Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект има за основна цел да подпомогне Дружеството при предприемането на ефективни мерки за адаптирането на раб. среда към актуалните промени - осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, осигуряване на активен трудов живот в здравословна работна среда и максимално ограничаване на рисковете за здравето и живота, както и предлагане на възможности за по-добро, приятно и здравословно ежедневие и улесняване на работещите с предоставяне на отлични възможности за хранене и почивка на работното място.

Дружеството възнамерява да постигне това, чрез реализиране на следните подцели:
1) Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд;
2) Подобряване и надграждане на здравословните и безоп. условия на труд (чрез колективни и ЛПС);
3) Предоставяне на социални придобивки за работещите в Дружеството.

Дружеството отговаря на изискванията за допустимост, разполага с финансов и оперативен капацитет за изпълнение на проектното предложение. Представителите на целевата група са 31 заети лица - 30 лица на трудов договор и 1 лице по договор за управление.

Предвидени са:
Д1:Разработване и прилагане на „зелени“ модели
Д3: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло
Д4: Осигуряване на колективни предпазни средства и СМР
Д5: Осигуряване на социални придобивки за работещите.

При изпълнението на проекта, Дружеството спазва принципите на равенство на половете,активно включване и приобщаване, насърчаване на равните възможности и недопускане на дискриминация, осигуряване на предпоставки за социално включване на целевите групи.Разходите по проекта са ефективни, ефикасни и икономични. Срокът за изпълнение е 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Темповете, с които се развива световната икономика и изискванията за адаптиране на всяко дружество изискват въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Това изискване вече е задължително. Развитието на "зелени" модели на организация на работните процеси е изключително важно за постигане на устойчиво развитие, както и за опазването и възстановяването на околната среда. Разработването на устойчиви модели на работа, потребление и производство генерира потенциал за създаване на нови работни места и трансформиране на съществуващите такива във висококачествени зелени работни места, не само в практически всички сектори, но също така и по цялата верига на стойността. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси се планира за следните заетите лица (целева група): Изпълнителен директор (договор на ДУК) - 1, Касиер счетоводител- 1, Управител склад - 1, Служител човешки ресурси - 1 Главен счетоводител/Организатор автомобилен транспорт - 1, общо 5 човека. Изборът на ръководния персонал и служителите, които пряко го подмогат, е защото в задълженията на тези лица е да определят насоката на развитие на работещите и на вида и подходите на извършване на цялостната дейност на фирмата като цяло и на всеки един работник в частност. От тази целева група се създават и предават всички промени и нови правила и промени в процесите, от тях се изисква да създават и следят за изпълнението на стратегиите и моделите на работа. След създаването на успешни зелени модели в тяхната работа по естествен начин ще се подходи към цялостна промяна на всички работни места в последствие. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси е свързано с: 1. внедряване в предприятието на нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; 2. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 3. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси,вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Разработването и прилагането на нови "зелени" модели на организация на труда, въвеждането на "зелени" карти на работните процеси и места ще бъде с цел усъвършенстване на съществуващата система за управление на човешките ресурси, индиректно повишаване производителността на труда в предприятието, както и опазване на околната среда, в смисъл на оптимизация на работните процеси и места и по този начин намаляване на вредното въздействие върху околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще бъде постигната една от основните цели на проекта и ще се адресира основна необходимост на целевата група - повишаване на ресурсната ефективност и напредък в прехода към климатично неутрална икономика. 1 000.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на индивидуална защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Тази дейност ще представлява осигуряване на нови по вид ЛПС и/или специално работно облекло, които до сега не са използвани в предприятието, или ЛПС и/или специално работно облекло, които осигуряват по-висока защита от тези, които се използват текущо за работещите в Дружеството. Дружеството до момента е предоставяло ЛПС и СРО, но след идентифициране на нуждата на целевата група от подобряване на безопасността на работната среда, е извършена Оценка на риска на база на която е изготвена Програма за неговото минимизиране. Актуализиран е списъка на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и/или специално работно облекло на работниците, които е приложени към проекта. Предвижда се закупуването на следното: 1 Работно яке лятно 31 2 Работен полугащеризон летен 31 3 Работен комплект зимен - яке и полугащеризон 31 4 Защитни зимни ръкавици 31 5 Обувки боти зимни 31 6 Защитни обувки летни 31 7 Дъждобран 24 8 Сигнална жилетка 31 9 Гумени ботуши с подплата и метална пластина 24 10 Работни ръкавици 5 пръста 132 11 Антифони 31 12 Защитна каска с корпус от ABS 31 13 Защитни очила с широко зрително поле 24 14 Маска за защита от прахови частици 249 15 Обезопасителна сбруя/колан със защитен механизъм и карабинер 1 16 Каска-шлем за заваряване 2 17 Ръкавици за заварчици от телешка кожа с подсилен палец 2 18 Трудногорим антистатичен полугащеризон за заварчици 2 19 Яке за заварчици, трудногоримо, антистатично 2 20 Гамаши 2 21 Диелектрични ръкавици 20kV 2 22 Диелектрични боти 20kV 2 23 Престилка за заварчици 2 Подробно описание на характеристиките, с които планираните по проекта ЛПС надграждат нормативните изисквания и/или текущо използваните ЛПС са описани в Приложение V, неразделна част от настоящия проект. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО отговарят и надграждат нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за лични предпазни средства нормативни актове, свързани със съществените изисквания към продуктите, които са предназначени за пускане на пазара и/или за пускане в действие - Наредба № 3 от 19 април 2001 г. и Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства. Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, отговарят на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средства за защита и са планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта, като НЕ са предвидени резервни бройки. Те съответстват на Оценката на риска и са вписани в Утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло. Включените в тази дейност ЛПС или СРО НЕ представляват работно или униформено облекло по смисъла на НАРЕДБА ЗА БЕЗПЛАТНОТО РАБОТНО И УНИФОРМЕНО ОБЛЕКЛО Приета с ПМС № 10 от 20.01.2011г. ИМА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ... 26 889.61 0.00
ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Повишаване степента на колективна защита на лицата, включени в целевата група, при спазване на европейските и националните изисквания за безопасен труд. Към момента на кандидатстване Дружеството осигурява здравословни и безопасни условия на труд. Дружеството напълно се съобразява с понятието съобразно чл.275 ал.1 КТ и от §1 т.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и предоставя материални условия, които отстраняват или ограничават неблагоприятното въздействие на трудовия процес върху работната сила. Дружеството изпълнява §1 от допълнителните разпоредби на ЗЗБУТ и предоставя такива условия, които не водят до професионални заболявания и злополуки при работа, и създават предпоставка за пълно физическо, психическо и социално благополучие на работещите лица. Все пак условията са много динамични и непрекъснато се появяват нови дейности, както и необходимост от осигуряване на нови допълнителни средства - по-нови, по-модерни и по-ефективни. В резултат от последия извършен анализ/оценка на риска бе изготвена Програма за ограничаване на риска и се идентифицира необходимостта от инвестиция в следните средства за колективна защита съобразно спазването на изискванията на Наредба № РД-07-3 от 18.07.2014г и Приложение № 1 към Наредба №7 /ДВ бр. 70 от 2005г./ : 4.1. При направената Оценка на риска беше идентифицирана тенденция за засилване на риска от заболеваемост на работещите от респираторни заболявания в резултат на натрупването на вторичен прах в работните помещения и площи. Изпълнението на тази мярка е насочена към защита от прах и вредни аерозоли, получени от работните процеси - производство на бетонови смеси и готови бетонови изделия за строителството. При тази дейност се отделя голямо количество прах от самите бетонови изделия, както и от суровините за производството (инертни материали, пясък, цимент), както и от тяхното траспортиране.