Наемане на лица от целевата група - част 1: Дейността предвижда наемане по код по КИД 2008 J.63.12 Web-портали, който се явява основен код на икономическа дейност на кандидата, на 4 лица с трайни увреждания на 8-часов трудов договор на 3 вида длъжности, необходими за развитието на дейността на ЗАНИМАЛНЯ ООД, навлизането на нови пазари на платформата за организиране на детски събития, поддържана от предприятието и подобряване на качеството на предоставяните услуги. Размерът на стандартната таблица на единица разход е 11 362.00 лв./тримесечие/лице за икономическата дейност на кандидата, попадаща в Раздел J Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; далекосъобщения по КИД 2008.
ЗАНИМАЛНЯ ООД успешно развива вече повече от 3 години своята платформа за организация на детски събития, в която доставчици на услуги (артисти, спортисти, аниматори, културни организации и др.) представят своите събития, а родителите на децата включват децата си в предложените събития. Родителите могат да създават и частни събития (напр. рождени дни, първи учебен ден, последен учебен ден и др.), в които да канят участници,в т.ч. и от доставчиците на услуги, асоциирани към платформата. За разширяване на дейността на платформата чрез увеличаване на броя на потребителите и доставчиците, както и чрез възможности за добавяне на нови функционалности, предприятието има нужда от нови квалифицирани кадри, които да ускорят този процес. Тъй като в платформата има възможност и за създаване на събития за деца със специални потребности, екипът на ЗАНИМАЛНЯ прецени, че е целесъобразно да потърси възможности за наемане на лица с трайни увреждания, които са безработни или неактивни и така, от една страна да подпомогне устойчивата интеграция на пазара на труда на такива специалисти, които по различни причини се затрудняват да намерят устойчива заетост, а от друга страна по-адекватно да развива различни направления на предоставяните от платформата услуги, насочени и към деца със специални потребности и към родители, които също са от уязвими групи или са с трайни увреждания. При изпълнението на дейността ще бъдат спазвани всички хоризонтални принципи и политики и няма да се допуска дублиране на финансиране на едни и същи дейности от различни източници.
Етапите от изпълнението на дейността включват:
Етап 1: Процедура по наемане на лица с увреждания (чрез Бюрата по труда, обяви на свободни работни места в платформата и по други канали, съобразно интереса и броя кандидати). Провеждане на подбор по документи и събеседване – Месец 1 – Месец 5.
Етап 2: Назначаване на лица с увреждания. Сключване на трудови договори. – Месец 2 – Месец 6 (възможно е, съобразно предлагането на пазара на труда, назначаването на лицата да бъде извършено последователно).
Етап 3: Осигуряване на заетост на лица с увреждания. Заетостта ще бъде осигурена чрез работа от разстояние, което да осигури по-добра възможност за подкрепа на лицата с трайни увреждания в позната за тях среда при изпълняване на работните им задължения – Месец 2 – Месец 30 (възможно е съобразно предлагането на пазара на труда, заетостта на лицата да бъде извършена последователно и да се застъпва).
Продължава в част 2 |
352 222.00
|
0.00
|
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м. - част 1: Дейността предвижда осигуряване на индивидуална подкрепа за лицата, наети по дейност „Наемане на лица от целевата група” от ментор, което е друго лице от ЗАНИМАЛНЯ ООД, с цел навлизане в спецификата на съответната заемана длъжност. Размерът на възнаграждението на ментора (брутно трудово възнаграждение) е определен съобразно условията по т. 14.3 от Условията за кандидатстване за период от 6 месеца при полагане на 40 часа месеца менторски труд в размер на една втора от минималната работна заплата, установена за страната към момента на кандидатстване (933 лв.) или 2 799.00 лв.
Наемането и назначаването на лицата по дейност „Наемане на лица от целевата група” се планира да бъде извършено в първите 6 месеца от проекта в зависимост от предлагането на работна сила на пазара на труда от целевата група (лица с трайни увреждания). Тъй като е възможно назначаването да бъде с различни начални дати менторът гъвкаво ще осигурява наставления за всяко новонаето лице с продължителност средно по 60 часа/новонаето лице.
Целта на работата на ментора е да улесни пълноценното изпълнение на работните задължения на новонаетите лица в ЗАНИМАЛНЯ като осигурява експертна подкрепа, съобразена с всяка от длъжностите. Основните задачи, които менторът ще изпълни в рамките на дейността са следните (обособени по видове длъжности, посочени в Дейност „Наемане на лица от целевата група”):
За длъжност от вид 1: 1 лице с трайни увреждания на длъжност „Търговски директор”, код по НКПД 1221 7001:
- Въвеждане в профила на клиентите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – доставчици на услуги според вида на услугите (спорт, образование, изкуство, култура, други занимания),
- Запознаване със статуса и условията по договорите с клиентите
- Преглед и запознаване на потребителите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – родители на деца
- Запознаване с технологичните характеристики на платформата на ЗАНИМАЛНЯ
- Въвеждане в спецификите на използваните канали за дистрибуция на услугите на платформата и представяне пред клиентите на предприятието
- Преглед на маркетинговата стратегия на предприятието и задачите, които се очаква Търговският директор да изпълни в краткосрочен (до 1 година) и средносрочен план (до 2 години)
- Преглед на предложенията от контрагенти на ЗАНИМАЛНЯ за подобряване на услугите на платформата от гледна точка на пакетни варианти за ползване на услугите и и сътрудничество с партньорски организации (други компании, интегриращи съдържание онлайн, специализирани образователни организации за деца, органи на местната и централната власт, публични и частни училища и детски градини).
За длъжност от вид 2: 2 лица с трайни увреждания на длъжност „Мениджър, акаунт: продажби (информационни и комуникационни технологии)”, код по НКПД 2434 6001
- Въвеждане в профила на клиентите на платформата на ЗАНИМАЛНЯ – доставчици на услуги според вида на услугите (спорт, образование, изкуство, култура, други занимания),
- Запознаване със статуса и условията по договорите с клиентите
- Запознаване с технологичните характеристики на платформата на ЗАНИМАЛНЯ
- Въвеждане в спецификите на използваните канали за дистрибуция на услугите на платформата и представяне пред клиентите на предприятието
- Изготвяне съвместно със съответното новонаето лице на план за продажбите и насоки за постигане на целите, заложени в него
- Консултации при запитвания, които технологично е необходимо да бъдат допълнително интегрирани в платформата
Продължава в част 2
|
2 799.00
|
0.00
|
Наемане на лица от целевата група- част 2: Продължава от част 1:
Длъжностите, на които ще бъдат назначени лица с трайни увреждания са ориентирани, както към подобряването на качеството на предоставяните услуги (всички видове длъжности), така и към увеличаване на клиентската база на ЗАНИМАЛНЯ (длъжности от вид 1 и вид 2). Следва изчерпателно описание на всяка от длъжностите и на броя лица, които се планира да бъдат назначени.
Длъжност 1: 1 лице с трайни увреждания, което попада в обхвата на определението за безработно или неактивно лице към момента на включването си в операция, ще бъде наето на длъжност „Търговски директор”, код по НКПД 1221 7001, за период от 8 тримесечия (24 месеца) на 8-часов трудов договор (90 896.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 8 тримесечия), като ще извършва своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните:
- Ръководи екип от акаунт мениджъри.
- Контролира и подпомага екипа си при консултацията и информационното обслужване на клиенти на фирмата, включително за дейността, асортимента, условията и процедурите за предоставяне на услугите.
- Контролира и подпомага популяризирането и демонстрацията на нови услуги на място, при клиента и/или дистанционно.
- Контролира и подпомага осъществяването на директни продажби на услуги на клиенти.
- Наблюдава и се стреми към запазване и увеличаване клиентите на фирмата.
- Провежда работни срещи с контрагенти
За заемане на длъжност от вид 1 изискванията за опит и квалификация към лицето с трайни увреждания включват:
- Минимум Бакалавърска степен по търговия, обща икономика и/или еквивалентни специалности,
- Минимум 5 г. опит в дейности, свързани с продажби,
- Управленски умения за подбор и ръководене на екип от специалисти
- Умения за обучение на служители и синтезиране на информация
- Професионално боравене с продуктите на Microsoft Office
- Опит при работа с ERP системи
Длъжност 2: 2 лица с трайни увреждания, които попадат в обхвата на определението за безработни или неактивни лица към момента на включването си в операция, ще бъдат наети на длъжност „Мениджър, акаунт: продажби (информационни и комуникационни технологии)”, код по НКПД 2434 6001, за период от 8 тримесечия (24 месеца) на 8-часов трудов договор (181 792.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 8 тримесечия за 2 лица), като ще извършват своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните:
- Отговаря за цялостно и ефективно обслужване на клиентите.
- Управлява цялостно ежедневните дейности, свързани с обслужване клиентите.
- Определя и договаря цени и финансови условия, както и сключват договори за продажба и приемат поръчки;
- Актуализират информация за клиенти и изготвят отчети за продажби;
- Обсъжда с контрагенти на компанията при разработка на функционалности за нови детски събития
- Изготвя на методология за динамично надграждане на детски събития по видове и създаване на периодични събития за деца
- Отговаря за активното търсене и привличане на нови клиенти.
- Съставя на план с мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на развитие на нови детски продукти и услуги.
- Провежда работни срещи с контрагенти.
За заемане на длъжност от вид 2 изискванията за опит и квалификация към лицата с трайни увреждания включват:
- Минимум средно образование,
- Предишен опит в сферата на търговията и/или работа с клиенти
- Компютърна грамотност
- Организационни и комуникативни умения
- Умения за работа в екип
Продължава в част 3 |
0.00
|
0.00
|
Наемане на лица от целевата група- част 3: Продължава от част 2:
Длъжност 3: 1 лице с трайни увреждания, което попада в обхвата на определението за безработно или неактивно лице към момента на включването си в операция, ще бъде наето на длъжност „Администратор, бази данни”, код по НКПД 2521 6002, за период от 7 тримесечия (21 месеца) на 8-часов трудов договор (79 534.00 лв. общ размер на стандартната таблица на единица разход за 7 тримесечия), като ще извършва своите задължения от разстояние съгласно разпоредбите на Раздел VIIIб от Кодекса на труда (КТ). Основните задължения на длъжността са следните:
- Поддържа на класификатор на предлаганите детски събития и активности
- Изготвя доклади за развитието на нови елементи при организацията на детски събития
- Измерва ангажираността на потребителите,чрез създаване на сесии за обратна връзка след проведено събитие
- Поддържа вътрешни процедури за оценка и избор на контрагенти
- Контролира спазването на изискванията към контрагентите на компанията
- Извършва планови и извънпланови проверки на контрагенти на компанията относно качеството и безопасността на предоставяните от тях услуги
- Извършва оценка на риск на контрагентите и предлага мерки за ограничаването му
За заемане на длъжност от вид 3 изискванията за опит и квалификация към лицето с трайни увреждания включват:
- Минимум средно образование
- Компютърна грамотност
- Притежава основни познания за различни методики за анализ и оценка на селектираните бази данни / исторически данни,
- Притежава способност за критична преценка при обработка и анализ на клиентски данни/информация
След завършване на проекта се предвижда да се осигури устойчива за заетост на 100% за работните места за лицата с трайни увреждания, назначени в хода на изпълнението му съгласно условията на 25.2.2. от Условията за кандидатстване по процедурата.
|
0.00
|
0.00
|
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м. - част 2: Продължава от част 1:
За длъжност от вид 3: 1 лице с трайни увреждания на длъжност „Администратор, бази данни”, код по НКПД 2521 6002
- Запознаване с класификатора на предлаганите детски събития и активности
- Запознаване с начина на изготвяне на доклади за развитието на нови елементи при организацията на детски събития
- Демонстрация на начина на измерване на ангажираността на потребителите чрез създаване на сесии за обратна връзка след проведено събитие
- Запознаване с вътрешните процедури за оценка и избор на контрагенти (доставчици на събития),
- Съвместно извършване на планови и извънпланови проверки на контрагенти на компанията относно качеството и безопасността на предоставяните от тях услуги за запознаване на новоназначеното лице на факторите за качество, които трябва да бъдат проследявани
Етапите от изпълнението на дейността включват:
Етап 1: Въвеждане в основните процедури, свързани със съответната длъжност – час 1 – час 30 (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му).
Етап 2: Наблюдение и осигуряване на консултации при изпълнението на основните задължения след първоначалното въвеждане в спецификите на работното място – час 31 – час 50. (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му).
Етап 3: Последващо и допълващо менторство, свързано с надграждащи умения за съответното лице, необходими за пълноценното изпълнение на работните му задължения, установени по време на етап 2 – час 51 – час 60 (приема се, че средно по 60 часа се отделя за наставления на всяко новонаето лице в разстояние общо до 6 месеца за всички лица в зависимост на датата на назначаването му).
|
0.00
|
0.00
|