АДВАНС ЕКСПЕРТНИ ОЦЕНКИ ООД е създадена през 2005 година. Разполага с 6 офиса в страната - в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Велико Търново. Притежава развита мрежа от повече от 90 оценители и супервайзори в над 40 населени места в България, които предоставят услуга с пълно национално покритие. Работи в сътрудничество с над 20 финансови институции в България и изготвя над 15 000 оценки годишно. В рамките на настоящия проект се предвижда провеждане на курс за специфино обучение за пресонала ни намиращ се в гр. София. Сред целите на компанията е да продължи да затвърждава позицията на пазарен лидер като разширява процесите на дигитална трансформация в Адванс и постигне високо ниво на технологично развитие.
АДВАНС притежава Сертификат за оценки на:
Недвижими имоти
Машини и съоръжения
Търговски предприятия и вземания
Земеделски земи и трайни насаждения
Права на интелектуалната и индустриалната собственост
Други активи: архитектурни паметници на културата, интериор, бижута и скъпоценни камъни
Всички 37 служители на Адванс Експертни Оценки ООД - офис град СОФИЯ ще преминат през единна тренировъчна програма за оценители чрез използване на изкуствен ителект с обща продължителност от 32 учебни часа, разпределени в 5 тематични модула.
Ползите от обучението за всички категории служители:
• Повишаване на ефективността чрез автоматизирано обработване на информация
• Намаляване на грешките в оценителските процеси
• Развитие на дигитална култура и адаптация към технологичните промени
• По-бързо и по-точно вземане на решения
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения: Тренировъчна програма е предназначена от екипа ни от специалисти позциониран в офис София. Целевата група обхваща 37 лица - оценители, мениджъри и ръководители и ключови служители на АДВАНС Експертни Оценки АД . Програмата има за цел да доведе до съществено повишаване на дигиталните компетенции не персонала чрез запознаване с възможностите на специализирани приложения за AI извличане на информация от документи и интелигентна система за сравнителен анализ и оценка на имоти. Обучението е част от програмата на АДВАНС Експертни Оценки АД за справяне с предизвикателствата на съвременната икономика и е инвестиция насочена към развиване на специфични дигитални умения у персонала, прилагайки най-авангардните модели на цифровия преход в сферата на професионалното оценяване на имоти и активи. Запознаването на персонала с възможнотите, които съвременнните инструменти и приложения на AI дават и усвояването на съответните знания при провеждането на обучителния курс, ще повишат значително неговите компетенции при обработката на данните и провеждането на ефективен сравнителен анализ, ще отговорят на нуждата от непрекъснато осъвършенстване и повишаване на неговите умения. AI приложения значително подобряват ефективността на всички процеси в компанията, като намаляват времето за анализ, автоматизират обработката на документи и осигуряват надеждни резултати.
Целевата група вклчюва 37 служители на Адванс Експертни Оценки ООД ще преминат през единна тренировъчна програма за оценители чрез използване на специализирани AI приложения с обща продължителност от 32 учебни часа, разпределени в 5 тематични модула.
Оценители – 29 човека
Мениджъри и ръководители – 4 човека
Отдел Работа с клиенти – 4 човека
Длъжности:
• Ръководител отдел Работа с клиенти
• Икономист Финанси
• Организатор Работа с клиенти
Придобити умения:
• Автоматизация на работните процеси, използвайки AI технологии
• Подготовка и верификация на документи с помощта на дигитални инструменти
• Оптимизиране на клиентските процеси чрез технологични решения
Обща продължителност: 32 учебни часа
Основни цели на обучението:
- Запознаване с технологиите за автоматизирано извличане на информация от документи
- Използване на интелигентни системи за сравнителен анализ на имоти
-Оптимизиране на процесите по оценяване чрез цифрови инструменти
- Практическо прилагане на AI решения за повишаване на дигиталните компетенции на служителите и ефективността на работата в компанията
ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО (32 часа)
МОДУЛ 1: Въведение в AI технологиите, имплементирани в процесите на компанията (4 часа)
- Основи на изкуствения интелект и автоматизацията в оценителската дейност
- Как AI може да подобри работата на оценителите, търговския екип, мениджърския състав
- Преглед на приложенията: AI за документи и сравнителен анализ
Следва в ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1:
184 815.00
0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения - ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: МОДУЛ 2: AI приложение за извличане на информация от документи (10 часа)
Теоретична част (4 часа)
-Основни принципи на работа на приложения
- Типове документи, които могат да бъдат обработени (нотариални актове, договори, бази данни, финансови отчети)
- Автоматизирано разпознаване и извличане на конкретна информация
Практическа част (6 часа)
-Качване на документи в системата
- Тестово разпознаване и анализ на документи
- Попълване на автоматично извлечена информация по зададени критерии
- Проверка и корекция на резултатите
________________________________________
МОДУЛ 3: Интелигентна система за сравнителен анализ на имоти (10 часа)
Теоретична част (4 часа)
-Как се анализират имотни данни с AI
- Определяне на критерии за сравнение (местоположение, квадратура, цена)
- Интерфейс на системата и методи за извличане на сравними обекти
Практическа част (6 часа)
- Въвеждане на входящи данни за основните характеристики на реални имоти
- Автоматично търсене на най-близките аналози
-Генериране на отчети и анализ на резултатите
- Корекция и допълнителни филтри за по-прецизни сравнения
________________________________________
МОДУЛ 4: Повишаване на дигиталните компетенции на специалистите във връзка с бъдещите AI функционалности на двете разработени системи (4 часа)
Теоретична част (2 часа)
-Подготовка на участниците с необходимите умения за ефективна работа с усъвършенстваните версии на тези системи, използващи изкуствен интелект.
