Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 246 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Цима 99 ООД е семейна фирма, създадена през 1992 година и днес тя е утвърден български производител на конфитюри, сладка, топинг- заливки за сладолед, плодови бази за коктейли, бар сиропи и домашни лимонади в България с над 30 години опит. 
Повече от 60% от продукцията се изнася до над 35 държави (Япония, САЩ, Израел, Испания, Румъния и др.).
ЦИМА 99 ООД притежава собствена фабрика, разположена в най-плодородния български район – Тракийската равнина.
Тук понастоящем работят средногодишно около 80 служители. Като семейна компания, за нас са важни ценностите като доверие, партньорство и страст. И успяваме заедно, защото ценим своите сътрудници и партньори.
Нашата визия:  Да сме първи избор на потребителите и клиенти от търговската мрежа, гастрономията и хранителната индустрия в България. Нашата амбиция е да станем водещ производител в категорията на конфитюрите в Югоизточна Европа.
Мисия на Цима 99 ООД: Произвеждаме най-вкусните сладки моменти за всички – със страст, любов и стремеж към съвършенство.
Ценности на Цима 99 ООД:
•	Клиентът е в основата на нашата работа. Ние разбираме клиентските очаквания и им предлагаме избор. Наши клиенти са потребителите, гастрономията и хранителната индустрия.
•	Качество – ние вярваме, че нашите клиенти заслужават висококачествени продукти. Ние влагаме в нашите продукти най-добрите суровини, технологии, страст, любов, загриженост и отговорност. Съчетаваме традиционния вкус с иновациите.
•	Съвършенство – Стремежът към съвършенство ни движи към постоянно подобряване на процесите в производството, доставките и обслужването.
•	Доверие – Работим непрекъснато за изграждане и поддържане на доверието на нашите клиенти, доставчици, партньори и служители.
•	Иновативност – Винаги търсим иновативни подходи и методи за развитие. Приемаме предизвикателства.
•	Успяваме заедно – Постигаме най-добрите резултати чрез лидерство, екипна работа и сътрудничество. Отнасяме се с другите така, както искаме да се отнасят с нас.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.: ЦЕЛЕВАТА ГРУПА, която ще премине обучение е в състав общо 67 лица и включва следните видове длъжности и брой лица, които ги заемат: 1.Въведение в лийн - 60 лица Хорариум: 9 уч. часа 2.Лийн Сикс Сигма жълт колан - 60 лица Хорариум: 18 уч. часа 3. Лийн Сикс сигма зелен колан - 45 лица Хорариум: 45 уч. часа 4. Лийн сикс сигма черен колан – 15 лица Хорариум: 45 уч. часа 5. Лийн развитие на процеси и продукти = 15 лица Хорариум: 45 уч. часа 6. Визуален мениджмънт - 60 лица Хорариум: 9 уч. часа 7. 5S (поддържане на чистота и подреденост на работното място) = 60 лица Хорариум: 9 уч. часа 8. Value Stream Mapping = 60 лица Хорариум: 36 уч.часа 9. Process Mapping=60 лица Хорариум: 9 уч. часа 10. Стандартна работа - 60 лица Хорариум: 9 уч.часа 11. SMED (бърза пренастройка на оборудването) - 45 лица Хорариум: 9 уч.часа 12. Daily Management (Управление и делегиране на задачи) - 15 лица Хорариум: 18 уч.часа 13. TPM (Тотална продуктивна поддръжка на оборудването - 48 лица Хорариум: 9 уч.часа 14. Постоянно подобрение (Кайзен) = 60 лица Хорариум: 9 уч.часа 15. Лийн мениджмънт/ лидерство - 22 лица Хорариум: 9 уч.часа 16. Управление на проекти - 15 лица Хорариум:18 уч.часа 17. Стратегическо планиране и оптимизация на задачите = 60 ЛИЦА Хорариум: 9 уч.часа 18. MS Excel начинаещи - 15 лица Хорариум: 18 уч.часа 19. Дигитални умения и цифровизация - 15 лица Хорариум: 36 уч.часа 20. Управление на бизнес процеси - 15 лица Хорариум: 18 уч.часа 21. Канбан (управление и контрол на наличностите) = 44 ЛИЦА Хорариум: 9 уч.часа 23. Практически модели за разпознаване и реализиране на бизнес възможности - 13 ЛИЦА Хорариум: 9 уч.часа 24. Систематични подходи за постигане на взаимно изгодни споразумения - 15 ЛИЦА Хорариум: 9 уч.часа 25. Оценка на риска в производството (FMEA) = 29 ЛИЦА Хорариум: 9 уч.часа 26. MS Ексел за напреднали - 15 ЛИЦА Хорариум: 4,5 уч.часа Детайлна разбивка на лицата, преминаващи обучения по длъжности е посочена в сектор Допълнителни информация / Описание на целевата група на проектното предложение. Брой персонал и замеани длъжности във фирмата: Бизнес консултант-2 лица Водач електрокар - 5 лица Експерт, продажби - 1 лице Инженер, автоматизация на производството - 1 лице Координатор дейности-подобрение на процеси - 1 лице Лаборант - 1 лице Майстор, производство - 4 лица Машинен оператор - 3лица Мениджър експорт - 1лице Мениджър логистика - 1 лице Мениджър, качество - 2 лица Монтьор, промишлено оборудване - 1 лице Началник склад - 3 лица Общ Работник - 3 лица Опаковач - 10 лица Организатор производство - 1 лице Организатор, дейности - 2 лица Работник, дозиране - 4 лица Специалист с контролни функции, търговия - 1 лице Специалист, логистика - 1 лице Специалист, продажби - 4 лица Специалист, търговия - 1 лице Счетоводител - 3 лица Техник - 1 лице НУЖДИ и ПОЛЗИ , които възникват за персонала при изпълнение на работните процеси: 1. Производствен персонал (Водач електрокар, Инженер, автоматизация на производството, Машинен оператор, Монтьор, промишлено оборудване, Общ Работник, Опаковач, Работник, дозиране, Техник, Технолог) а) НУЖДИ , които възникват за персонала при изпълнение на работните процеси в производството Производственият персонал обхваща различни роли – от оператори на машини и монтьори, до техници, технолози и водачи на електрокари. Тези служители отговарят за изпълнението на производствените задачи, поддръжката и оптимизацията на оборудването, както и за следене на безопасността и качеството на готовата продукция. В своето всекидневие често се сблъскват със затруднения, свързани с неефективни работни процеси, продължителни времена за пренастройка на машините и липса на последователна стандартизация. Понякога има пропуски и в комуникацията между различните отдели, което води до забавяне на доставки или неспазване на графици. Продължава в Начин на изпълнение: 160 866.32 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 1: НУЖДИ и ПОЛЗИ , които възникват за персонала при изпълнение на работните процеси 1. Производствен персонал (Водач електрокар, Инженер, автоматизация на производството, Машинен оператор, Монтьор, промишлено оборудване, Общ Работник, Опаковач, Работник, дозиране, Техник, Технолог) а) НУЖДИ , които възникват за персонала при изпълнение на работните процеси в производството Производственият персонал обхваща различни роли – от оператори на машини и монтьори, до техници, технолози и водачи на електрокари. Тези служители отговарят за изпълнението на производствените задачи, поддръжката и оптимизацията на оборудването, както и за следене на безопасността и качеството на готовата продукция. В своето всекидневие често се сблъскват със затруднения, свързани с неефективни работни процеси, продължителни времена за пренастройка на машините и липса на последователна стандартизация. Понякога има пропуски и в комуникацията между различните отдели, което води до забавяне на доставки или неспазване на графици. б) ПОЛЗИ от предвиденото за Производствения персонал обучение: Посредством обученията по Лийн и Лийн Сикс Сигма, тези специалисти могат да придобият систематичен подход за идентифициране и елиминиране на загубите, оптимизация на ресурсите и подобряване на качеството. Курсове като „Въведение в лийн“, „5S“ и „Визуален мениджмънт“ учат как да се създаде подредено и ефективно работно място, където недостатъците се виждат лесно и подобренията се имплементират бързо. Чрез „SMED“, „TPM“ и „Стандартна работа“ персоналът научава методи за бърза пренастройка, правилна поддръжка на машините и постигане на постоянни резултати. Обучения като "Постоянно подобрение (Кайзен)", „Лийн мениджънт/лидерство“ развиват управленски модели и умения, необходими при изпълнение на съвместна работа. Тези знания и умения осигуряват по-висока ефективност в ежедневната дейност, като допринасят за намаляване на непродуктивното време и брак. „Daily Management“ и практиките от „Производствената система на Тойота“ подпомагат системното проследяване на KPI (ключови показатели) и бързата реакция при отклонения. Чрез „Канбан“ работниците ще могат да управляват наличностите и доставките в реално време, като по този начин избягват недостиг или пренатрупване на материали. „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан) въвежда производствения персонал в по-сложните статистически методи за контрол и подобрение на процесите, което повишава качеството и стабилността на резултатите. ( За инженерите и технолозите „Оценка на риска в производството (FMEA)“ е ключов инструмент, който предотвратява грешки и намалява вероятността от дефекти. Тези подходи подобряват общия работен климат и насърчават културата на непрекъснато усъвършенстване, в която всеки се стреми да допринесе с идеи за подобрения. Вследствие на това, служителите стават по-компетентни, по-гъвкави и по-способни да се справят с динамични производствени предизвикателства. Накрая, резултатът е по-ефективна, конкурентоспособна и устойчива производствена среда, която носи ползи както за самите служители, така и за цялата организация. в) РЕЗУЛТАТ: 1. По-висока ефективност в ежедневната дейност, като допринасят за намаляване на непродуктивното време и брак 2. Подобрен работен климат. Изградена култура и стремеж за усъвършенстване у персонала. 3. Наличие на фактори като утвърдени компетентност, гъвкавкавост, способност за справяне с динамични производствени предизвикателства. г)ПОЛЗА за РАБОТОДАТЕЛЯ: По-ефективна и конкурентоспособна организация с мотивиран и подготвен персонал. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 2: 2. Супервайзъри и Среден мениджмънт (Координатор дейности-подобрение на процеси, Майстор, производство, Мениджър логистика, Началник склад, Организатор производство) а) НУЖДИ , които възникват за Средния мениджмънт при изпълнение на работните процесите Супервайзърите и служителите от средния мениджмънт заемат ключова позиция в организацията, като ръководят екипи, координират дейности и носят отговорност за оперативните резултати. Те планират и организират работата на отделните звена, разпределят задачи, наблюдават изпълнението и внедряват стратегии за оптимизация на процесите. В практиката си често се сблъскват с предизвикателства, свързани с неефективна комуникация, недостатъчна стандартизация и липса на ясни процедури за решаване на проблеми. Също така изпитват затруднения при мотивиране на екипите да приемат и прилагат нови методи на работа, особено когато липсва системен подход към подобрението. б) ПОЛЗИ от предвиденото за Средния мениджмънт и супервайзори обучение: Обученията по Лийн и Лийн Сикс Сигма им предоставят систематични техники за идентифициране и елиминиране на разхищенията, управление на потока от дейности и прилагане на ефективни решения. Курсове като „Value Stream Mapping“, „Process Mapping“ и „Управление на бизнес процеси“ ги учат да виждат по-ясно цялостната картина на производствения поток и да намират тесните места в процесите. „5S“, „TPM“ и „SMED“ помагат за по-добра организация на работната среда, оптимално използване на оборудването и намаляване на времето за пренастройка. Програмите „Лийн мениджмънт/ лидерство“ предлагат и развиват у тях управленски модели и умения, необходими при изпълнение на съвместна работа. Чрез „Daily Management“ и „Управление на проекти“ мениджърите придобиват умения да проследяват ефективно напредъка, да отчитат рисковете и да адаптират плановете в движение. „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ добавя дългосрочна перспектива, помагайки им да поставят реалистични цели и приоритети, които насочват организацията в желаната посока. С обучения като „Практически модели за разпознаване и реализиране на бизнес възможности“ и „Систематични подходи за постигане на взаимно изгодни споразумения“ супервайзърите могат да разширят погледа си отвъд рутинните задачи и да създават добавена стойност за компанията. Допълнителните курсове по „MS Excel (начинаещи и напреднали)“ и „Дигитални умения и цифровизация“ подпомагат ефективното анализиране на данни и внедряване на дигитални решения в управлението на процеси и складови наличности. „Оценка на риска в производството (FMEA)“ предоставя методика за превантивно идентифициране на възможни проблеми и минимизиране на грешките още в зародиш. Нива на квалификация като Лийн Сикс Сигма (жълт, зелен и черен колан) дават задълбочено познаване на статистическите методи и структурирания подход за постигане на устойчиви резултати. С всички тези нови знания и умения, супервайзърите и средният мениджмънт ще могат да управляват по-ефективно ресурсите, да мотивират екипите и да поддържат култура на непрекъснато усъвършенстване, водеща до по-високо качество и конкурентоспособност. (16) В крайна сметка, подобрената комуникация, оптимизираните процеси и засилената отговорност на екипно ниво ще издигнат цялостната производствена и логистична дейност на по-високо ниво, устойчиво във времето. в) РЕЗУЛТАТ: 1. по-ефективно управление на ресурсите от страна на средния мениджмънт 2. Подобрен работен климат. Изградена култура и стремеж за усъвършенстване у персонала. г)ПОЛЗА за РАБОТОДАТЕЛЯ: По-ефективна и конкурентоспособна организация с мотивиран и подготвен персонал. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 4: 3. Административни служители (Бизнес консултант, Организатор, дейности, Счетоводител, Специалист, логистика) а) НУЖДИ , които възникват за адмн.служители при изпълнение на работните процеси Административните служители, като бизнес консултант, организатор на дейности, счетоводител и специалист по логистика, изпълняват широк спектър от задачи, свързани с планиране, анализ, координиране и документално обслужване на процесите в компанията. Те често работят върху бюджети, финансови отчети, организационни графици и комуникация с клиенти и доставчици, което изисква прецизност и добра координация. В същото време, при липса на ясни процедури или при наличието на сложни информационни потоци, административният персонал може да изпитва затруднения с проследяване на сроковете и оптимално разпределяне на ресурсите. Нерядко възникват и предизвикателства, свързани с прекомерна документация и липса на стандартни формуляри, което утежнява работния процес и води до загуба на време. б) ПОЛЗИ от предвиденото за Административния персонал обучение: Обученията по „Въведение в Лийн“ и „5S“ насочват вниманието към поддържане на чиста и подредена административна среда, където документите, файловете и информацията са ясно категоризирани и леснодостъпни. „Визуалният мениджмънт“ и „Daily Management“ подпомагат прецизното разпределение на задачите и дават възможност за бързо отчитане на изпълнението им. „Управление на бизнес процеси“ и „Process Mapping“ предлагат на административните служители методологии и конкретни техники за разписване и оптимизиране на работните им потоци, елиминирайки дублиращите се стъпки. С помощта на „Value Stream Mapping“ и „Производствената система на Тойота“ те могат да видят „голямата картина“ и да допринесат за подобряването на цялостното организационно представяне. Обученията по „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан) им дават възможност да прилагат измерими и структурирани методи за анализ, решаване на проблеми и повишаване на ефективността в административната сфера. "Постоянно подобрение (Кайзен)" и „Лийн лидерство“ развиват уменията им за вземане на решения, планиране и управление на промяната в екипите. Със „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ те се научават да предвиждат бъдещи потребности и да планират дейността на отдела си в съответствие с дългосрочните цели на организацията. „Управление на проекти“ им позволява да структурират работата по специфични инициативи, което е особено ценно при въвеждане на нови цифрови инструменти или процесни промени. Курсове като „MS Excel начинаещи“ и „MS Ексел за напреднали“, заедно с „Дигитални умения и цифровизация“, подпомагат подобряването на аналитичните и техническите способности, необходими за водене на ефективни отчети. „Канбан“ и „Оценка на риска в производството (FMEA)“ също оказват влияние върху административните процеси, като засилват контрола на наличностите и помагат да се предвиждат критични точки в процесите. в) РЕЗУЛТАТ: 1)административните служители усвояват нови начини за колаборация, за стандартизация на изпъляваните дейности. 2) повишена компетентност, по-голяма гъвкавост, подобрено взаимодействие с другите отдели г)ПОЛЗА за РАБОТОДАТЕЛЯ: по-висока ефективност на цялата организация. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др. ПРОДЪЛЖЕНИЕ 5: 4. Качествен контрол (Лаборант, Мениджър, качество) а) НУЖДИ , които възникват за служителите качествен контрол в хода на изпълнение на работните процеси Специалистите в областта на качествения контрол, като лаборанти и мениджъри по качество, са отговорни за наблюдението и осигуряването на високи стандарти и съответствие на продуктите с нормативните и фирмените изисквания.Те провеждат анализи, лабораторни тестове и проверки, за да гарантират, че всяка партида отговаря на зададените параметри за безопасност и ефективност.В ежедневието си често се сблъскват с предизвикателства, свързани с липса на стандартизация, недостатъчно ясно дефинирани методи за анализ и неефективно проследяване на данни и резултати.Освен това, комуникацията с производствения отдел може да бъде затруднена, особено когато възникнат отклонения в качеството и е необходимо бързо намиране на причина и решение. б) ПОЛЗИ от предвиденото за служителите качествен контрол обучение: Обученията, включващи „Въведение в лийн“, „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“, помагат на лаборантите и мениджърите да анализират процесите от край до край и да откриват къде се генерират дефекти или загуби. Чрез „Лийн Сикс Сигма“ (жълт, зелен и черен колан) те усвояват комплексни статистически методи и структурирани техники за решаване на проблеми и предотвратяване на отклонения в качеството още в зародиш. Курсове като „5S“ и „Визуален мениджмънт“ помагат за създаване на ясно организирани работни места, където пробите и анализите са подредени, лесно достъпни и проследими. Със „Стандартна работа“ и „SMED“ специалистите по качеството могат да уеднаквят и ускорят последователността на лабораторните и тестовите процедури. „Оценка на риска в производството (FMEA)“ е ключов инструмент за тази група, тъй като позволява проактивно идентифициране на потенциални проблеми в изделията или процесите и планиране на превантивни мерки. „TPM“ и „Daily Management“ допринасят за установяване на редовен контрол върху оборудването, така че измервателните уреди и лабораторните машини да бъдат винаги в оптимално състояние. Обучения като „Лийн лидерство“ и "Постоянно подобрение (Кайзен)" помагат на мениджърите по качество да мотивират екипа си, да прилагат ефективни методи за анализ и да насърчават култура на непрекъснати подобрения. Курсовете „Управление на проекти“ и „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“ подпомагат структурирането на дейностите по качество, особено при нови продуктови внедрения или при актуализации на регулаторни изисквания. „Дигитални умения и цифровизация“, както и „MS Excel“ (начинаещи и напреднали), са от съществено значение за прецизния анализ на данни и поддържането на актуална база от резултати и параметри. „Канбан“ може да се използва за управление на складовите количества от лабораторни консумативи и реактиви, така че никога да не липсват важни материали за анализ. Приложението на „Производствената система на Тойота“ и „Управление на бизнес процеси“ създава общ подход към ефективността и прозрачността, помагайки на отдела по качество да си взаимодейства по-успешно с останалите звена. в) РЕЗУЛТАТ: лаборантите и мениджърите по качество ще повишат компетентността си, ще намалят вероятността от грешки и ше гарантират, че качеството на крайния продукт отговаря на високите очаквания на пазара. г)ПОЛЗА за РАБОТОДАТЕЛЯ: по-висока ефективноств организацията. 0.00 0.00
2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.ПРОДЪЛЖЕНИЕ 6 : 5. Персонал Маркетинг и Продажби (Експерт, продажби, Мениджър експорт, Специалист, продажби, Специалист, търговия, Специалист с контролни функции, търговия, Търговски представител) а) НУЖДИ , които възникват за Персонал Маркетинг и Продажби в хода на изпълнение на работните процеси Служителите в отделите Маркетинг и Продажби, като експерти по продажби, мениджъри експорт, специалисти търговия и търговски представители, отговарят за развиването на пазарни възможности, изграждането на взаимоотношения с клиенти и увеличаването на продажбите. Те ежедневно комуникират с потенциални и съществуващи клиенти, анализират пазарни тенденции и се стремят да предлагат конкурентни решения, съобразени с нуждите на пазара.Сред основните предизвикателства, пред които се изправят, са липсата на ясна визуализация на търговските процеси, недостатъчно структурирани вътрешни процедури и затруднено сътрудничество с другите отдели в организацията. Понякога е налице и пропаст между планираните търговски цели и реалните възможности на производството или логистиката, което води до забавяния и пропуснати сделки. б) ПОЛЗИ от обучението Обучения като „Въведение в лийн“, „Value Stream Mapping“ и „Process Mapping“ им помагат да виждат целия процес от заявка до доставка, за да установят тесните места и да минимизират закъсненията. „Лийн Сикс Сигма“ (жълт и зелен колан) ги запознава със структурирани методи за анализ и постоянно подобряване, а „Лийн развитие на процеси и продукти“ им позволява да участват активно в иновацията и оптимизацията на предлаганите стоки или услуги. Чрез „Визуален мениджмънт“ и „Daily Management“ те могат да проследяват ключовите индикатори за продажби и да реагират своевременно при отклонения или нови възможности. „5S“ помага в организирането на работното място, включително дигиталното пространство, което води до по-бърз достъп до информация и подобрена комуникация с клиенти и партньори. "Постоянно подобрение (Кайзен)" и „Лийн мениджмънт/ лидерство“ подпомагат развиването на управленските умения, които са важни за координацията между маркетинг, продажби и другите звена в компанията. „Стратегическо планиране и оптимизация на задачите“, както и „Управление на проекти“, дават възможност за по-дългосрочно планиране, синхронизация на ресурсите и прецизно определяне на приоритетите при пускане на нови продукти и кампании. В обученията по „Дигитални умения и цифровизация“ и „MS Excel“ (начинаещи и напреднали) участниците надграждат компетенции за анализ на данни, създаване на автоматизирани отчети и ефективно управление на контакти и сделки. Курсовете „Практически модели за разпознаване и реализиране на бизнес възможности“ и „Систематични подходи за постигане на взаимно изгодни споразумения“ развиват търговските и преговорни умения на служителите, като им помагат да идентифицират потенциалните пазари и да договорят по-добри условия. „Управление на бизнес процеси“ от своя страна им позволява да внедряват единен подход в създаването и поддържането на стандартизирани процедури, така че клиентското обслужване да бъде на постоянно високо ниво. Чрез всички тези обучения маркетинговите и търговските специалисти повишават не само личната си ефективност, но и способността си да взаимодействат по-продуктивно с производството, логистиката и управлението. в) РЕЗУЛТАТ: Служителите са по-гъвкави, подобряват своите аналитични умения и допринасят за устойчивото развитие на бизнеса. г)ПОЛЗА за РАБОТОДАТЕЛЯ: повишена конкурентоспособност на компанията на вътрешния и външния пазар и по-високо ниво на удовлетвореност на клиентите. 0.00 0.00
4. Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице. . 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.