Дейност 1: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation)": В рамките на дейността ще бъде проведено специфично обучение на тема: Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation). Това обучение е предназначено за служителите, за които са идентифицирани потребности от придобиване на задълбочени знания по основите на науката за данните (Data Science) и нейното приложение в бизнеса, с оглед на конкретните функции и отговорности на лицата, предвидени да бъдат включени в обучението.
Обучението е насочено към лица, които искат и имат потребност да развият своите дигитални умения в сферата на обработването и анализирането на големи бази данни и предоставяне на ефективни и качествени решения на клиентите на дружеството. Науката за данните е метод за събиране на информация от структурирани и неструктурирани данни чрез подходи, вариращи от статистически анализ до машинно обучение.
Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по отношение на обработката и анализа на данни чрез използване на съвременни информационните технологии и инструменти, респективно повишаване на тяхната ефективност. Чрез участието в обучението, лицата ще подобрят аналитичните си умения и ще могат да прогнозират потенциални проблеми и да предлагат превантивни мерки, което ще подобри клиентското преживяване
Обработката и анализа на данни са в основата на днешната дигитална ера и глобалната взаимосвързаност. Data Science предлага съвременни методи за анализ на различни данни, предоставяйки реално приложение на наученото при създаването на уникални технологии. Успешните професионалисти в областта на науката за данните могат да идентифицират релевантни въпроси, да събират данни от различни източници на данни, да организират информацията, да превръщат резултатите в бързи и ефективни решения. Тези умения са изключително важни за подобряване на качеството, бързината и прецизността на работа на идентифицираните лица.
Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по- нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на ефективността на организацията на работа в дружеството.
Лицата, които са идентифицирани и предвидени за включване в обучението са 15 на следните длъжности:
Специалист услуги - 6 лица
Мениджър услуги – 6 лица
Специалист връзка с клиенти – 3 лица
Идентифицирането на лицата е в съответствие с техните потребности, функциите и служебните има ангажименти, които изпълняват в компанията и необходимостта на компанията от развитието на лица с компетенции и умения в областта в областта анализа на данни. Програмата на обучението е подбрана така, че да осигури знания и умения на лицата, който ще им позволят да изпълняват по-ефективно своите служебни ангажименти. Програмата предоставя структурирано обучение по ключови концепции, като обработка и анализ на данни, визуализация на данни и др. Обучението съчетава теоретични знания с практически примери и упражнения, за да даде на участниците възможност да прилагат наученото в реални бизнес казуси.
Обучението ще включва най-малко следните модули и сесии:
Модул 1: Основи на науката за данните
Сесия 1: Въведение в науката за данните
•Какво представлява науката за данните и защо е важна? Разлики между анализ на данни, машинно обучение и изкуствен интелект; •Бизнес приложения на науката за данните
Сесия 2: Основни концепции и етапи на работа с данни
•Данни: структуриран и неструктуриран формат; Процес на работа с данни; Фази в един Data Science проект.
Сесия 3: Основи на програмирането за анализ на данни
•Запознаване с R и Python като основни езици за анализ на данни; Основни структури от данни и техните приложения; Работа с библиотеки за анализ на данни (Pandas, NumPy).
Практическо упражнение: Работа с основни Python/R скриптове за анализ на данни. |
24 750.00
|
0.00
|
Дейност 2: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: Бизнес анализ и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда : Настоящото обучение е предназначено за заети лица в Ейч Пи Инк България ЕООД, чиито функции и отговорности са свързани с предоставяне на услуги, обработка и анализ на данни и които искат да развият задълбочени умения в Microsoft Power BI – водещ инструмент за бизнес анализ и визуализация на данни. Обучението покрива основни и разширени функционалности, интеграция на различни източници на данни, автоматизация на процесите, дълбочинни анализи и създаване на интерактивни отчети. Обучението ще повиши дигиталните уменията на лицата за събиране, анализ и визуализация на данни в реално време, което ще им позволи да проследяват ключови показатели за ефективността на услугите. По този начин ще се подобри както прогнозирането на нуждите на клиентите, така и реакцията на потенциални проблеми, като осигурява бързо и ефективно управление на услугите.