В момента дружеството почиства работните площадки механично, ръчно, с ниска ефективност, а вторичното запрашаване се предотвратява, чрез оросяване с маркуч с подходящ накрайник от което намокраняне остава голямо количество вода по работните площи. Работниците използват предпазни маски при работа. С цел постигане на приемливи параметри на показателите за нива на запрашеност и чистота на въздуха и намаляване на риска от разпространение на респираторни заболявания и за постигане на разпоредбата на чл. 106, ал. 1 от НАРЕДБА № 7 ОТ 23 СЕПТЕМВРИ 1999 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ за предотврятването на формирането на вторични източници на замърсяване на работната среда, се предвижда: - подходящо редовно почистване на работните места и производствените помещения и площи чрез седлова-вакуумна метачна машина (4.1) и Вакуумен уред за почистване на площи (4.2). Оборудването по проекта ще почиства натрупания прах и др. замърсители, чрез комбинация от механично и вакуумно почистване в съответствие с изискванията на наредба № 7 от 23 септември 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване - чрез седловата вакумна метачна машина (4.1) , а вакумния уред за почистване -чрез засмукване на замърсената вода, с която се намокраят работните площи - и външни и вътрешни. И двете машини отговарят на изискването почистването да става чрез мокро и вакумно почиситване , за недопускане на вторичен прах. 50 387.25 0.00
ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих и хранене в предприятията: Цел на дейността: Обособяването и оборудването на место за хранене, отдих и почивка ще позволи на работниците оптимално да използват своите почивки в уютна и приветлива обстановка, да „презаредят батериите“ и да са напълно възстановени за остатъка от работния ден. До момента работниците нямата обособено място за отдих и хранене нито на работната площадка , нито на обекти на фирмата. В момента те почиват и се хранят на работните си места / площадка или в околните подходящи места ( кафенета или лафки). Работещите оставят личните си вещи в автомобилите / транпортните бусове, камиони, почиват на работното място - в превозните средства или пътуват до места за хранене в близост. С придобиването и предоставянето на контейнерите за хранене и почивка и беседка за почивка на открито на територията на базата цялостното ежедневие на работниците ще се подбори изключително много. Тази дейност спомага предоставянето на условия и насърчаването на здравословен живот, хранене и почивка, както и социален контакт. Важно значение за постигането на добро здраве през целия трудов живот има прилагането на проактивни и превантивни мерки от страна на работодателя и предоставянето на подходящи условия за това. Осигуряването на помещение за отдих, хранене и възстановяване е ценен ресурс за осигуряване на по-добър трудов живот за работещите и повишава тяхната работоспособност и ефективност, удължаване на трудовия им живот и личната мотивация.Чрез успешното изпълнение на дейността дружеството се стреми да подпомогне и надгради постигането на основната цел на проекта, а и на програмата като цяло - адаптирането на работната среда към актуалните промени, осигуряване на активен трудов живот в здравословна работна среда и максимално ограничаване на рисковете за здравето и живота. За запазване и подобряване на общото здраве и трудоспособността на работещите не е достатъчно осигуряването на безопасна работна среда и защита от рискове от физиологично нараняване. Необходимо е да се поддържа и психическото здраве и състояние на работниците. Създаването на условия за почивка и хранене в спокойна и уютна атмосфера спомагат за възстановяването на служителите както от физическа така и от умствена умора и води до намаляване на стреса. ДЕЙНОСТТА ВКЛЮЧВА: 5.1. Обособяване на място за отдих на строителните обекти на Дружеството извън базата, чрез Придобиването на контейнер с 1 помещение и баня/WC - с размери 300х600х240, с климатик, тоалетна чиния с казанче, мивка, смесител, сифон, бойлер -1 бр. , както и оборудване: Кафемашина с капсули , Кухненска маса 1 бр., Трапезарен стол - 6 броя, Диспенсър за вода, Микровълнова фурна, Хладилник. Обзавеждането е само и единствено с цел ползване от работещите в моментите на хранене и почивка. Този контейнер се предвижда да е преместваем съобразно дейноста на дружеството. Целева група: общо: 10 ЧОВЕКА - 2 ел.заварчик, 1 инженер , 1 техник гражданско строителство, 1 електротехник, 1 главен инженер, 1 шофьор специален тежкотоварен автомобил, 3 шофьор тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона. 5.2. Обособяване на място за почивка в производствената база на дружествата вкл. : - Контейнер с 1 помещение - с размери 300х600х240, оборудван с мини кухненски бокс, климатик, и доп. оборудване: Кафемашина с капсули , Кухненска маса 1 бр., Трапезарен стол - 6 броя, Диспенсър за вода, Микровълнова фурна, Хладилник. Обзавеждането е само и единствено с цел ползване от работещите в моментите на хранене и почивка. - Контейнер - с размер 143х250х240, състоящ се от 2 тоалетни, оборудван с 2бр. Тоалетни чинии с казанче, 2бр. Мивки със смесител, 1 бойлер в непосредствена близост до контейнера за почивка за удобство на работещите. - Предоставяне на беседка за отдих на открито в случай че времето позволява. Почивката на свеж въздух навън ще е със сигурност с благоприятно въздействие за работещите. Планира се и тя да в близост до контейнерите, за да може естествено да се ползват кухнята и сан.помещения. 39 646.60 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ... ЦЕЛЕВА ГРУПА НА ДЕЙНОСТТА: Д3 - ВСИЧКИ ДЛЪЖНОСТИ - 31 ЧОВЕКА има един човек заемащ 2 длъжности - Главен счетоводител/Организатор автомобилен транспорт /общо са 32 длъжности. (предвидени са ЛПС и СРО за всеки човек, а не длъжност). По-долу поясняваме начина за изичсление на някои специфични ЛПС: : Маски (противопрахови): 7ч х 1бр = 7 - Инженер произв.ефективност, Техник гражданско строителство (конструктор), Главен счетоводител, Касиер счетоводител, Служител човешки ресурси, Портиер, Изпълнителен директор 19ч х 12бр = 228 - Експедитор стоки и товари,Оператор инсталация за измерване на бетон, Общ работник промишлеността, Шлосер-монтьор, Шофьор тежкотоварен автомобил 12 и повече тона, Шофьор специален тежкотоварен автомобил, Организатор автомобилен транспорт, Управител на склад (ежемесечна подмяна поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) 2ч х 1бр = 2 - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер 1ч х 12бр = 12 - Обслужващ работник промишлено производство - (ежемесечна подмяна поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) ОБЩО = 249 бр. Ръкавици 5 пръста: 19ч х 6бр = 114 - Експедитор стоки и товари,Оператор инсталация за измерване на бетон, Общ работник промишлеността, Шлосер-монтьор, Шофьор тежкотоварен автомобил 12 и повече тона, Шофьор специален тежкотоварен автомобил, Организатор автомобилен транспорт, Управител на склад (подмяна всеки два месеца -поради ползване според вида работа, задължения и съобразно предписанието / производител) 2ч х 6бр = 12 - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер 1ч х 6бр = 6 - Обслужващ работник промишлено производство ОБЩО = 123 бр. Всички заети в целевата група, дори служителите с административни длъжности имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда и имат нужда от съответните средства за защита. Голяма част от дейностите на ръководния и административния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес.За това и за тях са предвидени ЛПС И СРО. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец) вкл. 1.1. Разработване на задание и покана 1.2. Разработване на досие, вкл. методология на оценка. 1.3. Събиране на оферти 1.4. Провеждане на оценителна сесия, отваряне на офертите и оценяване на оферти; 1.5 Избор; 1.6 Уведомяване на одобрения изпълнител и на не спечелилите кандидати. 2. Сключване на договор за доставка (3 месец). 3. Доставка ( 4 месец) 4. Подписване на Финален приемно-предавателен протокол. (6 - месец). 5. Раздаване на ЛПС и СРО на работниците и служителите по списък и контролиране и мотивиране на тяхното ползване по предназначение, запознаване на работните и служителите с начините на тяхното използване и опазване. (6-18 месец) Избор на ЛПС и разходът за тях се основава на спазени следните принципи: - на ергономия - ЛПС трябва да бъдат разработени и произведени така, че при предвидимите условия на употреба, за които са предназначени, потребителят да може нормално да изпълнява свързаната с риск дейност при подходяща защита на възможно най-високо ниво в специфичната работна среда в предприятието и според заеманите длъжности на лицата; - да отговарят на точния брой на заетите към момента на кандидатстване лица по длъжности, които ползват средствата за защита; - да бъдат планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС и специално работно облекло, за периода на изпълнение на проекта. 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 4. Осигуряване на колективни предпазни средства вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: ПРОДЪЛЖЕНИЕ Целева група: Всички работещи в дружеството: 31 лица.Чрез изпълнението на мярката ще се предотврати вторичното замърсяването в работните места с прах и прахови аерозоли и ще се защити здравето на заетите в Дружеството, които са ежедневно в контакт с този рисков причинител на заболявания и вреди. Всички заети в ЦГ, дори служителите с административни длъжности имат функции и задължения, които ги поставят в контакт с рисковете на работната среда-голяма част от дейностите на ръководния и административния персонал се извършват именно в работните/производствените помещения с цел организиране и контрол над работния процес. 4.3 и 4.4. Що се отнася до електробезопасността дружеството предвижда придобиването и включването в работния процес на оборудване за ел. безопасност при работа Диелектрично килимче 20 kV - 5бр. (1 бр. за подстанция до 20kV и 4 бр. за трафопоста), както и Изолиращи оперативни щанги Un 20kV 1бр. Това е оборудване на работните места на длъжностите (целева група) - Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер - двете длъжности, в чиито служебни задължения се включва работа при високо напрежение и за тях е от изключителна важност да работят с КПС - защита от поражения при работа с електрически ток. В момента работните места не са оборудвани с необходимото ниво на физически средства (разполага с по-ники нива на защита). Целта на дружеството е недопускане на нито един инцидент от този риск и тези защити ще спомогнат за това. В съчетание с ЛПС за електро -защита (ползвани лично и само от всеки един рабоник Диелектрични ръкавици до 10 kV и Диелектрични боти до 10kV) лицата работещи с ток /високо напрежение ще са защитени от животозастрашаващи инциденти. Целева група: Електротехник промишлено предприятие; Главен инженер - 2 лица. 4.5. Другата залегнала в Програмата за минимизиране на риска мярка е подмяна на Дограма в собствена сграда на Дружеството, в гр. Шумен. Работните места в собствената сграда на дружеството имат необходимост от подобряване на микроклимата съобразно НАРЕДБА № РД¬07¬3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, която определя вкл. гран. стойности на параметрите на микроклимата на работни места в сгради- температура, влажност и скорост на движение на въздуха и топлинно облъчване. В момента всички раб помещения отговарят на мин. изисквания за работа, но след оценка на риска що се отнася до факторите на работната среда за цялата година, през различните сезони, температурите в офиса/раб.помещения - не са постоянни и разликите в нивата за продължителен период от време създават неблагоприятна работна среда, която има нужда от подобрения. При вятър и други неблагоприятни меторологини явления в помещението проникват течения, студ или горещина и не се постига оптимален микроклимат. Предвижда се подмяна на ДОГРАМА НА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С PVC ДОГРАМА СЪС СТЪКЛОПАКЕТ - 25 броя прозорци с резмери 2650мм х 1350мм на етаж 1 и 2 , която е морално остаряла и не е функционална, дървена и със съществено компроментирана на места. Подмяната на дограмата е с цел да се подобри работната среда чрез запазване на постоянна температура, регулиране на влагата, подобряване на микроклимата в помещенията, запазването на топлина, намаляване на теченията, подобряване на видимостта при работа, предпазване от заболяваемост и др. Целтта на дейността е пъло спазване на НАРЕДБА № РД¬07¬3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. Целева група - работещите на следните длъжности: гл.счетоводител, касиер, управител склад, инженер - 2 лица, техник, служител ЧР, експедитор, изп. директор - 9 човека. Всички описани по-горе КПС са единствено и само с цел защита на работещите и нямата характер на модернизация или технологично обновление. 0.00 0.00
ПРОДЪЛЖЕНИЕ - ДЕЙНОСТ 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. оборудване на места за отдих и хранене в предприятията: Продължение .... Целева група: Всички работещи в дружеството - 31 лица, но предимно от тези, които са през значителна част от времето в производствената база: 1 Изпълнителен директор, 2 портиер, 1 шлосер монтьор, 1 касиер счетоводител, 10 общ работник промишлеността, 1 управител склад, 1 служител, 1 главен счетоводител /1 организатор автомобилен транспорт, 1 експедитор стоки и товари, 1 обслужващ работник промишлено производство 1 оператор инсталация за измерване на бетон - общо: 21 лица. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: 1.Избор на изпълнител(1-4 мес)вкл. 1.1.Разработване на задание 1.2.Разработване на досие, вкл. методология на оценка 1.3.Събиране на оферти/публична покана 1.4.Провеждане на оценителна сесия, отваряне и оценка на оферти 1.5.Избор 1.6.Уведомяване на одобрения и на не спечелилите кандидати. 2.Сключване на дог. за доставка(6 мес) 3.Доставка( 6 -12 мес) 4.Подписване на Финален приемно-предават. протокол.(12 мес) 5.Предоставяне за ползване на социалните придобивки от работниците, инструктаж за безоп. използване и опазване(12м) Правните отношения и съответно заплащането за тази дейност на външния изпълнител или доставчик ще бъде регламентирано съобразно изискванията, които ще залегнат в Ръководството за изпълнение на проекта. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.