АЙЛАЙН ДИЗАЙН ЕООД е на пазара от 2014г., с бранд Massimo Zardi успешно предлага на пазара стилни мъжки и дамски обувки, чанти, кожени облекла и аксесоари от естествени материали. През годините разработихме 3 търговски обекта. Екип от професионалисти и опитни модни консултанти работят във всички наши обекти. Заради COVID-19 се наложи да намалим броя на физическите обекти и да се ориентираме към онлайн потребителите. Все по-голяма трудност срещаме и с клиентското обслужване, поради недостиг на търговци. Затова настоящето проектното предложение цели създаване на условия за устойчива заетост за хора в неравностойно положение с цел увеличаване екипа на нашите търговци.
Бихме искали да назначим нови лица от целевата група в следните ни обекти:
- магазин в гр. Хасково, ул. "Отец Паисий" 12
- Grand Mall, гр. Варна, ул. "Академик Андрей Сахаров" 2, ет.1
Предвижда се изпълнение на следните дейности:
- Наемане на лица в неравностойно положение с трайни увреждания, съгласно Кодекса на труда–24 месеца - 1 служител на трудов договор.
- Наемане на лица в неравностойно положение без трайни увреждания, съгласно Кодекса на труда–12 месеца - 4 служители на трудов договор
- Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца - 1 ментор/лице работещо в предприятието/
- Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване за работата на лицето
При изпълнението на дейностите по проекта ще се осигури заетост на общо 5 лица, като устойчива заетост се планира за 4 представители на уязвима социална група, от които: 1 лице в неравностойно положение с трайни увреждания, и 3 лица в неравностойно положение без трайни увреждания, на пълен работен ден. Фирмата ще допринесе за устойчива интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение в регион в преход, чрез предоставяне на стимули за заетост и възможности за подкрепа на работното място чрез ментор.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане на 5 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 5 нови работни места, както следва:
1) 4 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции:
- код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 2 лицa - Поради нарастване на интереса към нашите предлагани мъжки и дамски обувки, чанти, кожени облекла и аксесоари от естествени материали, работата в предприятието нараства. Наемането на нови продавач-консултанти за обектите ни ще помогнат за увеличаването обема на продажбите, подобряване на лоялността на клиента и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. Клиентите изискват все повече индивидуално внимание и отделяне на време.
- код по НКПД 52223002; Специалист с контролни функции, търговия,1 лице - Този човек ще допринесе за подобрението на въвеждането и дигитализирането на информационни и документални материали, ще обработва и обновява въведената информация. Ще допринесе за организацията и взаимоотношенията със служителите ни.
- код по НКПД41102005; Технически сътрудник, 1 лице -Човекът ще допринесе за олекотяване административната работа във фирмата, като обработва постъпващата комуникация - по поща, телефонни разговори и документация, управление на документи на електронен и хартиен носител (списъци с данни за контакт, поща, набор на текстове, фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране);
2. Предвижда се и откриването на 1 позиция за лица в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, като ще бъде на следната позиция:
- код 52440002; Продавач, Интернет търговия - Откриването на допълнителна позиция за продавач, интернет търговия ще допринесе за извършване на дейност по информиране и обслужване на клиентите при избора им на продукти на фирмата. Ще обработва онлайн запитванията на клиентите, ще приема поръчки по телефона и ще осъществява комуникация с клиентите след продажбата във връзка с гаранционните условия на продуктите. С тази позиция ще можем да привлечем повече клиенти от дистанция, ще увеличим както продажбите си и ще отговорим на промените, които възникват в нашия бранш по отношение на онлайн пазаруването. За това лице ще се осигури и оборудване по проекта.
Всички служители ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.72 Търговия на дребно с обувки и кожени изделия. Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3963 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета са заложени 95112 лв. за възнаграждения и осигурителни вноски по Дейност 1. Възнаграждения ще да бъдат изплащани по банков път.
95 112.00
0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 1 брой ментор. Ще бъде лице от същото предприятие, което ще подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторът ще изпълнява своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно.
Менторът ще бъде лице, назначено в дружеството ни на следната длъжност:
Служител, човешки ресурси - код по НКПД 44162002; Това лице ще съдейства за новонаетия персонал - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант; код по НКПД 52223002; Специалист с контролни функции, търговия; код по НКПД41102005; Технически сътрудник; код 52440002; Продавач, Интернет търговия.
Подкрепата на работното място чрез ментор ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от
начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните:
- Менторът ще предоставят ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си.
- Менторът ще помогне на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата.
- Менторът може да предоставят ценни уроци от собствения си опит и да споделят знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми.
Менторът е назначен по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.72 Търговия на дребно с обувки и кожени изделия.
Разходите за възнаграждение на менторите, определени от работодателя, които ще отговарят за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 1 лице сумата за 6 месеца се равнява на 2 799.00 лв.
2 799.00
0.00
Дейност 3: Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване: Целта на дейността е закупуване на работно оборудване на новонаето лице с трайни увреждания на работното място във фирма АЙЛАЙН ДИЗАЙН ЕООД. Посредством изпълнението, новонаетото по проекта лице ще разполагат с необходимото оборудване, с което ще изпълнява безпрепятствено професионалните си задължения. Към настоящия момент при нас нямаме достатъчно оборудване за позицията, която ще заема лицето с трайни увреждания. То ще работи предимно онлайн, като обслужва заявките за онлайн търговия, запитванията на клиентите и е задължително да разполагаме с подобен вид техника, за да може да се работи.
Дейността включва закупуването на следните елементи:
- Компютърна Конфигурация -1 бр.
- Монитор - 1 бр.
- Лазерно многофункционално устройство -1 бр.
- Клавиатура и мишка -1 бр.
- Защита на захранването -1 бр.
- Разклонител с шест гнезда -1 бр.
Техниката е с полезен живот поне 2 години, което е много подходящо за текущия проект.
2 841.18
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN