"АзУкЕн" ООД е компания, ориентирана към консултации в сферата на счетоводстото, данъците, управлението на човешки ресурси и бизнес консултации. Основният капитал на дружеството са нейните служители и експертите, които са включени в същинската дейност на предприятието.
Като част от обичайната си дейност и социална политика, дружеството партнира с общини (Видин, Монтана, Стара Загора, Хасово, Смолян, Габрово, София) в изпълнение на проекти за активиране на неактивни лица и трудова медиация, социално-икономическа и образователна интеграция на лица от уязвимите групи, както и да предоставя условия (техническа и кадрова обезпеченост) за придобиване на умения в работна среда.
Основната цел на проекта е осигуряването на устойчива заетост на 10 лица в неравностойно положение, като създаде качествени работни места за 1 лице с трайни увреждания и за 9 лица от другите уязвими групи в офиса си в гр. София. Фокуса е насочен към групи в неравностойно положение (съгл. чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г.) , вкл. понасящи или изложени на риск от бедност, социално изключване или дискриминация в нейните различни измерения.
В тази група се включват и:
• Групи в неравностойно положение на пазара на труда съгласно Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ;
• Хора с трайни увреждания - със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 та сто;
• Мигранти, вкл. граждани от трети страни;
• Малцинства, вкл. маргинализирани общности като ромите.
За пълноценната интеграция на новонаетите лица в екипа на фирмата и осигуряване на необходимите умения за изпълнение на служебните задължения ще бъде осигурена и подкрепа от въвеждащи и подкрепящи обучения от страна на дружеството кандидат, ментори за лицата.
АзУкЕн ООД се ангажира да осигури устойчива заетост на 100% от наетите лица с трайни увреждания и новонаетите лица от други уязвими групи за минимум 50% от времето.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Наемане на лица в неравностойно положение: Основната цел на дейността е да бъде осигурена качествена и устойчива заетост за 10 лица в неравностойно положение на пазара на труда в "АзУкЕн" ООД.
В рамките на дейността ще бъдат създадени 10 нови работни места, на следните длъжности, които са част от обичайните за дружеството, и три надграждащи:
- 24216007 Бизнес консултант; 1 бр.
- 25116005 Бизнес консултант, информационни технологии; 1 бр. (нова)
- 24114006 Младши счетоводител; 1 бр;
- 24114005 Старши счетоводител: 1 бр.
- 24116004 Счетоводител 1 броя;
- 43112004 Отчетник, счетоводство 2 бр; (едната позиция е за лице с трайни увреждания)
- 33413004 Офис мениджър 1 бр.
- 13306010 Мениджър, софтуерни приложения 1 бр. (нова)
- 83222007 Шофьор, куриер 1 бр. (нова)
- 9 безработни лица, които попадат в дефиницята на Групи в неравностойно положение с по-ниска конкурентноспособност на пазара на труда, означава групи от хора в уязвимо положение, включително хора, понасящи или изложени на риск от бедност, социално изключване или дискриминация в нейните различни измерения (чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г.) вкл.
- безработни младежи до 29-годишна възраст (вкл.);
- продължително безработни лица (са безработни лица с непрекъснато поддържана регистрация в поделение на Агенцията по заетостта не по-малко от 12 месеца);
- безработни лица с трайни увреждания (с и над 50% неработоспособност);
- безработни лица - родители (осиновители) с деца до 4-годишна възраст;
- безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода;
- безработни над 55-годишна възраст;
- безработни лица с основно или по-ниско образование;
- безработни лица без професионална квалификация.
1 лице с трайни увреждания.
Изборът на така посочените целеви групи е обоснован от желанието на дружеството да бъде насърчавано разнообразието и да се даде равен шанс на хора, които са в уязвимо положение на пазара на труда по различни причини. Добрият опит на дружеството и партньорствата с общините показа, че този модел е изключително важен и ползотворен за двете страни (работник/работодател) а и на макро рамка. Нещо повече, по този начин ще се затвърди работещ модел за привличане на нови групи работещи в консултантския сектор, който е изправен пред постоянна липса на кадри, особено в големите градове, където тези хора са неконкурентноспособни на пазара на труда.
