Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 363 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение на фирма АКВАРЕЛ ООД е насочено към наемане на персонал. Към момента в предприятието работят 16 човека, което е напълно недостатъчно за извършване на всички дейности, което от своя страна намалява конкурентоспособността на предприятието. Дружеството се занимава с търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки.
Чрез назначаването на пет лица от двете целеви групи е предвидена устойчивост на новосъздадените/подкрепени работни места, за които е била осигурена субсидирана заетост по време на проекта.
По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица, обособени в четири различни позиции:
- техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301;
- склададжия - 4321-2014;
- общ работник - 9622-0001;
- монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 8219-2008.
Новозаетите работни позиции ще бъдат въведени в естеството на работния процес и работната среда чрез назначаване на компетентно лице /ментор/, което е добре запознато с работния процес и ще подпомогне за по-бързото адаптиране и усвояване на необходимите умения за качествено изпълнение на работата.
В бюджета е заложен и разход за транспорт, тъй като се цели новоназначените лица да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от седалището на фирмата.
Необходимостта от назначаване на допълнителен персонал ще подмомогне фирмата да разшири екипа си, което за нас като работодател ще бъде от голяма полза. По този начин ще гарантираме по-ефективни резултати, по-бързо реагиране от страна на клиент - услуга, както и по-голяма конкурентоспособност.
Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и чрез него се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите клиенти. Чрез назначаването на допълнителен персонал фирмата ще може да осъществява в по-бързи и кратки срокове предоставяните услуги, с които фирмата осъществява своята дейност и ще постигне много добри крайни резултати.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица от двете целеви групи, обособени в четири различни позиции. Четири от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандадат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто. Предвиждаме да наемем четири лица в неравностойно положение, както следва: - техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301 - 2 лица; - склададжия - Код НКПД - 4321-2014 - 1 лице; - общ работник - Код НКПД - 9622-0001 - 1 лице; Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: - монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - Код НКПД - 8219-2008 - 1 лице. Чрез осигуряването на новоназначените лица на позицията: склададжия и общ работник ще гарантираме за по-бързото обработване на постъпилите поръчки и тяхната подготовка за транспортиране; чрез монтажник, мебели от дърво и други подобни материали ще гарантираме на нашите клиенти качествена сглока на детайли и възли съобразно утвърдената конструкция и технология на предлаганото офис оборудване; чрез техник, поддръжка на компютърни мрежи ще постигнем нашата цел за поддържане и постоянното подобрение на онлайн магазина на Акварел ООД. Разходите за възнаграждения, следва да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица в неравностойно положение е до 12 месеца / 4 тримесечия /, а максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица с трайни увреждания - до 24 месеца / 8 тримесечия / като разходите за възнагражденията за наето лице, представител на целевата група, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск. Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодател при 8-часов работен ден в Индекс на ИД - Търговия; ремонт на абтомобили и мотоциклети е 3 963,00лв., от които брутно възнаграждение 3 333,00лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател 630,00лв. В бюджета е заложена сумата от 95 112.00лв. В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез две лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за две лица сумата се равнява на 5 598.00лв. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни. 100 710.00 0.00
Разходи за транспорт: В бюджета е заложен и разход за транспорт за всяко едно от лицата, тъй като се цели новоназначения персонал да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от мястото на изпълнение на дейността - гр. Пловдив. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетите работни места, осигурявам възможност за наемане на кадри от околността. Разходите за надбавка за транспорт, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Дневната надбавка за транспорт е в размер на 7.00 лева и се възстановява за всеки отработен ден. В стойността на единица разход се включват дневни разходи за транспорт до и от работното място на наетото лице, когато адресът на месторабота е различен от населеното място по местоживеене на наетото лице. Сумата заложена в бюджета е на база работните дни през 2025г. - 249 дни, което се равнява на 6 972,00лв за четирите лица от целевата група. За лицето с трайно увреждане сме заложили транспорт за работните дни през 2025г. и 2026г., което се равнява на 3 486,00лв. Крайната сума заложена в бюджета е на база работните дни се равнява на 10 458,00лв. 10 458.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.