Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение застъпва основната и специфична цел на процедурата, и предвижда специфична подкрепа за адаптиране на работното място на 10 безработни/неактивни лица, от които 3 с трайни увреждания. Намерението допринася за изпълнението на принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права. Предвижда назначаване на персонал за разширяване на дейността на кандидата ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНА КЪЩА ПЕЙКОВА ЕООД, които работи с два кода на ик. дейност:
- осн. код на ик. дейност по КИД за 2023 г: 61.90 Други далекосъобщителни дейности (70%)
- втори код на ик. дейност за 2023 г.: 69.20 Счетоводни и одиторски дейности; данъчни консултации
Фирмата се специализира в монтирането и поддръжката на системи за видеонаблюдение в частни имоти и жилищни сгради с фокус общините Пазарджик и Пловдив.
Дейността на фирмата е тясно специализирана и е от изключително значение за глобализираната градска инфраструктура. Затова имаме нужда от хора с техническо образование и общи работници, които ще наемем по процедурата.
По проекта предвиждаме осигуряване на логистика за гъвкава заетост, социална отговорност и взаимна подкрепа.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“ е задължителна по настоящата процедура.: Дейността предвижда назначаване на 10 лица от целевите групи на процедурата на тр. договор и ще се реализира както следва: I. Разработване на критерии за заемането на работни позиции за 10 безработни/неактивни лица от целевите групи на процедурата (7 без ТЕЛК и 3 с ТЕЛК) в необходимите професии за разширяване на дейността на фирмата по първият й икономически код, с който работи в 2023 г.: 61.90 Други далекосъобщителни дейности. Дейностите по проекта ще са свързани с основната ик. дейност на кандидата, а именно: изграждане и поддържане на частни далекосъобщителни мрежи, за което не се иззисва лицензионен режим: 1. в недвижим имот, принадлежащ и/или ползван съвместно от едно или повече лица; 2. свързващи няколко недвижими имота, принадлежащи и/или ползвани съвместно от едно или повече лица, при условие, че разстоянието между всеки два имота не е повече от 300 метра; 3. в недвижими имоти, принадлежащи и/или ползвани съвместно от едно или повече лица, взаимно свързани с една или повече наети линии от обществени далекосъобщителни оператори, чиито мрежи са взаимно свързани. Фирмата се специализира в монтирането и поддръжката на системи за видеонаблюдение в частни имоти и жилищни сгради. II. Публикуване на свободните за заемане позиции, обособени от кандидидата с разработени критерии и изисквания за съответната позиция. III. Селектиране на безработните / неактивни лица. IV. Назначаване на селектираните лица. / Сектор J - Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; далекосъобщения: 61.90 - Други далекосъобщителни дейности, съгласно Условията за кандидатстване за всяко лице от целевата група назначено в дейността се полага за тримесечие брутната сума от 11 362.00 лв. за 8 часа и 5 680.00 лв. за 4 часа (заплати и осигуровки за работодател), на ден при седемдневна работна седмица. 4.1. Лица без ТЕЛК: 7 л.: - 2 л., инженер, телекомуникация (сигнални системи) - код по НКПД 2153 6007, на 4 часа за 12 месеца - 5 л., техник, охранителна техника - код по НКПД 3114 3011, на 8 часа за 12 месеца 4.2. Лица с ТЕЛК: 3 л. - 3 л., монтажник, електрооборудване- код по НКПД 8212 2004, на 4 часа за 12 месеца: Разходите за заплати са, както следва: - за 5 лица без ТЕЛК / на 8 часа за 12 месеца = 5 х 4 х 11 362.00 лв. = 227 240,00 лв. / б.р. 1.1 - за 2 лица без ТЕЛК / на 4 часа за 12 месеца = 2 х 4 х 5 680.00 лв. = 45 440,00 лв. / б.р. 1.1 Общо сума за заплати и осигуровки за лицата без ТЕЛК = 272 680,00 лв. - за 3 лица с ТЕЛК / на 4 часа за 12 месеца = 3 х 4 х 5 680.00 лв. = 68 160,00 лв. / б.р. 1.2 Общо за двете целеви групи: 340 840,00 лв. Период на реализация на Дейност 1 - от 1-ви до 15-ти месец, тъй като първия месец е свързан с обявление, интервюиране и избор на подходящите лица, а има възможност и да не намерим веднага подходящите лица. 340 840.00 0.00
Дейност 2 "Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване".: Предвид факта, че сумата за осигуровки и заплати за лицата с ТЕЛК, на позициите: 3 л. - монтажник, електрооборудване - код по НКПД 8212 2004, които ще бъдат назначени на работа на 4 часа за 12 месеца в режим 5-дневна работна седмица по КТ, е 68 160,00 лв., то сумата за закупуване на оборудване за адаптирането на работното място по процедурата е 6 816,4 лв. Дейността предвижда за нуждите на лицата с ТЕЛК и тяхната работа като монтажници за оборудването на работните им места да бъдат закупени: - 3 бр. куфари с инструменти 238 части Евър форс - 3 бр. професионални трираменни стълби Обща стойност с ДДС: 4 004,85 лв. Закупуването на оборудването (ДМА) мотивираме с трудовата характеристика за длъжността монтажник, електрооборудване (9212 2004), а именно: Монтажниците на електрическо и електронно оборудване сглобяват от отделни части или модифицират съществуващо оборудване съгласно спецификации и процедури. Монтажниците на електрическо и електронно оборудване изпълняват следните основни задачи: • сглобяват части, електрически и електронни системи, поставят, подреждат и закрепват отделни части в агрегати или рамки като използват ръчни или електрически инструменти, поялници и други запояващи устройства; • преглеждат работни указания, спецификации, диаграми и чертежи за определяне на необходимите материали и инструкции за монтиране; • записват производствени и оперативни данни в специални формуляри; • работят с машини за навиване на бобини и друго електрическо оборудване като регулатори, трансформатори, електродвигатели и генератори; • проверяват и тестват готови и монтирани изделия, бракуват дефектни части, елементи и сглобки. Период на реализация на Дейност 3 - от 2-ри до 3-ри месец. 4 004.85 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.