Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на "АТЛАНТА" ЕООД и предвидените за изпълнение дейности са насочени към адаптиране на работната среда в отговор на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика, и променящите се модели на работа. Проектът ще подобри условията на труд и осигури превенция на риска при извършване на ежедневните работни дейности на служителите в компанията. В дружеството работят 33 заети лица като всички от тях са обхванати в целевата група.
Предвидените дейности за изпълнение са:
1. Разработване и прилагане на „зелени" модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места.
2. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд - ще бъдат изпълнени мерки за защита от неблагоприятен микроклимат, намаляване на запрашеността в производствените помещения и ергономия при работа.  
3. Осигуряване на социални придобивки за работещите в предприятието - ремонт и обособяване на кухня и столова, съблекални с прилежащи санитарни помещения, стая за фитнес и мобилни беседки на двора.
Заложените дейности ще допринесат за адаптиране на работната среда във фирмата към новите предизвикателства на климатично неутрална икономика и променящи се модели на работа, за подобряване на стандартите за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници. Също така, планираните дейности пряко кореспондират и с политиката на предприятието по отношение на човешките ресурси и представляват една дългосрочна инвестиция, като направените разходи за подобряване на работната среда и условията на труд ще се възвърнат индиректно чрез повишаване удовлетвореността на работещите и производителността на труда им.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд: Дейността ще обхване целева група от 32 заети лица в компанията и включва следните 4 етапа за изпълнение, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени" практики, посредством: 1.1.1. Идентификация на съответното ниво на екологичните показатели на предприятието и работните места, реализация на вътрешен одитен доклад със следните раздели: • Анализ на организационната структура на човешките ресурси, формите на заетост и съществуващите модели на екипна работа и взаимодействието между служителите; • Мониторинг на работата на отделни работни единици в предприятието, анализ на използваните ресурси; • Анализ на съществуващите практики в предприятието за опазване на околната среда; • Наличние на взаимосвързаност на екологосъобразните практики в цялостната организация на работа в предприятието. 1.1.2. Въвеждане на инструменти за оценка на мониторинговите дейности, като: • Чеклист. • Анализ с еко-карти. • Интервюта с персонала. • Калкулатор за изчисляване на екологичния отпечатък. 1.2. Разработване на „зелени" модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени" карти за организация на работните процеси на конкретните работни места: За оценка на опасните производствени фактори и професионални рискове, свързани със „зелените работни места", е предвидено разработване на зелените карти на работните процеси на конкретните работни места и изготвяне на оценка на риска на технологичните и производствените процеси със следните аспекти на модела: • анализ и преодоляване на недостига на умения; • предвиждане на промените, гарантиране на минимизиране на рисковете при работа; • подпомагане на създаването на безопасна и благоприятна среда на работни мест; • подобряване на качеството на обратна информация за въздействието на мерките. • промени в организационната структура на човешките ресурси, нови модели на екипна работа и взаимодействието между служителите, и др.; • въвеждане на практики за опазване на околната среда, осигуряване на по-екологосъобразна работна среда; • въвеждане на екологосъобразни практики, информационни събития и създаване на бонусна система за отличаване и възнаграждаване на „зелено“ поведение на служителите. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени" модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието: Методическия план за прилагане на зелените модели на организацията на работните процеси е въвкупност от следните дейности: • Осигуряване на съдействие и ангажимент от ръководството. • Назначете координатор на „Зеленото предприятие” и екип. • Преглед, който ще спомогне да се идентифицира съответното ниво на зелените модели по показатели на предприятието и работните места. • Създаване на зелена политика, цели и план за действие. • Обучение и мотивиране на персонала. • Конкретизиране на моделите за комуникация. • Мотивиране на персонала . 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени" модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Планираните етапи, начин на реализация и очакваните за изпълнение резултати по настоящата дейност отговарят на основната цел на проекта за реализиране на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа в дружеството, и покриват изцяло специфична цел 1. Разработването и прилагането на „зелени“ модели на организация на труд изисква системен и интегриран подход, който обединява стратегическото планиране, иновациите, образованието и ангажимента на всички участници в дружеството. Чрез активна и целенасочена дейност, компанията може да постигне значителни подобрения в своите работни процеси, устойчивост и отношение към околната среда. 6 400.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд - ЧАСТ 1: Целта на дейността е насочена към реализация на три мерки за колективна защита, съобразно идентифицираните рискове, които съответстват на предписанията в утвърдената програма за минимизиране на риска в предприятието. От изпълнение на отделните части от дейността ще се възползват общо 32 лица от целевата група (26 лица от производството и 6 лица от администрацията), които имат нужда от колективни предпазни средства. Високото качество на производството не винаги зависи само от използването на високотехнологично оборудване, а до голяма степен и от условията, в които протича производственият процес. Колективните предпазни средства са различни приспособления и предмети, които осигуряват колективна защита от отделни професионални вредности, присъстващи в работната среда. Колективни предпазни средства по проекта ще отговарят на нормите и изискванията за осигуряване на безопасността и опазване на здравето на работещите. Дружеството се придържа към тази идея и залага на дейности, осигуряващи средства за колективна защита, безопасни и здравословни условия на труд в компанията, които са изцяло съобразени с оценката на риска и програмата за минимизиране на риска. 1). ЕРГОНОМИЯ НА РАБОТНОТО МЯСТО: За осъществяване на нормална трудова дейност на работещите служители трябва да бъдат създадени подходящи условия на труд. Под подходящи условия на труд се разбира, не само осигуряване с необходимата инструментална екипировка и оборудване, а и осигуряване на ергономия на работните места, по такъв начин, че да се запази живота, здравето и работоспособността на работещите и да се предпазят от неблагоприятни условия за тяхното здраве - рискове свързани с болки в гърба, кръста, дископатия, дискови хернии, преумора на двигателно опорния апарат. Съществуват три проблема в дружеството, свързани с ергономията на работните места: → Съществуващите столове, които се използват в администрацията са тип "посетителски", стари, неудобни и амортизирани. Те се използват от 6 служители в администрацията, които прекарват цялото си работно време в седяща поза. За подобряване на ергонометрията на работните места и предотвратяване на гръбначните изкривявания, е необходимо смяна на съществуващите неподходящи столове с нови, ергономични 6 бр. офис столове, предназначени за 6 представители на целевата група. → За осъществяване на нормална трудова дейност на тапицерите (5 лица) и на Машинен оператор, шиене на тапицерия (5 лица) трябва да бъдат създадени подходящи условия на труд - осигуряване на ергономия на работните места по такъв начин, че да се запази живота, здравето и работоспособността на работещите, и да се предпазят от неблагоприятни условия за тяхното здраве. Съществуващите столове, които се използват в тапицерския цех са дървени тип "ученически", стари, неудобни и амортизирани. Те се използват от 10 бр. от служителите, които прекарват цялото си работно време в седяща поза. За подобряване на ергонометрията на работните места и предотвратяване на гръбначните изкривявания на служителите в "АТЛАНТА" ЕООД, е необходимо смяна на съществуващите неподходящи столове с нови 10 броя ергономични работни стола, предназначени за 10 представители на целевата група. Двата вида столове ще са стабилни, за да позволяват свобода на движенията и удобна работна поза, регулираща се седалка на височина, облегалката на стола да се регулира на височина и наклон. Продължителното и неправилно седене оказват негативен ефект върху тялото и ефективността и работоспособността на служителите. Ползите от използване на ергономични столове са: по-добро здраве, по-добър тонус, по-добър комфорт в следствие на възможност за регулиране на височината на работния стол, повишаване продуктивността в следствие на осигурения комфорт по време на работа, повишаване на ефективността на служителите и намалява вероятността за професионални заболявания. → Третият проблем в производството, свързан с ергономичността, засяга 3 служители, които сглобяват столове. следва ПРОДЪЛЖЕНИЕ на дейността в Част 2! 192 169.91 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. - ЧАСТ 1: "АТЛАНТА" ООД инвестира целенасочено в дейности за успешно прилагане на дългосрочната стратегия за по-висока и по-качествена производителност на базата на капацитета и квалификацията на човешкия ресурс. Няма универсален начин за повишаване на ангажираността на служителите или за мотивирането им така, че да бъдат по-продуктивни, по-активни, по-креативни, затова компанията се стреми да предостави социални придобивки с цел по-голяма удовлетвореност на служителите. За изпълнение на стратегията за успешно развитие на "АТЛАНТА" ЕООД и за осъществяване на проектната дейност ще осигурим съгласно нуждите на работниците и служителите (всички 33 лица от целевата група) модерни социални придобивки, като сме заложили следните мерки по проекта: Фирмата разполага с голямо помещение с площ от 176 м2, което не използва (бившо мокро помещение на закупената 1999 г. консервна фабрика), което планира да преустрои и ремонтира за нуждите на целевата група като го раздели на 3 зони и обособи нова кухня със столова от 98 м2, две съблекални мъже/жени с по две нови бани и тоалетни всяка общо 37 м2, и ремонтира и оборудва 41 м2 фитнес зала. Дейностите по проекта за всяко едно от тези помещения включват: 1. Обособяване и оборудване на кухня и столова (98 м2) - Досега във фирмата се използваха междуцеховите и междуетажни фоайе пространства, разполагащи с няколко маси и столове за краткотрайни и обедни почивки, но те не са пригодени за пълноценна почивка и хранене на служителите. В предвиденото за целите помещение за кухня и столова не е извършен ремонт, има прекарани нужните комуникации, но те са над 50 г. и са амортизирани, не е обзаведено и пригодено за целите и нуждите на целевата група - трябва да се обособи и оборудва кухня, а за местата за хранене и почивка ще се използва съществуващо оборудване. По предвидената дейност фирмата ще оборудва помещението с: Кухненски модули (цялостна компановка около 3600 мм) с 1 бр. вградени термоплот, 1 бр. мивка и смесител, абсобратор 1 бр., 1 бр. фурна, 1 бр. вграден малък хладилник, 1 бр. съдомиялна) и 1 бр. голям хладилник. В кухнята служителите могат да използват уредите за приготвяне/ претопляне на храна, съхранение в подходящи условия на храната, за приготвяне на топли напитки, измиване на посудата и т.н. Тъй като в това помещение не е правен ремонт, ще се смени дограмата и вратите, за да се осигури подходящ микроклимат, ще се направи нова ВиК и ел. инсталация.Кухнята и столовата ще се ползват от всички 32 лица от целевата група. 