Със средствата по проекта ще бъдат включени в участие седем лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания. Лицата ще бъдат назначени за различен период. Лицето с трайни увреждания ще е назначено за 36 месеца, от които 24 месеца в субсидирана и 12 месеца в несубсидирана заетост. Другите лица ще са назначени за 20 месеца, от които 12 месеца в субсидирана и 8 месеца в несубсидирана заетост. Длъжностите, които ще изпълняват лицата са пряко свързани с дейността на фирмата-търговия на дребно с хранителни стоки и дейностите, които ще извършва: продажби на дребно в магазин за хранителни стоки и в бистро за продажба на кафе, безалкохолни и алкохолни напитки. Ще бъдат назначени следните длъжности
Трима с код по нкпд 52232001, на длъжност Продавач-консултант, двама с код 51322001 Барман, един с код 43212015 Снабдител, доставчик ,един с код 24116004 Счетоводител и един с код 91120004 Чистач/ Хигиенист. Счетоводителят ще бъде лице с трайни увреждания и ще изпълнява работата надомно. Към тях ще има назначен един ментор, на длъжност Ръководител търговски екип с код по нкпд 24215030. Менторът ще организира дейността, ще запознае лицата с длъжностите им и дейностите, които трябва да извършват във връзка с изпълнението им. В продължение на 6 месеца ще бъдат обучавани.
Така, новосъздадената организация ще извършва търговска дейност с около 300 потенциални клиента. Със средствата по проекта ще се подпомогне една устойчива във времето професионална структура. За по добър професионален рейтинг и популяризиране подпомагането от Европейския съюз, в проектното предложение ще се включат дейности по организация и управление на проекта, а за по правилно и целесъобразно разпределение на средствата, са заложени дейностите за видимост, прозрачност и комуникация, като това обстоятелство се декларира в Декларацията на кандидата
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Назначаване на уязвими групи хора от пазара на труда, без лица с трайни увреждания във фирма Босфор 96 ЕООД На тях ще им бъде предоставен ментор, който да следи за индивидуалните нужди на лицата от целевата група, тяхната теоретична и практическа подготовка, ще създава организация на работното място и комуникацията между отделните работни места.: По проекта ще се назначат седем лица, които са в неравностойно положение и са безработни или неактивни за период от минимум 4 седмици към момента на включване в дейностите по процедурата. Лицата ще се назначат за 20 месеца, от които 12 месеца в субсидирана и 8 месеца в несубсидирана заетост. Длъжностите, които ще изпълняват лицата са пряко свързани с дейността на фирмата продажба на хранителни стоки в магазин, и кафе, алкохолни и безалкохолни напитки в бистро.Двата обособени обекта са взети под наем и се намират в обща сграда. Организацията във фирмата ще бъде създадена на база на диференциация на отделните функции и служителите, които ще ги извършват. Те ще бъдат на различни смени, които да гарантират рационалното използване на търговските площи и оптималното обслужване на клиентопотока, вариращ в различните части от деня и седмицата. Смените, на които ще се работи са три:
първа смяна всеки делничен ден от 6.30 ч. до 10.30 ч. и от 11.00 ч. до 14ч., в събота: от 6.30 ч. до 8.30 ч. и от 9.00 ч. до 12,00 ч., втора смяна: от 14.00 ч. до 18.00 ч. и от 18.30 ч. до 22.30ч.На тези две смени ще работят по 1 продавач-консултант и 1 барман в с.Широка поляна, обл.Хасково-т.е. 4бр.служители
трета смяна:всеки делничен ден: от 9.00 ч. до 12.00 ч. и от 16.00 ч. до 21ч. Тази смяна ще се изпълнява от 1 бр. продавач-консултант на обекта в гр.Хасково.
При изпълнение на своите задължения продавачът носи отговорност за качеството на извършваната работа и за рекламации от клиенти; за установена липса на стоки;материална отговорност във връзка с опазването на поверените му стоки;отчетническа отговорност във връзка с поверените му парични и материални ценности;отговорност за правилното ползване на фискалното устройство и за спазване правилата за противопожарна безопасност.
