Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 442 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ЗИЗИ - ВЛ ООД е търговска фирма, основана през 2011 г. в гр. Плевен. Към момента в предприятието работят 45 човека.
Ръководството на фирмата е на ясно за важността на човешкия фактор при работния процес и затова се стреми непрекъснато да подобрява условията за труд на своите служители. То е наясно, че така ще повиши тяхната работоспособност и мотивация за работа, което пък от своя страна ще окаже пряко влияние, както върху финансовите резултати на компанията, така и върху възнагражденията на служители.
По настоящия проект кандидатът предвижда да изпълни дейности, които да подобрят работния процес и удовлетвореността на служителите, чрез подобряване на условията на труд, грижа за здравето и осигуряване на благоприятна работна среда в дружеството. Чрез осъществяване на дейностите се цели осигуряване на нормален работен процес на своите служители, добри физически параметри, добре приспособена работна среда към нуждите на работниците и адаптирането им към промените в работната среда.
Социалните придобивки са от изключителна важност за заетите в предприятието лица, осигуряването на такива от работодателя внася допълнителна добавена стойност за работниците, което от своя страна пък води до подобряване качеството на работните процеси, както и поддържане на доброто им здравословно състовия в изпълнение на работните им задължения. Допълнително на това чрез внедряването на заложените в настоящото проектно предложение дейности дружеството и неговите служители ще могат да посрещнат новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящи се модели на работа.
Всичко това от своя страна ще повиши мотивацията на служителите, ще повиши тяхната производителност и ще реши част от проблемите им свързани с работно място. Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите служители.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. „Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда. Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък. Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа. 9 200.00 0.00
Дейност 2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа: Основната необходимост от осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ е поради факта, че служителите на дружеството са подложени на ежедневен стрес и напрежение в ежедневните си дейности. За осигуряването на настощята дейност, ръководството на дружеството възнамерява да осигури на своите служители психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на своите служители. Целевата група по настоящата дейност са служителите на фирмата. На етап изготвяне на проектното предложение беше отправена анкета в дружеството относно желание за участие в групови семинари/тренинги за профилактива или индивидуални консултации и участие ще вземат всички служители на фирмата, назначени на трудови договор, които възлизат на 47 бр. Груповите или индивидуални занимание ще бъдат в насоченост и ще подобрят следните нагласи на служителите: подобряване на психичното здраве, намаляне на стреса и прегряването, увеличаване на продуктивността, подобряване на ангажираността на служителите, подобрена екипна динамика, задържане на кадри, подобрена организационна култура и възможност за разрешаване на конфликти. Групите, които ще се възползват от настоящата дейност ще се съобразят и с ограничението на груповите занимания да не бъдат повече от 10 лица. 9 200.00 0.00
Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на стая за отдих и стая за хранене на своите служители. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване за обособяване на социалните придобивки, както следва: С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения: РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за хранене: -маси - 12 бр. -столове - 46 бр. -хладилник - 1 бр. -печка за готвене - 1 бр -микровълнова - 1 бр -климатик - 1бр -кухня/кухненски модул/ - 1 бр РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ за стая за отдих: -диван- 1 бр. -кафеавтомат - 1 бр. -маса - 1 бр. -масажиращ стол - 2 бр -кухненски шкаф - 1 бр -климатик - 1бр -диспенсър за вода - 1 бр Целевата група по настоящата дейност са всички служители в дружеството - 47 души, вкл. две лица на договор за контрол и управление. Предвидено е закупуването на оборудване за стая за хранене и стая за отдих. Към момента в дружеството има обособена стая, в която служителите могат да се хранят, но тя е малка като размери и капацитета й не отговаря на броя служители. В нея има ел. уреди като кана за вода, тостер и грил. Представляващите дружеството възнамеряват до обособят две помещения, които да се обзаведат с мебели и уреди, така че да отговарят на броя служители и да може всеки от тях да се възползва от социалните придобивки. Броят на мебелите за стаята за хранене е съобразена с броя на служителите в дружеството. Една маса е предвидена да се ползва от 4 души, затова е заложено закупуването на 12 бр. маси. Столовете за стаята за хранене също са съобразени с броя служители в момента, включително и двете лица на договор за контрол и управление. Ел. уредите са напълно достатъчни за служителите, затова е заложен по 1 бр. от всеки. Относно стаята за отдих, там е предвидено закупуването на един диван и ниска холна маса. Кафеавтомат, на който служителите да могат да си приготвят безплатно кафе. Планиран за закупуване е и един брой диспенсър, от който служителите да имат възможност да пият минерална вода. Диспенсърът ще осигури както студена, така и топла вода на заетите лица. За целите на отпускане и релакс, са планирани за закупуване два броя масажиращи столове. Те ще бъдат от огромна полза за доброто благосъстояние, отдих и здравето на служителите. И в двете помещения е планирано закупуването на по един климатик, който ще служи за поддържане на постоянна температура/микроклимат, както през топлите, така и през студените периоди. Средните цени на актив от двете екранни разпечатки, са както следва: -маси - 989,50 лв без ДДС / бр. -столове - 44,50 лв без ДДС / бр. -хладилник - 3324 лв без ДДС / бр. -печка за готвене - 1364 лв без ДДС / бр. -микровълнова - 334 лв без ДДС / бр. -климатик - 3614 лв без ДДС / бр. -кухня/кухненски модул/ - 1370,5 лв без ДДС / бр. -диван- 1978,00 лв без ДДС / бр. -кафеавтомат - 1724,00 лв без ДДС / бр. -маса - 283,50 лв без ДДС / бр. -масажиращ стол - 2940 лв без ДДС / бр. -кухненски шкаф - 245 лв без ДДС / бр. -диспенсър за вода - 265,33 лв без ДДС / бр. Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. 31 597.78 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.