Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 363 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, следващ целенасочена социално отговорна политика и стремящ се към осигуряване на здравословна и добре приспособена работна среда. Настоящият проект се явява подходяща възможност за предприятието да прибави допълнителна стойност към дейността си, като предприеме мерки, свързани с: реорганизиране на работните процеси и места с оглед насърчаване на екологичното мислене и ресурсната ефективност; превенция и профилактика на стреса на работното място и професионалното прегаряне; намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания; подобряване факторите на работната среда с оглед създаване на здравословни и безопасни условия на труд; осигуряване на допълнителни социални придобивки за заетите.
Дейностите в проектното предложение включват: разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труда; психологическа подкрепа за осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място; осигуряване на лични предпазни средства и специално работно облекло за заетите; осигуряване на средства за колективна защита, отговарящи на идентифицираните в предприятието рискове; осигуряване на допълнителни социални придобивки за заетите. В рамките на изпълнението на проекта се предвиждат и дейности за видимост, прозрачност и комуникация, както и организация и управление на проекта.
Целевата група по проекта включва 35 лица, заети в предприятието към момента на подаването му.
Предвидените дейности ще доведат до постигане на целите на проекта, насочени към посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, при спазване изискванията на законодателството (национално и европейско) и в съответствие с утвърдената фирмена политика по безопасност и здраве при работа.
Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на един Слабо развит регион - с.Марково, общ. Родопи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. : Основната цел на настоящата дейност е насърчаване на грижата към околната среда и постигането на ресурсна ефективност в дейността на кандидата. ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД е компания, в чиято бизнес концепция е заложено опазването на околната среда. С изпълнение на настоящата дейност дружеството възнамерява да надгради прилаганите мерки, свързани с намаляване на неблагоприятното въздействие върху околната среда, подобряване на ефективността на организацията, намаляване на отпадъците и на консумираните ресурси. Ръководството на компанията, счита, че всички административни работни места следва да отговарят на определени "зелени" модели за организация на труда, поради което в рамките на дейността са включени 35 лица, заети на трудово правоотношение. Предвижда се дейността да бъде възложена на външен изпълнител, който да идентифицира конкретните нужди на компанията, в съответствие със спецификата на дейността й и организацията на работните процеси. Предложените от избрания изпълнител "зелени" модели ще бъдат въведени в дейността на ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД, като всички заети лица бъдат инструктирани за съответните промени и насърчавани да следват и надграждат приложените мерки. За всяко работно място ще бъде изготвена "зелена" карта. Всяка „зелена“ карта ще съдържа набор от действия за изпълнение на работните процеси, водещи до положителен ефект по отношение на внедрените "зелени" модели. Очаква се изпълнението на Дейност 1 да представлява крачка в изграждането на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура в предприятието. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 5 757.51 0.00
Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа. : Целта на настоящата дейност е осъществяване на превенция и профилактика на стреса на работното място и професионалното прегаряне на заетите в ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ чрез осигуряване на психологическа подкрепа. През последните години превенцията на стреса на работното място е един от приоритетите на страните-членки в Европейския съюз. Под влияние на редица фактори, като нарастващата интензивност на труда, честите реорганизации, въвеждането на нови технологии и увеличаването броя на компютризираните работни места, нивото на стрес на работното място непрестанно се увеличава. Повишават се изискванията към качеството, продуктивността, технологичния процес, околната среда, работната сила, увеличава се конкуренцията. Именно тези промени създават за много от работещите чувство на стрес и несигурност. До голяма степен дейността на кандидата е засегната от изброените фактори, поради което включването на настоящата дейност в проектното предложение е от особена важност. Работата на кандидата се характеризира с големи по обем проекти, кратки срокове за изпълнение, понякога необходимост от извънреден труд. Стресът е проблем, както за работодателя, така и за работещите в предприятието. Хроничният стрес води до повишено количество здравни оплаквания – психични или емоционални разстройства, тревожност, главоболие, напрежение и други. Резултатът за работещите е временна нетрудоспособност, намаляване на продуктивността, лоша работна атмосфера, което съвсем естествено води до неблагоприятни последствия и за работодателя. С цел увреждащият здравето стрес на работното място да бъде избегнат, дейността предвижда лицата от целевата група да бъдат запознати с наличието на явлението "бърнаут", да бъдат подпомогнати в откриването на проявите и симптомите му. По този начин ще се осъществи ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Изпълнението на дейността ще се възложи на външен изпълнител, към който ще се постави изискване психологическата подкрепа да се извърши от лице, притежаващо специалност „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“ под формата на групови семинари за профилактика и индивидуални психотерапевтични сеанси на потенциални „прегорели“ хора (в случай, че бъдат идентифицирани такива). Най важната задача на груповите семинари ще бъде да запознаят участниците с наличието на явлението и да им помогнат да откриват проявите му, както у себе си, така и у своите колеги. Акцентът ще бъде поставен върху превантивните мерки. Участниците ще бъдат запознати с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. С оглед постигане на максимална ефективност, семинарите ще се проведат в малки групи от до 10 участника. В последствие, ако се идентифицират рискови групи - лица с начални симптоми на стрес и "бърнаут" и в състояние, клонящо към физическо, емоционално и психическо изтощение, с тях ще бъдат проведени индивидуални консултации, за да се избегнат тежки и трайни последствия за личността, ако не се потърси адекватно решение и помощ за преодоляване на проблема. В резултат от изпълнението на дейността се очаква да бъдат преодолени нагласи, свързани с отрицателно и критично отношение към работата, раздразнение, недобра комуникация и отдръпване от колеги, както и усещане за неудовлетвореност и безсмисленост на труда. На включените в дейността заети лица ще бъдат изготвени психологически профили, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за по-нататъшна психологическа подкрепа. Така стресът на работното място ще бъде предотвратен и успешно управляван, както всички други рискове, свързани със здравето и безопасността при работа. 5 757.51 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло - Част 1 : Целта на дейността е да се осигурят здравословни и безопасни условия на труд, превенция на трудовите злополуки и минимизиране на риска от професионални заболявания посредством закупуване на нови и по-усъвършенствани ЛПС за част от служителите на ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД. Дейността е разработена на база Списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места. В съответствие с разпоредбите на Наредба № 3 от 19 април 2001 г. (изм. и доп. ДВ. бр. 99 от 26 Ноември 2021 г.) за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. В рамките на настоящата дейност ще бъдат закупени ЛПС, предназначени за служители на длъжност "Технически ръководител" и "Електротехник, строителен", които са изправени пред рискове от наранявания, пробождания, механични удари, стружки и хвърчащи абразивни частици, токов удар и др. Кандидатът предвижда закупуване на следните нови по-модерни, по-сигурни и гарантиращи безопасността и здравето при работа ЛПС и специално работно облекло, както следва: - Защитно зимно работно облекло, състоящо се от полугащеризон и яке: Предвидени са 28 бр. за служителите на длъжности "Технически ръководител" - 1 бр. и "Електротехник, строителен" - 27 бр. работещи както в собствена производствена база, така и на външни обекти и на открито. Към момента заетите използват студоустойчиви якета и полугащеризони от 100 % полиестер. Известно е, че изкуствените материи не предпазват добре от студ и жега, не запазват топлината и сухотата на кожата. Изкуствените влакна при триене генерират статично електричество, което създава допълнителен дискомфорт за служителите. Кройките на сегашното работно облекло са неудобни и бързо се амортизират поради по-ниското им качество. Новото защитно облекло ще бъде вискокостудоустойчиво, съчетавайки естествени и изкуствени влакна. В състава на полугащеризона и външната част на якето, ще бъде включен памук, тъй като памучните влакна са лош проводник на топлина и електричество, материята ще осигурява добра топлоизолация и ще се снижи натрупването на статично електричество. Работното яке ще бъде подплатено с лек полар, което ще допринесе за допълнителен затоплящ ефект. Работният полугащеризон ще бъде с анатомично подобрена кройка за допълнително удобство. Защитното работно облекло ще разполага със светлоотразителни ленти, които ще осигурят увеличение на видимостта на потребителя при понижена видимост и след залез слънце. Предоставянето на ново защитно работно облекло за служителите ще повиши усещането им за комфорт, ще ги предпазва по-добре от външните климатични влияния и ще увеличи нивото на безопасност при изпълнение на служебните им задължения. - Защитни каски: Предвидени са 28 бр. за служителите на длъжности "Технически ръководител" - 1 бр. и "Електротехник, строителен" - 27 бр. работещи както в собствена производствена база, така и на външни обекти и на открито. Към момента заетите използват защитни каски от ПВЦ материал, които не предлагат необходимото удобство, комфорт и защита за работниците от механичен удар и нараняване. Новите защитни каски ще бъдат висок клас удароустойчиви за осигуряване на максимална протекция, ще са със защита от токов удар, което е напълно необходимо предвид естеството на работа на служитлите. Предвидените за закупуване ЛПС ще са в ярки цветове, за увеличение на видимостта на потребителя и с регулируемо закопчаване под брадичката, за по-голяма стабилност и комфорт. Предоставянето на нови защитни каски на работниците ще повиши нивото на безопасността и ще се минимизират рисковете за здравето им при изпълнение на служебните им задължения. Описанието на дейността продължава в Дейност 4. 9 657.34 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. - Част 1: Целта на дейността е да бъдат оптимизирани условията на труд, с оглед предотвратяване на професионални заболявания и злополуки и да допринесе за подобряване на здравния и професионалния статус на работниците и служителите в ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД. На база извършения оглед по работни места от служба по трудова медицина се идентифицираха основните рискове и заплахи за здравето и безопасността на заетите по време на изпълнение на служебните им задължения, свързани с микроклимат и ергономия. Отчитайки неблагоприятните фактори на работната среда, работодателят е предвидил осигуряване на колективни предпазни средства за служителите си. 1. Осигуряване на добра ергономия при работа при риск от статична седяща, стояща или принудителна работна поза. Съгласно предписанията на Програмата за минимизиране на риска за предприемане на мерки за подобряване ергономията на работното място, проектното предложение предвижда закупуване на 9 бр. ергономични столове за служители, разпределени както следва: "Управител, строителен" - 1 бр., "Техник, строителен" - 1 бр., "Инженер, електрообзавеждане" - 1 бр., "Технически ръководител" - 1 бр., "Тхенически сътрудник" - 1 бр., "Финансов мениджър" - 1 бр., "Асистент, офис" - 1 бр., "Електротехник строителен" - 2 бр. Към настоящия момент служителите, работещи с видеодисплеи, извършващи административна и проектантска дейност, използват офис столове, непокриващи съвременните ергономични стандарти, които не се регулират спрямо индивидуалните им анатомични данни, създаващо дискомфорт при и по време на работа. През повече от половината от установеното работно време тези служители са в принудителна седяща поза и са изложени на по-висок риск от възможни увреждания на опорно-двигателния апарат, гръбначни изкривявания и влошена кръвна циркулация на крайниците. Правилната стойка на тялото до голяма степен се определя от ергономията на работните мебели, които ползват служителите на фирмата. Новите ергономични столове ще предотвратят проблеми, възникващи след много часове работа в седнала позиция пред компютъра, позволявайки различни настройки, регулиране на седалката и облегалката, като по този начин ще гарантират възможност за най-различни пози за сядане през целия ден и същевременно ще осигурят на служителите условия за поддържане на гърба и за индивидуално регулиране на височината спрямо ръста им. Предвидените столове са разработени на базата на технология, насърчаваща естественото движение на тялото, осигуряваща максимален комфорт и гъвкавост. Характеристиките на новите столове и бюро ще са в съответствие с нормативната уредба в областта - НАРЕДБА № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи и „Норми за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за рационална организация на работното място и трудовите процеси“ № 05 на МНЗ /обн. ДВ бр. 25/71 г., посл. изм. ДВ бр. 58/99 г./. Описанието на дейността продължава в Дейност 6. 13 666.64 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. - Част 1: Целта на дейността е да се създадат устойчиви условия на труд и да се мотивира работната сила, посредством предоставяне на социални придобивки на заетите в ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД. Предвижда се: - Обособяване на допълнително помещение за хранене на работния персонал, посредством закупуване на кухненско оборудване 1 бр., трапезна маса 2 бр. и трапезни столове 10 бр. Към момента всички служители на фирмата - 35 души ползват едно помещение за хранене с площ 45м2, чийто капацитет е недостатъчен. По време на обедната почивка на работниците се създава струпване в помещението, възниква необходимост от време за изчакване и редуване за хранене, което ги ощетява от времето им за пълноценен обяд и почивка. С цел да се избегне неудобството и да се подобрят условията за обяд на служителите, кандидатът предвижда да обособи второ помещение за хранене с площ 52 м2. Допълнителното помещение ще разполага с кухненско оборудване, 2 трапезни маси и 10 трапезни стола. Обособяването на второ помещение за хранене ще позволи по-добро разпределение на работниците и ще им подсигури нужния комфорт, пространство и време за пълноценно хранене. - Обособяване на помещение за спорт и възстановяване - велоергометър 1 бр., бягаща пътека 1 бр., масажен стол 1 бр. и шкафчета 20 бр. Дейността на ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД се характеризира с големи проекти, кратки срокове, необходимост от извънреден труд, което е предпоставка за натрупване на психическо напрежение и стрес у работниците. Служителите на административни длъжности и заети с проектантска дейност прекатват по-голямата част от деня си в седяща поза, което предизвиква проблеми като скованост в раменете, вследствие на напрежение и неправилна стойка, болка в долната част на гърба, причинена от стоене или преумора. Дейността на служителите на длъжност електротехник често изисква да са наведени или усукани позиции на тялото за повече от два часа на ден, налага странично огъване на тялото, продължителна работа с ръце над нивото на раменете, което често предизвиква схващания във врата и раменете, болка в долната част на гърба. С цел да подобри общото здравословно състояние, да намали нивото на стрес и да спомогне за намаляване на неблагоприятните ефекти от работната поза на служителите си, кандидатът предвижда да обособи помещение за спорт и възстановяване. Пмещението ще бъде оборудвано с фитнес уреди - велоергометър и бягаща пътека, масажен стол и шкафчета за дрехи. Насърчаването и повишаването на спортната активност би довело до подобряване на здравето на служителите и би спомогнало за облекчаване на болки в раменете, гърба и ставите, отпускайки натоварените мускули и укрепване на тези, които са лишени от активност, както и редуциране на нивата на стрес и напрежение. Масажния стол ще разполага с механизъм с обхват от основата на главата до началото на бедрата, достигайки всички зони на тялото, които са неблагоприятствани от последствията на работната поза. Добрият масаж би допълнил и подсилил ефекта от спортната дейност, като подобри физическото и психическото състояние на заетите, действащо релаксиращо и тонизиращо. Кандидатът е предвидил и закупуване и поставяне на 20 бр. шкафчета за съхранение на личните вещи на служителите, ползващи фитнес помещението. Описанието на дейността продължава в Дейност 8. 61 161.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло - Част 2: Продължение на описанитето на Дейност 3. - Защитни ръкавици: Предвидени са 28 бр. за служителите на длъжности "Технически ръководител" - 1 бр. и "Електротехник, строителен" - 27 бр. работещи както в собствена производствена база, така и на външни обекти и на открито. Към момента заетите използват защитни ръкавици от плат и пвц, които не могат да осигурят необходимата защита от токов удар, който е един от основните рискове за работниците по време на изпълнение на служебните им задължения. Предвидените за закупуване нови защитни ръкавици ще бъдат диелектрични с висок клас на защита от студ и повишена здравина за по-дълъг период на износване. Придобитите ЛПС ще осигурят протекция от токов удар и защита от неблагоприятни външни влияния на околната среда, които могат да доведат до измръзване на горните крайници на работниците. В резултат от предоставяне на нови защитни ръкавици с подобрени характеристики ще се повиши нивото на безопасност и ще се минимизират рисковете за здравето на служителите при изпълнение на служебните им задължения. - Предпазни очила: Предвидени са 28 бр. за служителите на длъжности "Технически ръководител" - 1 бр. и "Електротехник, строителен" - 27 бр. работещи както в собствена производствена база, така и на външни обекти и на открито. Към момента заетите използват предпазни очила от ПВЦ материал, които не осигуряват необходимото удобство, комфорт и защита за очите на работниците, които са изложени на риск от попадане на прахови частици, стружки, вредни лъчения. Новите предпазни очила ще бъдат по-висок клас със защита от удар и UV защита. Дизайнът им ще предлага комфорт и стабилност при носене. Придобитите ЛПС ще дпринесат за по-високо ниво на защита и съответно на по-безопасни условия на труд за служителите за които са предвидени. - Защитни обувки: Предвидени са 28 бр. за служителите на длъжности "Технически ръководител" - 1 бр. и "Електротехник, строителен" - 27 бр. работещи както в собствена производствена база, така и на външни обекти и на открито. Към момента заетите използват обикновени работни обувки, които не осигуряват необходимата протекция за долните крайници от механични удари, пробождания, измръзване и др. Новите защитни обувки ще са студоизолиращи за предпазване от неблагоприятни въздействия на външната среда и микроклимата, с устойчиви на пробождане подметки за защита от пробождания и противоударни бомбета за протекция от удари и нараняване. Придобитите ЛПС ще дпринесат за по-високо ниво на защита и съответно на по-безопасни условия на труд за служителите за които са предвидени. Всички предвидени за закупуване защитни работни облекла и ЛПС са разпределени по длъжности, в съответствие с Утвърдения от ръководството списък и отговарят на точния брой на заетите към момента на кандидатстване лица на длъжността, за която са предвидени ЛПС. В допълнение, ЛПС/СРО са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи, като са предвидени за 12 месеца. 0.00 0.00
Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. - Част 2: Продължение на описанитето на Дейност 5. 2. Защита от неблагоприятен микроклимат. Съгласно предписанията на Програмата за минимизиране на риска за предприемане на мерки за подобряване на микроклимата на работното място, проектното предложение предвижда закупуване на 5 бр. климатични сплит системи с вътрешно и външно тяло за помещения: Работилница за асемблиране на осв. тела - 80 м2, Помещение за почивка и хигиена персонал - 48м2, Помещение за хранене работен-персонал - 52м2, Заседателна зала - 30м2, Помещение за хранене офис-персонал - 45м2. Към момента изброените помещения не разполагат с ел. уреди за отопление/охлаждане, което е причина за влошаване на микроклимата по параметъра температура на въздуха както през студения, така и през топлия сезон. Неблагоприятния микроклимат крие рискове за здравето на служителите. Престоя за отдих/хранене или за извършване на работна дейност в помещение с висока температура на въздуха би могло да доведе до различни смущения и отклонения в организма, като промени в температурата на тялото, водно-солевия баланс на организма, сърдечно съдовата система и др. Престоя за отдих/хранене или за извършване на работна дейност в помещение с ниска температура на въздуха и охлаждащи условия може да доведе до смущения в кръвообращението, измръзване на крайниците, респираторни заболявания и др. С цел да опази здравето на служителите си и да създаде по-добри условия на труд и почивка, кандидатът е предвидил закупуване на 5 бр. климатични сплит системи с вътрешно и външно тяло, с параметри съобразени с размер на помещенията, за осигуряване на нормативно изискуемите допустими и/или оптимални температури на въздуха. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на Наредба №РД-07-3/2014г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, както и с препоръките на Програмата за минимизиране на риска в ЕЛЕКТРОГРУП - 07 ЕООД. 0.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др. - Част 2: Продължение на описанитето на Дейност 7. - Контейнер оборудван - 1 бр. за монтажни групи по обекти. Заетите на длъжност "Електротехник строителен", освен в собствена производствена база, рботят и на външни обекти и на обекти на открито. Към момента те нямат обособено пространство, което да използват за преобличане, отдих и хранене, при извършване на работната си дейност на външни обекти, което създава неудобство и затруднения за работниците. С цел да се осигурят благоприятни санитарно битови условия, работодателят предвижда да се закупи оборудван контейнер за краткотраен отдих и хранене. Контейнерът ще разполага с климатик, което ще благоприятства отдиха на служителите по време на топлия и студения период на годината, когато работят на открито в неблагоприятни климатичини условия. Оборудването с трапезни маси и столове ще създаде необходимия комфорт и удобство на служителите, ще повиши качеството на почивката и възстановяването им, ще осигури необходимите условия за хранене. - Извършване на СМР, чрез полагане на подова настилка на две помещения с обща квадратура 100м2. Към момента помещението за почивка и хигиена на персонала (с площ 48м2) и предвиденото помещение за обособяване на допълнителна стая за хранене на работниците (с площ 52м2) нямат добрия естетически и комфортен вид спрямо функциите, които са предвидени да изпълняват, а именно почивка, хигиена и хранене. Пода на двете стаи е бетонен, което създава усещане за незавършеност и неприветлив облик на помещенията, този материал не задържа добре топлината и е лош звукоизолатор. С цел да придаде необходимия уют и добър вид на помещенията за почивка, хигиена и хранене, кандидатът е предвидил да се извършат СМР, чрез полагане на подходяща подова настилка, включващи монтаж на саморазливна замазка, доставка и монтаж на подово покритие. Предоставянето на социални придобивки за работещите ще подобри условията на работната среда и ще повиши оценката им към работодателя, като социално ангажиран и ориентиран към нуждите и потребностите на служителите си. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.