Барманите отговарят за качеството на извършваната работа и точността на водените сметки на клиентите;отговорност за рекламации от клиенти; отговорност във връзка с опазването на посудата и приборите;тчетническа отговорност във връзка с поверените му парични и материални ценности; спазване на санитарно-хигиенните изисквания и мерките за съответните напитки; спазване правилата за противопожарна безопасност;отговорност за техническото състояние на поверената му техника (кафе машина, машина за лед и др.).
Чистач хигиенистът ще работи втора смяна.При изпълнение на задълженията си носи отговорност за:качеството на извършваната работа;разхищение на ползваните препарати за почистване и дезинфекция;съхраняването на поверените му препарати за почистване и дезинфекция, както и на ползваните уреди за почистване.
Снабдителят ще работи първа смяна. Той отговаря за количеството,качеството на закупените стоки и материали и документацията, свързана с предаването им на материалноотговорното лице за заприходяване, носи отговорност при увреждането на стоките и материалите при неправилното транспортиране и обработване.
110 964.00
0.00
По настоящата процедура ще бъде наето едно лице с трайни увреждания, което ще бъде назначено като Счетоводител, с шифър по н кпд 41321001 във фирмата за срок от 36 месеца, от които 24 месеца в субсидирана заетост, За качественото изпълнение на неговата работа ще отговаря обучава щия го ментор. Лицето ще работи надомно, за да му се осигури по добър комфорт, по време на работа.: Ще бъде назначено на длъжност Счетоводител, едно лице с трайни увреждания, което ще работи надомно, съгласно изискванията на КТ. Задачите, които ще изпълнява са свързани с правилното въвеждане на данни
Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността:
1. Счетоводителят въвежда данните и прави справки- извлечения от базата данни на компютърната система.
2. Въвежда данните в базата данни на компютърната система.
3. Прави справки – извлечения от базата данни при поискване от прекия си ръководител по определени показатели.
4. При необходимост извършва корекция на въведените данни, като информира за това прекия си ръководител.
5. Следи за правилната обработка от компютърната програма на въведените данни.
6. При неизправност на ползваната техника или при констатирана неправилна обработка на данните от компютърната програма незабавно уведомява прекия си ръководител.
7. Прави архив на въведените данни и съхранява архивните файлове по указания от работодателя начин.
8. Информира незабавно прекия си ръководител за всеки опит за нерегламентиран достъп на други лица до базата данни.
9. Предава получени по електронна поща съобщения и изпраща отговори при строго спазване на установените от работодателя правила.
10. Дава поръчки за доставка на магнитни носители и други консумативи, които са му необходими по указания ред от прекия ръководител.
11. Изпълнява и други задължения, възложени от прекия му ръководител, свързани с работата му.
ПОДЧИНЕНОСТ, ВРЪЗКИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ
1. В ежедневната работа счетоводител е подчинен на Ментора по програмата, на длъжност Ръководител търговски екип, с код по нкп 24215030
2. При изпълнение на длъжността взаимодейства с програмист и системен администратор.
31 704.00
0.00
назначаване на ментор по проекта, който да обучи наетия персонал, организира и синхронизира дейността на фирмата, при осъществяване на ней ната професионална дейност: Менторът има решаваща роля в осъществяването на проекта. Той е онова свързващо звено, което предава натрупания опит, под формата на конкретни процедури, извършвани на различни работни места, така че да се изгради стройна система, която работи функционално, качествено и рентабилно. Обучението на работниците и служителите ще бъде интензивно, започва с изграждане на цялостно разбиране за процеса на дейността, преминава през детайлите на всички основни обекти и процедури, като обхваща цялостния процес на функциониране на фирмата.
Задачите и процедурите, които всеки един от служителите ще изпълнява, в зависимост от длъжността, на която ще е назначен
Менторът ще направи анализ на извършваните операции, ще ги сортира по вид, времетраене и последователност и ще ги разпредели между отделните служители. Всеки от тях ще бъде обучен от ментора в изпълнението на конкретни задачи, както и ще се изградят връзки на комуникация и взаимодействие между отделните работни места. Менторството ще се изразява в преподаване, обучение, коучинг и ще помогне да се изгради висока степен на доверие и увереност, чувството на привързаност и приятелство, на принадлежност към фирмата, ще създаде екип.
2 799.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN