ДЕЙНОСТ 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Темповете, с които се развива световната икономика и изискванията за адаптиране на всяко дружество изискват въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху окoлната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Това изискване вече e задължително.
Развитието на "зелени" модели на организация на работните процеси е изключително важно за постигане на устойчиво развитие, както и за опазването и възстановяването на околната среда. Разработването на устойчиви модели на работа, потребление и производство генерира потенциал за създаване на нови работни места и трансформиране на съществуващите такива във висококачествени зелени работни места не само в практически всички сектори, но също така и по цялата верига на стойността.
Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност за намаляване въздействието върху околната среда, повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги.
Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси в Дружеството е свързано с въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места, както и изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на ръководно-административния персонал на дружеството.
Въвеждането на новите зелени модели ще включва следната целева група: 6 на сл. длъжности: Гл.счетоводител - 1, счетоводител - 4,
Изпълнителен директро - 1 (на договор по ДУК)
Изборът на ръководно-административният персонал е свързан със задълженията на тези служители да определят насоката на развитие на работниците и на вида и подходите на извършване на оперативната дейност на фирмата като цяло и на всеки един служител в частност. От тази целева група се предават всички промени и нови правила и промени в процесите, от тях се изисква да създават и следят за изпълнението на стратегиите и моделите на работа. След създаването на успешни зелени модели в тяхната работа по естествен начин ще се подходи към цялостна промяна на всички работни места в последствие.
Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност:
Дейността включва следните четири етапа, които ще се реализират в следната логическа последователност:
1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.
Разработването и прилагането на нови "зелени" модели на организация на труда, въвеждането на "зелени" карти на работните процеси и места ще бъде с цел усъвършенстване на същ. система за управление на чов.ресурси, индиректно повишаване производителността на труда в предприятието, както и опазване на околната среда, в смисъл на оптимизация на работните процеси и места и по този начин намаляване на вредното въздействие върху околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта и ще се адресира основна необходимост на целевата група - повишаване на ресурсната ефективност и напредък в прехода към климатично неутрална икономика. |
1 200.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на индивидуална защита на лицата, включени в целевата група, при спазване и надграждане на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Тази дейност ще представлява осигуряване на нови по вид ЛПС и/или специално работно облекло, които досега не са използвани в предприятието, или ЛПС и/или специално работно облекло, които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо за работещите в Дружеството.
НЕОБХОДИМОСТ: При дейността си, работна група, съставена от представители на трудова медицина, администрацията ( човешки ресурси) и ръководството на дружеството установи, че една от основните необходимости на служителите (целевата група) е подобряване на безопасността и сигурността на работната среда. В отговор на тази необходимост Дружеството цели да реализира по-високи изисквания, спрямо минималните за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по смисъла на Наредба № 3 от 19 април 2001г. с което да се постигне по-добро ниво на предпазване на работещите. Един от практическите методи за подобряване на безопасността на работната реда е чрез инвестиция в ЛПС и СРО с по-добри защитни характеристики. Безспорният, директен, положителен ефект от изпълнението на дейността е по-добрата здравословна сигурност на работната среда, минимизиране на трудовите злополуки и подобряване на здравето и работоспособността на служителите в дългосрочен план. Инвестицията в ЛПС и СРО с по-висока защита и качество ще подобри както безопасността в работната среда и защита на здравето, но и мотивацията на служителите и ще заздрави доверието между работници и работодател. Поради това дружеството смята, че по-високата стойност на ЛПС и СРО с по-висока степен на защита е оправдана, тъй като спомага за постигането на основната цел на проекта - подобряване на условията на труд. Заложените в бюджета разходи за изпълнение на дейността напълно съответстват на пазарните условия и за всеки разход са приложени минимум съпоставими 2 оферти/разпечатки от екран.
Дружеството до момента е предоставяло ЛПС и СРО, но след идентифициране на потребността на целевата група от подобряване на безопасността на работната реда е извършена оценка на риска, на база на която е изготвена програма за неговото минимизиране. Актуализиран е списъка на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и/или специално работно облекло на работниците.
По проекта се предвижда закупуването на следните ЛПС и СРО:
Студозащитен Полугащеризон
Студозащитно Яке
Антифони външни
Ватирана блуза
Защитен Панталон
Защитно Яке
Обувки полвинки-летни:
Обувки цели -зимни
Ботуши -защитни
Водозащитен костюм -яке с панталон
Диелектрични ръкавици
Защитна каска
Целева група: Дейността ще обхване 66 заети на следните длъжности:
Началник производство/електропроизводство/, Оператор водна турбина, Работник поддръжка, Ел.монтьор, Оператор газова ел.централа -10заети;
Началник производство/металообработване/, Електромеханик, Стругар, Шлосер, Шлайфист - 12 заети;
"Архитект, Бетонджия, Водач мотокар, Геодезист, Ел.техник строителен, Икономист организация на производството; Инженер ВиК, Инженер конструктор, Инженер ОВК, Координатор по БЗ Машинист багер, Монтажник дограма, Началник склад, Оператор пресевна машина; Организатор охрана, Организатор производство, Пазач; Работник изолация,РАБОТНИК РЕМОНТ НА ТОПЛИННА ИЗОЛАЦИЯ; Снабдител, Строителен инженер, Строителен работник, Строителен техник, Техник-механик, ШОФЬОР САМОСВАЛ
Шофьор тов.автомобил" - 44 заети;
ПРОДЪЛЖАВА В СЛЕДВАЩАТА ДЕЙНОСТ... |
63 652.82
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на колективна защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд.
Към момента на кандидатстване дружеството осигурява здравословни и безопасни условия на труд. Дружеството напълно се съобразява с понятието съобрaзно чл.275 ал.1 КТ и от §1 т.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и предоставя материални условия, които отстраняват или ограничават неблагоприятното въздействие на трудовия процес върху работната сила. Дружеството изпълнява разпоредбите на ЗЗБУТ и предоставя условия, които не водят до професионални заболявания и злополуки при работа и създават предпоставка за пълно физическо, псих. и соц. благополучие на работещите. Все пак, условията на раб. среда са много динамични и непрекъснато се появяват нови дейности, както и необходимост от осигуряване на нови допълнителни средства и подмяна на стари такива с по-нови, по - модерни и по-ефективни. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта - осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд. Така ще бъде задоволена и една от основните потребности на целевата група по проекта.
От направения анализ на риска бе изготвена Програма за минимизирането му и се идентифицира необходимостта от инвестиция на следните колективни защити:
1. Ергономични офис работни столове
2. Колективни предпазни средства за работа при високо напрежение
3. Вакуумна подопочистваща машина
4. Предпазни парапети
5. Инверторни климатици.
6. СМР -свързани с подобряване на микроклимата на цех за стоманобетонови изделия в обект „Производствено-техническа база”
Първа от мерките, с която дружеството цели да подобри безопасността на работната среда е закупуването на 12бр. ергономични работни офис столове. И в момента служителите и работниците ползват столове, но е необходимо да се подменят с такива с по-високо ниво техническо решение и по-удачни и щадящи работещите - с възможност за регулиране отделните елементи на стола, като седалка, облегалка и нагласянето им съобразно антропометричните особености на всеки един служител. Работата в седнала поза продължително време може бавно да причини травми в лумбалната област, може да последват болки и наранявания на мускулите, нервите, прешлените или гръбначните дискове. За да поддържа естествената извивка на гърба, намалявайки дискомфорта и свеждайки до минимум шанса от наранявания, болки и травми от статичната работа, Дружеството възнамерява да придобие ергономични столове, които са стабилни, позволяват на лицето, работещо с видеодисплей, свобода на движенията и удобна работна поза и са с регулираща се на височина седалка и регулираща се на височина и наклон облегалка - за всички служители, които работят голяма част от времето на бюро. Изборът на вида на столовете ще бъде направен след разглеждане и оценка на техническите аспекти на връзката между работниците и работната среда, работната поза и останалите мебели и оборудване, което се ползва за работа. Целта е да се оптимизира системата “човек – машина/оборудване/обзавеждане – работна среда”. В това число приспособяване към физиологичните и психични (когнитивни) възможности на човека. Необходимите характеристики на работния стол при работа с видеодисплеи са посочени в чл.5 от приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./ и дружеството ще се съобрази с поставените изисквания. Освен подобрените условия на труд, инвестицията ще намали заболеваемостта и ще повиши производителността на заетите лица във фирмата.
ЦЕЛЕВА ГРУПА НА ДЕЙНОСТТА: дейността ще обхване 12 заети на следните длъжности:
Гл.счетоводител 1
Счетоводител 3
Касиер 1
Началник склад 1
Строителен техник 3
Организатор производство 1
Началник производство 2
За всяка от длъжностите е обособено работно място с бюро и компютърна конфигурация.
ПРОДЪЛЖАВА В СЛЕДВАЩАТА ДЕЙНОСТ... |
125 344.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, хранене и почивка в предприятията и др.: Целта на дейността е осигуряване на социална придобивка за заетите вкл. оборудване на места за отдих, хранене, преобличане и почивка на работното място.
От основно значение за работоспособността, добрата производителност и мотивацията на работната сила освен работната среда и добрите условия на труд са и предоставяне на възможност на работниците и служителите за пълноценен краткотраен отдих, хранене и възстановяване. Фирми, които следват политика на предоставяне на социални придобивки могат да се радват на удовлетворени служители, които отсъстват по-малко, по-малко са склонни да потърсят друга работа и в много по-голяма степен се ангажират с постигането на целите на компанията. С надеждите за подобряване на бизнес-средата растат и очакванията не само за по-добро заплащане, но и за предоставяне на социални придобивки.
ДЕЙНОСТТА ВКЛЮЧВА:
-Доставка на преместваем контейнер 6х9м (голям) и 4 преместваеми контейнери 6х2.4 м (малки)
-Доставка на три дървени преместваеми беседки
-Доставка на оборудване за преместваемите контейнери и обособяването им в места за хранене и почивка.
1. Доставка на преместваем контейнер и обособяването му като място за хранене и почивка за служителите в Производствено техническата база в с. Брусен. Към момента в базат на дружеството в с. Брусен няма обособено и оборудвано място за хранене в обедната почивка, а в близост няма подходящо място за общ. хранене. Служителите обядват с храна от вкъщи на работното си място или търсят готова храна от магазина в селото. Като част от проекта дружеството планира да осигури преместваем контейнер и да го обособи в място за хранене и почивка. Контейнерът ще бъде доставен с функциониращ санитарен възел, като след доставка допълнително ще бъде оборудван с Климатик 24ка за осигуряване на подходящ и устойчив микроклимат и с Кухня ПДЧ с котлони и мивка със смесител, "Кош за отпадъци в шкаф под мивка"; 3 бр. Кухненска маса за 6души; 18 бр. Трапезарен стол; Хладилник под плот; Диспенсър за вода; Кафе машина; Микровълнова фурна; диван 3ка - за кратки почивки. Подходящото оборудване ще превърне контейнера в уютно и приветливо място, в което заетите в дружеството да се насладят на топла храна и освежаваща напитка. В мястото за хранене и почивка ще може да се приготвя или прeтопля готова храна за обедните почивки на заетите, благодарение на наличието на кухня и кухненски електроуреди. Хладилника и кафе машината ще се използват за приготвяне и съхранение на топли или студени напитки. Масите и столовете ще осигурят удобно място за персонала по време на обедната почивка, а дивана ще осигури комфорт през по-кратките почивки в рамките на работния ден. Ръководството планира да осигури преместваем контейнер, които ще може да се премества в рамките на работния обект на дружеството с цел по-добра достъпност на персонала, както и в зависимост от факторите на климата - слънцегреене, валежи, вятър и др. Така например през зимните месеци ще може да се разположи на площадка с южно изложение, а през летните на такава със северно. От горепосоченото е видно, че контейнерът представлява оборудване, а не инфраструктура.
Целева група: дейността ще обхване 18 заети на следните длъжности:
Шофьор на товарен автомобил/самосвал 5
Машинист багер 2
Водач мотокар 1
Техник-механик 1
Фелдшер 1
Организатор производство/Икономист организация на производството 2
Оператор - пресевна машина 1
Бетонджия 1
Пазач 4
Продължава в следващата дейност... |
132 131.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: ...ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПРЕДХОДНАТА ДЕЙНОСТ
Целевата група обхваща различни звена на дружеството, както и няколко отдели обекта разположени в 3 населени места. Заетите на различни длъжности изпълняват различни функции и имат разнообразни задължения и отговорности. Въпреки това всички заети в целевата група имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда и имат нужда от съответните средства за защита. Голяма част от дейностите на ръководния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес.
Подробно описание на характеристиките, с които планираните по проекта ЛПС надграждат нормативните изисквания и текущо използваните са описани в приложение V, неразделна част от настоящия проект. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО отговарят на и надграждат нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за лични предпазни средства нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие - (Наредба № 3 от 19 април 2001 г. и Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства)
Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средства за защита и са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта, като НЕ са предвидени резервни бройки. Те съответстват на оценката на риска и са вписани са в утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло.
Включените в тази дейност ЛПС или СРО НЕ представляват работно или униформено облекло по смисъла на НАРЕДБА ЗА БЕЗПЛАТНОТО РАБОТНО И УНИФОРМЕНО ОБЛЕКЛО Приета с ПМС № 10 от 20.01.2011г.
ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец) вкл.
1.1. Разработване на задание и публична покана
1.2. Разработване на тръжно досие, вкл. методология на оценка.
1.3. Събиране на оферти
1.4. Провеждане на оценителна сесия, отваряне на офертите и оценяване на оферти;
1.5 Избор;
1.6 Уведомяване на одобрения изпълнител и на не спечелилите кандидати.
2. Сключване на договор за доставка / сключване на договор за СМР (4 месец)
Изпълнителят по проекта не е партньор по изпълнението на проекта и се избира в съответствие с изискванията на действащото постановление в тази връзка. В процеса на изпълнение на сключения Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, Дружеството изрично ще изяви желание (ако е възможно) за предварителен контрол от страна на Договарящия орган за спазване на правилата за избор на изпълнители, съгласно приложимото законодателство. Изборът на подизпълнители е много важна част от проектните дейности, тъй като успешното изпълнение и финализиране на проекта, зависи именно от тях.
3. Доставка ( 4 -6 месец)
4. Подписване на Финален приемно-предавателен протокол. (6 - месец).
5. Раздаване на ЛПС и СРО на работниците и служителите по списък и контролиране и мотивиране на тяхното ползване по предназначение, запознаване на работните и служителите с начините на тяхното използване и опазване. (6-18 месец)
Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта - "Подобряване и надграждане на здравословните и безопасни условия на труд". По този начин ще бъде удовлетворена основна необходимост на целевата група - нуждата от по - здравословна и безопасна работна среда. |
0.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. - ПРОДЪЛЖЕНИЕ : 4.2 Втората мярка предвижда осигуряване на предпазни средства за работа при високо напрежение. Планирано е закупуването на:
4.2.1)Щанга за преносими заземители 20кV - предпазно средство при поставяне на преносими заземители, при изключване на напрежението и при извършване на работа по ел.уредбите, когато е нужно да се постави заземител, тя се използва за обезопасяване при работа.
Изолиращите щанги предпазват персонала от евентуален допир до тоководещи части под напрежение и осигуряват безопасно разстояние от такива части при поставянето на преносимите заземители.
4.2.2) Щанга изолац.манипулационна 20кV предпазно средство при работа в затворени помещения /трафопост,трансформатор и затворена разпределителна уредба/. Изолиращите оперативни (манипулационни) щанги се използват при извършване на манипулации при разединители Ср. Напрежение и Високо напрежение и служат за ръчно изключване и довключване на контактите на разединителите.
4.2.3) Указател за напрежение, контактен 24кV - предпазно средство, с което се проверява за наличие на напрежение. Използва се при работа в разпределителни уредби и при електропроводи. Проверява отсъствието или наличието на напрежение чрез директен контакт към линията. Обикновено се използва преди операциите по заземяване на напреженови системи.
4.2.4) Сфазираща щанга 25кV за отсъствие на напрежение - предпазно средство чрез което се определя по коя линия е фазата. Указателите за сфазиране се използват за проверка на съвпадение на фазите и определяне на наличие или отсъствие на правилен фазов ред (синфазност) между две системни напрежения, с еднакви стойности на номиналното напрежение и честота, с помощта на визуална сигнализация.
И в момента работниците ползват предпазни средства за защита при работа при високо напрежение, но е необходимо да се подменят с такива с по-високо ниво техническо решение и по-високо ниво на защита. Редовното обновяване и използването на най-новите видове предпазни средства гарантира безопасността на работниците, а в условията на работа с ел под високо напрежение могат да предотвратят и инциденти с фатален изход. Планира се осигуряването на два комплекта от тези колективни предпазни средства, по един за заетите в обекти ВЕЦ "Калето" и обект когенерация "Калето".
Целева група: Предпазните средства ще се използват от 10 заети на длъжности:
Началник производство 1
Оператор на водна турбина 4
Работник поддръжка 1
Ел.монтьор 1
Началник производство 1
Оператор газова ел.централа 2,
Продължава в начин на изпълнение...
|
0.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. - ПРОДЪЛЖЕНИЕ : 4.5 Климатици.
В момента помещенията отговарят на всички изисквания за работа, но през различните сезони температурите не са постоянни и разликите в нивата за продължителен период от време създават неблагоприятна работна среда, която има нужда от подобрения. Помещенията се отопляват с различни отоплителни уреди на течно, твърдо и газообразно гориво и ел. енергия, които обаче не са достатъчно ефективни. През летните месеци работните помещения се охлаждат чрез пасивно проветряване. Предвидената по проект инвестиция ще подобрят работната среда чрез контролиране на температурата, регулиране на влагата и пречистването на въздуха в помещения съобразно Наредба № РД-07-3 от 18.07.2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. Мярката предвижда инсталирането на 3 бр. климатик инверторен 9ка, 2 бр. климатик инверторен 12ка и 2бр. климатик инверторен 24ка, разпределение по следния начин:
-На Производствено-техническа база, с. Брусен ще бъдат инсталирани 3бр. климатик 9ка, съответно в КП пункт на входа на базата - 1 бр.; в контролен център на бетонов възел - 1бр. и в контролен център на пресевна инсталация 1 бр.
- В цех за стомано-бетонови изделия в същия обект ще бъдат инсталирани 2 бр. климатик 24ка.
-По един брой климатик 12-ка. ще бъде инсталиран в контролния център на ВЕЦ Калето, с. Дърманци и в контролния център на Когенерация "Калето", с. Брусен. Броя и мощността на климатиците са съобразени с размера на работните помещения, тяхното изложение и наличието на темоизолация и др. определящи фактори.
Целева група: дейността за трите обекта ще обхване общо 28 заети на следните длъжности
Производствено-техническа база - 18 заети
Шофьор на товарен автомобил/самосвал 5
Машинист багер 2
Водач мотокар 1
Техник-механик 1
Фелдшер 1
Организатор производство/Икономист организация на производството 2
Оператор - пресевна машина 1
Бетонджия 1
Пазач 4
ВЕЦ "Калето" - 7 заети
Началник производство 1
Оператор на водна турбина 4
Работник поддръжка 1
Ел.монтьор 1
Когенерация "Калето" - 3 заети
Началник производство 1
Оператор газова ел.централа 2 |
0.00
|
0.00
|
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, хранене и почивка в предприятията и др. - ПРОДЪЛЖЕНИЕ : 2. Доставка на 4 броя преместваеми контейнери със стени от сандвич панели и размери около 240х600см. Два от контейнерите ще бъдат оборудвани и обособени като място за хранене и почивка, а другите два ще бъдат оборудвани и обособени като място за преобличане/съблекалня. Всеки от контейнерите ще бъде допълнително оборудван с климатик 12-ка за достигане на оптимален микроклимат. Дружеството планира да използва контейнерите в комбинация по два от вид/комплектовка на строителен обект. По този начин ще се обезпечи място за хранене, почивка и преобличане на всички работници на даден строителен обект. Всеки от контейнерите за хранене (2 бр. )ще бъде оборудван с Кухня ПДЧ с котлони и мивка със смесител, "Кош за отпадъци в шкаф под мивка"; 2 бр. Кухненска маса за 6души; 12 бр. Трапезарен стол; Хладилник под плот; Диспенсър за вода; Кафе машина; Микровълнова фурна. Оборудваните по този начин контейнери ще позволят на работниците да се хранят и да използват почивките си в уютна и приветлива обстановка. Всеки от другите два контейнера ще бъде оборудван с 3 бр. Метален шкаф за съблекалня с 4 отделения, за преобличане на работниците и съхранение на дрехите им и 4бр. пейка дървена с метални крака за сядане и преобуване.
Контейнерите ще се използват като места за почивка, хранене и отдих и преобличане при работа на строителни обекти (единствено в слабо развити региони).
Броя и размерите на контейнерите са съобразени с броя на работниците, които ще ги използват, както и обичайния брой на обекти, които дружеството изпълнява едновременно. Практика за дружеството е да извършва дейности на 2 обекта едновременно. Логично е на всеки от тези обекти да бъде използван комплект контейнери, в който работниците да се хранят, преобличат и почиват.
Целева група: контейнерите ще бъдат използвани от 23 заети на длъжности:
Инженер ОВК 1
Инженер ВиК 1
Геодезист 1
Архитект 1
Инженер конструктор 1
Строителен инженер 2
Строителен техник 3
Строителен работник 5
Работник изолация/РАБОТНИК РЕМОНТ НА ТОПЛИННА ИЗОЛАЦИЯ 5
Монтажник дограма 2
Ел.техник строителен 1
3. Доставка на 3 бр. дървена преместваема беседка. Беседките ще бъдат използвани като място за почивка и хранене през топлите месеци от годината, като при благоприятни атмосферни условия ще мога да се използват и за кратки почивки през зимните месеци. Прекраряването на време на вън, на въздух ще се отрази благоприятно на всички работещи и ще ги зареди със сили за останалата част от деня.
Две беседки ще бъдат доставени на Производствено-техническа база и обект Когенерация "Калето", с. Брусен, където ще се използват общо от 21 заети на следните длъжности:
Шофьор на товарен автомобил/самосвал 5
Машинист багер 2
Водач мотокар 1
Техник-механик 1
Фелдшер 1
Организатор производство/Икономист организация на производството 2
Оператор - пресевна машина 1
Бетонджия 1
Пазач 4
Началник производство 1
Оператор газова ел.централа 2
Една беседка ще се достави в обект ВЕЦ "Калето", с. Дърманци, където ще се използват общо от 7 заети на следните длъжности:
Началник производство 1
Оператор на водна турбина 4
Работник поддръжка 1
Ел.монтьор 1
Планира се придобиването на преместваеми беседки с цел разполагането им по оптимален начин в работните обекти. В допълнение беседките ще мога да бъдат премествани с цел по - добра достъпност до персонала както и за максимално използване на факторите на времето (слънцегреене, валежи и др. ). Така например бесекдите могат да се поставят на площадка със северно изложение през лятото, а през пролетта и есента на такава с южно изложение. |
0.00
|
0.00
|