучения са:
- курс 5- Използване на AI за автоматизация на административни задачи
- курс 6- Подобряване на дигиталната грамотност и адаптация към новите технологии
- курс 7- Технологични инструменти и AI помощници за обучение
- курс 8- AI за поддръжка на образователните процеси
2.5. Съществено подобряване на компетенциите на лицата от група 2, съобразно спецификата на работните им места - След успешно усвояване на уменията от курсовете, служителите ще могат да използват новите технологични инструменти с AI/ИИ за по-ефективно изпълняване на задълженията си за администриране и поддръжка на цялостния процес по провеждане на обучителните услуги и продукти. С придобиване на умения за прилагане на онлайн инструменти с AI/ИИ, служителите ще ги използват при въвеждане на нови обучителни подходи, по-голяма ефективност при осъществяване на обучителни услуги.
Така с придобитите знания и умения от тази група курсове, служителите ще постигнат по-добро, бързо и качествено администриране, организиране и отчитане на обучителни продукти и услуги. Служителите ще могат лесно и бързо да адаптират съществуващите документация, продукти и услуги към новите технологии, както и прилагане на специализирани технологични инструменти с AI/ИИ при поддръжка на обучителни процеси.
-ПРОДЪЛЖАВА в следващата дейност |
0.00
|
0.00
|
Специфични обучения, свързани с работното място и обвързани със "зеления" и цифров преход - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Конкретни модули и теми на специфичните обучения:
1. За група 1 (общо от 7 лица):
1.1. Курс 1 - AI в маркетинга и анализ на данни:
o Приложение на AI за събиране и анализ на данни за поведение на потребителите
o Инструменти за сегментиране на аудитория и персонализация на маркетинговите съобщения с AI
o Примери за AI инструменти за предвиждане на пазарни тенденции и анализ на конкуренцията
o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост
1.2. Курс 2 - AI за подобряване на продажбите и ангажираността с клиенти:
o Системи за управление на клиентите (CRM), базирани на AI, които автоматизират комуникацията и персонализират офертите
o Прогнози за продажби и оптимизация на офертите чрез анализ на клиентските предпочитания и поведение
o Обучение за използване на AI за анализ на клиентски обратни връзки и подобряване на потребителското преживяване
o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране
1.3. Курс 3 - AI и дигитални маркетингови кампании:
o Автоматизиране на кампании и разпространение на съдържание с помощта на AI платформи
o Създаване на динамични реклами, базирани на предпочитанията на потребителите
o Анализ и оптимизация на маркетингови кампании чрез AI, базирано на събраните данни и резултати
o "Зелен" преход - Енергийна ефективност
1.4. Курс 4 - Етика и защита на данните в контекста на AI:
o Разбиране на етичните въпроси при използването на AI в бизнеса
o Основи на защитата на данните на клиентите и отговорно използване на AI инструменти, като се спазват стандартите за поверителност
o "Зелен" преход - Политики и регулации за устойчиво развитие
2. За група 2 (общо от 6 лица):
2.1. Курс 5 - Използване на AI за автоматизация на административни задачи:
o AI системи, които автоматизират повтарящи се административни процеси – управление на имейли, календари, обработка на документи и т.н.
o Обучение за използване на чатботове и виртуални асистенти за подобряване на комуникацията с клиенти и служители
o "Зелен" преход - Управление на отпадъците и рециклиране
2.2. Курс 6 - Подобряване на дигиталната грамотност и адаптация към новите технологии:
o Основни дигитални умения и работа с AI платформи.
o Разбиране на ролята на AI за бъдещото развитие на бизнеса и нуждата от адаптация към технологиите
o "Зелен" преход - Устойчиво развитие и екологична осведоменост
2.3. Курс 7 - Технологични инструменти и AI помощници за обучение:
o AI в помощ на преподавателите и възпитателите чрез виртуални асистенти, които автоматизират административни задачи
o Практическо приложение на лесни за използване AI базирани инструменти за подпомагане на образователни дейности
o "Зелен" преход - Зелени технологии и иновации
2.4. Курс 8 - AI за поддръжка на образователните процеси:
o Използване на AI за персонализирано обучение, което да се адаптира според нуждите на всяко дете
o Разбиране на AI системи за помощ в обучението – интерактивни образователни приложения и платформи за обучение
o "Зелен" преход - Енергийна ефективност |
0.00
|
0.00
|
Устойчива заетост на обучените по проекта лица.: Кандидатът поема ангажимент за устойчива заетост на обучените по проекта лица.
Минимум 12 лица или 92,31 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в дейностите по проекта ще запазят заетостта си при Кандидата за 6 месеца. |
0.00
|
0.00
|