Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 246 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е разработен в отговор на необходимостта от повишаване на квалификацията на ключовите служители на едно от структуроопределящите предприятия в областта на търговското посредничество - ПРАКТИКЕР РИТЕЙЛ ЕООД.
Ще се проведат специфични обучения по адаптивност и управление на промените, изграждане на работодателска марка, бизнес и ресурсно планиране, интернет безопасност и сигурност и използване на изкуствен интелект и други теми конкретизирани според отделите, в които работят и длъжностните характеристики на служителите и основните проблеми, възникващи на конкретните работни места. Целта на всички предложени обучения е да се повиши компетентността на средния мениджърски състав, да се подобри работата с клиенти и ефективността на вътрешнофирмените процеси, да се приобщят служителите към фирмената стратегия, да се ангажират активно към изпълнение на общите цели и визия на компанията.
Дейностите по проекта включват провеждане на специфични обучения на 89 служители от 6 отдела, като всяко лице ще премине двудневно обучение, 16 учебни часа, присъствена форма, със съответните модули, определени за длъжността. Всички успешно завършили обучението ще получат документ. 
Като резултат от проекта ще имаме обучени 89 човека, придобили теоретични познания и реален практически опит в проблемните области. Обученията ще доведат до подобряване на уменията за предприемане на адекватни дейности и решения, както и за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията на служителите.
След провеждане на обученията ще се запази заетостта на 82 броя (92%) служители, преминали обученията, за период от 6 месеца. 
С успешното осъществяване на планираните дейности ще се увеличи броят на хората, които са удовлетворени от своята работа и се чувстват ангажирани към организацията и нейния просперитет; ще допринесе за повишаване производителността на труда и създаване на устойчива заетост, както и за подобряване на ефективността и увеличаване конкурентноспособността на компанията.  
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Специфично обучение на 89 специалиста от различни отдели на компанията. Всеки работещ ще премине обучение от 16 учебни часа / 2 дни, съответно по 2 модула, тематично определени спрямо длъжността. Определени са шест модула за обучение, които ще бъдат комбинирани спрямо позицията на служителя.: Служителите в различните отдели ще бъдат обучени по теми подбрани спрямо техните задължения и отговорности, като ще им се осигури възможност за достъп до допълнителна квалификация и повишаване на познанията чрез използване на адекватен подход на учене, основан на умело съчетаване на теоретична материя и практически опит. 1. Длъжност - Търговски отдел - Експерт търговия, Специалист търговия, Организатор работа с клиенти, Специалист с контролни функции търговия , Ръководител търговски екип – 40 човека Проблеми: Служителите от търговския отдел са в постоянна комуникация с контрагенти, доставчици и партньори. В тази връзка за поддържането на добри отношения и връзки в съответствие с фирмената политика се налага периодично обучение за адаптивност към промените, анализ на пазарните тенденции и конкурентната среда. модул 1 Бизнес и ресурсно планиране Анализ на бизнес средата; SWOT анализ на организация /отдел/екип, КЛЮЧОВИ ИНДИКАТОРИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕТО/ KPI’S, използването на KPI като комуникационно устройство, БИЗНЕС ПЛАН модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултат: Служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни на целите на фирмата решения. Ще им помогне да разберат и приемат ценностите и нормите на поведение на компанията, ще създадат култура, в която промяната се разглежда като възможност за растеж и иновации, насърчавайки издръжлива и далновидна работна сила. Възможността да могат да анализират бизнес средата и ключовите фактори за ефективност на продажбите е от съществено значение за подобряване на представянето и постигане на бизнес целите на компанията. 2. Длъжност - Реклама и маркетинг 13 човека Проблеми: Рекламата е ключов фактор за осъществяване на целите и визията на компанията. Важна част от стратегията на фирмата е приобщаването на служителите към изграждането на работодателската марка. Промените в рекламния сектора са много динамични и е необходимо постоянно обучение в новостите и пазарните тенденции. В съвременните условия е необходимост използването на платформите за изкуствения интелект за автоматизиране, улесняване и ускоряване на процесите. Модул 1 - Изграждане на работодателска марка Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда. Модул 2 - Дигитална грамотност и технологична интеграция Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти Резултати: Служителите ще имат възможност за професионално развитие, ще се насърчи тяхното стратегическо мислене и планиране, креативността и иновациите. Обучението за изграждане на работодателска марка е инвестиция, която носи дългосрочни ползи, като ще предостави стратегически и практически умения на служителите, за подобряване на ефективността на процесите и повишаване на цялостната репутация и успех на компанията. Чрез обучението в използване на AI приложения ще може да се автоматизират повтарящи се и рутинни задачи, освобождавайки време и ресурси за по-сложни и креативни дейности, персонализиране на продукти и услуги и други. Служителите ще се запознаят с различни новости за интернет безопасност и други съвременни цифрови умения. 68 555.20 0.00
