Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД е автосервиз, в който работят 4 служители и едно самоосигуряващо се лице. 
Заложените дейности в проект "Адаптирана работна среда в ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД" са следните:
1.  Разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд
2. Осигуряване на социални придобивки за работещите, под формата на оборудван и климатизиран контейнер за отдих и хранене.
3. Осигуряване на дейностите за организация и управление на проекта , както и дейностите за видимост, прозрачност и комуникация, съгласно изискванията на ЕС.
Предвидените дейности се очаква да допринесат за подобряване на здравословната  и безопасна работна среда в предприятието, което е  ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд в ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД: Дейността включва следните четири етапа. 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 1 000.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите в ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД: Основната цел на дейността е да се осигурят социални придобивки за служителите на ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД, под формата на контейнери (фургони) за хранене, преобличане и краткотраен отдих на персонала. Контейнерите са преместваеми, тъй като обекта, на който работят служителите, не е собствен, а е взет под наем и не гарантира дълготрайното му ползване от фирмата. Предвижда се закупуването на два фургона, които да бъдат оборудвани както следва: 1 брой - Фургон за хранене с размери 250x450xH240 см, към който ще има монтирана стълба за свързване с втория фургон. Двата фургона ще бъдат поставени един върху друг поради ограниченото свободно пространство за позиционирането им. Този фургон ще бъде оборудван с: - 1брой - Г- образна кухня с горни и долни кухненски шкафове, термоплот и кухненска мивка със смесител, - 1брой - двоен котлон за вграждане, - 1брой - фурна за вграждане, - 1брой - абсорбатор, - 1брой - микровълнова фурна, - 1брой - хладилник, - 1брой - кафе машина, - 1брой - маса за хранене, - 6 броя - стол за хранене. и 1 брой - Фургон с размери 250x450xH240 см за осигуряване на условия за преобличане и краткотраен отдих, оборудван с: - 2 броя - гардероб,  - 1брой - ъглов диван, - 1брой- маса - 1брой - санитарно-хигиенно помещение с 1бр. моноблок и 1бр. мивка със смесител. Размерите на контейнерите са съобразени с размерите на свободното място за позициониране, с което фирмата разполага в търговския си обект. Оборудването на двата контейнера е съобразено с броя и идентифицираните нужди на целевата група служители на ДМ АУТО ПЛЮС ЕООД. 51 425.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.