| Специфично обучение по внедряване на изкуствен интелект (AI) в образователния процес, насочено към цифровия и зелен преход
: Целта на дейността е 12 заети лица, работещи в областта на образованието, да преминат специфично за работното място обучение, съответстващо на нуждите на дружеството и изискуеми за качественото изпълнение на длъжностните задължения на лицата. В рамките на дейноста ще бъдат обучени: 10 лица на трудов договор на длъжност: Учител, практическо обучение, 1 лице на длъжност- Помощник на учителя и 1 лице- Управител на Договор за управление и контрол.
Включеното специфично обучение напълно отговаря на потребностите в компанията и позициите за които се отнасят изискват подобна допълнителна квалификация, която от една страна да повиши експертизата и познанията на служителите, а от друга- да позволи на дружеството за бързо адаптиране към съвременните изисквания по внедряване на изкуствения интелект (AI) в образователния процес. Предвиденo е обучение е обвързанo и взаимодействие между двата прехода: зеления и цифров преход, чрез интегриране на новите технологии и устойчиви практики в ежедневната им работа, като същевременно се осигури баланс между технологично развитие и екологична отговорност. Чрез дигитализацията на учебния процес намалява нуждата от физически ресурси, което води до по-малко отпадъци и въглеродни емисии. В същото време изкуствения интелект (AI) спомога за по-добро проследяване на устойчивостта в образователния процес.
Обучението както теоретични, така и практически знания и умения, свързани с AI, цифровите технологии и принципите на устойчивото развитие към зеления преход.
Планирано е специфично обучение по Внедряване на изкуствения интелект (AI) в образователния процес, насочено към Управителя и служителите на Макс Интернешънъл.
Основни модули:
1. AI в образованието – приложения и възможности: Целта е обучеми да се запознаят и изполват интелигентни инструменти за обогатяването в обучителния процес, като ChatGPT, DALL-E и други. Генериране на учебни материали, презентации, упражнения и тестове, които да бъдат адаптирани към нуждите на учениците.
2. Персонализирано обучение чрез AI: Адаптивни образователни системи, които се нагаждат към индивидуалните потребности на учащите.
- Изготвяне на тестове и контролни работи – автоматично създаване на тестове с различни нива на трудност и формати (отворени въпроси, множествен избор, практически задачи).
- Анализ на напредъка на учениците – AI може да идентифицира слабите и силните страни на всеки ученик и да препоръчва допълнителни материали
3. AI за автоматизирано оценяване и обратна връзка:
- Проверка на тестове и домашни – AI инструменти могат автоматично да оценяват тестове, особено при въпроси с множествен избор и отворени въпроси с кратък отговор
4. Практическа работа с AI платформи и инструменти: Реални примери в образованието и изграждане на интерактивни класни стаи.
- Индивидуализирано обучение – Чрез AI учителите могат по-точно да персонализират обучението за всеки курсист според неговите нужди и да дават препоръки за подобрение.
В резултат обучението ще позволи на преподавателите да внедрят изкуствен интелект в образователния процес, което ще подобри значително ефективността, ангажираността и резултатите на учащите. Цели и очаквани резултати след преминато специфично обучение са:
- Оптимизация на процесите и преминаване към зелено и цифрово образование.
-По-малко административна работа – учителите ще могат да се фокусират върху качеството на преподаването, вместо върху технически задачи.
-Повече време за комуникация с учениците – AI ще освободи учителите от част от рутинната работа, което ще им позволи да работят по-индивидуално с всеки курсист. - - -Подобряване на учебния процес – използването на AI ще направи уроците по-ефективни, адаптивни и ангажиращи.
Обучението по внедряване на изкуствен интелект (AI) в образователния процес, насочено към цифровия и зелен преход , ще дадат възможност на работещите да се адаптират към новите изисквания и да отговорят на съвременните глобални предизвикателства. |
37 109.16
|
0.00
|
| Предоставяне на обучение за придобиване на Ключова компетентност 2 „Многоезикова компетентност": Целта на дейността е да се организира и проведе обучение за придобиване на ключова компетентност на заети в Макс Интернешанъл лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 „Многоезикова компетентност" - Обучение по английски език- общо за 11 заети лица, разделени, според входящото ниво на владеене на езика.
Всяко едно заето лице ще премине обучение по КК 2 „ Многоезикова компетентност“- Английски език, в рамките на поне 300 учебни часа /1 учебен час = 45 минути/ и три нива на обучение. Всички избрани за включване в обучението лица ще преминат входящ тест за определяне на нивото на владеене на английски език, за да се прецени дали има потребност от сформиране на повече от една група - за начинаещи и напреднали. На успешно завършилите, които имат присъствие минимум 80% от хорариума за чуждоезиковото обучение и са издържали заключителен изпит за придобити знания ще бъде издаден Сертификат за преминато обучение и придобито ниво на владеене на езика.
Планираните обучения са съобразени с потребностите от повишаване качеството на комуникацията с чуждестранни корпоративни клиенти и международни учащи и подобряване цялостното представяне на дружеството. Фирмата се стреми непрекъснато да повишава качеството на предлаганите услуги, като взима участия в международни конференции и образователни инициативи, провежда и активна маркетингова политика за привличане на чуждестранни клиенти.
При избора на лицата от целевата група е взето предвид планираните обучения да имат пряко отношение към ежедневните задължения и отговорности на работните места. Включените в целевата група са включени лица на длъжност: 1 лице- Помощник на учителя и 10 лица- Учител, практическо обучение в следните области: езиково обучение- Френски език; Немски език; Испански език; Италиански език; Турски език; Преподаватели по Логопедични терапии и психологическо консултиране, Преподаватели- ученически занимания. За да поддържат високо ниво на езикова компетентност, да могат оптимално да използват научни и методологически материали, международни учебни програми и академични стандарти и да участват в международни проекти, конференции, и образователни инициативи, от ключово значение и очаквана цел е целевата група отличното да владеене английски език на високо експертно ниво.
В резултат обучението ще гарантира, че преподавателите ще поддържат и подобряват езиковите си умения на високо професионално ниво, което ще позволи на центъра да предлага качествено обучение на световно ниво.
Обучителната организация разполага с необходимия опит и капацитет да организира и проведе планираното обучение, поради което дейността ще бъде извършване самостоятелно. В подкрепа на проектното предложение предоставяме информация за четири проведени вътрешни обучения за своите служители, насочени към развитие на ключови компетентности- КК 4, КК 5, КК 6 и КК 7, като всяко от тях има за цел да подобри работните процеси, ефективността на служителите и качеството на услугите, предлагани от центъра. Опитът е посочен в Е-Декларация за оперативен капацитет, съгласно Условията за кандидатстване.
Занятията по планираните обучения ще се проведат в присъствена форма и ще включват както теоретична, така и практическа част. Познания и умения, които лицата ще придобият с предвиденото обучение, са разширяване на речниковия запас, структуриране на аргументи и ефективна комуникация на английски език- експертно ниво; Напреднала граматика, академично писане, анализ на сложни текстове на английски език; Професионална комуникация, сложни граматически структури, преподаване на академично съдържание на английски език.
За качественото реализиране на заложените дейности и постигане за предвидените резултати, обученията ще бъдат организирани във времето така, че да не се отразят на дейността на фирмата. Поради тази причини за тяхното осъществяване е планиран по-дълъг период от време / по 3 месеца за всяко едно ниво, общо за преминаване на 3-те нива на обучение- 9 месеца/. |
9 900.00
|
0.00
|
| Заетост на обучените по проекта лица след успешно приключване на участието им в обученията: Дружеството- кандидат "Макс Интернешънъл" декларира запазване на заетостта за период от минимум 6 месеца на 11 лица (над 90%) част от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в планираните обучения.
|
0.00
|
0.00
|