2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.: С оглед реализиране целите на проекта се предвижда персоналът на РЕАЛМЕТ да премине курс от специфчини обучения, насочени към придобиване на знания и умения, пряко приложими към длъжността на всеки един работник или служител в предприятието. Обучението ще бъде извършено в присъствена форма в групи максимум от 15 човека, разпределени в групи и лийн курсове според специфичните нужди и изисквания на конкрентните длъжности на лицата. Процесът на обучение включва преподаване на следните модули:
Длъжности във фирмата:
Асистент офис 1
Бояджия стоманени конструкции 3
Водач мотокар 2
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1
заварчик 13
заготовчик 2
Зареждач промишлено производство (ръчно) 3
Инженер-технолог опаковане на продукция 1
Конструктор 1
Конструктор професионално обучение 1
Координатор1
Маркетинг мениджър Директор маркетинг1
Машинен оператор металорежещи машини1
Мениджър инвестиционни проекти 1
Мениджър покупки продажби1
Монтажник електрооборудване 1
Общ работник1
Оперативен Директор1
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1
Организатор производство 1
Отговорник спомагателни дейности 1
Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1
Подготвител метални конструкции 2
Ръководител обособено производс тво 1
Ръководител отдел по продажбите 1
Ръководител отдел Проектиране 1
Склададжия1
Спедитор1
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция1
Специалист маркетинг и продажби 2
стругар 2
Счетоводител оперативен 1
Технолог координатор по заваряване 1
Търговски Директор 1
Управител 1
Финансов Мениджър 1
В ХОДА НА ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ ПРЕПОДАВАТ СЛЕДНИТЕ МОДУЛИ:
1.МОДУЛ: Въведение в лийн
2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан
3. МОДУЛ Лийн Сигма зелен колан
4. МОДУЛ Лийн Сигма черен колан
5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие
6.МОДУЛ Визуално управление:
7. МОДУЛ Value Stream Mapping
8.МОДУЛ Стандартна работа
9. МОДУЛ Постоянно подобрение
10. МОДУЛ SMED
11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop
12. МОДУЛ Process Mapping:
13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването)
14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място)
15.МОДУЛ Лийн мениджмънт
16.МОДУЛ Управление на проекти
17.МОДУЛ MS Excel начинаещ
18.МОДУЛ MS Ексел за напреднали
19.МОДУЛ Дигитални умения
20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол)
21.МОДУЛ Производствената система на Тойота
22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA)
23. МОДУЛ Стратегичеко планиране
24.МОДУЛ Управление на бизнес просеци
25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности
26.МОДУЛ Систематични процеси
ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ проведе в присъствена форма в групи от максиумум 15 човека.
ОБУЧЕНИЕ по предвидените модули ще преминат лицата заемащи следните длъжности:
1.МОДУЛ: Въведение в лийн: всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан: всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 18 уч. часа
3. Лийн Сигма зелен колан - обучение ще преминат 26 лица заемащи длъжности:
Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице
Конструктор1 лице
Конструктор професионално обучение1 лице
Координатор1 лице
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице
Машинен оператор металорежещи машини1 лице
Мениджър инвестиционни проекти1 лице
Мениджър покупки продажби1 лице
Оперативен Директор1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ1 лице
Организатор производство 1 лице
Отговорник спомагателни дейности1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка1 лице
Подготвител метални конструкции1
Ръководител обособено производство1
Ръководител отдел по продажбите1
Ръководител отдел Проектиране 1
Спедитор -1
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция - 2 лица
Специалист маркетинг и продажби- 1
Счетоводител оперативен- 1
Технолог координатор по заваряване- 1
Търговски Директор- 1
Управител -1
Финансов Мениджър - 1
ХОРАРИУМ: 45 уч. часа |
160 136.57
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: 4. МОДУЛ Лйин Сингма черен колан - 15 лица:
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице
Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице
Конструктор - 1 лице
Конструктор професионално обучение - 1 лице
Координатор - 1 лице
Оперативен Директор - 1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ - 1 лице
Организатор производство - 1 лице
Отговорник спомагателни дейности - 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице
Ръководител обособено производство - 1 лице
Ръководител отдел Проектиране - 1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция -
Технолог координатор по заваряване - 1 лице
Управител - 1 лице
ХОРАРИУМ: 45 уч.часа
5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие - 14 ЛИЦА
Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице
Конструктор 1 лице
Конструктор професионално обучение 1 лице
Координатор 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти 1 лице
Организатор производство 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1 лице
Ръководител отдел по продажбите 1 лице
Ръководител отдел Проектиране 1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция 1 лице
Специалист маркетинг и продажби 1 лице
Технолог координатор по заваряване 1 лице
Търговски Директор - 1 лице
Управител 1 лице
ХОРАРИУМ:45 уч.часа
6.МОДУЛ Визуалнно управление: - всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
7.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място) - всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 9 уч. часа
8. МОДУЛ Value Stream Mapping - всички 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 36 уч.часа
9. МОДУЛ Process Mapping:- 56 лица - всичкият персонал с изключение на лицето заемащо длъжността "Оперативен Директор"
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
10. МОДУЛ Постоянно подобрение Кайзен: 55 лица - всичкият персонал с изключение на длъжности "Оперативен Директор" и Ръководител отдел Проектиране
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
11. МОДУЛ SMED - обучение ще преминат следните длъжности:
Бояджия стоманени конструкции - 3 лица
заварчик - 13 лица
заготовчик - 1 лице
Зареждач промишлено производство (ръчно) - 1 лице
Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице
Конструктор - 1 лице
Конструктор професионално обучение - 1 лице
Координатор - 1 лице
Машинен оператор металорежещи машини - 1 лице
Монтажник електрооборудване - 1 лице
общ работник - 1 лице
Организатор производство - 1 лице
Отговорник спомагателни дейности - 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице
Подготвител метални конструкции - 1 лице
Ръководител обособено производство - 1 лице
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
12.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop - 14 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице
Конструктор - 1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг - 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти - 1 лице
Мениджър покупки продажби - 1 лице
Оперативен Директор - 1 лице
Отговорник спомагателни дейности - 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице
Ръководител обособено производство - 1 лице
Ръководител отдел по продажбите - 1 лице
Ръководител отдел Проектиране - 1 лице
Търговски Директор - 1 лице
Управител - 1 лице
Финансов Мениджър - 1 лице
ХОРАРИУМ: 18 уч.часа
13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването):
Бояджия стоманени конструкции 3 лица
Водач мотокар 2 - лице
заварчик 13 лица
заготовчик 2 лица
Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица
Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице
Конструктор 1 лице
Конструктор професионално обучение 1 лице
Координатор1 лице
Машинен оператор металорежещи машини1 лице
Монтажник електрооборудване 1 лице
общ работник 1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1 лице
Отговорник спомагателни дейности 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1 лице
Подготвител метални конструкции 2 лица
Ръководител обособено производс тво 1 лице
Ръководител отдел по продажбите 1 лице
Склададжия1 лице |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др. ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2: Склададжия1 лице
Спедитор1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция1 лице
Специалист маркетинг и продажби 2 лица
стругар 2 лица
Счетоводител оперативен 1 лице
Технолог координатор по заваряване -1 лице
Търговски Директор1 лице
Финансов Мениджър1 лице
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
14.МОДУЛ Лийн мениджмънт 13 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице
Мениджър инвестиционни проекти -1 лице
Мениджър покупки продажби -1 лице
Оперативен Директор -1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице
Отговорник спомагателни дейности -1 лице
Ръководител обособено производство -1 лице
Ръководител отдел по продажбите -1 лице
Ръководител отдел Проектиране -1 лице
Търговски Директор -1 лице
Управител -1 лице
