Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Столарски и синове ЕООД притежава повече от 15-годишна история, като основен фокус в дейността й през годините е отдаването под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти. Екипът на дружеството се стреми към възходящо развитие, привличане на нови клиенти, предлагане на нови и с по-високо качество услуги за своите клиенти, което е предпоставка за наемане на нови служители, така че да се отговори на търсенето на на клиентите на компанията.
Настоящото проектно предложение на Столарски и синове ЕООД с КИД 68.20 "Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти" предвижда да бъдат подкрепени 17 работни места на 8-часов работен ден, разпределени на следните длъжности:
- "Аниматор" - 5 бр. с код по НКПД 51133001;
- "Пазач" - 1 бр. с код по НКПД 95100005;
- "Сервитьор" - 4 бр. с код по НКПД 51312004;
- "Барман" - 3 бр. с код по НКПД 51322001;
- "Чистач/ Хигиенист" - 4 бр. с код по НКПД 91120004, като две от тях ще са за лица с трайни увреждания;
Столарски и синове ЕООД предвижда всички новонаети лица (17 души) да бъдат представители на специфичните категории - лица в неравностойно положение, представители на следните целеви групи-безработни младежи до 29-годишна възраст, продължително безработни, безработни над 55-годишна възраст, безработни лица без професионална квалификация и с основно или по-ниско образование и безработни лица с трайни увреждания (2 лица).
Включвайки представители от уязвимите групи в проекта, компанията показва своята социална отговорност, осигурявайки им дългосрочна заетост, работа в сплотен колектив и възможност да придобият нов опит, нови знания и умения и да повишат професионалната си и трудова компетенетност.
Компанията се ангажира да продължи последователната си политика за запазване на заетостта на наетия персонал, чрез което новонаетите лица ще придобият допълнителен професионален опит и самочувствие, което ще допринесе за устойчивост на резултатите от проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на лица в неравностойно положение в т.ч. и лица с трайни увреждания: През последните няколко години Столарски и синове ЕООД съсредоточи усилията си в реализацията на мащабен проект за изграждане на Ритейл Парк Велинград, преминавайки успешно през всички етапи на подобен род проекти. Като резултат официалното откриване на Ритейл парк Велинград е планирано през месец април 2024 г. Стремежът на мениджърския екип е свързан с развитие и разрастване на дейността на компанията, което обуславя необходимостта от наемането на нови хора. Настоящото проектно предложение на Столарски и синове ЕООД с КИД 68.20 "Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти" предвижда да бъдат подкрепени 17 работни места, разпределени на следните длъжности: 1. Длъжност "Аниматор" - 5 бр. с код по НКПД 51133001 на 8-часов работен ден за дейностите в Детски център; 2. Длъжност "Пазач" - 1 бр. с код по НКПД 95100005 на 8-часов работен ден за Ритейл парка; 3. Длъжност "Сервитьор" - 4 бр. с код по НКПД 51312004 на 8-часов работен ден, обслужващ персонал в заведение към Ритейл парка ; 4. Длъжност "Барман" - 3 бр. с код по НКПД 51322001 на 8-часов работен ден, обслужващ персонал в заведение към Ритейл парка; 5. Длъжност "Чистач/ Хигиенист" - 4 бр. с код по НКПД 91120004 на 8-часов работен ден, като две от тях ще са за лица с трайни увреждания; В отговор на изискванията на Условията за кандидатстване по настоящата процедура, Столарски и синове ЕООД предвижда всички новонаети лица (17 души) да бъдат представители на специфичните категории - лица в неравностойно положение, представители на следните целеви групи-безработни младежи до 29-годишна възраст, продължително безработни, безработни над 55-годишна възраст, безработни лица без професионална квалификация и с основно или по-ниско образование и безработни лица с трайни увреждания (2 лица). Включвайки представители от уязвимите групи в проекта, компанията показва своята социална отговорност, осигурявайки им дългосрочна заетост, работа в сплотен колектив и възможност да придобият нов опит, нови знания и умения и да повишат професионалната си и трудова компетенетност. Етапи: 1. Издаване на заповед за подбор по посочените длъжности и определени бройки, в която са посочени конкретните нови длъжности (с кодове) и бройки, съобразени със заложените в одобрения проект. В заповедта се определят срокове за изпълнение и всички други изисквания за максимална ефективност на изпълнение. 2. Проучване и подбор на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ - Получаване на актуална информация от местните ДБТ относно наличните лица, които да отговарят на търсените по проекта длъжности с посочени характеристики и бройки. (1-2 месец) 3. Проучване и подбор на лица от уязвимите групи от други външни източници - Събиране на информация от местни специализирани училища, техникуми, университети, лицензирани институции за проведени курсове и издадени подобни квалификации/сертификати и др. (1-2 месец) 4. Изготвяне на кратък доклад на база събраната информация по етап 2 и 3 и конкретни предложения за всяка свободна позиция. Екипът по проекта обобщава цялостната информация и данни, с които разполагат, разглежда всички реални възможности и изготвя предложения с най-подходящите лица за всяка една длъжност, съобразени с целите на проекта, както и с търсените специфични категории лица. (1-2 месец) 5. Назначаване на избраните лица - след направения избор от конкретни лица, които отговарят на търсените от компанията служители, екипът по проекта се свързва с тях и ги кани да подпишат своите трудови договори, длъжностни характеристики и други документи, свързани с назначаването им във фирмата. (2-24 месец) Така описаните етапи на изпълнение на дейността гарантират в максимална степен откриването на най-подходящите служители, така че от една страна да бъдат максимално ефективни за компанията, а от друга страна да им се предоставят максимално добри условия на труд, за да бъдат задържани дългосрочно, да се специализират в работния процес, да придобият нови умения и знания. 312 664.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.