Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 68 718 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към създаване на нови устойчиви работни места в "БАЛКАНСКИ ЦЕНТЪР ДИПЛОМАТ" ООД - дружество, което развива дейности в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. Чрез предоставените стимули по процедурата, кандидатът ще създаде по-добри възможности за реализация, устойчива заетост и доходи на лица в неравностойно положение чрез разкрити от него нови работни места. 
В динамичната среда на туристическия сектор фирменото ръководство желае да покаже социална отговорност, етичност и  ангажимент към хората в уязвимо положение, включително хора, понасящи или изложени на риск от бедност, социално изключване или дискриминация. 
Дейностите, които ще се изпълнят чрез проекта са:
1. Наемане на лица от целевата група- Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 3 бр. лица в неравностойно положение: - лица без трайни увреждания 2 бр. на длъжности "сервитьор"-1бр. и "работник кухня" - 1 бр. 
- лице с трайни увреждания 1 бр. на длъжност "счетоводител".
2.Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.- новоназначените лица ще бъдат подпомогнати от ментори 3бр., за по-лесно и бързо навлизане в спецификата на съответното работно място. 
3. Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място-чрез дейността ще бъде осигурен транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, тъй като местоживеенето им може да бъде различно от населеното място в което ще работят. 
4. Адаптиране на работното място за новонаетото лице с трайни увреждания – закупуване на оборудване.

Ръководството на дружеството поема ангажимент за запазване на заетостта на по-висок от минимално изискуемия процент от новосъздадени/подкрепени работни места за лицата в неравностойно положение с трайни увреждания на 100%.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 - Наемане на лица от целевата група: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 3 бр. лица в неравностойно положение, а именно: - лица без трайни увреждания 2 бр. ще бъдат наети за период от 12 м.(4 тримесечия) на длъжности: "сервитьор" НКПД: 51312004 -1бр. и "работник кухня" НКПД: 94120003 - 1 бр. - лице с трайни увреждания 1 бр. ще бъде наето за период от 24 м.(8 тримесечия) на длъжност "счетоводител" НКПД: 24116004. Балкански Център Дипломат ООД менажира Diplomat Hotels Group – Diplomat Plaza Hotel amp; Resort **** и хотел „Дипломат Парк" ***. Хотелски комплекс Diplomat Plaza Hotel amp; Resort разполага с 6 действащи заведения. След Ковид пандемията заведенията са с повишен обем от работа и клиенти, което обуславя наемането на допълнителен персонал /сервитьор и работник кухня/ за обслужването им. Същевременно финансово-счетоводната дейност на фирмата също е увеличена и наемането на допълнителен счетоводител ще подпомогне поддържането и управлението на по-големия обем финансова информация. Естеството на счетоводната работа е такава, че лицето, което ще бъде наето може да бъде с трайни увреждания, като работодателят ще осигури необходимата подкрепа и адаптиране на работното му място. Изпълнението на дейността ще подобри ефективността на работния процес и удовлетвореността от две страни - положителни преживявания за клиентите и подобряване на ангажираността, икономическото положение и увеличаване на доходите на лица в неравностойно положение, наети на работа в дружеството.Чрез осъществяване на проекта дружеството за пореден път ще покаже своята социална отговорност и ангажимент към разнообразие, приобщаване и справедливост в обществото ни. 43 104.00 16 164.00
Дейност 2 - Подкрепа на работното място чрез ментори, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Новоназначените 3 бр. лица по проекта ще бъдат подпомогнати от ментори 3бр., за по-лесно и бързо навлизане в спецификата на съответното работно място/ заеманата длъжност. Менторите ще бъдат лица от същото предприятие и ще подпомогнат новонаетите лица за период от 6 месеца. Менторите, чрез своя опит и експертиза ще помогнат новите служители да усвоят необходимите знания и умения за успешната им адаптация и изпълнение на работата. Менторите трябва да отчетат минимум 40 часа месечно, за да получат съответното възнаграждение, като се отчитат само реално отработените дни. Разходите за възнаграждение на ментори е определено като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година, т.е. 3 бр. ментора х 6 месеца х 466,50 лв = 8397,00 лв 8 397.00 6 997.50
Дейност 3 - Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място: Дейността е е основен стимул за ежедневно пътуващите новонаети 3 бр. лица в неравностойно положение за запазване на доходите, постигне устойчивост на заетостта и повишаване качеството на живот. Спецификата на гр.Луковит е такава, че често има недостиг на кадри, особено от специфичната целева група релевантна за проекта. Поради тази причина подборът на 3 бр. лица в неравностойно положение ще бъде разширен и за близки до гр. Луковит населени места, отговарящи на типа на слабо развит регион (NUTS-2). Разходите за транспорт на наето лице, представител на целевите групи по процедурата, ще бъдат само за периода на субсидираната заетост на съответното лице и представлява дневна надбавка за транспорт в размер на 7.00 лева, която се възстановява за всеки отработен ден. За лицата от целевата група сме заложили следните разходи: * лица без трайни увреждания 2 бр. - субсидирана заетост от 12 м. /средно 250 работни дни/ : 2 бр.* 250 р.дни * 7,00лв. = 3500 лв. * лице с трайни увреждания 1 бр. - субсидирана заетост от 24 м. /средно 500 работни дни/ : 1 бр.* 500 р.дни * 7,00лв. = 3500 лв. Общо разходи за дейността: 7000 лв. 7 000.00 2 212.00
Дейност 4 - Адаптиране на работното място за новонаетото лице с трайни увреждания – закупуване на оборудване: Видно от гореописаните дейности, БАЛКАНСКИ ЦЕНТЪР ДИПЛОМАТ ООД желае да наеме лице от целевата група, което е с трайни увреждания за период от 24 м.(8 тримесечия) на длъжност "счетоводител" НКПД: 24116004. Естеството на счетоводната работа е такава, че лицето, което ще бъде наето може да бъде с трайни увреждания, като работодателят поема ангажимент да осигури необходимата подкрепа и адаптиране на работното му място. Кандидатът разполага със собствено помещение, находящо се в Diplomat Plaza Hotel amp; Resort **** в гр. Луковит. За обособяването и адаптирането на работното място за лицето с трайни увреждания е необходимо да се закупи компютърно оборудване - лаптоп 1 бр. Спряли сме се на лаптоп, тъй като той може да бъде интегриран с други устройства и системи съществуващи във фирмата, което е важно за ефективното функциониране на счетоводните процеси. 2 121.63 1 995.83

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.