Целта на дейността е повишаване на знанията и уменията, ефективността и адекватността на предвидените за обучение лица в областта на бизнес анализа и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда.
Програмата комбинира теория и практически упражнения, за да даде на участниците реални умения за работа с Power BI в корпоративна среда.
Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството.
Лицата, които са идентифицирани за включване в обучението са 15 на следните длъжности:
Специалист услуги – 8 лица
Мениджър услуги – 4 лица
Специалист услуги и данни - 3 лица
Идентифицирането на лицата е в съответствие с техните потребности, функциите и служебните има ангажименти, които изпълняват в компанията и необходимостта на компанията от развитието на дигиталните компетенции и умения на лицата при изготвянето на бизнес анализ и отчетността чрез използването на инструменти за бизнес анализ и визуализация на данни и по-конкретно Microsoft Power BI.
Програмата комбинира теория и практически упражнения, за да даде на участниците реални умения за работа с Power BI в корпоративна среда и включва най-малко следното:
Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии:
Модул 1: Разширени функции на Power BI
Сесия 1: Въведение в Power BI и работна среда
•Преглед на основните функционалности; Интерфейс и навигация
Сесия 2: Импортиране и трансформация на данни (Power Query)
•Методи за зареждане на данни от различни източници; Трансформация на данни и почистване; Работа с големи обеми от данни
Сесия 3: DAX формули и създаване на мерки
•Основи на DAX (Data Analysis Expressions); Оптимизиране на изчисления за по-бърза производителност
Практическо упражнение: Създаване на персонализирани DAX изчисления в Power BI.
Модул 2: Свързване на данни и автоматизация
Сесия 4: Интеграция с външни източници на данни
•Свързване към SQL бази данни, Excel, Web API, SharePoint; Автоматизирано обновяване на данни
Сесия 5: Моделиране на данни в Power BI
•Концепция за релационно моделиране; Видове връзки и тяхното влияние върху анализа; Създаване на йерархии и агрегиране на данни
Сесия 6: Автоматизация и оптимизация на работните процеси
•Създаване на динамични отчети; Работа с Power Automate за автоматизация на процесите
Практическо упражнение: Изграждане на модел на данни с автоматично обновяване.
Модул 3: Дълбочинни анализи с Power BI
Сесия 7: Напреднали DAX техники
•Сложни изчисления с DAX; Time Intelligence функции за анализ на времеви серии
Сесия 8: Продължителен анализ и прогнозиране на данни
•Предсказуем анализ в Power BI; Използване на статистически методи за прогнозиране; AI функции в Power BI
Сесия 9: Сигурност на данните и достъп
•Ролева сигурност в Power BI; •Контрол на достъпа и управление на потребителски роли; Power BI Service и споделяне на отчети
Практическо упражнение: Настройване на динамична сигурност за потребители в Power BI. |
21 600.00
|
0.00
|
Дейност 3: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изкуствен интелект и автоматизация: AI/ML обучение (Prompt MS Copilot)": Целта на обучението е формиране на знания и умение у идентифицираните лица от целевата група по отношение на разбиране на основите на Изкуствения интелект (AI) и Машинното обучение (ML), придобиване на умения за използване на Microsoft Copilot в контекста на AI, Автоматизиране на бизнес процеси чрез AI технологии, Прилагане на AI/ML алгоритми за анализ на данни и вземане на решения и др., което ще допринесе за повишаване на цифровите знанията и уменията на лицата в областта на изграждането на умения за работа с изкуствения интелект и автоматизацията на процесите, респективно тяхната ефективност в работния процес. Обучението ще позволи на лицата да автоматизират процесите по верификация и корекция на данни, като намали времето за анализ и минимизира грешките. С използването на AI-базирани инструменти, ще могат по-бързо да идентифицират несъответствия и да предлагат решения, подобрявайки качеството на услугите. Обучението позволи на лицата да работят по- ефективно с автоматизирани системи за управление, което ще повиши оперативната им ефективност.
С оглед на спецификата на обучението, предвидените за обучение - 15 лица ще бъдат обособени в една група.
Дейността е насочена към потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството.