Специфично обучение на 89 специалиста от различни отдели на компанията - продължение: 3. Длъжност – Човешки ресурси -3 човека Набирането на нови служители и работата с персонала на компанията е силно зависима от имиджа, който има фирмата на пазара на труда. В този смисъл обучението за изграждането и развитието на работодателската марка е ключово за добрата репутация на компанията. Модул 1 - Изграждане на работодателска марка Стратегии за развитие на работодателската марка като способ за наемане и задържане на таланти; Способи за анализ на текущото състояние на бранда като работодател – възнаграждение, придобивки, развитие и култура; Ключови метрики и запознаване с KPI за измерване на успеха – възвръщаемост и устойчивост; Най-нови тенденции в “employer branding”-a; Бранд архетипи и разказване на истории; Активация на бранда – изготвяне на примерен план; Матрица за комуникация на бранда. Модул 2 - Повишаване на продуктивността Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност. Резултати: Служителите от отдела ще придобият знания как да привличат таланти, чрез силната работодателска марка, как да подобрят удовлетвореността и ангажираността на настоящите служители, как да работят с различните типове хора, така че екипната работа да води до по-висока продуктивност. Обучението ще доведе до важни умения за работа с персонала, за да могат служителите да се чувстват ценени и мотивирани и с това да са по-склонни да предлагат иновативни идеи и да работят по-продуктивно. 4. Длъжност - Счетоводство и Финанси 7 човека Проблеми: Актуализиране на уменията за финансов анализ, финансово планиране, оценка на риска и други свързани с фирмената стратегия, по-бърза адаптация към промени, подобряване на екипно сътрудничество и комуникация в съответствие с фирмената политика Модул 1 - Финанси за не-финансисти Финансов анализ, финансово планиране и бюджетиране, финансови потоци и информация в компанията, фактори, определящи бизнес риска, взаимовръзки между финансовите документи, инвестиции и финанси. Модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултати: Получените знания ще позволят задълбочено разбиране на финансовите принципи и техники за анализ за по-добро управление на финансовите ресурси и вземане на информирани решения. Умението за финансов анализ насърчава стратегическото мислене и способност за интерпретация на сложни данни, разбиране на риска и начините за неговото управление, което е ценно във всички бизнес контексти и може да помогне за постигане на конкурентно предимство на компанията. С обучението адаптивност и управление на промените служителите ще придобият необходимите умения да се адаптират към промяната, да вземат по-бързи и адекватни решения. 0.00 0.00
Специфично обучение на 89 специалиста от различни отдели на компанията - продължение: 5. Длъжност Информационен/обща обработка на данни и завеждане на стока 5 човека Причини: Обучението за двата отдела е от съществено значение за ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите и за поддържане на високо ниво на обслужване. Своевременно обучение свързано с интернет безопасност и прилагане на моделите на изкуствения интелект е задължително, както за по-добро обслужване на клиентите, така и за репутацията на електронните услуги на компанията като безопасни и съвременни. Модул 1 - Дигитална грамотност и технологична интеграция Интернет безопасност и сигурност, Практически AI приложения, Инструменти и техники за автоматизация, умения за цифрова комуникация, управление на цифрови проекти Модул 2 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Резултати: Добре обучените служители могат да реагират по-бързо и ефективно на клиентските запитвания и оплаквания и за постигане на високи стандарти на обслужване. Ще получат знания относно използването на изкуствения интелект и интернет безопаност за по-гъвкави и сигурни процеси при електронните продажби. Обучението ще помогне за оптимизиране на процесите в отдела, което води до по-бързо и точно обработване на рекламациите и поръчките, по-добра комуникация с клиентите. Обучението ще помогне също за по-добро управление на складовите наличности и предотвратяване на недостиг или излишък на стоки. 6. Длъжност – Управители на отдели – 21 човека Причини: Обучението на Управители на отдели е ключов елемент за успешното управление на магазините и осигуряване на високи стандарти на обслужване и удовлетвореност на клиентите. Обучението е необходимо, за да се повиши тяхната компетентност, да се подобри работата с клиенти и ефективността на вътрешнофирмените процеси, да се приобщят служителите към фирмената стратегия и да ръководят своите екипи ефективно. Обучението има за цел и да мотивира ръководния персонал за въвеждане на иновативни идеи и методи за работа, за избягване на рутината и еднообразието. Модул 1 - Адаптивност и управление на промените Умения за адаптивност, ефективна комуникация по време на промяна, Култивиране на култура на иновации, екипно сътрудничество по време на промяна, Справяне с несигурността Модул 2 - Повишаване на продуктивността Продуктивност и постигане на резултати чрез и заедно с хора. DISC и четирите основни типа служители и как се отразяват на продуктивността; Екипна продуктивност; Продуктивност при работа с хора с различни стилове; Продуктивност при промяна и трансформация – как различията ни могат да ни подкрепят в моменти на промяна и несигурност Резултати: Обучението на управители на отдели ще доведе до подобрения в управлението, оперативната ефективност и клиентското обслужване. Служителите ще си подобрят уменията за управление на персонала в променяща се бизнес среда, за по-ефективно управление на времето и ресурсите, комуникацията и координацията между членовете на екипа. Придобитите знания ще бъдат мултиплицирани чрез ежедневните дейности на останалите служители от отделите, за да може да се повиши ефективността на компанията 0.00 0.00
Заетост на лицата след завършване на обучението: След завършване на обучението лицата, които ще останат да работят в компанията ще са минимум 92% от обучените или 82 човека. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.