- Управление на качеството и сигурността на данните в AI приложенията - Овладяване на методи за поддържане на високо качество на данните и защита на чувствителна информация при работа с AI системи.
Практическа част (2 часа)
- Работа с предиктивни AI модели за оценка на имотни тенденции - усвояване на техники за използване на прогнозни алгоритми, които анализират пазарни тенденции и подпомагат оценителската дейност.
-Интегриране на AI функционалности в съществуващи работни процеси - Развиване на умения за ефективно внедряване на интелигентни инструменти в ежедневната работа на служителите.
________________________________________
МОДУЛ 5: Сертифициране и практически казуси (4 часа)
- Решаване на реални казуси с AI приложения
- Анализ на предизвикателства и грешки при оценяване
- Финално тестване и сертифициране
Резултати от обучението:
- Участниците ще могат ефективно да използват AI инструменти в рамките на своите компетенции и задължения
- Ще намали времето за анализиране на документи и извличане на необходимата информация
- Ще се редуцира и времето за избор на подходящи аналози, необходими за изготвяне на оценителски доклади
- Участниците ще могат пълноценно да интегрират и използват новите технологични възможности в своята ежедневна дейност
- Ще бъдат сертифицирани за работа с приложения
________________________________________
Придобити умения чрез предвидените обучения
Обученията ще развият специфични компетенции в следните области:
1. Технически умения
- Работа с AI приложения за автоматично извличане на информация от документи
- Използване на интелигентни системи за сравнителен анализ при изготвяне на оценка на имоти
- Дигитална обработка на данни и автоматизирано попълване на документи
- Разбиране на алгоритмите за machine learning, използвани в процесите в компанията
2. Аналитични умения
- Оценка на пазарната стойност на имоти чрез AI-базирани сравнителни анализи
- Оптимизиране на процесите в компанията чрез автоматизация и дигитални инструменти
- Разчитане и интерпретация на данни за нуждите на конкретното задание
3. Киберсигурност и защита на данни
- Основи на киберсигурността при работа с чувствителна информация
- Спазване на регулации като GDPR при използване на AI за обработка на данни
- Управление на рисковете, свързани с дигиталната трансформация
Следва в ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2
0.00
0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения - ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2: 4. Стратегически умения
- Работа в дигитална среда и сътрудничество с технологични приложения
- Разбиране на влиянието на AI върху пазарните анализи и вземането на решения
- Оптимизиране на ефективността на процесите чрез дигитална трансформация
Обучаеми въз основа на длъжностите в компанията
- Чрез обучението 37 служители на АДВАНС ще бъдат подготвени за дигиталната трансформация на процесите в компанията, повишавайки ефективността и конкурентоспособността си на пазара.
1. Оценители – 29 човека
-Длъжности:
• Оценител - 20 лица
• Оценител, супервайзор - 7 лица
• Оперативен мениджър „Оценяване“ - 1 лице
• Технически сътрудник - 1 лице
Придобити умения:
-Използване на AI приложения за автоматизирано извличане на данни от документи
- Приложение на сравнителен анализ чрез дигитални инструменти
- Повишаване на ефективността при оценките
2. Мениджъри и ръководители – 4 човека
Длъжности:
• Управител - 1 лице
• Финансов мениджър- 1 лице
• Мениджър бизнес развитие и бизнес оценки- 1 лице
• Мениджър маркетинг- 1 лице
Придобити умения:
- Внедряване на дигитални технологии в организационните и управленски процеси
- Управление на дигиталната трансформация в компаниите
-Стратегическо използване на AI за бизнес решения
- Идентифициране на възможности за растеж чрез дигитализация
- Работа с алгоритми за прогнозиране на пазарни тенденции
3. Отдел Работа с клиенти – 4 човека
Длъжности:
• Ръководител отдел Работа с клиенти
• Икономист Финанси
• Организатор Работа с клиенти
Придобити умения:
- Автоматизация на работните процеси, използвайки AI технологии
- Подготовка и верификация на документи с помощта на дигитални инструменти
- Оптимизиране на клиентските процеси чрез технологични решения
________________________________________
Обща полза от обучението за всички категории служители
-Повишаване на ефективността чрез автоматизирано обработване на информация
- Намаляване на техническите грешки в оперативните процеси
- Развитие на дигитална култура и адаптация към технологичните промени
- По-бързо и по-точно вземане на решения
- Повишаване на конкурентоспособността посредством дигитална трансформация
________________________________________
Описание на двете AI приложение
1. Приложения за AI извличане на информация от документи
Описание:
Тази високотехнологична система използва изкуствен интелект за автоматично извличане на ключова информация от различни типове документи, като сканирани изображения, PDF файлове и текстови документи. Приложения за автоматизира обработката на документи, минимизирайки човешките грешки и значително ускорявайки работния процес
Основни функционалности:
- Разпознаване и обработка на нотариални актове, договори за покупко-продажба, КСС, описи на активи, финансови документи, пазарни анализи и други документи.
- Автоматично извличане на ключови данни като адрес на имота, квадратура, собственици, финансови параметри и други.
- Prompt Engineering – алгоритъм на изготвяне на запитванията.
Пример за приложение:
- Служителят качва входящия документ в приложението.
- AI алгоритъмът разпознава и извлича характеристиките на имота – адрес, квадратурата, собственици, годината на изграждане или друга информация съгласно зададените критерии
Етапи на работа с приложението:
1 Анализ и планиране – Проучване на типовете документи, които ще бъдат обработвани.
2 Настройка на AI алгоритмите – Оптимизиране на системата според специфичните нужди на служителите
3 Практическо прилагане – Тестови примери и реални казуси
4 Оптимизация – Настройки за по-прецизно разпознаване и допълнителни корекции при извличане на информация
СЛЕДВА в Начин на изпълнение:
0.00
0.00
4. Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN