Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 363 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящото проектно предложение Електронова ЕООД осигурява устойчива заетост на безработни/неактивни лица в неравностойно положение, в т.ч. развиване на уменията им и адаптирането им към работните места чрез менторство, което ще доведе до интегрирането им на пазара на труда. Проектът включва изпълнението на следните дейности:
Дейност 1 Наемане лица от целевата група
Дейност 1.1: Наемане на 9(девет) безработни/ неактивни лица в неравностойно положение без увреждания на  длъжности: Монтьор свързване на кабели (Код по НКПД-2011 74132009) - 7 (седем) лица, Снабдител, доставчик (Код по НКПД-2011 43212015) - 1 (едно) лице и Търговски представител (Код по НКПД-2011 33223003) - 1(едно) лице, за период от 12 месеца;
Дейност 1.2: Наемане за 1(едно) безработно/ неактивно лице с трайни увреждания на длъжност Търговски представител (Код по НКПД-2011 33223003) за период от 24 месеца;
Дейност 2: Подкрепа на работните места на 10 (десет) наети лица от целевата група чрез менторство за период до 6 месеца.
С изпълнението на дейностите по проекта ще бъдат постигнати следните резултати:
Включени в трудовия процес на дружеството на 10 (десет) безработни/ неактивни лица в неравностойно положение, в т.ч. 1(едно) лице с трайни увреждания;
Успешно адаптиране на  лица от целевата група към работните места чрез осигурено менторство по време на работа;
Осигурена устойчива заетост чрез запазване на новоткритите работни места за минимум 5(пет) наети лица в неравностойно положение без увреждания за период от 6 месеца и на 1(едно) наето лица с трайни увреждания за период от 12 месеца след изтичане на срока на проекта;
Увеличена конкурентноспособността на пазара на труда на 10(десет) лица от целевата група чрез натрупване на трудов опит и практически професионални умения;
Увеличен производствен капацитет и конкурентноспособност на дружеството чрез назначаване на 10(десет) безработни/ неактивни лица в неравностойно положение,  и оптимално развиване и използване на техния потенциал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Наемане на лица от целевата група: Описание и обосновка на Дейност 1 Потенциалът на пазара на строителни услуги в Североизточна България, в т.ч. нуждата от изграждане на ел.инсталации в новите и санираните сгради, е възможност за разширяване на обема на изпълняваните договори на Електронова ЕООД. Чрез настоящата Оперативна програма за създаване на работни места за хора в неравностойно положение, ръководството на Електронова ЕООД вижда възможност да разшири административния и производствен капацитет, и конкурентоспособността на фирмата като същевременно предостави възможност на лицата от целевата група да придобият практически умения и трудов опит, професионална увереност, финансова самостоятелност и социално включване, и не на последно място да станат по-конкурентни на пазара на труда. С най-висок приоритет сме оценили необходимостта от създаване на административен капацитет на дружеството, насочен към поддържане на удовлетвореността на настоящите клиенти и активно търсене на нови клиенти чрез проучване на пазара в област Варна и съседните области в Североизточна България, изготвяне на оферти, лични срещи и водене на търговски преговори. Планираме с наемане на две лица от целевата група на длъжност „Търговски представител“ да разширим пазарното присъствие на фирмата и в следствие на повечето поръчки да осигурим устойчивост на новите работни места след приключване на проектния срок. Очакваме активната търговска дейност да увеличи три пъти обема на поръчките, което налага формиране на 3 екипа, всеки с по трима специалисти. Предвид настоящия личен състав от две назначени лица: „Техник ел.системи“ и „Монтьор, свързване на кабели“, планираме подбор, назначаване, обучение и адаптиране чрез менторство на 7 лица от целевата група и успешното им включване в производствения процес на дружеството. Планираният обем от работа изисква правилно планиране на наличностите на ел. материали без големи запаси, навременната им доставка по обекти и коректно отчитане, което ще бъде извършвано от едно лице от целевата група назначено на длъжност „Снабдител, Доставчик“. То ще отговаря за наличността, планирането, съхранението, разпределението и отчитането на материалите, необходими за изпълнението на ел. услугите, както и за закупуване на материали при най-конкурентни цени за оптимизиране на разходите. За доброто адаптиране и запазването на интереса към работните места на лицата от целевата група, за подкрепа и развиване на техните практически професионални умения и трайното им включване в пазара на труда планираме следните мерки: подходящо обучение на работното място и менторство от опитни професионалисти с дълъг стаж във фирмата. Считаме, че с така направения бизнес план ще успеем да увеличим пазарното присъствие на дружеството в Североизточна Бългалия, да постигнем траен ръст на фирмата и запазване на възможно най-много работни места. Цели на Дейност 1: 1. Подбор и назначаване на 10 (десет) лица безработни/ неактивни лица в неравностойно положение, в т.ч. 1 (едно) лице с трайно увреждане както следва: - на длъжност "Търговски преставител"- 1 (едно) лице в неравностойно положение без уврежданиия за срок от 12 м. (Дейност 1.1) и 1 (едно) лице в с трайни увреждания на пълен работен ден за срок 24 м. (Дейност 1.2.) - на длъжност "Монтьор свързване на кабели"- 7 (седем) лица в неравностойно положение без увреждания на пълен работен ден за срок от 12 м. (Дейност 1.1) - на длъжност "Снабдител, доставчик"- 1 (едно) лице в неравностойно положение без увреждания на пълен работен ден за срок от 12 м. (Дейност 1.1) 2. Осигуряване на устойчивост на минимум 5 (пет) работни места за лица в неравностойно положение без увреждания за период от 6 месеца (50% устойчивост) и на 1 (едно) работно място за лица с трайни увреждания за период от 12 м. (100% устойчивост) 3. Насърчаване на заетостта и развиване на уменията на 10 (десет) лица от целевата група чрез назначаване и натрупване на трудов опит и практически професионални умения в производствените дейности на дружеството. 0.00 0.00
Дейност 1 Наемане на лица от целевата група Дейност 1.1: Наемане на 9 безработни/ неактивни лица в неравностойно положение без трайни увреждания на трудов договор при 8-часов работен ден за период от 12 месеца : Описание и обосновка на Дейност 1.1. (виж Дейност 1) Цел на Дейност 1.1. (виж Дейност 1) Описание на длъжностите (1)Наименование на длъжността: "Търговски представител" (Код по НКПД-2011 33223003) - 1 (едно) лице на постоянен трудов договор, пълен работен ден и петдневна работна седмица Размер на заплащането - съгласно Стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодател с КИД 43.21 при 8-часов работен ден - 3 543 лв. за тримесечие Цел на длъжността: намиране на нови клиенти и поддържане удовлетвореността на съществуващи клиенти Място в организацията: длъжността е пряко подчинена на Управителя и си взаимодейства с Техник ел.системи във връзка с комуникирането на степента на изпълнението на договорите; Вид на длъжността: изпълнителска, посредник в търговията и продажбите Основни задачи/отговорности: представяне на услугите на дружеството пред потенциални клиенти; търговски преговори; изготвяне на оферти; сключване на договори с клиенти в рамките на предоставените му пълномощия, връзка със съществуващи клиенти във връзка с изпълнението на договорите и следене на удовлетвореността на клиентите; водене на бази данни със съществуващи и потенциални клиенти; справки и анализи за търговската дейност. Работно оборудване: автомобил, лаптоп, телефон (2) Наименование на длъжността: "Монтьор свързване на кабели" (Код по НКПД-2011 74132009) - 7 лица на постоянен трудов договор, пълен работен ден и петдневна работна седмица Размер на заплащането - съгласно Стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодател с КИД 43.21 при 8-часов работен ден - 3 543 лв. за тримесечие, Цел на длъжността: изработване на ел. инсталации в жилищни и обществени сгради; монтиране на електрически и електронни компоненти на различни ел.системи ; извършване на контролни измервания на параметрите на монтираните възли и кабелните връзки, относно съответствието им със зададените параметри. Място в организацията: Подчинени на Техник ел.системи и на Управителя Вид на длъжността: производствена, работници инсталатори Основни задачи/отговорности: отговоря за качеството на извършените монтажи и навременното изпълнение на етапите на изгражданите системи; Работно оборудване: инструменти за електромонтажни дейности, измервателни уреди за напрежение и други ел. параметри, ръчни инструменти - ножове, клещи и други (3)Наименование на длъжността: "Снабдител, доставчик" (Код по НКПД-2011 43212015) - 1 лице на постоянен трудов договор, пълен работен ден и петдневна работна седмица Размер на заплащането - съгласно Стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодател с КИД 43.21 при 8-часов работен ден - 3 543 лв за тримесечие, Цел на длъжността: планиране, логистика, приемо-предаване и отчитане на материали необходими за производствената дейност; Място в организацията: Подчинен на управителя Вид на длъжността: административна, снабдителска, отчетна Основни задачи (отговорности): организира и контроира получаването, експедицията и отчитането на ел.материалите, необходими за изпълнението на договорите; Прави заявки, води документация за вложените материали, прави инветаризации, носи материална отговорност, доставя материали до обекти. Работно оборудване: автомобил, лаптоп, телефон Етапи на изпълнение на дейността 1. Разглеждане на кандидатури и подбор с помощта на Бюрото по труда на лица неравностойно положение без трайни увреждания (от 1-ви до 2-ри месец) 2. Сключване на трудов договор с лицата (от 1-ви до 2-ри месец). 3. Тримесечно отчитане на дейността пред УО (от 3-ти до 14-ти месец) 4. Осигуряване на трайна заетост на 5 лица от целевата група (50% устойчивост) 6 месеца след приключване на срока на проекта (извън проекта) 127 548.00 0.00
Дейност 1 Наемане на лица от целевата група Дейност 1.2: Наемане на 1 безработно/ неактивно лице с трайни увреждания на трудов договор при 8-часов работен ден за период от 24 месеца: Описание и обосновка на Дейност 1.2. (виж Дейност 1) Цел на Дейност 1.2. (виж Дейност 1) Описание на длъжността: (1)Наименование на длъжността: "Търговски представител" (Код по НКПД-2011 33223003) - 1 (едно) лице на постоянен трудов договор, пълен работен ден при петдневна работна седмица Размер на заплащането - съгласно Стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодател с КИД 43.21 при 8-часов работен ден - 3 543 лв за тримесечие, Цел на длъжността: осигуряване на нови клиенти и поддържане удовлетвореността на съществуващи клиенти Място в организацията: длъжността е пряко подчинена на Управителя и си взаимодейства с Техник ел.системи във връзка с комуникирането на степента на изпълнението на договорите; Вид на длъжността: изпълнителска, посредник в търговията и продажбите Основни задачи (отговорности): представяне на услугите на дружеството пред потенциални клиенти; търговски преговори; изготвяне на оферти; сключване на договори с клиенти в рамките на предоставените му пълномощия, връзка със съществуващи клиенти във връзка с изпълнението на договорите и следене на удовлетвореността на клиентите; водене на бази данни със съществуващи и потенциални клиенти; справки и анализи за търговската дейност. Работно оборудване: автомобил, лаптоп, телефон Характерът на трудовия процес в строителството и респективно условия на труд, в голяма степен не са подходящи за повечето трудоустроени лица. Ето защо планираме да назначим едно лице от целевата група с трайни увреждания на длъжността "Търговски представител" . Т.к. ръководството на дружеството е оценило като критично за успеха на бизнес плана наличието на активна търговска дейност с цел увеличаването на броя и обема на договорите, през първите 12 месеца ще бъдат назначени на работа 2 (две) лица от целевата група на длъжност "Търговски представител", в т.ч. едно с трайни увреждания. За максимална ефективност на дейността планираме 12 месеца двама търговци активно да представят предлаганите от дружеството услуги и да разработват нови пазари в Североизточна България. През този период двете назначени лица ще могат да изграждат навици и взаимно да си помагат до постигане на пълна ефективност и професионализъм на работното място. След този период ще бъде запазено работното място само на лицето с трайно увреждане и то ще продължи да работи минимум още 12 месеца - да продължи да намира нови клиенти на дружеството , както и да поддържа контакт със съществуващите клиенти и да следи за тяхната удовлетвореност. Етапи на изпълнение на дейността 1. Разглеждане на кандидатури и подбор с помощта на Бюрото по труда на лица в неравностойно положение без трайни увреждания (1-ви месец) 2. Сключване на трудов договор с лицата (2-ри месец). 3. Тримесечно отчитане на дейността пред УО (от 2-ри до 25-ти месец) 4. Осигуряване на трайна заетост на 1 лице от целевата група (100% устойчивост) 12 месеца след приключване на срока на проекта (извън срока на проекта) 28 344.00 0.00
Дейност 2 Подкрепа на работните места за наетите безработни лица в неравностойно положение чрез менторство за период до 6 месеца.: Описание и обосновка на Дейност 2 Адаптирането към работните места на назначените безработни/неактивни лица в неравностойно положение изисква познаване на спецификата на бранша, работните процеси, работното оборудване, материали и т.н. Освен това работата с електричество до 1000V изисква специфични познания по ел.безопасност класифицирани в групи. Ето защо Работодателят ще проведе вътрешно фирмено обучение на всички 10 новоназначени лица от целевата група, при тяхното постъпване в съответствие с общите и специфични изисквания на работните места с продължителност минимум 5 работни дни. За по-добро адаптиране към работните места, за придобиване на професионален опит и увереност на 10-те лица от целевата група работодателя ще осигури менторство в рамките на до 6 месеца, в зависимост от идентифицираните нужди на назначените лица. Менторът ще бъде служител на дружеството, квалифицирано лице с опит, което ще подпомогне новонаетите лица от целевата група да развият професионалните си знания и умения и ще подкрепи навлизането на всеки един от тях в същността на работните процеси и екпната работа. Цели на Дейност 2: 1. Развитие на практически професионални умения и успешно адаптиране към работните места на 10 лица от целевата група в рамките на до 6 месеца 2. Успешно адаптиране към работните места и работните процеси на 10 лица от целевата група чрез вътрешнофирмено обучение при назначаване. 3. Повишаване на конкурентноспособността на 10 лица от целевата група чрез обучение, менторство за постигане на професионален опит и увереност на работното място. Етапи на изпълнение на Дейност 2: 1. Провеждане на вътрешнофирмено обучение на лицата от целевата група при назначаването им (1-ви и 2-ри месец) 2. Оказване на менторска подкрепа на назначените лица на длъжност "Монтьор свързване на кабели" (от 2-ри до 7-ми месец) 3. Начисляване на разходи за дейността и изплащане на възнаграждение на ментора (от 2-ри до 7-ми месец) 2 799.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.