Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 363 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Прима Строй- Душкови ЕООД е основана 2017 г. Занимава се строителство на жилищни и нежилищни сгради с КИД на 41.20. Опитваме се удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и да се грижим за нашите служители. Благодарение на тях строим качествено.
Направихме анализ в дружеството, който показа, че има възможност за "надграждане" на съществуващото положение и подобряване на комфорта на служителите. Това е основна наша цел, в която инвестираме постоянно през годините от основаването ни досега.
По групи инвестициите могат да се обобщят в следните параметри:
- Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места
- Осигуряване на  превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.
- Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло
- Осигуряване на колективни предпазни средства
- Осигуряване на социални придобивки за работещите
С помощта, която бихме получили от ЕС, ще можем да инвестираме в най-важният ни актив - хората и да постигнем максимален комфорт, като до голяма степен осигурим място за работа, в което да наблегнем на превенцията на рисковите фактори на работното място.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изгот вяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедр яване на „зелени“ модели на организация на труд.: Настоящата дейност има за цел да постигне: Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места, подкрепа за въвеждане на „зелена“ (екологосъобразна) фирмена култура, наред с мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Предприятието ще промени и насочи работния процес към намаляване на замърсяването, опазването на природните ресурси и спомагане за генериране на по-малко отпадъци в околната среда. Разработването и прилагането на „зелени модели“ ще допринесе до осигуряване на по-здравословна ,безопасна и комфортна работна среда. Внедрявайки „зелените модели“ дружеството Prima Stroy- Duskovi Ltd. ще бъде по -гъвкаво и по-приспособимо към променящата се икономика. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. Ще бъде извършена оценка на съществуващите практики, процеси и процедури, свързани с организацията на работата, управлението на човешките ресурси, използването на ресурси и материали. Целта е да се идентифицират областите, които имат потенциал за подобрение чрез въвеждане на "зелени" решения.Извършва се задълбочен анализ на настоящите практики и процеси във всички звена и отдели на предприятието. Провеждат се дискусии с ръководители и служители от всички нива за идентифициране на проблемни области.Прави се оценка на използваните материали, консумация на ресурси , генерирани отпадъци. Анализират се длъжностни характеристики, вътрешни правила и процедури. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. Ще включва разработване на конкретни модели и решения за разработване на „зелени“ модели на организацията на труда. Това може да включва промени в работните процеси, графици, използване на материали, обучение на персонала и др. Разработват се подробни "зелени карти" за всички работни места, описващи промените. За всяко работно място се създава "зелена карта" с конкретни предложения за промени. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. Определят се срокове, отговорници, необходими ресурси. Ръководството одобрява конкретен план със срокове и отговорници. Определя се необходимият финансов и човешки ресурс. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.Четвъртият етап включва практическото въвеждане на одобрените мерки и обучение на персонала за новите практики. Осъществява се мониторинг и оценка на резултатите, идентифицират се допълнителни възможности за подобрение. Провежда се обучение на ръководители и служители по новите практики. Стартира пилотното въвеждане на промените в избрани звена. След отстраняване на проблемите се въвеждат промените в цялото предприятие. Извършва се регулярен мониторинг и оценка на резултатите от въведените промени. Избраният външен изпълнител (консултант) ще ръководи целия процес съгласно четирите етапа, описани по-горе. Ще работи в тясно сътрудничество с екипа на дружеството като организира всички дейности, предлага методологии за тяхното изпълнение, управлява изпълнението, дава обратна връзка и консултации, провежда обучения и разяснителни срещи и др. с оглед постигането на целите. Консултантът ще си сътрудничи с екипа на дружеството, който ще има за задача да осигури достъп до необходимата информация, както и да съдейства за организирането на предвидените дейности. 7 400.00 0.00
Дейност 2 Осигуряване на превенция и профилактика на “бърнаут“ на работното място и "ефекти от Covid пандемията върху менталното здраве"- психологична подкрепа: Осигуряването на превенция и профилактика на “бърнаут“ на работното място в Прима Строй- Душкови ЕООД и предоставянето на психологическа подкрепа, особено в контекста на ефектите от COVID-19 пандемията, са крайно важни поради редица фактори: 1. Поддържане на Менталното Здраве: Хроничният стрес и негативните нагласи на работното място могат сериозно да засегнат менталното здраве на служителите. Осигуряването на психологическа подкрепа може да помогне за овладяване на ефектите от негативните емоции и преживявания, за понижаване на тревожността и умората, да предотврати достигането до “бърнаут” и депресия. 2. Подобряване на Работната Продуктивност: Служителите, които не могат да овладеят хроничния стрес и в следствие на това достигат до "бърнаут", са съпътствани от постоянно несправяне с текущите задачи и неефективна работоспособност. Психологическата подкрепа може да помогне на работниците да се справят по-адаптивно със стресовите ситуации и да поддържат оптимална работна производителност, без да стигат до прегаряне. 3. Задържане на Таланти и Намаляване на Отпадането от Работа: Служителите, които получават подкрепа за своето ментално здраве, са по-склонни да останат в компанията. Това намалява риска от загуба на ценни членове на екипа и намалява необходимостта от привличане и обучение на нови кадри. 4. Адаптация към Промените в Работната Среда: COVID-19 промени значително работната среда, включително се отрази и на въвеждането на работа от разстояние. Психологическата подкрепа помага на служителите да се адаптират по-лесно към промените и да се справят с новите предизвикателства. 5. Създаване на Положителна Корпоративна Култура: Поставянето на психичното здраве на служителите като приоритет за компанията, изпраща силно послание за грижа и отговорност. Това допълнително допринася за създаването на положителна и подкрепяща корпоративна култура, което пък е предпоставка за по-ниски нива на стрес на работното място. 6. Намаляване на Заболеваемостта и Гаранция за Работоспособност: Повишаването на културата на служителите относно психичното им здраве и понижаването на нивата на стрес в организма, води до по-устойчива имунна система и намалява на заболеваемостта в екипа и отсъствията на служителите. 7. Подпомагане на Емоционалното Здраве: Психологическата подкрепа в организацията е ключова за създаване на работна среда, в която служителите се чувстват подкрепени и могат свободно да обсъждат своите емоции и притеснения. Всички тези фактори подчертават необходимостта от интегриране на програми за превенция и профилактика на “бърнаут“ и предоставяне на психологическа подкрепа в работната среда, особено след ефектите от COVID-19 пандемията. 7 400.00 0.00
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Предвидената по проекта дейност предвижда да се закупят лични предпазни средства за целева група от 25 служители. По проекта ще бъдат раздадени ЛПС на: Арматурист 9 Зидар 4 КОФРАЖИ СГ 1 КОФРАЖИСТ 6 Кранист 1 общ раб 12 РЪКОВОДИТЕЛ В ОТДЕЛ СТРОИТЕЛСТВО 1 РЪКОВОДИТЕЛ ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА труд 1 ШОФЬОР САМОСВАЛ 2 За целта ще бъдат закупени: Ударозащитна каска с подбрадник 37 бр. - По-добра вентилация, по-лесно и бързо регулиране, с текстилна околожка за по-добър комфорт ; Чифт Защитни обувки - половинки 37 бр- По-удобно и по-широко неметално бомбе, по-удобна подметка, устойчива на течни масла Чифт Защитни обувки - боти 37 бр - По-удобно и по-широко неметално бомбе, по-удобна подметка, устойчива на течни масла ; Защитни очила "открит тип" 37 бр- По-ергономични, с регулируема рамка, по-широка видимост и странична защита Чифт Защитни ръкавици срещу механични въздействия 37 бр - Подсилен маншет и по-добра чувствителност на пръстите Чифт зимни ръкавици 37 бр - По-качествена материя - износоустойчиви, и с усилен маншет Зимно ватирано работно яке 37 бр - Усилени, двойни шевове за по-голяма здравина на облеклото; светлоотразителни елементи за по-добра видимост от разстояние Антифони 37 бр - Oсигуряващи по-добро средно затихване = 27 dB Маска - Сгъваем респиратор срещу твърди тела и флуиди 37 бр - За по-добра защита срещу твърди тела и флуиди, по-лесно отвеждане на издишвания въздух Раменно-бедрена сбруя 37 бр - Осигурява възможност за закачане, против падане, както и закачане при работа на въже Всички предвидени за закупуване ЛПС са съобразени с актуалната КАРТА ЗА ОЦЕНКА НА РИСКА НА РАБОТНО МЯСТО. По проекта не се предвижда закупуване на резервни бройки, а конкретните нужди са съобразени с текущото потребление на ЛПС в предприятието Личните предпазни средства са от особена важност, предвид че цялата ни дейност е свързана с работа на открито и във височина, което налага вземане на превантивни мерки от най-висок порядък. Живота и здравето на служителите е най-големият приоритет за ръководството на компанията, поради което искаме да се възползваме от най-добрите решения на пазара. 31 397.09 0.00
Дейност 4 Осигуряване на колективни предпазни средства: В проекта предвиждаме да надградим и съществуващите колективни предпазни средства. Целевата група, която ще се възлползва от дейността са 9бр служители на длъжности: Арматурист 9 Зидар 4 КОФРАЖИ СГ 1 КОФРАЖИСТ 6 Кранист 1 общ раб 12 РЪКОВОДИТЕЛ В ОТДЕЛ СТРОИТЕЛСТВО 1 РЪКОВОДИТЕЛ ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА труд 1 ШОФЬОР САМОСВАЛ 2 Колективните предпазни средства могат да се обобщят в следните подгрупи 1. Система от предпазни парапети: Използването на предпазни парапети в строителството е от изключително значение поради редица причини, свързани с безопасността на работниците и поддържане на интегритета на строителните обекти. Основните причини за включването на предпазни парапети в проекното предложение са: - Предотвратяване на падане от височина: Предпазните парапети играят ключова роля в предотвратяването на падане от височина, което е една от основните опасности на обектите, по които работим. Те обикновено се монтират около открити краища, на плоскости и платформи, за да предпазят работниците ни от падане. - Осигуряване на безопасна работна среда: Парапетите помагат да се създаде безопасна работна среда за строителните ни екипи. Те предоставят допълнителна сигурност и увереност на работниците, които извършват задачи на височина. - Ефективно управление на риска: Парапетите са едно от ефективните средства за управление на риска в строителството. Те намаляват вероятността от инциденти и трудови злополуки. Осигурява се превенция от настъпване на трудови злополуки, които поради спецификата на работата на височина биха имали голям риск за здравето на работниците 101 289.09 0.00
Дейност 5 Осигуряване на социални придобивки за работещите: Настоящата дейност има за цел да постигне: - подобряване на комфорта на служителите посредством осигуряване на социални придобивки чрез доставка на преместваеми обекти с предназначение: *хранене на работното място - на този етап условията, които сме осигурили не осигуряват нужният комфорт за хранене и се нуждаят от подобрение * място за отдих и почивкa- целевата група има нужда от пълноценна почивка и "отърсване" от злободневните проблеми. В момента фирмата ни осигурява минимално изискуемите по закон условия за отдих, почивка и хранене. Предвид спецификата на дейността ни, високото ниво на концентрация, което трябва да се поддържа от служителите ни и ежедневният стрес, разбрахме, че това не е достатъчно и е необходимо да направим допълнителна инвестиция. За съжаление, в рамките на съществуващата ни база е технически невъзможно да отделим нужното пространство, поради което се обърнахме към фирми с молба за съдействие и решение на казуса. Предложението, което получихме е да използваме преместваеми обекти - контейнери, които да бъде позиционирани на територията на предприятието и при нужда и смяна на обекта, в който работят служителите, те се местят. Проучването ни показа, че съвременните решения дават възможност за реализация на всички наши желания, като служителите ни ще получат максимален комфорт и ще бъде отговорено на нуждите им от осигуряване на помещения за отдих, почивка, хранене. Това технически ще бъде осъществено посредством закупуване на 2 контейнера, които ще изпълнява гореописаните цели. 17 658.34 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.