Основна цел на проекта е създаването на нови устойчиви работни места за безработни и неактивни лица от уязвими групи в "7ДИДЖИТ" ООД.
С реализацията на проекта се предвижда да се повиши и подобри ефективността на работната сила в "7ДИДЖИТ" ООД.
Специфични цели на проекта:
1) да се разшири пазарния дял на дружеството, чрез създаването на условия за поемане на по-голям обем поръчки и/или повишаване скоростта и качеството на обслужване;
2) да се повиши ефективността на работния процес, чрез наемане на 7 нови квалифицирани служители;
3) да се запазят минимум 6 устойчиви работни места след края на проекта;
За успешното реализиране на проекта и постигане на поставените цели са предвидени следните дейности:
Дейност 1: Създаване на заетост на безработни и неактивни лица от уязвими групи
Дейност 2: Подкрепа на работното място
Предвижда се проекта да се изпълни в срок от 22 месеца, като ще се създадат 7 броя нови работни места, на 5 различни длъжности - съответно Разработчик софтуер; Консултант, поддръжка на софтуер; Оператор, въвеждане на данни; Представител, бизнес услуги и Технически секретар.
От тях 1 брой /Технически секретар/ще бъде заето лице в неравностойно положение с трайни увреждания, като същият ще бъде в субсидирана заетост за срок от 21 месеца. Това работно място ще се поддържа поне 11 месеца след приключване изпълнението на проекта, което ще осигури 100% устойчивост на лицата в неравностойно положение с трайни увреждания.
За 6 броя лица от уязвими групи без трайни увреждания ще бъде осигурена заетост за срок от 4 тримесечия, като след приключване изпълнението на проекта ще бъдат запазени мин. 80 % от тях /5 лица/ за срок от 6 месеца.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Създаване на заетост на безработни лица от уязвими групи: С изпълнението на настоящия проект ще бъде създадена заетост на 7 безработни и неактивни лица в неравностойно положение съгласно чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г и Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ.
От тях 6 души ще бъдат от уязвими групи без трайни увреждания и 1 лице ще е с трайни увреждания 50 и над 50% ТЕЛК. Всички новозаети служители ще бъдат назначени на пълен работен ден (8 часа) при смесена форма на заетост /комбинира присъствени дейности съвместно с екип от колеги в офис на организацията и дистанционни форми на заетост/.
Основните дейности на “7ДИДЖИТ" ООД включват разработката на персонализиран софтуер, уеб и мобилни приложения, облачни продукти, както и услуги насочени към дигитална трансформация на бизнеси, с цел оптимизиране на вътрешните им процеси. Всички новоназначени служители ще имат задължения свързани с развиването на основната дейност на организацията КИД 62.09 "Други дейности в областта на информационните технологии". Ще бъдат разкрити следните позиции:
1) 25126004 Разработчик софтуер - 3 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения:
* ще проучват, анализират и оценяват изискванията за съществуващи и нови софтуерни приложения и операционни системи;
* ще проектират, разработват, тестват и поддържат софтуерни решения;
* ще модифицират съществуващ софтуер с цел отстраняване на грешки, адаптиране към нов софтуер или актуализиране на интерфейса и подобряване на работоспособността му.
2) 35123007 Консултант, поддръжка на софтуер - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения:
* обслужване на потребители в областта на информационните и комуникационни технологии и осигуряване техническа помощ на потребители директно, по телефон, електронна поща или други електронни средства;
* диагностициране и решаване на въпроси и проблеми по софтуер, хардуер, компютърно периферно оборудване, мрежи, бази данни и Интернет;
* въвежда команди и наблюдава за откриване на евентуални сривове и грешки при тяхното функциониране;
3) 41321001 Оператор, въвеждане на данни - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения:
* получава и регистрира фактури, формуляри, записи и други документи за записване на данни;
* въвежда цифрови данни, кодове и текст от изходния материал в компютърно-съвместими устройства за съхранение и обработка на данни;
* проверява точността и пълнотата на данните и при необходимост коригира въведените данни;
4) 33393012 Представител, бизнес услуги - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения:
* Идентифицира потребностите на клиенти и предлага подходящи ИТ решения, които да отговорят на техните бизнес цели и предизвикателства.
* Провежда презентации и демонстрации на ИТ продукти и услуги, за да покажат тяхната стойност и приложимост в различни бизнес сценарии.
* Урежда договори за предоставяне на ИТ услуги и продукти и наблюдава изпълнението им, за да се увери, че са в съответствие с уговорените стандарти и очаквания на клиента.
* Работи тясно с екипите за поддръжка и техническа подкрепа.
5) 41202006 Технически секретар - 1 лице в неравностойно положение 50 и над 50% трайни увреждания. Лицето заемащо тази позиция ще има следните основни задължения:
* проверява, форматира и въвежда кореспонденция, протоколи и отчети под диктовка, електронни документи или чернови съобразно канцеларските стандарти като използват персонални компютри и друга текстообработваща техника;
* занимава се с входяща и изходяща поща;
* проверява заявки за срещи или ангажименти и помага при организирането им;
* организира и контролира системи за подреждане на документация;
352 222.00
22 724.00
Подкрепа на работното място: При изпълнението на проектното предложение приоритетно ще бъдат включвани в заетост лица без трудов опит и/или лица, които поради различни причини отдавна не са били заети лица. Това предполага, че голяма част от тези лица нямат изградени трудови навици и нямат ключови фундаментални умения за справяне с трудовите им задължения.
Освен това дейността е свързана с познания и умения за работа с конкретни софтуелни приложения и при утвърдени процедури за работа. Поради бързото развитие на сектора и разнообразието от алтернативни софтуерни продукти, които може да бъдат използвани се предвиджа част от новозаетите лица да преминат вътрешнофирмено обучение през първите месеци след тяхното встъпване в длъжност.
Планира се новоназначените служители на длъжности "Разработчик софтуер"; "Консултант, поддръжка на софтуер"; "Оператор, въвеждане на данни"; "Представител, бизнес услуги" да имат 1 общ ментор /Управителят на организацията/.
Менторът по проекта ще бъде ангажиран не по-малко от 40 часа месечно с наставническата дейност и ще има следните преки задължения:
* Помагане на новите служители да се запознаят с основните аспекти на техните задължения и отговорности;
* Предоставяне на необходимата информация и обучение /при нужда/ за работа със специализиран софтуер;
* Обучаване на новите служители в ефективно и качествено обслужване на клиенти;
* Предоставяне на съвети относно подходящите комуникационни стратегии и техники.
* Въвеждащо обучение за спазването на вътрешните правила и процедури на работното място;
* Помощ при решаване на проблеми, които новите служители може да срещнат в процеса на работа.
* Подкрепа при разбиране на комплексни ситуации и предоставяне на насоки за тяхното решаване.
* Други текущо възникнали трудности в процеса на справяне с работните задължения и отговорности.
2 799.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN