Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 498 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение застъпва основната и специфична цел на процедурата, и предвижда  назначаване на 16 безработни/неактивни лица за 12 месеца и специфична подкрепа за адаптиране на работното място  за 4 с ТЕЛК, които ще бъдат назначени за 24 месеца. Намерението допринася за изпълнението на принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права. Предвижда назначаване на персонал за разширяване на дейността на кандидата МЕГА МОЛ ООД, който работи с код на ик. дейност: 47.75 -  Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности.
Фирмата развива търговска дейност, има 3 магазина, офис и склад в гр. София и 9 човека персонал към момента на кандидатстване.  
По проекта предвиждаме менторство за новоназначените лица в професиите: търговски представител, продавач-консултант маркетинг специалист, куриер, складов работник и технически сътрудник с цел разсширяване на дейността на фирмата.
При назначаването и менторирането на новите служители ще бъдат съблюдавани принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права.
Дейностите по проекта ще бъдат изпълнявани при спазване на принципите на равенство на половете, осигуряване на включване на пазара на труда и недискриминация.
Дейностите по проекта ще се изпълняват като се избягва всякаква дискриминация, основана на раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст, сексуална ориентация и др. фактори, които биха могли да доведат до дискриминационен момент.
След края на проектните дейности за лицата по проекта, в устойчивост ще бъдат задържани: 3 лица с ТЕЛК (60% постигнат индикатор) и 10 лица без ТЕЛК (60% постигнат индикатор).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“.: Дейността предвижда назначаване на 20 лица от целевите групи на процедурата на тр. договор и ще се реализира както следва: I. Разработване на критерии за заемането на работни позиции за 20 безработни/неактивни лица от целевите групи на процедурата (16 без ТЕЛК и 4 с ТЕЛК) в необходимите професии за разширяване на дейността на фирмата по кода на икономически код, с който работи: 47.75 - Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности. II. Публикуване на свободните за заемане позиции, обособени от кандидидата с разработени критерии и изисквания за съответната позиция. III. Селектиране на безработните / неактивни лица. IV. Назначаване на селектираните лица. / Сектор G – Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети и съгласно Условията за кандидатстване за всяко лице от целевата група назначено в дейността се полага за тримесечие брутната сума от 3 963.00 лв. за 8 часа и 1 981.00 лв. за 4 часа (заплати и осигуровки за работодател), на ден при петдневна работна седмица. 4.1. Лица без ТЕЛК: 16 л.: - 6 л., продавач - консултант - код по НКПД 5223 2001, на 4 часа за 12 месеца / 6 х 4 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 2 л., търговски представители - код по НКПД 3322 3003, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 2 л., специалисти, маркетинг - код по НКПД 3339 3005, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. - 2 л., куриер - шофьор - код по НКПД 8322 2007, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 3 л., технически сътрудник - код по НКПД 4110 2005, на 8 часа за 12 месеца / 3 х 4 х 3 963.00 лв. = 47 556,00 лв. 4.2. Лица с ТЕЛК: 4 л. - 3 л. хигиенистки - код по НКПД 9112 0004 , на 4 часа за 24 месеца / 3 х 8 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. Разходите за заплати са, както следва: - за 16 лица без ТЕЛК = 206 064,00 лв. / б.р. 1.1 - за 4 лица с ТЕЛК = 63 396,00 лв. / б.р. 1.2 Общо за двете целеви групи: 269 460,00 лв. Период на реализация на Дейност 1 - от 1-ви до 24-ти месец, тъй като първия месец е свързан с обявление, интервюиране и избор на подходящите лица, а има възможност и да не намерим веднага подходящите лица. 269 460.00 0.00
Дейност 2 "Менториране на наетите лица от екипа на кандидата" / Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността представлява качествено приобщаване на новонаетите лица към екипа и дейността на кандидата и един вид минимизиране на риска от преждевременно отпадане и несправяне с поставените задачи. По нея предвиждаме 6-ма ментори (работещи лица във фирмата) да подкрепят новонаетите лица, да ги съветват, обучават и напътстват в процеса на усвояване на новите задължения и работни ангажименти. Разходите за възнаграждение на менторите определени от работодателя, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата, са изчислени на месечна база като 1/2 от като минималното месечното възнаграждение за страната за 2024 г. (933 лв.) или 466,5 лв. на месец. Сумата ще бъде начислена като тр. възнаграждение по допълнителен трудов договор (чл. 110, 111 от КТ, във връзка с чл. 70 и 71.) Ще бъде изисквано задължително менторските часове да покриват минимум 40-часова месечно менторска подкрепа. Сума за двамата ментори за периода на проекта изчисляваме така: 6 месеца х (466,5 лв. раб. заплата за 4 часа с включена осигуровка за лицето + 89,26 лв. осугуровка за работодател) = 3 334,56 х 6-ма ментори = 20 004,00 лв. / б.р. 1.3 Описанието на дейността е направено съгласно Условията за допустимост на разходите за възнаграждения посочени в т. 14.3 / „Допустими разходи“ на настоящите Условия за кандидатстване и на база разясненията във "Въпроси и отговори", които са неразделна част от насоките за кандидатстване. Период на реализация на Дейност 2: от м. 2 до м. 8 16 794.00 0.00
Дейност "Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване".: Дейността предвижда за нуждите на лицата с ТЕЛК и адаптирането на работните места да бъдат закупени: 1./ Електрическа транспалетна количка с електронна везна, 1 500 кг.: 2./ Прахосмукачка за сухо и мокро почистване: Общо за двете пера оборудване: 6 081,33 лв. Закупуването на оборудването (ДМА) мотивираме с профилите на професиите на лицата с ТЕЛК, а именно: три хигиенистки и един складов работник. 2./ За длъжносттаскладов работник (1 л.): Персоналът, водещ стокови документи, поддържа документацията за произведени стоки и получени, претеглени, издадени, експедирани или складирани производствени материали. Персоналът, водещ стокови документи, изпълнява следните основни задачи: • организира и контролира получаването и експедицията на стоки и води съответните документи; • поддържа документи за стоковата наличност, проверява издадените стоки, оценява нуждите и изготвя заявки за нови стокови наличности; • получава, складира и издава инструменти, резервни части и друго оборудване и води съответната документация; • тегли получените, издадените, произведените или експедираните стоки и води съответната документация; • съставя инвентарни списъци на артикулите, получени за складиране. 1./ За длъжността хигиенист (3 л.): • Поддържа постоянна чистота в определените помещения и прилежащите им площи; • Почиства поверения му обект / зона / район ежедневно, включително, прозорци, мебели, под и др.; • Почиства стелажи, повърхности, стени, прилежащи тоалетни помещения, стъклени витрини, техника и др. само с препарати, закупени точно за целта; • Грижи се за вътрешните декоративни растения ежедневно както и за външните тревни площи; • Събира и опакова разделно отпадъците от помещенията до съответните места за събирането им; • При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата. Период на реализация на Дейност 3 - от 2-ри до 5-ти месец. 6 081.33 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.