Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 078 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

АДВАНС ЕКСПЕРТНИ ОЦЕНКИ ООД е създадена през 2005 година. Разполага с 6 офиса в страната - в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Велико Търново. Притежава развита мрежа от повече от 90 оценители и супервайзори в над 40 населени места в България, които предоставят услуга с пълно национално покритие. Работи в сътрудничество с над 20 финансови институции в България и изготвя над 15 000 оценки годишно. В рамките на настоящия проект се предвижда провеждане на курс  за специфино обучение за пресонала ни намиращ се в гр. София. Сред целите на компанията е да продължи да затвърждава позицията на пазарен лидер като разширява процесите на дигитална трансформация в Адванс и постигне високо ниво на технологично развитие.
АДВАНС притежава Сертификат за оценки на:
Недвижими имоти
Машини и съоръжения
Търговски предприятия и вземания
Земеделски земи и трайни насаждения
Права на интелектуалната и индустриалната собственост
Други активи: архитектурни паметници на културата, интериор, бижута и скъпоценни камъни
Всички 37 служители на Адванс Експертни Оценки ООД - офис град СОФИЯ ще преминат през единна тренировъчна програма за оценители чрез използване на изкуствен ителект с обща продължителност от 32 учебни часа, разпределени в 5 тематични модула.
Ползите от обучението за всички категории служители:
•	Повишаване на ефективността чрез автоматизирано обработване на информация
•	Намаляване на грешките в оценителските процеси
•	Развитие на дигитална култура и адаптация към технологичните промени
•	По-бързо и по-точно вземане на решения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения: Тренировъчна програма е предназначена от екипа ни от специалисти позциониран в офис София. Целевата група обхваща 37 лица - оценители, мениджъри и ръководители и ключови служители на АДВАНС Експертни Оценки АД . Програмата има за цел да доведе до съществено повишаване на дигиталните компетенции не персонала чрез запознаване с възможностите на специализирани приложения за AI извличане на информация от документи и интелигентна система за сравнителен анализ и оценка на имоти. Обучението е част от програмата на АДВАНС Експертни Оценки АД за справяне с предизвикателствата на съвременната икономика и е инвестиция насочена към развиване на специфични дигитални умения у персонала, прилагайки най-авангардните модели на цифровия преход в сферата на професионалното оценяване на имоти и активи. Запознаването на персонала с възможнотите, които съвременнните инструменти и приложения на AI дават и усвояването на съответните знания при провеждането на обучителния курс, ще повишат значително неговите компетенции при обработката на данните и провеждането на ефективен сравнителен анализ, ще отговорят на нуждата от непрекъснато осъвършенстване и повишаване на неговите умения. AI приложения значително подобряват ефективността на всички процеси в компанията, като намаляват времето за анализ, автоматизират обработката на документи и осигуряват надеждни резултати. Целевата група вклчюва 37 служители на Адванс Експертни Оценки ООД ще преминат през единна тренировъчна програма за оценители чрез използване на специализирани AI приложения с обща продължителност от 32 учебни часа, разпределени в 5 тематични модула. Оценители – 29 човека Мениджъри и ръководители – 4 човека Отдел Работа с клиенти – 4 човека Длъжности: • Ръководител отдел Работа с клиенти • Икономист Финанси • Организатор Работа с клиенти Придобити умения: • Автоматизация на работните процеси, използвайки AI технологии • Подготовка и верификация на документи с помощта на дигитални инструменти • Оптимизиране на клиентските процеси чрез технологични решения Обща продължителност: 32 учебни часа Основни цели на обучението: - Запознаване с технологиите за автоматизирано извличане на информация от документи - Използване на интелигентни системи за сравнителен анализ на имоти -Оптимизиране на процесите по оценяване чрез цифрови инструменти - Практическо прилагане на AI решения за повишаване на дигиталните компетенции на служителите и ефективността на работата в компанията ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО (32 часа) МОДУЛ 1: Въведение в AI технологиите, имплементирани в процесите на компанията (4 часа) - Основи на изкуствения интелект и автоматизацията в оценителската дейност - Как AI може да подобри работата на оценителите, търговския екип, мениджърския състав - Преглед на приложенията: AI за документи и сравнителен анализ Следва в ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: 184 815.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения - ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: МОДУЛ 2: AI приложение за извличане на информация от документи (10 часа) Теоретична част (4 часа) -Основни принципи на работа на приложения - Типове документи, които могат да бъдат обработени (нотариални актове, договори, бази данни, финансови отчети) - Автоматизирано разпознаване и извличане на конкретна информация Практическа част (6 часа) -Качване на документи в системата - Тестово разпознаване и анализ на документи - Попълване на автоматично извлечена информация по зададени критерии - Проверка и корекция на резултатите ________________________________________ МОДУЛ 3: Интелигентна система за сравнителен анализ на имоти (10 часа) Теоретична част (4 часа) -Как се анализират имотни данни с AI - Определяне на критерии за сравнение (местоположение, квадратура, цена) - Интерфейс на системата и методи за извличане на сравними обекти Практическа част (6 часа) - Въвеждане на входящи данни за основните характеристики на реални имоти - Автоматично търсене на най-близките аналози -Генериране на отчети и анализ на резултатите - Корекция и допълнителни филтри за по-прецизни сравнения ________________________________________ МОДУЛ 4: Повишаване на дигиталните компетенции на специалистите във връзка с бъдещите AI функционалности на двете разработени системи (4 часа) Теоретична част (2 часа) -Подготовка на участниците с необходимите умения за ефективна работа с усъвършенстваните версии на тези системи, използващи изкуствен интелект. - Управление на качеството и сигурността на данните в AI приложенията - Овладяване на методи за поддържане на високо качество на данните и защита на чувствителна информация при работа с AI системи. Практическа част (2 часа) - Работа с предиктивни AI модели за оценка на имотни тенденции - усвояване на техники за използване на прогнозни алгоритми, които анализират пазарни тенденции и подпомагат оценителската дейност. -Интегриране на AI функционалности в съществуващи работни процеси - Развиване на умения за ефективно внедряване на интелигентни инструменти в ежедневната работа на служителите. ________________________________________ МОДУЛ 5: Сертифициране и практически казуси (4 часа) - Решаване на реални казуси с AI приложения - Анализ на предизвикателства и грешки при оценяване - Финално тестване и сертифициране Резултати от обучението: - Участниците ще могат ефективно да използват AI инструменти в рамките на своите компетенции и задължения - Ще намали времето за анализиране на документи и извличане на необходимата информация - Ще се редуцира и времето за избор на подходящи аналози, необходими за изготвяне на оценителски доклади - Участниците ще могат пълноценно да интегрират и използват новите технологични възможности в своята ежедневна дейност - Ще бъдат сертифицирани за работа с приложения ________________________________________ Придобити умения чрез предвидените обучения Обученията ще развият специфични компетенции в следните области: 1. Технически умения - Работа с AI приложения за автоматично извличане на информация от документи - Използване на интелигентни системи за сравнителен анализ при изготвяне на оценка на имоти - Дигитална обработка на данни и автоматизирано попълване на документи - Разбиране на алгоритмите за machine learning, използвани в процесите в компанията 2. Аналитични умения - Оценка на пазарната стойност на имоти чрез AI-базирани сравнителни анализи - Оптимизиране на процесите в компанията чрез автоматизация и дигитални инструменти - Разчитане и интерпретация на данни за нуждите на конкретното задание 3. Киберсигурност и защита на данни - Основи на киберсигурността при работа с чувствителна информация - Спазване на регулации като GDPR при използване на AI за обработка на данни - Управление на рисковете, свързани с дигиталната трансформация Следва в ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения - ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2: 4. Стратегически умения - Работа в дигитална среда и сътрудничество с технологични приложения - Разбиране на влиянието на AI върху пазарните анализи и вземането на решения - Оптимизиране на ефективността на процесите чрез дигитална трансформация Обучаеми въз основа на длъжностите в компанията - Чрез обучението 37 служители на АДВАНС ще бъдат подготвени за дигиталната трансформация на процесите в компанията, повишавайки ефективността и конкурентоспособността си на пазара. 1. Оценители – 29 човека -Длъжности: • Оценител - 20 лица • Оценител, супервайзор - 7 лица • Оперативен мениджър „Оценяване“ - 1 лице • Технически сътрудник - 1 лице Придобити умения: -Използване на AI приложения за автоматизирано извличане на данни от документи - Приложение на сравнителен анализ чрез дигитални инструменти - Повишаване на ефективността при оценките 2. Мениджъри и ръководители – 4 човека Длъжности: • Управител - 1 лице • Финансов мениджър- 1 лице • Мениджър бизнес развитие и бизнес оценки- 1 лице • Мениджър маркетинг- 1 лице Придобити умения: - Внедряване на дигитални технологии в организационните и управленски процеси - Управление на дигиталната трансформация в компаниите -Стратегическо използване на AI за бизнес решения - Идентифициране на възможности за растеж чрез дигитализация - Работа с алгоритми за прогнозиране на пазарни тенденции 3. Отдел Работа с клиенти – 4 човека Длъжности: • Ръководител отдел Работа с клиенти • Икономист Финанси • Организатор Работа с клиенти Придобити умения: - Автоматизация на работните процеси, използвайки AI технологии - Подготовка и верификация на документи с помощта на дигитални инструменти - Оптимизиране на клиентските процеси чрез технологични решения ________________________________________ Обща полза от обучението за всички категории служители -Повишаване на ефективността чрез автоматизирано обработване на информация - Намаляване на техническите грешки в оперативните процеси - Развитие на дигитална култура и адаптация към технологичните промени - По-бързо и по-точно вземане на решения - Повишаване на конкурентоспособността посредством дигитална трансформация ________________________________________ Описание на двете AI приложение 1. Приложения за AI извличане на информация от документи Описание: Тази високотехнологична система използва изкуствен интелект за автоматично извличане на ключова информация от различни типове документи, като сканирани изображения, PDF файлове и текстови документи. Приложения за автоматизира обработката на документи, минимизирайки човешките грешки и значително ускорявайки работния процес Основни функционалности: - Разпознаване и обработка на нотариални актове, договори за покупко-продажба, КСС, описи на активи, финансови документи, пазарни анализи и други документи. - Автоматично извличане на ключови данни като адрес на имота, квадратура, собственици, финансови параметри и други. - Prompt Engineering – алгоритъм на изготвяне на запитванията. Пример за приложение: - Служителят качва входящия документ в приложението. - AI алгоритъмът разпознава и извлича характеристиките на имота – адрес, квадратурата, собственици, годината на изграждане или друга информация съгласно зададените критерии Етапи на работа с приложението: 1 Анализ и планиране – Проучване на типовете документи, които ще бъдат обработвани. 2 Настройка на AI алгоритмите – Оптимизиране на системата според специфичните нужди на служителите 3 Практическо прилагане – Тестови примери и реални казуси 4 Оптимизация – Настройки за по-прецизно разпознаване и допълнителни корекции при извличане на информация СЛЕДВА в Начин на изпълнение: 0.00 0.00
4. Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.