Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 63 968 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

"ТРОЯ БИЛД“ ООД е дружество, специализирано в направата на покриви, изработка и монтаж на безшевни улуци и обшивки. Фирмата разполага с висококвалифициран екип от професионалисти с опит в изграждането и ремонтирането на покриви и е сертифицирана от БРАМАК. Към момента  в дружеството са заети 10 човека, включително технически ръководител и офис служител. Реномето на фирмата като коректен изпълнител на покривни конструкции е причина за постоянно увеличаване на броя запитвания и поръчки. Поради липсата на достатъчно хора, дружеството не винаги успява да поеме и изпълни работата с необходимата бързина. В дългосрочен план това носи рискове от загуба на клиенти, свиване на оборотите и невъзможност да се гарантира устойчивото икономическо състояние. Включването на нова работна сила е от първостепенна нужда за предприятието и ще му позволи да поема по-голям обем поръчки и по-мащабни обекти за изпълнение. Фирмата разполага с необходимия технически капацитет да създаде нови работни места.
Проектното предложение включва  дейности за увеличаване на персонала, като създаването на нови работни места е насочено изцяло към групите в неравностойно положение на пазара на труда. В рамките на проекта, в „Троя Билд” ООД ще бъдат назначени 15 лица в неравностойно положение за период от една година и ще се осигури устойчивата им заетост за още минимум 6 месеца. Проектът предвижда и откриването на 2 работни места за хора с трайни увреждания за период от 24 месеца субсидирана заетост и 12 месеца  след това за сметка на работодателя. Проектът включва също осъществяването на менторска програма. Всички предвидени  дейности са съобразени и напълно кореспондират със заложените в процедурата приоритети и специфични цели и изпълнението им ще допринесе за  устойчивата интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение. Проектът ще бъде реализиран в рамките на 37  месеца в гр. Троян и на територията на съседни области в Северозападен район, където фирмата работи на строителни обекти.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на лица от целевата група: Дейност 1 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите му. С тази дейност започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата, които са заложени и в настоящото проектно предложение. Дейността обхваща наемането на общо 17 лица от целевите групи, които ще бъдат извадени от сектора на безработицата и ще бъдат включени в устойчива и продължителна заетост чрез осигуряване на работна заплата и осигурителни вноски в рамките на проектните дейности и след приключването им. Наемането на лицата от целевата по процедурата група е от първостепенна важност за фирмата-кандидат поради следните специфики на работата: Част от дейностите се извършват в производствено хале, където работници разкрояват и изрязват ламаринени и други плоскости, които впоследствие се инсталират на обекти /жилищно и индустриално строителство/ от работници със специалност „изграждане и ремонт на покривни покрития“. Дейностите се подпомагат от общи работници по строителство на сгради и машинист на еднокофов багер и се извършват под надзора на двама технически ръководители. Увеличаването на персонала ще позволи дейностите да се разпределят между две бригади, които да работят на различни обекти. За тази цел проектното предложение предвижда да бъдат разкрити и поддържани следните работни места: 1. Петнадесет работни места за лица в неравностойно положение за период от една година субсидирана заетост и още минимум 6 месеца след това за сметка на работодателя. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 543.00 лв. (Индекс на ИД – F Строителство). Тези нови служители ще бъдат назначени на следните длъжности: - 4 лица на длъжност „Работник, изграждане и ремонт на покривни покрития” с код по НКПД 71212001. Техните основни задължения ще включват полагане на хидроизолационни материали, закрепване на метални или синтетични елементи за построяване на покривна рамка; измерване и отрязване на материали за покриване на ъгли и ръбове и места около комини; създаване на временни конструкции като скелета и подвижни стълби. - 6 лица на длъжност „Общ работник, строителство на сгради” с Код по НКПД: 93130001. Те ще изпълняват рутинни задачи като почистване и подготовка на строителните площадки, пренасяне на материали, товарене и разтоварване на строителни материали и др. - 1 машинист еднокофов багер с Код по НКПД: 83422002, който ще обслужва земекопна машина на строителните обекти . - 1 Машинист, автовишка с Код по НКПД: 83432006. Той ще обслужва и наблюдава повдигателните съоръжения като кранове и други повдигателни устройства за вдигане, преместване и поставяне на оборудване и материали; - 2 лица на длъжност „Снабдител, доставчик” с Код по НКПД: 43212015. Техните трудови задължения ще включват водене на стокови документи, организация и контрол на получаваните материали и др. - 1 лице на длъжност „Шофьор, лек автомобил до 9 места” с Код по НКПД 83222002, което ще превозва двете бригади от и до строителните обекти и ще транспортира по-малко обемни материали. 2. Две работни места за лица с трайни увреждания за период от 24 месеца субсидирана заетост и още минимум 12 месеца след това за сметка на работодателя. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 543.00 лв. (Индекс на ИД – F Строителство). Те ще бъдат назначени на следните позиции: - 1 лице на длъжност „Отчетник, инвентаризация на материали (инвентарчик) с Код по НКПД 43222001, което ще отговаря за изчислението на необходимите количества материали за строителство и други производствени дейности, както и за изготвянето на производствените графици и координацията на работните потоци и материали между различни отдели. - 1 лице на длъжност „Чистач/ Хигиенист” с код по НКПД 91120004, което ще отговаря за хигиената в офисните помещения на фирмата. 269 268.00 38 973.00
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 м. : Колективът на дружеството ще положи старание да интегрира бързо новите си колеги в средата, да им създаде предпоставки за личностно и професионално израстване и да изгради трудовите им навици в хармония със стандартите и нормите на работа в предприятието. Съобразно целите на проектното предложение се очаква новите служители да усвоят работните процеси и да изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта и след това. Този процес ще бъде подпомогнат чрез осъществяване на менторска програма. За целта ще бъдат избрани 3 ментора измежду досегашните служители на фирмата – един от техническите ръководители и двама от работниците на покриви. Те ще подпомагат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място. Менторите ще бъдат определени от работодателя и ще имат задължение минимум 40 часа месечно да изпълняват менторски функции. Менторите ще работят основно с новите служители, назначени на длъжностите „Работник, изграждане и ремонт на покривни покрития” и „Общ работник строителство”, които ще бъдат разпределени в две отделни бригади. Менторите ще ги обучават да работят при стриктно спазване на правилата за безопасност на строителния обект и ще ги подпомагат при изпълнението на специфични функции на строителните обекти. Месечните разходи за възнаграждение на ментора са в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за 2024 г. - 466.5 лв. 8 397.00 5 598.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.