Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 363 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

СВЕ-ФЛЕКС ЕООД е създаденa през 1995 година като търговска фирма в сферата на месопреработвателната индустрия. Обликът на фирмата се изгражда от висококвалифицирани специалисти, работещи в три основни направления: адитиви и технологии, машини и сервиз и обвивки и нови решения. Фирмата осъществява дейността си в офис и склад под наем в град Стара Загора, ул."Тракийски памук" 10. Настоящото проектно предложение включва следните дейности:
1. Внедряване на нова по-екологосъобразна фирмена култура, подобряваща цялостната организация на труд и работните процеси в СВЕ-ФЛЕКС ЕООД, включително обучение на служителите за въвеждане на съответните промени; нови модели на екипна работа; прилагане на мотивиращи практики на всеки служител за екологосъобразно мислене и поведение по време на работния процес и осигурящи опазване на околната среда;
2. Осигуряване на психологическа подкрепа на служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД на работното място, целяща ранна превенция на състояния, свързани с физическото,  емоционално и психическо състояние;
3. Осигуряване на колективни предпазни средства за служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД включващи: климатици за скалдови помещения.
4. Осигуряване на социални придобивки за служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД включващи
- оборудване на помещение за хранене с кухненски шкафове, хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафеавтомат, 
- място за краткотраен отдих със следното оборудване: масажен стол, диван, телевизор с шкафов.
Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители.

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Предвид нарастващите негативни тенденции в климатичните промени се налагат адекватни мерки за намаляване на вредите върху околната среда с налагане на нови модели на поведение на работните места спрямо спецификата им. С получаване на финансова подкрепа за разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд СВЕ - ФЛЕКС ЕООД ще премине към цялостна екологосъобразна организация на работните процеси, която цели повишаване ресурсната ефективност, намаляване негативното въздействие върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Основни задачи на дейността са насърчаване и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите, включващо обучение за въвеждане на съответните промени в предприятието. Създаването на "зелена" фирмена култура в предприятието ще спомогне за посрещането на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 3 400.00 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: По време на COVID пандемията служителите ни преминаха през много трудни моменти, бяха безсилни наблюдатели на срива бизнесите, невъзможността да доставят резултати, разпада на познатите модели на работа. След успокояване на обстановката те започнаха да "наваксват", полагайки допълнителни усилия - всичко това доведе при някои от тях до "прегряване" или "бърнаут", други не намираха смисъл в собствената си роля и положениете усилия. Това повлия върху тяхното психическо и емоционално състояние. Осигуряването на психологическа подкрепа от специалисти ще спомогне за по-лесното и ефикасно адаптиране на служителите ни към промените в работната среда и ще спомогне за подобряване на здравословната работна среда в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД. По този начин ще постигнем и една от основните цели на програмата за оказване на психологическа подкрепа и подпомагане на превенцията на явлението бърнаут. Дейността ще бъде реализирана с помощта на външен изпълнител със съответната квалификация, според Условията за кандидатстване по процедурата. Ще се дефинират проблемните зони на служителите и ще се проведат групови тренинги. Те ще включват теми, свързани с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на работа в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД, наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Ще бъдат проведени и индивидуални сеанси със служители, за които има нужда, според препоръките на изпълнителя на дейността. Етапите за изпълнение са: 1. Преглед на текущото състояние и нуждата от психологическа подкрепа за служителите в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД от страна на изпълнителя. 2. Изготвяне и съгласуване на план от страна на изпълнителя за провеждане на групови и индивидуални сесии (ако е нужно) 3. Провеждане на групови и индивидуални сесии и тренинги 4. Обратна връзка и препоръки от изпълнителя за бъдещи действия по отношение на психическото здраве на служителите. 3 400.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността е да се осигурят колективни предпазни средства, според изискванията на Програмата за минимизиране на риска, изготвена на база на оценка на риска. Тя включва: - осигуряване на климатици за складовите помещения, чрез който ще се осигури подходящ микроклимат по отношение на температурата. Към момента в склада няма уреди за отопление и охлаждане и съответно микроклиматът не съответства на нормативните изисквания. Служителите рабоят при неблагоприятни условия, което се отразява на тяханат работоспособност и е предпоставка за по-висока заболеваемост. Препоръката в Програмата за минимизиране на риска е в това помещение да се монтират климатици. Дейността ще се извърши в един етап, който ключва доставката и монтажа на климатиците. 68 951.25 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Целта на тази дейност е осигуряване на социални придобивки за служителите на СВЕ - ФЛЕКС ЕООД, които да подобрят условията за възстановяване и почивка на служителите, както физически, така и психически, да подобрят цялостаната среда и включва: - оборудване на помещение за хранене с кухненски шкафове, хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафеавтомат, - място за краткотраен отдих със следното оборудване: масажен стол, диван, телевизор с шкафов. Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители Дейността ще се извърши в следните етапи: 1. Доставка и монтаж на кухненски шкафове. 2. Доставка и монтаж на хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафемашина, 3. Достaвка и монтаж на ТВ шкаф. 4. Доставка на телевизор 5. Доставка на диван и масажен стол 23 220.41 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.