Финансов Мениджър -1 лице
ХОРАРИУМ: 18 уч.часа
15.МОДУЛ Управление на проекти - 13 лица
Конструктор -1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице
Мениджър инвестиционни проекти -1 лице
Мениджър покупки продажби -1 лице
Оперативен Директор -1 лице
Организатор производство -1 лице
Ръководител обособено производство -1 лице
Ръководител отдел по продажбите -1 лице
Ръководител отдел Проектиране -1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция -1 лице
Специалист маркетинг и продажби -1 лице
Търговски Директор -1 лице
Финансов Мениджър -1 лице
16.МОДУЛ MS Excel начинаещ - 14 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице
Мениджър инвестиционни проекти -1 лице
Мениджър покупки продажби -1 лице
Оперативен Директор -1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице
Организатор производство -1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка -1 лице
Ръководител отдел по продажбите -1 лице
Специалист маркетинг и продажби- 2 лица
Счетоводител оперативен -1 лице
Търговски Директор -1 лице
Финансов Мениджър -1 лице
ХОРАРИУМ: 18 уч.часа
17.МОДУЛ MS Ексел за напреднали - 11 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице
Мениджър инвестиционни проекти -1 лице
Мениджър покупки продажби -1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице
Мениджър инвестиционни проекти -1 лице
Ръководител отдел по продажбите -1 лице
Специалист маркетинг и продажби -1 лице
Счетоводител оперативен -1 лице
Търговски Директор -1 лице
Търговски Директор -1 лице
ХОРАРИУМ: 4,5 уч.часа
18.МОДУЛ Дигитални умения и цифровизация - 56 лица, всички служители с изключение на ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР
ХОРАРИУМ: 9уч.часа
19. МОДУЛ Канбан (управление и контрол на наличностите) - 44 лица
Бояджия стоманени конструкции 3 лица
Водач мотокар 2 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 лице
заварчик 13 лица
заготовчик 2 лица
Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица
Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице
Конструктор 1 лице
Конструктор професионално обучение 1 лице
Координатор1 лице
Машинен оператор металорежещи машини - 1 лице
Монтажник електрооборудване1 лице
общ работник1 лице
Оперативен Директор1 лице
Организатор производство 1 лице
Отговорник спомагателни дейности1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице
Подготвител метални конструкции 2 лица
Ръководител обособено производство- 1 лице
Склададжия- 1 лице
Спедитор- 1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице
стругар - 2 лица
Технолог координатор по заваряване- 1 лице
ХОРАРИУМ: 9уч.часа
20. МОДУЛ Производствената система на Тойота:
Бояджия стоманени конструкции 3 лица
Водач мотокар 2 лица
заварчик 13 лица
заготовчик 2 лица
Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица
Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице
Конструктор- 1 лице
Конструктор професионално обучение- 1 лице
Координатор- 1 лице
Машинен оператор металорежещи машини- 1 лице
Монтажник електрооборудване- 1 лице
общ работник- 1 лице |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 3: Оперативен Директор- 1 лице
Организатор производство - 1 лице
Отговорник спомагателни дейности- 1 лице
Отговорник/Специалист техническа поддръжка- 1 лице
Подготвител метални конструкции- 2 лица
Ръководител обособено производство- 1 лице
Ръководител отдел Проектиране - 1 лице
Склададжия- 1 лице
Спедитор- 1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице
стругар 2 лица
Технолог координатор по заваряване- 1 лице
Управител- 1 лице
ХОРАРИУМ: 36 уч.часа
21.Структурирани модели за междуличностно взаимодействие - обучение ще преминат всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 9 уч. часа
22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA) - 30 ЛИЦА
заварчик - 13 лица
заготовчик -2 лица
Инженер-технолог опаковане на продукция- 1 лице
Конструктор- 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице
Оперативен Директор- 1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ- 1 лице
Организатор производство - 1
Отговорник/Специалист техническа поддръжка- 1
Подготвител метални конструкции 2 лица
Ръководител обособено производство 1
Ръководител отдел Проектиране- 1
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1
стругар - 2 лица
Технолог координатор по заваряване- 1 лице
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
23. МОДУЛ Управление на бизнес процеси - 13 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ- 1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице
Мениджър покупки продажби- 1 лице
Оперативен Директор- 1 лице
ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ- 1 лице
Ръководител обособено производство- 1 лице
Ръководител отдел по продажбите- 1 лице
Ръководител отдел Проектиране - 1 лице
Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице
Специалист маркетинг и продажби- 1 лице
Търговски Директор- 1 лице
Финансов Мениджър- 1 лице
ХОРАРИУМ: 18 уч.аса
24. МОДУЛ Стратегичеко планиране - всичките 57 лица от целевата група
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности - 8 лица
Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице
Мениджър покупки продажби- 1 лице
Ръководител отдел по продажбите- 1 лице
Специалист маркетинг и продажби- 2 лица
Търговски Директор- 1 лице
Управител- 1 лице
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
26.МОДУЛ Систематини подходи за постигне на взаимноизгодни споразумения - 11 лица
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице
Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице
Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице
Мениджър покупки продажби- 1 лице
Оперативен Директор- 1 лице
Ръководител отдел по продажбите- 1 лице
Специалист маркетинг и продажби - 2 лица
Търговски Директор- 1 лице
Финансов Мениджър- 1 лице
Управител- 1 лице
ХОРАРИУМ: 9 уч.часа
ПРОГРАМА:
1.МОДУЛ: Въведение в лийн: Обучението цели да запознае персонала с основните принципи на методологията Лийн за оптимизация на работните дейности. Персоналът ще получи практически знания как да улесни ежедневната си работа, намалявайки загубите и разхищенията в процеса.
2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан : Обучението запознава персонала със структурираната методология за Лийн за оптимизация на процесите. По този начин персоналът ще придобие знания и умения да решава присъщи на дейността му проблеми, ще придобие необходимото знание как да инициира позитивни промени свързани с работната му среда и движените от него от процеси в предприятието.
3. Лийн Сигма зелен колан: Обучението надгражда знанията от Лийн жълт колан , като въвежда анализ на данни за целите на оптимизация на процесите.
4.МОДУЛ Лийн СИГМА черен колан: Обучението надгражда знанията от Лийн зелен колан , като предоставя сложни статистически методи за анализ на по-сложни проблеми, възникващи в хода на работния процес. |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 4: 5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие: Обучението цели да запознае персонала със структурирана методология за ефективно разработване на продукти и услуги, чрез разбиране на клиентските нужди в детайл и създаване на устойчиви процеси за разработка и производство.
6.МОДУЛ Визуално управление: Обучението ще запознае персонала с важността на събирането, подреждането и визуализирането на информация. Основни теми са: въвеждане и следене на ключови показатели, по които да се оценява представянето на екипите и процесите.
7. МОДУЛ Value Stream Mapping: Обучението ще запознае персонала с техниката Value Stream Mapping, която цели да визуализира потока на материали и информация, за да могат да се идентифицират ограниченията в раборните процеси.
8. МОДУЛ Стандартна работа: Запознаване с основните принципи на стандартната работа и налагането на "златен стандарт" - един най-добър начин, по който да се извършва конкретна операция, независимо от изпълняващия.
9.МОДУЛ Постоянно подобрение
10. МОДУЛ SMED (бързи пренастройки на производството) Запознаване с техниката SMED, която цели да намали времето за пренастройка на оборудването в производството между различни серии. Техниката позволява оборудването да бъде пренастройвано бързо, чрез рационализация на дейностите по пренастройка - аналогия са действията на екипа в бокса на формула 1, които сменят гуми и презареждат гориво за броени секунди.
11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop (Стратегическо планиране) Обучение за мениджърския състав на компанията, което цели да покаже как ефективно да се поставят цели на ниво компания и как тези цели да бъдат каскадирани надолу до оперативните нива, за да може организацията да работи в синхрон и да ги постигне успешно.
12. МОДУЛ Process Mapping: Обучението дава практически умения за чертаене на процесни карти, които да служат за основа за стандартизацията и поддържането на документацията на процесите. Обучението ще подпомогне и изгради умения и способности у персонала да разбива сложните процеси на поставениет задачи и изпълняваната дейност чрез представянето им в лесна за разбиране визуализация.
13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването): Обучението въвежда концепцията за Тотална продуктивна поддръжка - целта е да се намалят авариите и спиранията на производствената линия до минимум. За целта се въвеждат отговорности за извършване на превантивни действия и редовна проверка на оборудването. Общ брой на обучаваните по модула - 44 души персонал.
14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място). Обучението запознава персонала със структуриран подход за поддържане на чистота и подреденост на работното място - да има място за всяко нещо и всяко нещо да е на мястото си. Обучението помага за въвеждане на дисциплина и стандарт за чистота и подреденост навсякъде в организацията и подпомага оптизмизацията на работния процес.
15.МОДУЛ Лийн мениджмънт: Обучението запознава участниците с ролята на ръководителите за въвеждането на подобренията в организацията, както и изграждането на култура на постоянно подобрение и ангажираност на служителите.
16.МОДУЛ Управление на проекти: Запознаване на админстр. персонал със структурирана методология за ръководене на проекти, базирана на PMP подхода.
17.МОДУЛ MS Excel начинаещ Обучението запознава участниците с основни функционалности на MS Excel с цел по-ефективна работа и оптимизация на процесите.
18.МОДУЛО MS Ексел за напреднали: Обучението надгражда уменията от курса MS Excel за начинаещи и въвежда по-сложни инструменти като VBA макроси и Power Query с цел автоматизация на процесите.
19.МОДУЛ Дигитални умения и цифровизация: Обучението дава на персонала основни умения за адаптиране към непрекъснато променящата се дигитална среда като използване на софтуерни приложения и асистенти с изкуствен интелект за повишаване на ефективността в работата. |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 5: 20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол на наличностите): Обучението запознава участниците с метода Канбан с цел по-ефективно управление на складовите запаси, въвеждане на принципа "точно навреме" и идентифициране на проблеми в производството. Kanban, първоначално разработен в Toyota през 1940-те години на миналия век е широко възприета система за визуално управление за ограничаване на незавършената работа и организиране на работния поток в различни индустрии.
В основата си Kanban е проста и ефективна методология, създадена за оптимизиране на работния процес и рационализиране на процесите. Терминът "канбан", вкоренен в японски, се превежда като "визуална карта" или "сигнал".
По същество Kanban работи като визуално представяне на работа, използвайки карти или дъски за съобщаване на задачи и съответните им статуси. Всяка карта представлява конкретна работа или дейност, като предоставя на екипите ясна представа в реално време за напредъка на тяхната работа. Този директен подход подобрява прозрачността, като улеснява екипите да си сътрудничат и да управляват задачите си ефективно.
21.МОДУЛ: Производствената система на Тойота: Запознаване на участниците с Производствената система на Тойота - принципите, които са в основата на въвеждане на ефективно и гъвкаво производство, осигуряващо качествена продукция. Брой обучаваните по модула - 45 човека, разделени на групи по 15 човека, съобразени със спецификите на работно място и изискванията на длъжноста.
22.МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA): Обучението запознава участниците с инструмента FMEA, който помага за адекватна оценка на рисковете в производствените процеси от гл.т. на производство на дефектен продукт и въвеждане на адекватни контрамерки. Преподаването отново ще бъде съобрзено с изискванията и нуждите на отделните работнни места и длъжности, като бъде осъществено по подходящи групи, ненадвишаващи броя от 15 човека. ОБЩО персонал преминаващ обучение по модула - 56 човека.
23. МОДУЛ Стратегичеко планиране
20.МОДУЛ Управление на бизнес процеси: Запознаване на ръководния и административен персонал на РЕАЛМЕТ със структурирана методология за управление на процеси, включваща дизайн, документация и управление на промените в процесите.
25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности
26.МОДУЛ Систематични процеси при
ЗАТРУДНЕНИЯ И НУЖДИ КОИТО ПЕРСОНАЛЪТ СРЕЩА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО И ЗНАНИЯ И СПЕЦИФИЧНИ УМЕНИЯ, КОИТО НАСТОЯЩОТО ОБУЧЕНИЕ ЩЕ ИМ ДАДЕ:
1. В ХОДА НА ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ ПРЕПОДАВАТ СЛЕДНИТЕ МОДУЛИ:
1.МОДУЛ: Въведение в лийн: 57 лица
2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан 57 лица
3. МОДУЛ Лийн Сигма зелен колан лица
4. МОДУЛ Лийн Сигма черен колан
5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие
6.МОДУЛ Визуално управление:
7. МОДУЛ Value Stream Mapping
8.МОДУЛ Стандартна работа
9. МОДУЛ Постоянно подобрение
10. МОДУЛ SMED
11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop
12. МОДУЛ Process Mapping:
13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването)
14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място)
15.МОДУЛ Лийн мениджмънт
16.МОДУЛ Управление на проекти
17.МОДУЛ MS Excel начинаещ
18.МОДУЛ MS Ексел за напреднали
19.МОДУЛ Дигитални умения
20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол)
21.МОДУЛ Производствената система на Тойота
22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA)
23. МОДУЛ Стратегичеко планиране
24.МОДУЛ Управление на бизнес просеци
25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности
26.МОДУЛ Систематични процеси при
Служителите в производствения персонал включват както квалифицирани работници (бояджии, заварчици, монтьори), така и технически специалисти (инженери, технолози, конструктори), които пряко участват в процеса на изработка и сглобяване на изделия. Тяхната основна отговорност е да осигурят качествено и ефективно производство, като спазват технологични инструкции и безопасни практики. |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 6: Всекидневните им дейности обаче често се затрудняват от липса на ясна стандартизация, продължителни времена за пренастройка на машините и липса на унифицирани методи за комуникация между различните звена. Нерядко възникват и пропуски в потока на информация при въвеждане на нови продукти или методи, което води до несъответствия и забавяния. Обучения като „Въведение в Лийн“, „5S“ и „Визуален мениджмънт“ дават базовите принципи и инструменти за създаване на подредена работна среда и бързо идентифициране на проблеми.
Чрез „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан), служителите научават как да използват статистически методи, за да намаляват дефектите и да стабилизират производствените процеси. „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ им помагат да видят цялостната картина на производствения поток и да откриват тесните места, където се губят ресурси.
"Стандартна работа“ и „SMED“ спомагат за намаляване на времето за престой и по-бързо пренастройване на оборудването при смяна на продукти. Обучения като „TPM“ и „Оценка на риска в производството (FMEA)“ целят да гарантират надеждност на машините и проактивно предотвратяване на възможни грешки. „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ позволяват на инженерите и координаторите да разработват дългосрочна стратегия за постоянно усъвършенстване. Постоянно подобрение (Кайзен) подпомага планирането и координирането на различни етапи от производствения цикъл, така че дейностите да вървят гладко. „Дигитални умения и цифровизация“ ги подготвя да събират и анализират производствени данни, което ускорява вземането на информирани решения. „Канбан“ и „Производствената система на Тойота“ им предоставят доказани методи за синхронизация на материалните потоци и постоянно усъвършенстване на процесите.Прилагането на придобитите знания от тези обучения им позволява да подобрят както личната си ефективност, така и екипната работа, като намаляват брака и разходите за производство. Всичко това ще доведе до по-високо качество на продукцията, по-кратки производствени цикли и по-добра конкурентоспособност за РЕАЛМЕТ.
