Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 68 690 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

РЕАЛМЕТ МСС ИНОВЕЙШЪН ГРУП ЕООД проектира, произвежда и търгува със сменяеми контейнери и надстройки за мултилифт и БДФ системи. 
Компанията е  утвърден производител както на българския, така и на международния пазар. Дейността се извършва изцяло в съответствие с всички немски промишлени стандарти, както и всички приложими в областта стандарти на БИС. 
Основната насока на развитие на Реалмет е усъвършенстване на производството на мултилифт контейнери, увеличаването на дела в оборота на специалните такива на основния  пазар на компанията  - ЕС  и Швейцария, както и развитието на нови географски пазари за специалните контейнери и допълване на основната дейност с дейности по доставка и монтаж на мултилифт и кранови системи в случаите на комплексни поръчки. 
Компанията се стреми да се превърне във водещ европейски производител на специализирани контейнери и мултилифт транспортни системи за пожарни, военни и спасителни служби, да постигне  модернизация, автоматизация и дигитализация на всички процеси в дейностите си, да осигури на персонала си необходимата среда и кавалификация за успешно  осъществяване на работния процес. 

Предвид случващите се динамични промени в технологиите и производствата се налага непрекъснато осъвременяване на знанията и уменията на заетите лица,  в  този  контекст дружеството възнамерява да се възползва от ресурсите  на настоящата процедура като даде възможност на персонала си да премине курс от специфични лийн обучения за придобиване на нови умения, подпомагащи адаптацията към съвременните изисквания на икономиката.  

Инвестицията  в персонала ще даде възможност за  повишаване адекватността и уменията на служителите, ще доведе  до    увеличаване производителността на труда, до  стремеж на персонала да  утвърди своя професионализъм, да  вижда бъдещото си професионално и кариерно развитие  в рамките на дружеството.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.: С оглед реализиране целите на проекта се предвижда персоналът на РЕАЛМЕТ да премине курс от специфчини обучения, насочени към придобиване на знания и умения, пряко приложими към длъжността на всеки един работник или служител в предприятието. Обучението ще бъде извършено в присъствена форма в групи максимум от 15 човека, разпределени в групи и лийн курсове според специфичните нужди и изисквания на конкрентните длъжности на лицата. Процесът на обучение включва преподаване на следните модули: Длъжности във фирмата: Асистент офис 1 Бояджия стоманени конструкции 3 Водач мотокар 2 ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 заварчик 13 заготовчик 2 Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 Инженер-технолог опаковане на продукция 1 Конструктор 1 Конструктор професионално обучение 1 Координатор1 Маркетинг мениджър Директор маркетинг1 Машинен оператор металорежещи машини1 Мениджър инвестиционни проекти 1 Мениджър покупки продажби1 Монтажник електрооборудване 1 Общ работник1 Оперативен Директор1 ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1 Организатор производство 1 Отговорник спомагателни дейности 1 Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1 Подготвител метални конструкции 2 Ръководител обособено производс тво 1 Ръководител отдел по продажбите 1 Ръководител отдел Проектиране 1 Склададжия1 Спедитор1 Специалист качество полуфабрикати и готова продукция1 Специалист маркетинг и продажби 2 стругар 2 Счетоводител оперативен 1 Технолог координатор по заваряване 1 Търговски Директор 1 Управител 1 Финансов Мениджър 1 В ХОДА НА ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ ПРЕПОДАВАТ СЛЕДНИТЕ МОДУЛИ: 1.МОДУЛ: Въведение в лийн 2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан 3. МОДУЛ Лийн Сигма зелен колан 4. МОДУЛ Лийн Сигма черен колан 5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие 6.МОДУЛ Визуално управление: 7. МОДУЛ Value Stream Mapping 8.МОДУЛ Стандартна работа 9. МОДУЛ Постоянно подобрение 10. МОДУЛ SMED 11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop 12. МОДУЛ Process Mapping: 13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването) 14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място) 15.МОДУЛ Лийн мениджмънт 16.МОДУЛ Управление на проекти 17.МОДУЛ MS Excel начинаещ 18.МОДУЛ MS Ексел за напреднали 19.МОДУЛ Дигитални умения 20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол) 21.МОДУЛ Производствената система на Тойота 22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA) 23. МОДУЛ Стратегичеко планиране 24.МОДУЛ Управление на бизнес просеци 25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности 26.МОДУЛ Систематични процеси ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ проведе в присъствена форма в групи от максиумум 15 човека. ОБУЧЕНИЕ по предвидените модули ще преминат лицата заемащи следните длъжности: 1.МОДУЛ: Въведение в лийн: всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан: всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 18 уч. часа 3. Лийн Сигма зелен колан - обучение ще преминат 26 лица заемащи длъжности: Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице Конструктор1 лице Конструктор професионално обучение1 лице Координатор1 лице ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице Машинен оператор металорежещи машини1 лице Мениджър инвестиционни проекти1 лице Мениджър покупки продажби1 лице Оперативен Директор1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ1 лице Организатор производство 1 лице Отговорник спомагателни дейности1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка1 лице Подготвител метални конструкции1 Ръководител обособено производство1 Ръководител отдел по продажбите1 Ръководител отдел Проектиране 1 Спедитор -1 Специалист качество полуфабрикати и готова продукция - 2 лица Специалист маркетинг и продажби- 1 Счетоводител оперативен- 1 Технолог координатор по заваряване- 1 Търговски Директор- 1 Управител -1 Финансов Мениджър - 1 ХОРАРИУМ: 45 уч. часа 160 136.57 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: 4. МОДУЛ Лйин Сингма черен колан - 15 лица: ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице Конструктор - 1 лице Конструктор професионално обучение - 1 лице Координатор - 1 лице Оперативен Директор - 1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ - 1 лице Организатор производство - 1 лице Отговорник спомагателни дейности - 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице Ръководител обособено производство - 1 лице Ръководител отдел Проектиране - 1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция - Технолог координатор по заваряване - 1 лице Управител - 1 лице ХОРАРИУМ: 45 уч.часа 5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие - 14 ЛИЦА Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице Конструктор 1 лице Конструктор професионално обучение 1 лице Координатор 1 лице Мениджър инвестиционни проекти 1 лице Организатор производство 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1 лице Ръководител отдел по продажбите 1 лице Ръководител отдел Проектиране 1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция 1 лице Специалист маркетинг и продажби 1 лице Технолог координатор по заваряване 1 лице Търговски Директор - 1 лице Управител 1 лице ХОРАРИУМ:45 уч.часа 6.МОДУЛ Визуалнно управление: - всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 7.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място) - всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 9 уч. часа 8. МОДУЛ Value Stream Mapping - всички 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 36 уч.часа 9. МОДУЛ Process Mapping:- 56 лица - всичкият персонал с изключение на лицето заемащо длъжността "Оперативен Директор" ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 10. МОДУЛ Постоянно подобрение Кайзен: 55 лица - всичкият персонал с изключение на длъжности "Оперативен Директор" и Ръководител отдел Проектиране ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 11. МОДУЛ SMED - обучение ще преминат следните длъжности: Бояджия стоманени конструкции - 3 лица заварчик - 13 лица заготовчик - 1 лице Зареждач промишлено производство (ръчно) - 1 лице Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице Конструктор - 1 лице Конструктор професионално обучение - 1 лице Координатор - 1 лице Машинен оператор металорежещи машини - 1 лице Монтажник електрооборудване - 1 лице общ работник - 1 лице Организатор производство - 1 лице Отговорник спомагателни дейности - 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице Подготвител метални конструкции - 1 лице Ръководител обособено производство - 1 лице ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 12.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop - 14 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице Конструктор - 1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг - 1 лице Мениджър инвестиционни проекти - 1 лице Мениджър покупки продажби - 1 лице Оперативен Директор - 1 лице Отговорник спомагателни дейности - 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице Ръководител обособено производство - 1 лице Ръководител отдел по продажбите - 1 лице Ръководител отдел Проектиране - 1 лице Търговски Директор - 1 лице Управител - 1 лице Финансов Мениджър - 1 лице ХОРАРИУМ: 18 уч.часа 13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването): Бояджия стоманени конструкции 3 лица Водач мотокар 2 - лице заварчик 13 лица заготовчик 2 лица Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице Конструктор 1 лице Конструктор професионално обучение 1 лице Координатор1 лице Машинен оператор металорежещи машини1 лице Монтажник електрооборудване 1 лице общ работник 1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ 1 лице Отговорник спомагателни дейности 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка 1 лице Подготвител метални конструкции 2 лица Ръководител обособено производс тво 1 лице Ръководител отдел по продажбите 1 лице Склададжия1 лице 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др. ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2: Склададжия1 лице Спедитор1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция1 лице Специалист маркетинг и продажби 2 лица стругар 2 лица Счетоводител оперативен 1 лице Технолог координатор по заваряване -1 лице Търговски Директор1 лице Финансов Мениджър1 лице ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 14.МОДУЛ Лийн мениджмънт 13 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице Мениджър инвестиционни проекти -1 лице Мениджър покупки продажби -1 лице Оперативен Директор -1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице Отговорник спомагателни дейности -1 лице Ръководител обособено производство -1 лице Ръководител отдел по продажбите -1 лице Ръководител отдел Проектиране -1 лице Търговски Директор -1 лице Управител -1 лице Финансов Мениджър -1 лице ХОРАРИУМ: 18 уч.часа 15.МОДУЛ Управление на проекти - 13 лица Конструктор -1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице Мениджър инвестиционни проекти -1 лице Мениджър покупки продажби -1 лице Оперативен Директор -1 лице Организатор производство -1 лице Ръководител обособено производство -1 лице Ръководител отдел по продажбите -1 лице Ръководител отдел Проектиране -1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция -1 лице Специалист маркетинг и продажби -1 лице Търговски Директор -1 лице Финансов Мениджър -1 лице 16.МОДУЛ MS Excel начинаещ - 14 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице Мениджър инвестиционни проекти -1 лице Мениджър покупки продажби -1 лице Оперативен Директор -1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице Организатор производство -1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка -1 лице Ръководител отдел по продажбите -1 лице Специалист маркетинг и продажби- 2 лица Счетоводител оперативен -1 лице Търговски Директор -1 лице Финансов Мениджър -1 лице ХОРАРИУМ: 18 уч.часа 17.МОДУЛ MS Ексел за напреднали - 11 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ -1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг -1 лице Мениджър инвестиционни проекти -1 лице Мениджър покупки продажби -1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ -1 лице Мениджър инвестиционни проекти -1 лице Ръководител отдел по продажбите -1 лице Специалист маркетинг и продажби -1 лице Счетоводител оперативен -1 лице Търговски Директор -1 лице Търговски Директор -1 лице ХОРАРИУМ: 4,5 уч.часа 18.МОДУЛ Дигитални умения и цифровизация - 56 лица, всички служители с изключение на ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР ХОРАРИУМ: 9уч.часа 19. МОДУЛ Канбан (управление и контрол на наличностите) - 44 лица Бояджия стоманени конструкции 3 лица Водач мотокар 2 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ 1 лице заварчик 13 лица заготовчик 2 лица Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица Инженер-технолог опаковане на продукция 1 лице Конструктор 1 лице Конструктор професионално обучение 1 лице Координатор1 лице Машинен оператор металорежещи машини - 1 лице Монтажник електрооборудване1 лице общ работник1 лице Оперативен Директор1 лице Организатор производство 1 лице Отговорник спомагателни дейности1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка - 1 лице Подготвител метални конструкции 2 лица Ръководител обособено производство- 1 лице Склададжия- 1 лице Спедитор- 1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице стругар - 2 лица Технолог координатор по заваряване- 1 лице ХОРАРИУМ: 9уч.часа 20. МОДУЛ Производствената система на Тойота: Бояджия стоманени конструкции 3 лица Водач мотокар 2 лица заварчик 13 лица заготовчик 2 лица Зареждач промишлено производство (ръчно) 3 лица Инженер-технолог опаковане на продукция - 1 лице Конструктор- 1 лице Конструктор професионално обучение- 1 лице Координатор- 1 лице Машинен оператор металорежещи машини- 1 лице Монтажник електрооборудване- 1 лице общ работник- 1 лице 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 3: Оперативен Директор- 1 лице Организатор производство - 1 лице Отговорник спомагателни дейности- 1 лице Отговорник/Специалист техническа поддръжка- 1 лице Подготвител метални конструкции- 2 лица Ръководител обособено производство- 1 лице Ръководител отдел Проектиране - 1 лице Склададжия- 1 лице Спедитор- 1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице стругар 2 лица Технолог координатор по заваряване- 1 лице Управител- 1 лице ХОРАРИУМ: 36 уч.часа 21.Структурирани модели за междуличностно взаимодействие - обучение ще преминат всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 9 уч. часа 22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA) - 30 ЛИЦА заварчик - 13 лица заготовчик -2 лица Инженер-технолог опаковане на продукция- 1 лице Конструктор- 1 лице Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице Оперативен Директор- 1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ- 1 лице Организатор производство - 1 Отговорник/Специалист техническа поддръжка- 1 Подготвител метални конструкции 2 лица Ръководител обособено производство 1 Ръководител отдел Проектиране- 1 Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 стругар - 2 лица Технолог координатор по заваряване- 1 лице ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 23. МОДУЛ Управление на бизнес процеси - 13 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ- 1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице Мениджър покупки продажби- 1 лице Оперативен Директор- 1 лице ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ- 1 лице Ръководител обособено производство- 1 лице Ръководител отдел по продажбите- 1 лице Ръководител отдел Проектиране - 1 лице Специалист качество полуфабрикати и готова продукция- 1 лице Специалист маркетинг и продажби- 1 лице Търговски Директор- 1 лице Финансов Мениджър- 1 лице ХОРАРИУМ: 18 уч.аса 24. МОДУЛ Стратегичеко планиране - всичките 57 лица от целевата група ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности - 8 лица Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице Мениджър покупки продажби- 1 лице Ръководител отдел по продажбите- 1 лице Специалист маркетинг и продажби- 2 лица Търговски Директор- 1 лице Управител- 1 лице ХОРАРИУМ: 9 уч.часа 26.МОДУЛ Систематини подходи за постигне на взаимноизгодни споразумения - 11 лица ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 лице Маркетинг мениджър Директор маркетинг- 1 лице Мениджър инвестиционни проекти- 1 лице Мениджър покупки продажби- 1 лице Оперативен Директор- 1 лице Ръководител отдел по продажбите- 1 лице Специалист маркетинг и продажби - 2 лица Търговски Директор- 1 лице Финансов Мениджър- 1 лице Управител- 1 лице ХОРАРИУМ: 9 уч.часа ПРОГРАМА: 1.МОДУЛ: Въведение в лийн: Обучението цели да запознае персонала с основните принципи на методологията Лийн за оптимизация на работните дейности. Персоналът ще получи практически знания как да улесни ежедневната си работа, намалявайки загубите и разхищенията в процеса. 2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан : Обучението запознава персонала със структурираната методология за Лийн за оптимизация на процесите. По този начин персоналът ще придобие знания и умения да решава присъщи на дейността му проблеми, ще придобие необходимото знание как да инициира позитивни промени свързани с работната му среда и движените от него от процеси в предприятието. 3. Лийн Сигма зелен колан: Обучението надгражда знанията от Лийн жълт колан , като въвежда анализ на данни за целите на оптимизация на процесите. 4.МОДУЛ Лийн СИГМА черен колан: Обучението надгражда знанията от Лийн зелен колан , като предоставя сложни статистически методи за анализ на по-сложни проблеми, възникващи в хода на работния процес. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 4: 5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие: Обучението цели да запознае персонала със структурирана методология за ефективно разработване на продукти и услуги, чрез разбиране на клиентските нужди в детайл и създаване на устойчиви процеси за разработка и производство. 6.МОДУЛ Визуално управление: Обучението ще запознае персонала с важността на събирането, подреждането и визуализирането на информация. Основни теми са: въвеждане и следене на ключови показатели, по които да се оценява представянето на екипите и процесите. 7. МОДУЛ Value Stream Mapping: Обучението ще запознае персонала с техниката Value Stream Mapping, която цели да визуализира потока на материали и информация, за да могат да се идентифицират ограниченията в раборните процеси. 8. МОДУЛ Стандартна работа: Запознаване с основните принципи на стандартната работа и налагането на "златен стандарт" - един най-добър начин, по който да се извършва конкретна операция, независимо от изпълняващия. 9.МОДУЛ Постоянно подобрение 10. МОДУЛ SMED (бързи пренастройки на производството) Запознаване с техниката SMED, която цели да намали времето за пренастройка на оборудването в производството между различни серии. Техниката позволява оборудването да бъде пренастройвано бързо, чрез рационализация на дейностите по пренастройка - аналогия са действията на екипа в бокса на формула 1, които сменят гуми и презареждат гориво за броени секунди. 11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop (Стратегическо планиране) Обучение за мениджърския състав на компанията, което цели да покаже как ефективно да се поставят цели на ниво компания и как тези цели да бъдат каскадирани надолу до оперативните нива, за да може организацията да работи в синхрон и да ги постигне успешно. 12. МОДУЛ Process Mapping: Обучението дава практически умения за чертаене на процесни карти, които да служат за основа за стандартизацията и поддържането на документацията на процесите. Обучението ще подпомогне и изгради умения и способности у персонала да разбива сложните процеси на поставениет задачи и изпълняваната дейност чрез представянето им в лесна за разбиране визуализация. 13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването): Обучението въвежда концепцията за Тотална продуктивна поддръжка - целта е да се намалят авариите и спиранията на производствената линия до минимум. За целта се въвеждат отговорности за извършване на превантивни действия и редовна проверка на оборудването. Общ брой на обучаваните по модула - 44 души персонал. 14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място). Обучението запознава персонала със структуриран подход за поддържане на чистота и подреденост на работното място - да има място за всяко нещо и всяко нещо да е на мястото си. Обучението помага за въвеждане на дисциплина и стандарт за чистота и подреденост навсякъде в организацията и подпомага оптизмизацията на работния процес. 15.МОДУЛ Лийн мениджмънт: Обучението запознава участниците с ролята на ръководителите за въвеждането на подобренията в организацията, както и изграждането на култура на постоянно подобрение и ангажираност на служителите. 16.МОДУЛ Управление на проекти: Запознаване на админстр. персонал със структурирана методология за ръководене на проекти, базирана на PMP подхода. 17.МОДУЛ MS Excel начинаещ Обучението запознава участниците с основни функционалности на MS Excel с цел по-ефективна работа и оптимизация на процесите. 18.МОДУЛО MS Ексел за напреднали: Обучението надгражда уменията от курса MS Excel за начинаещи и въвежда по-сложни инструменти като VBA макроси и Power Query с цел автоматизация на процесите. 19.МОДУЛ Дигитални умения и цифровизация: Обучението дава на персонала основни умения за адаптиране към непрекъснато променящата се дигитална среда като използване на софтуерни приложения и асистенти с изкуствен интелект за повишаване на ефективността в работата. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 5: 20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол на наличностите): Обучението запознава участниците с метода Канбан с цел по-ефективно управление на складовите запаси, въвеждане на принципа "точно навреме" и идентифициране на проблеми в производството. Kanban, първоначално разработен в Toyota през 1940-те години на миналия век е широко възприета система за визуално управление за ограничаване на незавършената работа и организиране на работния поток в различни индустрии. В основата си Kanban е проста и ефективна методология, създадена за оптимизиране на работния процес и рационализиране на процесите. Терминът "канбан", вкоренен в японски, се превежда като "визуална карта" или "сигнал". По същество Kanban работи като визуално представяне на работа, използвайки карти или дъски за съобщаване на задачи и съответните им статуси. Всяка карта представлява конкретна работа или дейност, като предоставя на екипите ясна представа в реално време за напредъка на тяхната работа. Този директен подход подобрява прозрачността, като улеснява екипите да си сътрудничат и да управляват задачите си ефективно. 21.МОДУЛ: Производствената система на Тойота: Запознаване на участниците с Производствената система на Тойота - принципите, които са в основата на въвеждане на ефективно и гъвкаво производство, осигуряващо качествена продукция. Брой обучаваните по модула - 45 човека, разделени на групи по 15 човека, съобразени със спецификите на работно място и изискванията на длъжноста. 22.МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA): Обучението запознава участниците с инструмента FMEA, който помага за адекватна оценка на рисковете в производствените процеси от гл.т. на производство на дефектен продукт и въвеждане на адекватни контрамерки. Преподаването отново ще бъде съобрзено с изискванията и нуждите на отделните работнни места и длъжности, като бъде осъществено по подходящи групи, ненадвишаващи броя от 15 човека. ОБЩО персонал преминаващ обучение по модула - 56 човека. 23. МОДУЛ Стратегичеко планиране 20.