Лицата, които са идентифицирани за включване в обучението са 15 на следните длъжности:
Специалист услуги – 6 лица
Мениджър трансформации на проекти и програми (МТПП)– 8 лица
Специалист услуги и данни - 1 лице
Обучението ще бъде проведено основно в две части: теоретична и практическа, за да даде на участниците реални умения за работа с AI в професионална среда.
Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии:
Модул 1: Основи на изкуствения интелект дигитални продукти и услуги
Сесия 1: Въведение в AI – история и съвременни тенденции:
•Изкуствения интелект - ключови етапи и тяхното въздействие върху обществото
Сесия 2: Видове AI и техните приложения:
•Приложение на изкуствения интелект в различни бизнес сектори – от обслужване на клиенти до оптимизация на веригата за доставки, разкривайки нови възможности за ефективност и растеж.
Сесия 3: Фундаментални алгоритми и методи:
•Най-новите постижения в технологиите на изкуствения интелект, включително deep learning и невронни мрежи, които оформят съвременния облик на AI приложенията.
Сесия 4: Етични въпроси и отговорно използване на AI:
•Инвестиране в AI с надеждно управление на моделите, за да се спазват регулациите и да се поддържа баланс между иновациите и етичната отговорност.
Модул 2: Обучение и оценка на AI модели
Сесия 5: Процесът на изграждане на AI модел:
•Процес на изграждане на AI модел - събиране и подготовка на данни, избор на подходящ алгоритъм, обучение и тестване за оценка на ефективността.
Сесия 6: Оценка на ефективността на AI моделите:
•Как бизнесът може да използва AI за автоматизиране на задачи, разкриване на модели в данните и получаване на ценна информация и заключения, като представя практически подходи и реални примери за ефективна AI интеграция.
Сесия 7: Обработка на естествен език (NLP) и компютърно зрение:
•Основите на обработката на естествен език (NLP), включително техники за анализ, разбиране и генериране на човешки език, позволяващи комуникация с машини, компютърното зрение – анализ на текстови данни, разпознаване на изображения и реални приложения.
Модул 3: AI сертификационна подготовка
Сесия 8: Стандарти и AI Certs сертификации по AI
Знания и умения, необходими за стратегическо използване на изкуствения интелект във вашата организация.
Сесия 9: Практическо обучение за AI сертификация:
Представя различни AI инструменти, осигурявайки практически задания и ценни познания за техните функционалности, приложения и потенциални ползи за бизнеса и индивидуалните потребители. |
19 500.00
|
0.00
|
Дейност 4: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“: Обучението е предназначено за корпоративни служители, които участват в разработването и прилагането на устойчиви бизнес стратегии, дигитална трансформация и оптимизация на ресурсите. Програмата предлага задълбочен анализ на зеления и дигиталния преход, като съчетава теория, практически инструменти и реални бизнес казуси. Целта на дейността повишаване на знанията и уменията както на служителите, така и на ръководните екипи по отношение на разработването и прилагането на устойчиви бизнес стратегии, дигитална трансформация и оптимизация на ресурсите. Обучението ще повиши способността лицата са адаптират технологичните решения към устойчивото развитие и ще подпомогне автоматизацията на процесите и интелигентно управление на ресурсите. Обучението ще предостави знания и умения по отношение на енергийната ефективност, устойчивите технологии и оптимизацията на ресурсите, което е от съществено значение за подобряване на ефективността на устройствата. Фокусът е върху иновациите в устойчивото управление, интегрирането на ESG (Environmental, Social, Governance) критерии, използването на съвременни технологии за минимизиране на въглеродния отпечатък и прилагането на кръгова икономика в корпоративната среда.
Обучението е предвидено за 15 лица на следните длъжности:
Архитект решения - 2 лица
Мениджър Инженер периферни устройства - 4 лица
Специалист услуги - 6 лица
Мениджър услуги - 3 лица
В обучението са включени, както представители управленския екип на Ейч Пи Инк България, така и за служители.
Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: „Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“
Обучението следва да включва най-малко следните модули и сесии:
Модул 1: Фундаментални концепции на зеления и дигиталния преход
Сесия 1: Глобалната бизнес среда и устойчивото развитие
•Какви са двигателите на зеления и дигиталния преход; Европейският зелен пакт, ESG и корпоративните задължения. Стратегически подходи към устойчивостта
Сесия 2: Регулаторна рамка и стратегически цели
•Международни и национални регулации за устойчив бизнес. Корпоративна отчетност; одитиране и зелено финансиране; •Инструменти за съответствие с ESG стандартите
Сесия 3: Управление на корпоративната устойчивост
•Разработване на дългосрочни стратегии за въглеродно неутрални операции; Как да се измерва напредъкът: ключови индикатори и корпоративни доклади.
Практическо упражнение: Оценка на ESG представянето на компанията
Модул 2: Дигитални технологии за устойчивост
Сесия 4: Дигитална трансформация и зелени технологии в индустрията
•Автоматизация на процесите и интелигентно управление на ресурсите; IoT (Интернет на нещата) за мониторинг и оптимизация на въглеродните емисии
Сесия 5: Децентрализирани системи за управление на устойчивостта
•Блокчейн технологии за прозрачност и проследимост на веригите за доставки; Изкуствен интелект и машинно обучение за анализ на енергийното потребление
Сесия 6: Cloud Computing и енергийна ефективност
•Как облачните технологии намаляват екологичния отпечатък; •Оптимизиране на съхранението на данни и устойчивото управление на инфраструктурата
•Практически казус: Намаляване на въглеродния отпечатък чрез IT решения
Модул 3: Устойчиви бизнес модели и корпоративна стратегия
Сесия 7: ESG и интегрирането му в бизнес процесите
•Как ESG рейтингът влияе на корпоративните инвестиции и бизнес перспективите; Създаване на ESG политика и ангажиране на заинтересованите страни; Добри практики от световни лидери в устойчивия бизнес
Сесия 8: Кръгова икономика в производствените и бизнес процеси
•Стратегии за повторна употреба, ремонт и рециклиране на продукти; Дизайн за устойчивост и намаляване на отпадъците; Интеграция на кръговата икономика в производствени и логистични процеси. |
42 000.00
|
0.00
|
Дейност 1: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изграждане на умения за анализ на данни (Data Science: Foundation)" - Продължение: Модул 2: Управление на данни, вероятности и статистика
Сесия 4: Основи на управлението на данни
•Типове данни и тяхното представяне; Работа с големи обеми от данни (Big Data)
Сесия 5: Въведение във вероятностите и статистиката
•Основни статистически концепции (средна стойност, медиана, мода); Разпределение на вероятностите.
Сесия 6: Описателна и предсказателна статистика
•Корелации и причинно-следствени връзки; Линейна регресия и нейното приложение
Практическо упражнение: Анализ на реален бизнес случай с помощта на статистически методи.
Модул 3: Машинно обучение и изкуствен интелект
Сесия 7: Основи на машинното обучение
•Разлика между традиционни алгоритми и машинно обучение; Надзиравано и ненадзиравано машинно обучение
Сесия 8: Въведение в изкуствения интелект
•С какво AI се различава от Data Science; Реални бизнес приложения на AI.
Сесия 9: Моделиране на машинно обучение
•Оценка на производителността на модели; Хиперпараметрична оптимизация.
Практическо упражнение: Изграждане на прост модел за машинно обучение с Python/R.
Модул 4: Визуализация на данни и бизнес анализи
Сесия 10: Основи на визуализацията на данни
•Значение на визуализацията за анализ на данните; Инструменти за визуализация (Matplotlib, Seaborn, Tableau)
Сесия 11: Разказване на истории чрез данни (Data Storytelling)
•Как да представяме аналитични резултати за бизнес ръководители; •Най-добри практики в бизнес анализа
Сесия 12: Бизнес интелигентност и вземане на решения
•Анализ на потребителско поведение чрез Data Science; •Автоматизация на отчетността чрез аналитични инструменти
Практическо упражнение: Създаване на динамичен бизнес отчет с визуализация на данни.
Модул 5: Етика, поверителност и практически проекти
Сесия 13: Управление на данни, поверителност и сигурност
•Регулации и добри практики при работа с чувствителни данни; •Принципи за отговорно използване на изкуствен интелект
Сесия 14: Финален проект и бизнес анализ
•Приложение на Data Science в реални бизнес сценарии; Разработка на завършен аналитичен модел
Практическо упражнение: Индивидуален проект – разработка и представяне на аналитичен модел за бизнес анализ.
Обучението съчетава теоретична и практическа част, за да осигури на участниците не само знания, но и реални умения за работа с науката за данните.
След успешно завършване на обучението участниците ще могат:
•Да разбират ключовите концепции и инструменти на науката за данните.
•Да обработват и анализират големи обеми от данни с Python/R.
•Да прилагат статистически методи и машинно обучение за предсказуем анализ.
•Да изграждат визуализации и бизнес отчети с аналитични инструменти.
•Да разбират етичните аспекти на обработката на данни.
•Да подобрят способността си за работа с аналитични инструменти.
Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата.
Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група".
Дейността ще се реализира в следните основни етапи:
Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец
Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец
Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец
Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец |
0.00
|
0.00
|
Дейност 2: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: Бизнес анализ и отчетност чрез Microsoft Power BI в корпоративна среда - Продължение: Модул 4: Бизнес анализи и отчети
Сесия 10: Разширена визуализация и интерактивни табла
•Най-добри практики за създаване на разбираеми и ефективни визуализации; Използване на персонализирани графики и KPI индикатори.
Сесия 11: Създаване на динамични бизнес отчети
•Разработване на отчети за финансов анализ, продажби, маркетинг; Примери за реални бизнес сценарии
•Работа с Power BI Templates за стандартизирани отчети;
Сесия 12: Внедряване на Power BI в бизнес средата
•Интеграция с Microsoft Teams, SharePoint и други платформи; Сценарии за използване в различни отдели на организацията
•Мониторинг и управление на Power BI приложения; Практическо упражнение: Създаване на пълен бизнес отчет с KPI, филтри и автоматизация.
Модул 5: Практически проект
Сесия 13: Финален проект – анализ и визуализация на реални данни
•Участниците избират реален бизнес казус; Създаване на цялостен Power BI модел
Сесия 14: Представяне на разработените проекти;
•Всеки участник представя своето решение; Дискусия и обратна връзка от инструктори и участници
Сесия 15: Практически проект
•Преглед на ключовите концепции и DAX функции; Анализ и дискусия на грешките
Практическо упражнение: Финално представяне на проекти и получаване на обратна връзка.
След успешно завършване на курса участниците трябва да могат:
•Да създават сложни интерактивни анализи с Power BI.
•Да използват DAX за оптимизация на изчисления и справки.
•Да свързват различни източници на данни и автоматизират процеси.
•Да разработват динамични и ефективни бизнес отчети.
•Да внедряват Power BI в корпоративна среда и работни екипи.
Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата.
Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група".
Дейността ще се реализира в следните основни етапи:
Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец
Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец
Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец
Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец |
0.00
|
0.00
|
Дейност 3: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Изкуствен интелект и автоматизация: AI/ML обучение (Prompt MS Copilot)" - Продължение : Модул 4: Работа с Microsoft Copilot
Сесия 10: Въведение в Microsoft Copilot и неговите възможности
•Microsoft Copilot като AI помощник, интегриран в приложенията на Microsoft 365.
•Как Copilot използва изкуствен интелект, за да подпомага потребителите в създаването на съдържание, анализ на данни и автоматизация на задачи, като по този начин повишава продуктивността и ефективността в ежедневната работа.
Сесия 11: AI автоматизация в ежедневните задачи
• Възможностите на Microsoft Copilot да автоматизира рутинни задачи в различни приложения.
•Практически примери за генериране на текст, създаване на отчети, анализ на данни и управление на имейли, което позволява на потребителите да спестят време и да се концентрират върху по-стратегически дейности.
Сесия 12: AI-подпомагани анализи и бизнес разузнаване
•Възможности на Microsoft Copilot за подобряване на бизнес анализите.
Модул 5: Интегриране на AI решения
Сесия 13: Интеграция на AI модели в реални проекти
• Използване на AI за организационна трансформация – от подобряване на клиентското изживяване до оптимизиране на операциите, насърчаване на гъвкавостта и поддържане на конкурентно предимство.
Сесия 14: Разработка на AI стратегии и иновации в предприятията:
•Разработване на ефективни AI стратегии, интегрирайки технологии за стимулиране на иновации, оптимизиране на процеси и постигане на организационни цели в различни бизнес контексти
Сесия 15: Финален проект
•Как AI помогна на бизнеса да расте: Анализиране на реални примери, илюстриращи трансформиращото въздействие на AI върху бизнеса, представяйки успешни стратегии, предизвикателства и извлечени уроци за растеж и иновации.
След успешно завършване на обучението участниците трябва да могат:
•Да разбират основните концепции и технологии на AI.
•Да обучават, оценяват и оптимизират AI модели.
•Да използват Microsoft Copilot за автоматизиране на работните процеси.
•Да интегрират AI решения в корпоративната среда.
Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата.
Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група".
Дейността ще се реализира в следните основни етапи:
Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец
Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец
Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец
Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец |
0.00
|
0.00
|
Дейност 4: Организиране и провеждане на специфично обучение на тема: "Зелен и дигитален преход: Умения за устойчиво развитие и технологична трансформация“ - Продължение : Сесия 9: Ресурсна ефективност и оптимизация на материалите
•Намаляване на въглеродния отпечатък в цялата верига за доставки; Баланс между устойчивост и рентабилност на операциите
•Практическо упражнение: Идентифициране на възможности за оптимизация.
Модул 4: Финансови механизми и управление на риска
Сесия 10: Въглеродни кредити, устойчиви инвестиции и екологично финансиране
•Как въглеродните кредити работят и какви са техните бизнес приложения; Изграждане на стратегия за финансиране на устойчиви проекти
Сесия 11: Рискове и предизвикателства при прехода към устойчив бизнес
•Основни пречки при прилагането на зелени стратегии; Анализ на разходите и ползите от устойчивите бизнес практики; Управление на промяната и ангажиране на екипите
Сесия 12: Корпоративна култура и промяна на бизнес мисленето
•Изграждане на организационна култура, ориентирана към устойчивост; Промяна на нагласите и изграждане на екологично съзнание в екипите
•Казуси от световни технологични компании
Модул 5: Практически модули и прилагане на наученото
Сесия 13: Разработване на устойчиви бизнес стратегии
• Създаване на стратегия за устойчивост; Управление на въглеродно неутрална продуктова линия; Представяне на резултатите и обсъждане на конкретни решения
Сесия 14: Управление на устойчивостта в технологичните компании
•Добрите практики в индустрията и как могат да се прилагат; Инструменти за проследяване и анализ на екологичните показатели; Ключови фактори за успешен преход към устойчивост
Сесия 15: Индивидуални презентации
•Представяне на индивидуални проекти и предложения за корпоративни подобрения; Оценка на напредъка на участниците
След успешно завършване на обучението участниците ще могат да:
•Да прилагат стратегически подходи за намаляване на въглеродния отпечатък
•Да интегрират ESG показатели в ежедневните операции
•Да използват дигитални технологии за оптимизиране на устойчивостта
•Да анализират и минимизират екологичните рискове в бизнеса
•Да разработват и прилагат политики за кръгова икономика
•Да участват активно в корпоративни инициативи за устойчивост и дигитална трансформация.
Описаното по-горе специфично обучение е свързано с конкретните работни места на идентифицираните лица и потребността им от придобиване на специфични дигитални умения, които са им необходими в ежедневната работа. Изборът на лицата е съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, на която са назначени лицата.
Подробно описание на функциите на длъжностите на лицата, предвидени за обучение е разписано в секция 9. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение, поле "Описание на целевата група".
Дейността ще се реализира в следните основни етапи:
Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и ПМС 4/2024 г. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец
Етап 2: Организиране на обучението - сформиране на групите, изготвяне на график за обучението - 4-тия месец
Етап 3: Провеждане на обучението - от 4-ти до 7-ми месец
Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 7-ми месец |
0.00
|
0.00
|
Дейност 5: Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта): Настоящата дейност е задължителна, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата. В рамките на дейността се задължаване да запазим заетостта за период от 6 месеца на 100% от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в описаните обучения в настоящия проект, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. |
0.00
|
0.00
|