Логистика и склад (Водач мотокар, Склададжия, Спедитор, Отговорник спомагателни дейности):
Служителите в логистиката и склада, като водачи на мотокари, складови работници, спедитори и отговорници за спомагателните дейности, осигуряват плавен поток на суровини, полуфабрикати и готови продукти във всяка точка от веригата на доставки. Техните основни задължения включват приемане, съхранение, подреждане и експедиране на стоки, както и координация с другите отдели за своевременно изпълнение на поръчките. В ежедневната си работа те често се сблъскват с предизвикателства, свързани с оптимизиране на пространството в склада и елиминиране на ненужни движения или прехвърляния. Освен това, липсата на стандартизирани процедури и ясна визуализация на наличностите може да доведе до грешки или забавяния при изпълнение на клиентските заявки. Обучения като „Въведение в лийн“ и „5S“ им помагат да изградят по организирана и подредена складова среда, където намирането и движението на стоките става бързо и ефективно. „Визуален мениджмънт“ и „Канбан“ са ключови за систематизирането на складовите процеси, така че всеки служител да знае точно какво, къде и кога трябва да се транспортира или зарежда. „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ дават възможност за детайлно разглеждане на пътя на материалите, което помага да се идентифицират тесните места и да се прилагат подобрения. Посредством „Лийн Сикс Сигма“ (жълт колан) и ""Постоянно подобрение (Кайзен)"" персоналът научава да използва статистически методи и анализ, за да минимизира грешките и да повишава ефективността. Обучения като „SMED“ и „TPM“ са приложими и в логистиката, особено когато става дума за бързи пренастройки на техниката или поддръжка на транспортьори и складова техника. |
0.00
|
0.00
|
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 7: „Стратегическо планиране" подпомага създаването на дългосрочна визия за подобрение на логистичните потоци и управление на складовите операции. „Дигитални умения и цифровизация“ помагат на водачите на мотокари, склададжиите и спедиторите да работят с модерни складови системи (WMS), да въвеждат данни в реално време и да следят наличностите по електронен път. „Производствената система на Тойота“ дава примери за доказани практики в организацията на вътрешния транспорт и минимизирането на загубите при придвижване на стоките.
С помощта на тези обучения служителите повишават своята оперативна ефективност, намаляват загубите от грешки и оптимизират времето за подготовка на пратките. Така логистичните и складовите операции стават по-гъвкави и отзивчиви към изискванията на клиентите, а организационните цели се постигат по-бързо и на по-ниска цена. Накрая, придобитите знания и умения в сферата на Lean практиките водят до устойчиво подобрение на целия логистичен процес и до повишаване на конкурентоспособността на компанията на пазара.
3. Административен персонал ( Асистент офис, Координатор, ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ, ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ, Счетоводител оперативен, Финансов Мениджър, )
"Административният персонал, включващ офис асистенти, координатори, организатори на производствена информация, счетоводители и финансови мениджъри, играе ключова роля за безпроблемното протичане на всички вътрешни процеси в организацията. Те поддържат документооборота, координират срещи, подготвят финансови отчети и бюджети, анализират паричните потоци и осигуряват необходимата информация за вземане на навременни решения. В своята дейност често се сблъскват с предизвикателства, свързани с липса на стандартизация, което затруднява бързото откриване на данни или ефективното разпределение на задачи. Също така понякога има затруднения при взаимодействието с другите отдели, особено когато счетоводители и финансисти чакат информация от производствени или логистични звена. Обучения като „Въведение в лийн“, „5S“ и „Визуален мениджмънт“ подпомагат създаването на подредено работно място и по-добра видимост върху текущите задачи и приоритети. „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан), заедно с Постоянно подобрение (Кайзен), дават на административните служители методологии за анализ и елиминиране на неефективни или дублиращи се процеси „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ им помагат да проследяват потока на административните и финансовите документи, като откриват тесни места и намаляват времето за обработка. „Управление на проекти“ и „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ развиват умението им да структурират приоритетите и сроковете, особено при по-мащабни инициативи, свързани с финансови и административни промени. „Hoshin Kanri Workshop“ и „Управление на бизнес процеси“ помагат за разработването на дългосрочни цели и ясни стратегии, които оптимизират административните дейности и поддържат растежа на компанията. „Дигитални умения и цифровизация“ и „MS Excel“ (начинаещи и напреднали) подобряват компетенциите им за работа с електронни таблици, анализи на големи масиви от данни и автоматизиране на отчетите. „.
В резултат на тези обучения административният персонал усъвършенства своите организационни, аналитични и комуникационни умения, като това води до по-гладко управление на документацията, по-голяма прецизност във финансовите отчети и по-висока производителност на цялото предприятие.
СЛЕДВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: |
0.00
|
0.00
|
4. Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. |
0.00
|
0.00
|