Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 431 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ЕТ Неделчо Димов е фирма с основна дейност  Търговия с други хранителни стоки с НКИД 47.29. Основната си дейност извършва в търговски обект собственост на управителя Неделчо Янков Димов. В търговския обект работят 7 бр. заети  лица от които 6 бр./ шест /  са на трудов договор и 1 бр. / един/  самостоятелно зает. С настоящото проектно предложение е предвидено да се изпълнят следните  7 / седем / дейности , като реализацията на всяка една от тях  ще допринесе за постигане на целите на проекта  и на заложените резултати.
Дейност 1- Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията - Предвидените мерки са разработването, прилагането и въвеждането на новите зелени модели на организация на труд, изготвяне на зелени карти, предоставяне на обучения на заетите 7/ седем / бр. лица
Дейност 2- Осигуряване на превенция и профилактика на „ бърнаут “ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ -мярка - осигуряване на психологическа подкрепа  на заетите 7/ седем / бр. лица.
Дейност 3 - Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) - мярка - надграждане на съществуващите ЛПС за заетите 7 лица.
Дейност 4- Осигуряване на колективни предпазни средства - Предвидената мярка е закупуване на колонен климатик, ергономично бюро и столове, свързани с подобряване условията на труд.
Дейност 5- Осигуряване на социални придобивки за заетите и самостоятелно заети- Прдвидената мярка е закупуване и оборудване с уреди на кухненски кът с кухненски ъгъл маса и столове, климатик, апарат за вода тип диспенсър, кафеавтомат, фитнес уред, телевизор и масажен стол.
Дейност 6 - СМР Дейност 4 - изграждане на нагнетателна вентилационна система , свързани с подобряване условията на труд.
Дейност 7 - СМР Дейност 5 - изграждане на аспирационна система, като социална придобивка за заетите и самостоятелно заети 7 / седем / лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в ЕТ Неделчо Димов в магазин за хранителни стоки в гр. Бургас к-с Зорница бл. 53 Партер, изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места на лицата от целевата група - 7 лица заети и самостоятелно заети и обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд ще включва следните четири етапа, които ще се реализират в следната логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието в обекта - Магазин за хранителни стоки в гр. Бургас к-с Зорница бл. 53 Партер и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Коткретните работни места свързани с тази дейност са: -организатор автомобилен транспорт -продавач консултант -оператор въвеждане на данни -собственик/ управител самостоятелно зает -отчетник счетоводство,, всички те са 7 бр. заети и самостоятелно заети лица в обект - Магазин за хранителни стоки в гр. Бургас к-с Зорница бл. 53 Партер, 1 166.67 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Дейността осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа и в пряка връзка с в пряка взаимовръзка с насърчаване на адаптирането на заетите и самостоятелно заетите в ЕТ Неделчо Димов - в обект Магазин за хранителни стоки с адрес гр. Бургас к-с Зорница, бл. 53 Партер към промените, за по активен живот и остаряването им в добро здраве, Целта на тази дейност е осигуряване психологическа подкрепа за заетите във фирмата 7 /седем / лица, в обект - Магазин за хранителни стоки гр. Бургас к-с Зорница бл. 53, Партер, във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното им здраве. През последните три години сме изправени пред предизвикателството и преодоляването на последиците от разпространението и заразата с вируса на COVID-19. Незабавно и във връзка с въведеното на 13.03.2020 г извънредно положение на територията на Република България с цел предпазване, ограничаване и преодоляване на последиците от разпространението и заразата с вируса на COVID-19 е извършен извънреден инструктаж на всички лица, работещи във фирма ЕГ Неделчо Димов. Служителите са запознати с основните симптоми и инкубационния период на инфекцията, с основните мерки за предпазване от заразяване с COVID-19, правилното миене на ръцете, начините на почистване и дезинфекциране на работните места, ЛПС и всички мерки, заповеди и инструкции, които са въведени от работодателя във фирмата. Въпреки изчерпателно приложените мерки, всички наложени ограничения в следствие на пандемията COVID-19, започнаха да действат изтощително на заетите и самостоятелно заети и се забеляза проява на безразличие и не ангажираност от тяхна страна. Ежедневните дейности се оказваха все по - трудни за качествено изпълнение в резултат на емоционалното пренапрежение и стрес. Имаше чести оплаквания от главоболия и безпричинни болки с неясен произход, което налагаше и отсъствия от работния процес . Комуникацията между различните длъжности и между служителите и собственика се затрудняваше, а на моменти липсваше и всичко това рефлектираше върху работния процес. Усещаше се раздразнение към членовете на екипа и към клиентите, В същото време естеството на работа е основно взаимоотношения с клиенти и от съществена важност доброто физическо, умствено и психическо здраве на всеки от тях. Всичко това е в следствие на емоционално пренапрежение и със своите симптоми известно като състояние „бърнаут“. За огромно съжаление все повече хора са засегнати от този проблем и той е постоянен спътник на жителите на по-големите градове. Основната цел на тази дейност е да се осигури превенция и профилактика на стреса и професионалното прегаряне на работното място на заетите и самостоятелно заетите лица в Магазин за хранителни стоки гр. Бургас к-с Зорница бл. 53, Партер в ЕТ Неделчо Димов, чрез осигуряване на психологическа подкрепа. Чрез психологическа подкрепа насочена към всеки един от заетите и самостоятелно заети 7 / седем / лица в обекта ще да бъдат преодолени нагласите свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи включително и до напускане на работа. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на лице със специалност „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“, а може да бъде и под формата на групови семинари/тренинги за профилактика и/или индивидуални консултации, при провеждането на които, участниците задължително ще бъдат запознати с подходящите методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в обекта. 1 166.67 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС): Личните предпазни средства и осигуряването им са важен елемент от необходимите условията за здравословна и добре приспособена работна среда за 7 - те заети и самостоятелно заетите в обекта, тъй - като предпазват от конкретни опасности. При работа с видеодисплей очите им изпитват особен вид натоварване, което противоречи на естественото виждане. Продължително време работещият с видеодисплей се взира принудително в строго определена насока и на определено разстояние, при което погледът става неподвижен. Естественото движение на очите се редуцира, което води до стесняване на зрителната област. В ЕТ Неделчо Димов, в Магазин за хранителни стоки в гр. Бургас к-с Зорница бл. 53 Партер до настоящият момента са се спазвали минималните изисквания и препоръките за работа с дисплей от утвърдената оценка на професионалният риск и програми, условията на труд и безопасност на работните места. Предприети са мерки за защита на зрението на лицата работещи с дисплей, като са осигурени изследвания на зрителния анализатор от специалист по очни болести и в последствие снабдяване с очила за сметка на работодателя, според предписанията от специалиста по очни болести. Професионалните очила за компютър са специално създадени да намалят и премахнат неприятните състояния, като главоболие, умора и напрежение в очите, което е предпоставка за допълнителен стрес на работното място. С настоящето предложението бихме искали да надградим личните предпазни средства, а именно да се заменят стъклата на съществуващите очила с нови стъкла с по добри характеристики от използваните към момента, които са само с AR покритие. Съгласно Програмата за предприемане на мерки зa предотвратяване , намаляване и ограничаване на риска на работнитe места в обекта идентифицираната опасност е увреждане на зрението при работа в видеодисплей. Необходимите мерки за предотвратяване на опасността са спазване на физиологичния режим на труд и почивка по Наредба №7- почивка на всеки 2 часа при работа с видео дисплей и за създаване на условия за спазване на изискванията на наредба Наредба №7 от 15.08.2005 г за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при работа с видео дисплей и за намаляване на дигиталната умора и вредното влияние на синята светлина на работещите с видеодисплей 7 лица от целевата група са осигурени очила с AR покритие. АR е антирефлексно, противоотpажателно покритие, което намалява отpаженията върху пpедната повърхност на стъклото. Като цяло антиpефлексните покpития имат способността да пpопускат повече светлина до очите, което намалява зpителната умоpа. Поради това вече се възприемат като минимален стандарт за стъкла за всякакви цели. С настоящата дейност ще надградим съществуващите ЛПС с нови с AR с EMI с филтър за синя светлина.Предвидено е закупуване на диоптрични стъкла за очила за работа с дисплей за 7 - те заети и самостоятелно заети, които освен AR покритие ще осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо. С иновaтивната сeлективно филтрираща тeхнология, която прeдотвратява прeждевременното стaрeене нa очитe чрeз селeктивна филтрация и антирефлекс, значително ще се осигури по- здравословна и по-добре приспособена работна среда на служителите и остаряването им в добро здраве през целия активен живот.Филтъpа за синя светлина е висок клас специално антиpефлексно покpитие, което абсоpбира опасната синьо-виолетова светлина от устройства и изкуствено осветление.Същевременно пропуска повече светлина, което намалява зpителната умоpа. През тези очила светлината на екpана е по-омекотена, а очите не се напpягат и умоpяват. Освен за компютъp, филтъра е предназначен и за шофиpане. А EMI е филтър поглъщащ вредните електpомагнитни лъчения. Всичко това ще надгради минималните изисквания на съществуващите ЛПС продиктувани от Оценката на риска и Утвърдените програми за минимизиране на риска на работните места на 7 - те заети лица и ще осигури нови в по - добри характеристики ЛПС. 1 219.19 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване условията на труд: Дейността осигуряване на колективни предпазни средства ДМА, свързани с подобряване условията на труд е в пряка взаимовръзка с насърчаване на адаптирането на заетите и самостоятелно заетите към промените, за по активен живот и остаряването им в добро здраве, както и на здравословна и добре приспособена работна среда, за заетите и самостоятелно заетите в обекта. Целта на тази дейност е да се осигури на заетите и самостоятелно заети 7 бр. лица в обекта добре приспособена и здравословна работна среда и условия на труд, чрез поставянето на колонен климатик в работната зала, както и ергономични бюро и стол в офисната част от където се въвеждат част от доставките на компютър и ергономичен стол на работното място в търговската зала на каса от където се извършват продажбите и се въвеждат част от доставките, В магазина са разработени три Програми за различните видове работни места - работните места в магазин, работните места в офисната част на магазин и работното място организатор автомобилен транспорт. За нормализиране на параметрите на работната среда и прилагането на средствата за колективна защита предприетата мярка е закупуване на колона климатик за търговската зала и 1 / едни/ бр. ергономично бюро и 2 / два / бр. ергономични столове. Един ергономичен стол за касовото работно място в търговската зала и един за второто работно място в офисната част от където се въвеждат доставките. Към настоящият момент работния процес на служителите се осъществява на обикновено бюро и столове. Предвидени колективни предпазни средства са с възможност за регулиране във височина, от което следва, че и натоварването в областта на гръбначният стълб на работещите ще е с най - ниско напрежение. Освен това ергономичният стол има и регулируема седалка в дълбочина което допълнително ще държи позицията на тялото в правилна и удобна форма за по- голяма безопасност и здравословни условия на труд. Предвидено е закупуване на колона климатик за търговската част, която е 45 кв. м, като необходимостта от това защитно средство произлиза от Оценката на риска и е свързано с нормализиране на параметрите на работната среда. Идентифицираната опасност е неблагоприятният микроклимат. До този момент за отоплението са използвани конвекторна печка и при необходимост допълнително вентилаторна печка. При употребата им от работата на самия вентилатор и мотор на уредите се получава завихряне и разпръскване на финни прахови частици от замърсените подови повърхности, които остават в атмосферата и постоянно се движат във въздуха. Същият този въздух се диша постоянно и непрекъснато от заетите и самостоятелно заети лица в обекта. В допълнение нивото на запрашеност от постоянният човеко-поток също усложнява ситуацията и допълнително замърсява пространството. Именно за това е изключително важно предприемането на действия в посока на здравословна и благоприятна работна среда, която да подобри условията на труд, чрез поставяне на колона климатик в търговската зала Тези защитни средства са нови за предприятието и до момента не са използвани такива в обекта. В търговският обект работят непрекъснато над 10 хладилни системи, които допълнително излъчват топлина и пръскат микроби и създават неблагоприятен микроклимат, за това е от същствена важност защитните средства да отговарят като характеристика и параметри на площта на обекта и натовареността от към допълнителна техника и апаратура, предвид естеството на работния процес. Продиктувано от оценката на риска мощностите им трябва да са достатъчно високи за да неутрализират съществуващият неблагоприятен микроклимат и нормализират параметрите на работната среда, за да бъде осигурена една здравословна и безопасна работна среда на работещите заети и самостоятелно заети лица в обекта. Ергономичното бюро и единият ергономичен стол ще се използва от длъжностите ОПЕРАТОР, ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ и ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ - 4, другият ергономичен стол от другите 3 лица, тъй като работата е на смени. 14 355.84 0.00
Осигуряване на социални придобивки за заетите и самостоятелно заети: До този момент в ЕТ Неделчо Димов , като българско микро предприятие нямаме добра практика в прилагането на социални модели, а имаме желание да работим в тази насока. Като работодател осъзнаваме че, връзката между служителите и компанията не се ограничава до така нареченото „трудово правоотношение“, което е с договора, подписан от двете страни. Тази връзка също включва съзнанието за благосъстоянието на служителя и осъзнаването, че то има отражение към резултатите на компанията. Пространството от 17,05 кв.м. за хранене с кухненски кът и място за почивка - кухненски ъгъл с маса, столове и телевизор би бил добра възможност за служителите да променят местоположението си от бюрото до къта за почивка и хранене без да напускат работното си място в пълен комфорт и удобство и изключвайки се за кратко от вихрушката на работния процес гледайки телевизия. Предвижда се да бъде възложена на изпълнител изработка на кухня, поради нестандартен размер на помещението и индивидуалните ни потребности. Поискани са по две оферти от различни изпълнители за всяко едно перо от настоящата дейност. Оборудването на кухнята , е от изключителна важност за максимално удобство на персонала и автоматизиране на процесите, като печене и затопляне, измиване на посуда и съхранение на продуктите.Ще включва мивка със смесител, на която ще могат да се измиват плодове, зеленчуци и други хранителни продукти, необходими за приготвянето на храна.За съхранението на продуктите е предвиден хладилник свободно стоящ, като елемент от кухнята.За приготвянето на храната е предвидена фурна и котлони - вграден плот. Прясно приготвената храна на място се смята за най-здравословната храна, по този начин искаме да осигурим на персонала една добра възможност за пълноценно хранене. Продуктите за храна ще бъдат осигурявани за сметка на фирмата, както и периодично ще се осигуряват свежи плодове. За измиването на използваната посуда и пълноценна дезинфекция е предвидена вградена съдомиялна към кухненското обзавеждане. За отопление, охлаждане и по - добър микроклимат е предвиден климатик, по програмата за риска. Хидратацията също е ключов фактор за здравето на хората, покриването на дневните нужди от течности за поддържане на основните биохимични и физиологични функции на организма е изключително важно. Предвидено е да се закупи апарата за вода тип диспенсър, монтиран към кухнята минимизира риска от вредата както на застоялата вода в галони, така и в тяхното почистване влияещо на качеството на водата. Ще. Апарата предлага топла и студена вода и ще осигурява една добра хидратация на персонала според текущите им нужди. Друга предвидена социална придобивка е кафеавтомат - той ще осигури необходимото разнообразие от напитки, по индивидуалната потребност на заетите 7 бр. лица без използване на капсули и картонени чаши, които генерират допълнителен отпадък. Сред анкетирани служители в сектора, най-желаните социални придобивки на работното място са в категорията здраве и уелнес ( към която предпочитание имат 75% от анкетираните). Като уелнес придобивка сме се спряли на масажнен стол REXTON RK08 , който е иновативно технологично устройство, базирано на биомеханиката, ергономията и физическата терапия. Масажът с въздушни възглавници разтоварва мускулите, облекчава умората и ободрява тялото, стимулира естествените рефлекси на организма, подобрява кръвообращението, има превантивен ефект при лечението на много заболявания, укрепва кръвоносните съдове, подобрява съня и еластичността на кожата. И на последно място е предвидено осигуряването на фитнес уред бягаща пътека, който да даде възможност на заетите и самостоятелно заети да събудят ума , духа и тялото си преди,след или през почивките на работния ден. Спортът е здраве и е изключително важно за здравето и кондицията на заетите да се практикува редовно. Наличието на една такава социална придобивка на една ръка разстояние би насърчило служителите към редовен спорт, което ще им осигури активен живот и остаряване в добро здраве. 29 566.03 0.00
СМР - разходи необходими за осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване на условията на труд.: Дейността разходи за СМР, необходими за осигуряване на колективни предпазни средства , свързани с подобряване условията на труд е в пряка взаимовръзка с насърчаване на адаптирането на заетите и самостоятелно заетите в ЕТ Неделчо Димов - в обект Магазин за хранителни стоки с адрес гр. Бургас к-с Зорница, бл. 53 Партер към промените, за по активен живот и остаряването им в добро здраве, както и на здравословна и добре приспособена работна среда, за заетите и самостоятелно заетите в обекта. Целта на тази дейност е да се осигури на заетите и самостоятелно заети 7 бр. лица в обекта добре приспособена и здравословна работна среда и условия на труд, чрез изграждането на нагнетателна вентилационна система. Реконструкцията ще бъде извършена с оглед на повишаване на здравословните условия на труд на целевата група и произлиза от Оценката на риска До този момент в обекта не е имало изградена такава инсталация и изграждането и ще бъде новост за предприятието. Съгласно утвърдените програми за предприемане на мерки за предотвратяване , намаляване и ограничаване на риска на работните места, са идентифицирани опасностите и са утвърдени необходимите мерки за предотвратяването им. Изграждането на нагнетателна вентилационна система е мярка, като средство за колективна защита са свързани с идентифицираната опасност за нормализиране параметрите на работната среда, съгласно утвърдената Оценка на риска. Нагнетателната вентилационна система ще поддържа чистотата и подвижността на въздуха в предварително зададени граници, чрез вкарването на чист въздух в затвореното помещение. Със своята система от вентилационни елементи и съоръжения като вентилатори, филтри, нагреватели, въздуховоди, вентилационни решетки и други ще се подава пресен въздух с дебит, който да задоволи потребностите от свеж въздух на 7 - те заети , пребиваващи в тях. В същото време ще се ограничат възможностите за натрупване на вредни газове, прах, дим, и вредни вещества, чрез извеждането им. По този начин, чрез изграждането на съоръжението като средство за колективна защита ще се регулира влажността в помещението, ще се заменя замърсения и остарял въздух, ще се премахват миризмите и замърсителите и ще се регулира температурата на въздуха. За изграждането на нагнетателна вентилационна система има събрани две оферти от независими изпълнители, като средно аритметичната цена без ДДС е 7270,83 лв. Дейността ще бъде разделена на три етапа и ще продължи 12 месеца. Обекта в който ще се изпълняват проектните дейности - СМР -Магазин за хранителни стоки с адрес гр. Бургас к-с Зорница, бл. 53 Партер и е с площ 62,05 кв. м и е обособено от търговска зала от 45 кв. м, допълнително помещение за обособяване на кухненска част и помещение за почивка и отдих от 17,05 кв. м отделено складово помещение от 14,64 кв. м и баня с тоалетна. Нагнетателната вентилационна система ще бъде изградена в търговската зала, където 7 - те заети и самостоятелно заети извършват основната част от задълженията си. Съоръженията са нови за предприятието и обекта и до този момент не е правена такава реконструкция . Очакваният ефект от планираната дейност е да се постигне чистота на въздуха и подобряване на неблагоприятния микро-климат в работното помещения. Това от своя страна да подобри работната среда и да я приспособи за един по - активен живот и остаряване в добро здраве, както и безопасни и здравословни условия на труд на 7 - те заети и самостоятелно заети лица в търговски обект. 7 270.83 0.00
СМР - разходи за във връзка с осигуряване на социални придобивки за заетите и самостоятелно заети лица: Дейността разходи за СМР, необходими за осигуряване социални придобивки за 7 - те заети и самостоятелно заети лица е в пряка взаимовръзка с насърчаване на адаптирането на заетите и самостоятелно заетите в ЕТ Неделчо Димов - в обект Магазин за хранителни стоки с адрес гр. Бургас к-с Зорница, бл. 53 Партер към промените, за по активен живот и остаряването им в добро здраве, както и на здравословна и добре приспособена работна среда, за заетите и самостоятелно заетите в обекта. Целта на тази дейност е да се осигури на заетите и самостоятелно заети 7 бр. лица в обекта добре приспособена и здравословна работна среда и условия на труд, чрез изграждането на аспирационна система в кухненската част на помещението за почивка. Реконструкцията ще бъде извършена с оглед на повишаване на здравословните условия на труд и почивка на целевата група от 7 лица. До този момент в обекта не е имало изградена такава инсталация и изграждането и ще бъде новост за предприятието. Принципа на работа на самата аспирационна система е отвеждане и очистване на замърсения от прахови частици, дим, миризми и вредни вещества въздух от работните помещения. По този начин ще се постигне ефективно и надеждно обезпрашаване и очистване на въздуха в зоната за хранене и почивка.Тя ще бъде монтирана в кухненската част при източника на замърсяване фурна с котлони. В същото време ще се ограничат възможностите за натрупване на вредни газове, прах, дим, и вредни вещества, чрез извеждането им. По този начин, чрез изграждането на съоръжението, ще се премахват миризмите и замърсителите. За изграждането на аспирационната система има събрани две оферти от независими изпълнители, като средно аритметичната цена без ДДС е за аспирационната и 1741,67 лв.. Дейността ще бъде разделена на три етапа и ще продължи 12 месеца. Обекта в който ще се изпълняват проектните дейности - СМР -Магазин за хранителни стоки с адрес гр. Бургас к-с Зорница, бл. 53 Партер и е с площ 62,05 кв. м и е обособено от търговска зала от 45 кв. м, допълнително помещение за обособяване на кухненска и място за почивка от от 17,05 кв. м отделено складово помещение от 14,64 кв. м и баня с тоалетна. Аспирационната система ще бъде изградена в кухненската част, където е и мястото за почивка. Съоръжението е ново за предприятието и обекта и до този момент не е правена такава реконструкция . Очакваният ефект от планираната дейност е да се постигне чистота на въздуха и подобряване на неблагоприятния микро-климат в помещението за почика с кухненска част. Това от своя страна да подобри работната среда и да я приспособи за един по - активен живот и остаряване в добро здраве, както и безопасни и здравословни условия на труд на 7 - те заетите и самостоятелно заети лица в търговски обект. От придобивката ще се възползват всички 7 лица 1 683.97 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.