МОДУЛ Управление на бизнес процеси: Запознаване на ръководния и административен персонал на РЕАЛМЕТ със структурирана методология за управление на процеси, включваща дизайн, документация и управление на промените в процесите. 25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности 26.МОДУЛ Систематични процеси при ЗАТРУДНЕНИЯ И НУЖДИ КОИТО ПЕРСОНАЛЪТ СРЕЩА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО И ЗНАНИЯ И СПЕЦИФИЧНИ УМЕНИЯ, КОИТО НАСТОЯЩОТО ОБУЧЕНИЕ ЩЕ ИМ ДАДЕ: 1. В ХОДА НА ОБУЧЕНИЕТО ЩЕ СЕ ПРЕПОДАВАТ СЛЕДНИТЕ МОДУЛИ: 1.МОДУЛ: Въведение в лийн: 57 лица 2. МОДУЛ Лийн Сигма жълт колан 57 лица 3. МОДУЛ Лийн Сигма зелен колан лица 4. МОДУЛ Лийн Сигма черен колан 5. МОДУЛ Лийн продуктово развитие 6.МОДУЛ Визуално управление: 7. МОДУЛ Value Stream Mapping 8.МОДУЛ Стандартна работа 9. МОДУЛ Постоянно подобрение 10. МОДУЛ SMED 11.МОДУЛ Hoshin Kanri Workshop 12. МОДУЛ Process Mapping: 13.МОДУЛ TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването) 14.МОДУЛ 5S (чистота и подреденост на работното място) 15.МОДУЛ Лийн мениджмънт 16.МОДУЛ Управление на проекти 17.МОДУЛ MS Excel начинаещ 18.МОДУЛ MS Ексел за напреднали 19.МОДУЛ Дигитални умения 20. МОДУЛ Канбан (управление и контрол) 21.МОДУЛ Производствената система на Тойота 22. МОДУЛ Оценка на риска в производството (FMEA) 23. МОДУЛ Стратегичеко планиране 24.МОДУЛ Управление на бизнес просеци 25.МОДУЛ ПРАКТИЧЕСКИ модели за разпонаване и реализиране на бизнес възможности 26.МОДУЛ Систематични процеси при Служителите в производствения персонал включват както квалифицирани работници (бояджии, заварчици, монтьори), така и технически специалисти (инженери, технолози, конструктори), които пряко участват в процеса на изработка и сглобяване на изделия. Тяхната основна отговорност е да осигурят качествено и ефективно производство, като спазват технологични инструкции и безопасни практики. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 6: Всекидневните им дейности обаче често се затрудняват от липса на ясна стандартизация, продължителни времена за пренастройка на машините и липса на унифицирани методи за комуникация между различните звена. Нерядко възникват и пропуски в потока на информация при въвеждане на нови продукти или методи, което води до несъответствия и забавяния. Обучения като „Въведение в Лийн“, „5S“ и „Визуален мениджмънт“ дават базовите принципи и инструменти за създаване на подредена работна среда и бързо идентифициране на проблеми. Чрез „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан), служителите научават как да използват статистически методи, за да намаляват дефектите и да стабилизират производствените процеси. „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ им помагат да видят цялостната картина на производствения поток и да откриват тесните места, където се губят ресурси. "Стандартна работа“ и „SMED“ спомагат за намаляване на времето за престой и по-бързо пренастройване на оборудването при смяна на продукти. Обучения като „TPM“ и „Оценка на риска в производството (FMEA)“ целят да гарантират надеждност на машините и проактивно предотвратяване на възможни грешки. „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ позволяват на инженерите и координаторите да разработват дългосрочна стратегия за постоянно усъвършенстване. Постоянно подобрение (Кайзен) подпомага планирането и координирането на различни етапи от производствения цикъл, така че дейностите да вървят гладко. „Дигитални умения и цифровизация“ ги подготвя да събират и анализират производствени данни, което ускорява вземането на информирани решения. „Канбан“ и „Производствената система на Тойота“ им предоставят доказани методи за синхронизация на материалните потоци и постоянно усъвършенстване на процесите.Прилагането на придобитите знания от тези обучения им позволява да подобрят както личната си ефективност, така и екипната работа, като намаляват брака и разходите за производство. Всичко това ще доведе до по-високо качество на продукцията, по-кратки производствени цикли и по-добра конкурентоспособност за РЕАЛМЕТ. Логистика и склад (Водач мотокар, Склададжия, Спедитор, Отговорник спомагателни дейности): Служителите в логистиката и склада, като водачи на мотокари, складови работници, спедитори и отговорници за спомагателните дейности, осигуряват плавен поток на суровини, полуфабрикати и готови продукти във всяка точка от веригата на доставки. Техните основни задължения включват приемане, съхранение, подреждане и експедиране на стоки, както и координация с другите отдели за своевременно изпълнение на поръчките. В ежедневната си работа те често се сблъскват с предизвикателства, свързани с оптимизиране на пространството в склада и елиминиране на ненужни движения или прехвърляния. Освен това, липсата на стандартизирани процедури и ясна визуализация на наличностите може да доведе до грешки или забавяния при изпълнение на клиентските заявки. Обучения като „Въведение в лийн“ и „5S“ им помагат да изградят по организирана и подредена складова среда, където намирането и движението на стоките става бързо и ефективно. „Визуален мениджмънт“ и „Канбан“ са ключови за систематизирането на складовите процеси, така че всеки служител да знае точно какво, къде и кога трябва да се транспортира или зарежда. „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ дават възможност за детайлно разглеждане на пътя на материалите, което помага да се идентифицират тесните места и да се прилагат подобрения. Посредством „Лийн Сикс Сигма“ (жълт колан) и ""Постоянно подобрение (Кайзен)"" персоналът научава да използва статистически методи и анализ, за да минимизира грешките и да повишава ефективността. Обучения като „SMED“ и „TPM“ са приложими и в логистиката, особено когато става дума за бързи пренастройки на техниката или поддръжка на транспортьори и складова техника. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 7: „Стратегическо планиране" подпомага създаването на дългосрочна визия за подобрение на логистичните потоци и управление на складовите операции. „Дигитални умения и цифровизация“ помагат на водачите на мотокари, склададжиите и спедиторите да работят с модерни складови системи (WMS), да въвеждат данни в реално време и да следят наличностите по електронен път. „Производствената система на Тойота“ дава примери за доказани практики в организацията на вътрешния транспорт и минимизирането на загубите при придвижване на стоките. С помощта на тези обучения служителите повишават своята оперативна ефективност, намаляват загубите от грешки и оптимизират времето за подготовка на пратките. Така логистичните и складовите операции стават по-гъвкави и отзивчиви към изискванията на клиентите, а организационните цели се постигат по-бързо и на по-ниска цена. Накрая, придобитите знания и умения в сферата на Lean практиките водят до устойчиво подобрение на целия логистичен процес и до повишаване на конкурентоспособността на компанията на пазара. 3. Административен персонал ( Асистент офис, Координатор, ОРГАНИЗАТОР ОБРАБОТКА ПРОИЗВОДСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ, ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ, Счетоводител оперативен, Финансов Мениджър, ) "Административният персонал, включващ офис асистенти, координатори, организатори на производствена информация, счетоводители и финансови мениджъри, играе ключова роля за безпроблемното протичане на всички вътрешни процеси в организацията. Те поддържат документооборота, координират срещи, подготвят финансови отчети и бюджети, анализират паричните потоци и осигуряват необходимата информация за вземане на навременни решения. В своята дейност често се сблъскват с предизвикателства, свързани с липса на стандартизация, което затруднява бързото откриване на данни или ефективното разпределение на задачи. Също така понякога има затруднения при взаимодействието с другите отдели, особено когато счетоводители и финансисти чакат информация от производствени или логистични звена. Обучения като „Въведение в лийн“, „5S“ и „Визуален мениджмънт“ подпомагат създаването на подредено работно място и по-добра видимост върху текущите задачи и приоритети. „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан), заедно с Постоянно подобрение (Кайзен), дават на административните служители методологии за анализ и елиминиране на неефективни или дублиращи се процеси „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ им помагат да проследяват потока на административните и финансовите документи, като откриват тесни места и намаляват времето за обработка. „Управление на проекти“ и „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ развиват умението им да структурират приоритетите и сроковете, особено при по-мащабни инициативи, свързани с финансови и административни промени. „Hoshin Kanri Workshop“ и „Управление на бизнес процеси“ помагат за разработването на дългосрочни цели и ясни стратегии, които оптимизират административните дейности и поддържат растежа на компанията. „Дигитални умения и цифровизация“ и „MS Excel“ (начинаещи и напреднали) подобряват компетенциите им за работа с електронни таблици, анализи на големи масиви от данни и автоматизиране на отчетите. „. В резултат на тези обучения административният персонал усъвършенства своите организационни, аналитични и комуникационни умения, като това води до по-гладко управление на документацията, по-голяма прецизност във финансовите отчети и по-висока производителност на цялото предприятие. СЛЕДВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 0.00 0.00
4. Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.