2. Обособяване и оборудване за съблекални мъже/жени и санитарно-хигиенни помещения (37 м2) - Фирмата не разполага със съблекалня, работниците ползват закачалки в коридорите. За целта общото помещение ще се прегради и в него ще се обособят съблекалня за мъже с тоалетни и душ кабина, съблекалня за жени с тоалетни и душ кабина. Ще се извършат ремонтни дейности по нова ел. и ВиК инсталации, полагане на теракот, поставяне на преградни PVC врати, душ системи, мивки и тоалетни чинии. За да се осигури нормален комфорт за преобличане на служителите, по мярката се предвижда да се закупят също 9 бр. тройни гардеробчета за 27 служители от производството, в които те да могат да си поставят връхните дрехи, личните вещи, сменни обувки и др. Целевата група по мярката обхваща 27 служители от производството. Обособяването на нови санитарно-хигиенни помещения в предприятието е важна задача, която може да донесе редица ползи: * Подобряване на хигиената: обособяването на тези помещения осигурява по-високи стандарти на чистота и хигиена. * Подобряване на работната среда: Чисти, удобни и функционални санитарно-хигиенни помещения подобряват работната среда и удовлетвореността на служителите, което може да повиши продуктивността и лоялността към предприятието. Следва ПРОДЪЛЖЕНИЕ на дейността в ЧАСТ 2! 99 930.36 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд - ЧАСТ 2: Работните маси, които се използват от общият работник (1 бр.) и 1 бр. монтажник на изделия подплатени с картон, 1 бр. монтажник на изделия от кожа, са статични и принуждават работниците да извършват задълженията си по сглобяване и доокомплектоване в постоянна навеждаща се и изправяща се поза на тялото, което натоварва гръбка и цялата мускулатура на тялото. В зоните за сглобяване на столове работните маси са с височина 70 см от пода и при сглобяването и доопомплектоването на един бар стол например, той се поставя на земята, защото неговата височина е прекалено голяма и поставен на работната маса, работникът не го достига. За целта на 3 бр. служители, работещи в зоната за сглобяване на столове (там, където се събират всички детайли в един продукт), и в зоната за доокомплектоване преди опаковка, ще бъдат закупени 3 броя ергономични регулируеми работни маси за сглобяване. В тази работна зона, на вече готовия и лакиран стол се монтира тапицирана седалка, понякога усилватели (според модела изделие) и се поставят тапички на краката на столовете. При работа с ергономична работна маса се постига оптимална височина за работа при окомплектовката на всички видове столове (трапезни столове, бар столове и табуретки). Всеки работник индивидуално ще може да определи височината на масите и да ги наглася, съобразявайки се с ръста си, работната височина на изделието, и характера на трудовия процес. 2). ПОДОБРЯВАНЕ НА МИКРОКЛИМАТА - Въпреки взетите мерки от страна на дружеството за подобряване и осигуряване на комфорт на служителите, все още има помещения, в които работят служители, и където микроклиматът не е подгодящ. Сградата е голяма, строена през 70-те години на миналия век, несанирана и отоплението й през есенно-зимните месеци е трудно, а лятото ефектът е обратен - изключително високи стайни температури. Три помещения от администрацията (офис на управителите, офис на главен счетоводител и офис на счетоводен отдел), както и 3 цеха - кроячен, шивашки и тапицерски цехове се отопляват чрез котел на твърдо гориво, посредством радиатори и допълнително с радиатор на ток, тъй като те са крайни помещения и до тях не достига конвенционалното отопление от локалното парно. Поради големината на помещенията проблемът с отоплението е, че през есенно-зимният сезон е трудно да се отоплят. Обратен е ефекта през лятото, където 3-те административни помещения са с повишени над нормата стайни температури и затрудняват изключително много служителите в тях. За подобряване на микроклимата, и за да се приложи ефективно решение за оптимизация на температурите през студените и летните месеци, предвид размера на помещенията и конструктивните им дадености, ще бъдат монтирани 8 бр. климатика - 3 бр. в администрацията и 5 броя в кроячен, шивашки и тапицерски цехове, които ще охлаждат и отопляват помещенията, тъй като температурите през летния сезон са високи, а през зимните месеци микроклимата не отговаря на изискванията за работа в нормална среда, и от своя страна това ще даде отражение върху здравето на служителите. Поради това е необходимо да се приложи ефективно решение за оптимизация на температурите през студените и летните месеци предвид размера на помещенията и конструктивните им дадености. Мярката включва 1 бр. климатик с 35 000 btu, 2 бр. климатици с 25 000 btu - трите за администрацията, и 5 бр. климатици с 71 000 btu, които ще се монтират в трите цеха. От мярката ще се възползват общо 15 лица от целевата група по проекта (3 лица от администрацията и 12 лица от производствените цехове - кроячен, шивашки и тапицерски). Изпълнението на мярката ще адаптира работните места и ще подобри условията на труд на служителите в кампанията. 3). ЗАЩИТА ОТ ОТ ПРАХ, ТОКСИЧНИ И ДРУГИ ВРЕДНИ ВЕЩЕСТВА В ПРОИЗВОДСТВЕНИТЕ ПОМЕЩЕНИЯ - целева група на тази мярка ще бъдат всички служители, които работят в производството (26 лица), защото те са пряко засегнати от проблема със запрашаването с дървесен прах... следва ПРОДЪЛЖЕНИЕ на дейността в Част 3! 0.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд - ЧАСТ 3: Запрашеността в производствената база се дължи на работата с дървесина, която при различните етапи на своята обработка образува голямо количество фини прахови дървесни частици, които от една страна се наслагват по повърхността, а от друга директно биват вдишвани от работниците. Т.е. имаме наличие на първично и вторично замърсяване в мебелното производство. С оглед поддръжката и по-доброто почистване на запрашеността, която ежедневно съпътства дървообработващото мебелно производство, се планира да бъдат закупени следните колективни предпазни средства в две направления: 1. Първично запрашаване и мерки за неговото намаляване: - Закупуване на 3 бр. - мобилни прахоуловители, които ще се използват като мобилна директна аспирация при работа с калибровъчен шлайф, ЦПУ, копир фреза, шлайф машини и вибро шлайфове. Трите мобилни прахоуловителя ще да се поставят в зоната на първа механична обработка и ще обслужват калибровъчния шлай, копир фрезата и машината с цифрово програмно управление (ЦПУ). При работа на така наречените центри, които извършват различни операции се отделя огромно количество прах, с различна големина, в зависимост от обработвания материал и видове операции. Тези машини не могат да се свържат към съществуващата обща аспирационна система, затова подвижните аспиращи прахоуловители ще улавят талаша и финият прах, и ще служат за почистване на затворените пространства на тези машини. В процеса на втора механична обработка на изделията, т.е шлайфане на детайли, преди сглобяване на продукта, към мобилните прахоуловители могат да се включват по 2 бр. шлайфащи устройства и виброшлайфове, които посредством връзка ще отвеждат финият прах от процеса на шлайфане в тях. Втората функция на оборудването ще е за почистване на машините, около постаментите й и под тях, за да се премахне максимално натрупания фин прах, който се образува от преработката на дървесина и се вдишва от работниците. Дружеството разполага с 4 шлайф машини и 3 виброшлайфа, така че всички уреди могат да се включат директно към мобилните прахоуловители. 2. Вторично запрашаване и мерки за неговото намаляване: - Маса за обезпрашаване при междинно шлайфане (3 бр.) в комплект с прахоуловител (3 бр.) - При оценката на риска за работещите в зона „междинно шлайфане-омекотяване“ се констатира, че в участъка липсва аспирация. При омекотяване се отделят фини прахови частици, а използваните към момента ЛПС не са достатъчно ефективни. На масите ще се омекотяват байцвани и лакирани столове, което е ръчна операция с шкурка и трябва да се отнеме "настръхването" по дървото, получено от обработката. Това е междинен процес, преди последното нанасяне на лаково покритие. Всяка маса ще бъде свързана с по една подвижна прахоуловителна система, която да поглъща финните прахови частици. Една от масите ще бъде монтирана в така наречената шлайф зона. Това отново е операция, в които се шлайфат детайлите за столове, преди сглобяване. Детайлите имат учатъци, които не могат да се обработят с машина. В тези случаи операциите се извършват ръчно и финият прах, който се отделя при ръчното шлайфане, не отстъпва по количество и вредност от този, който отделят машините. Новото оборудване ще предотврати значително замърсяването с фин дървесен прах, който няма да се вдишва от работниците, и ще се елиминира предпоставките за образуване на заболявания засягащи дихателната система, прахови фибрози, пневмокониози у работниците. Настоящата дейност за осигуряване на колективни предпазни средства и включените мерки отговаря на целта на проекта и покрива изцяло специфична цел 2 "Подобряване на работните процеси и намаляване до минимум рисковете от трудов травматизъм и професионални заболявания, на които са изложени служителите по време на работа, чрез осигуряване на колективни предпазни средства". 0.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. - ЧАСТ 2: 3. Обособяване и оборудване на фитнес стая за спортни активности с професионални фитнес уреди с площ от 41 м2 - в предвиденото помещение от 176 м2 ще се обособи трета зона, която ще се ремонтира и използва за малка спортна зала, в която ще бъдат разположени фитнес уреди. До залата ще имат достъп всички 33 бр. служители, които са целева група по проекта. В помещението ще се смени дограмата, ще се направи нова ел. инсталация. Оборудването на стаята за спортни активности e съобразено с конкретните цели и предпочитания на служителите, който ще я използват, както и от наличностите и размера на стаята. Ще бъдат закупени следните уреди: - Бягаща пътека - 1 бр. - Професионална стойка за гири с комплект уретанови гири (5-25kg - 10 чифта)- 1 бр. - Професионална лежанка - 1 бр. - Комплект олимпийски лост (1 бр.) с лагери (95 бр.) и заключващи скоби за лостове (2 бр.) - 1 бр. - Велоергометър - 1 бр. - Олимпийски E-Z крив лост с лагери - 1 бр. - Подвижна пейка/лежанка - 1 бр. Създаването на спортна зала за служителите във фирмата ще има множество ползи както за служителите, така и за дружеството като цяло. Ето някои от основните причини: * Повишаване на продуктивността: Редовните фитнес упражнения подобрят концентрацията, енергията и продуктивността на служителите. Физическата активност помага за увеличаване на кръвообращението и кислородната доставка до мозъка. * Намаляване на стреса: Упражненията са известни със своите антистресови ефекти. Редовната физическа активност помага на служителите да се справят по-ефективно със стреса, свързан с работата. * Подобряване на здравето и благосъстоянието: Фитнес залата предоставя възможност за редовни упражнения, които могат да подобрят общото здравословно състояние на служителите, намалявайки риска от различни заболявания и повишавайки имунитета. * Създаването на общо пространство за упражнения и фитнес дейности може да подобри комуникацията и взаимоотношенията между служителите, като същевременно създава по-позитивна и мотивираща работна обстановка. * Намаляване на болничните дни: Служителите, които редовно се упражняват, обикновено имат по-добро здравословно състояние и рядко боледуват. Това може да доведе до намаляване на броя на болничните и отсъствията от работа. Създаването на фитнес зала е инвестиция в доброто здраве и благосъстояние на служителите, като същевременно подкрепя културата на организацията за здравословно и активно начин на живот. 4. Фирмата планира да закупи по дейността и 4 бр. мобилни беседки (8 местни), които да постави на двора. Беседките ще се използват за място за почивка на служителите през почивките, особено при хубаво време. Това ще подобри социализацията и комуникацията между служителите, ще повиши удовлетвореността им от поддържане на социални контакти, ще подобри и здравето им. Изпълнението на предвидените дейности ще допринесат за повишаване на мотивацията на служителите, подобряване на здравния им статус, и съответно по-добра производителност на труда. С оборудването на помещенията за хранене и почивка, съблекалнята, както и с ремонта на санитарно-хигиенното помещение, ще се стимулира по-добър социален ефект сред представителите на целевата група, ще се повиши самочувствието на служителите и работниците, ще се подобри лоялността от страна на работниците към работодателя си, а така също ще се даде възможност за осигуряване и на устойчива заетост, предвид сигурността на работното място. Оборудване и обзавеждането на местата за отдих и хранене в предприятието ще допринесе за постигането на общата и специфични цели на процедурата, свързана с осигуряването на добри, безопасни условия на труд. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.