На всички лица ще бъде осигурена работа по трудово правоотношение на пълен работен ден. Новите работни места ще бъдат в офис на компанията в гр.София, като по избор на лицата ще бъде дадена възможност и заработа от разстояние с оглед пълноценно съчетаване на личния и професионалния живот. Фирмата има ангажимента да осигури необходимото офис обзавеждане, оборудване и комуникационна свръзаност, необходима за изпълнението на служебните задължения на новонаетите лица. В зависимост от естеството на увреждането на лицата, които ще бъдат наети ще бъде адаптирано работното място или ще се осигури необходимия помощен софтуер, необходим за пълноценната им работа. Лицата с трайни увреждания ще бъдат наети по проекта за период от 24 месеца. След приключване на дейностите ще им бъде осигурена трайна заетост за период от най-малко 12 месеца. Останалите лица от другите групи в неравностойно положение ще бъдат наети по проекта за период от 12 месеца. След приключване на дейностите за всички ще се осигури трайна заетост за период от най-малко 6 месеца. С оглед на показаните индивидуални резултати и обема на работа предприятието има готовност да запази трайно новосъздадените рботни места ."АзУкЕн" ООД ще има ангажимента да осигури въвеждащо вътрешно-фирмено обучение за всички новонаети лица с оглед пълноценно изпълнение на служебните им задължения и трайното им интегриране в екипа на дружеството, вкл. ментори, разпределени така че да не прекъсва работният процес и да имат достатъчно време за менторство.
281 292.00
0.00
Подкрепа на работното място за новонаетите лица чрез ментори: Дейността има за цел да подкрепи 10 те новонаети лица в придобиването на нови умения и интеграцията на работното място с помощта на ментор.
За лицата от групите в неравностойно положение е от особена важност да получат подкрепа за придобиване на подходящи трудови навици и пълноценно интегриране в екипа на компанията. Това е ключова предпоставка за осигуряване на трайна заетост за тях. В тази връзка подкрепата от опитен специалист е задължителна предпоставка за ефективната работа на всички новонаети служители.
По отношение на конкретния проект включването на такъв ментор е още по-важно, доколкото се очаква, че повечето или всички новонаети лица ще имат сравнително ограничен опит в извършването на дейностите, които попадат в обхвата на служебните им задължения. Още повече, че всички те са представители на групи в неравностойно положение, което налага и индивидуален подход от страна на ментора към всеки от тях.
В рамките на дейността ще бъде осигурени ментори, които ще работят с лицата за период от 6 месеца. За ментор ще бъдат определени експерти от екипа на дружеството, с доказан професионален опит съотносим към всички длъжности, на които ще бъдат наети лицата от целевата група. В допълнение ще се изисква менторът да притежава и подходящи организационни и комуникационни умения, за да бъде пълноценен в тази си роля.
Ментор бизнес консултант:
- 24216007 Бизнес консултант; 1 бр.
Ментор счетоводен отдел 2 броя, заради по-голямата група безработни
- 24114006 Младши счетоводител; 1 бр;
- 24114005 Старши счетоводител: 1 бр.
- 24116004 Счетоводител 1 броя;
- 43112004 Отчетник, счетоводство 2 бр; (едната позиция е за лице с трайни увреждания)
Ментор административни дейности:
- 33413004 Офис мениджър 1 бр.
- 83222007 Шофьор, куриер 1 бр. (нова)
Ментор внедряване на софтуерни приложения:
- 13306010 Мениджър, софтуерни приложения 1 бр. (нова)
- 25116005 Бизнес консултант, информационни технологии; 1 бр. (нова)
Ще се прилагат паралелно два подхода - на индивидуално, и на групово менторство. Сред основните задачи на ментора ще бъдат:
- Да извършва системни наблюдения на поведението на наставлявания — диагностициране на потребностите, способностите и дефицитите му;
- Да изготвя индивидуален план за работа с наставлявания;
- Да планира дейности свързани с развитието на интересите и способностите на наставлявания.
В резултат от изпълнението на дейността се очаква новонаетите лица да бъдат напълно запознати с всички аспекти на работата, която извършват, като се превърнат в пълноценна част от екипа на компанията
13 994.36
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN