Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 63 968 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

СЪНИ БЮТИ ООД се занимава с търговия на марката Marinero, чиято продуктова гама е разделена на 3 основни сегмента–мода, парфюми и козметика. През годините успяхме да развием силен екип от професионалисти. Благодарение на екипа успяваме правилно да анализираме, планираме и доставим продукти, които отговарят на пазарните потребности и тенденции, позволявайки на компанията да се развива положително. И тъй като обемът на работа е повече, от колкото можем да поемем, имаме нужда от разширяване на екипа си.

Затова настоящето проектното предложение цели създаване на условия за устойчива заетост за хора в неравностойно положение с цел увеличаване на екипа ни. Бихме искали да назначим нови лица от целевата група, като част от тях ще работят в офиса ни в гр. Плевен, а другата част ще обслужват физическите ни магазини в гр. Плевен и Велико Търново.
Предвижда се изпълнение на следните дейности:
-Наемане на лица в неравностойно положение с трайни увреждания, 24 месеца- 1 служител на трудов договор
-Наемане на лица в неравностойно положение без трайни увреждания,12 месеца- 4 служители на трудов договор
-Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца - 1 ментор
-Осигуряване на транспорт за 1 лице от целевата група от и до работното място, с различно местоживеене от гр. Плевен, където се намира нашия офис
-Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване

След изпълнението на дейностите по проекта ще се осигури устойчива заетост на 5 представители на уязвима социална група, от които 1 лице в неравностойно положение с трайни увреждания, и 4 лица в неравностойно положение без трайни увреждания, на пълен работен ден. Фирмата ще допринесе за устойчива интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение в по-слабо развит регион, чрез предоставяне на стимули за заетост и възможности за подкрепа на работното място чрез ментор.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане на 5 лица от целевата група: Поради нарастването обема на работа в предприятието и желанието за развитие, планираме да открием 5 нови работни места, както следва: * 4 нови работни места за лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 12 месеца, на следните позиции: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 2 лица - работата във физическите ни магазини нараства. Ние не страдаме от липса на работа, а по-скоро от липса на работна ръка. Наемането на нови продавач-консултанти ще помогне справянето с големия обем на продажбите ни и привличането на нови клиенти, което ще допринесе за постигането на целите за разгръщане възможностите на фирмата ни и развитието й. Едно от лицата ще бъде наето в магазина ни в гр. Плевен, а другото - в гр. Велико Търново. - код по НКПД 35143001; Администратор, уеб сайт, 1 лице - Откриването на допълнителна позиция за Администратор на нашия уеб сайт ще ни даде голямо конкурентно предимство. В последните години се засилва тенденцията клиентите, особено по-младото поколение, което сред основната ни целева група - да ползва онлайн услуги за пазруване. Имаме засилен интерес от онлайн общността и доставяме все повече продукти в страната чрез куриерски услуги. Имаме нужда от специалист да администрира нашия сайт, да го поддържа в изправност и актуалност, и да общува с клиентите ни. Ще обработва онлайн запитванията на клиентите, може да приема поръчки по телефона. С тази позиция ще искаме да привлечем още повече клиенти от дистанция, ще увеличим продажбите си и ще отговорим на промените, които възникват в нашия бранш по отношение на онлайн пазаруването. - код по НКПД 33413006; Специалист с контролни функции, въвеждане на данни, 1 лице - Имаме реална нужда от човек, който да работи в офиса ни с документите и да обработва и следи складовите наличности. Ние продаваме стоки през различни физически магазини, както и онлайн - и ни трябва актуална информация за всички наличности. В допълнение, работим с много на брой артикули от различни доставчици, които трябва да се актуализират редовно. Имаме нужда от отговорно лице за да избегнем проблеми и недоволни клиенти. Това ще ни помогне в дългосрочен план да развием по-голяма лоялност от страна на нашите клиенти. * Предвижда се и откриването на 1 позиция за лице в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, което ще бъде на следната позиция: - код по НКПД 24116004; Счетоводител,1 лице - Предвижда се и откриването на 1 позиция за лице в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 24 месеца, като ще бъде на следната позиция: 24116004, счетоводител. Спрямо това лице ще имаме изискване да притежава необходимата професионална квалификация. Счетоводителят обработва фактурите, общува с контрагентите и клиентите ни, води счетоводната отчетност и се грижи за месечното приключване. Имаме нужда от този експерт, защото понастоящем ползваме услугите на външна фирма, а искаме да променим това и да ползваме собствен счетоводител за нашия бизнес. Всички работници ще бъдат заети на 8-часов работен ден в основния КИД на предприятието - 47.75 Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности, който се намира в сектор G"Търговия; Ремонт на автомобили и мотоциклети". Размерът на заплатите е изчислен съгласно стандартната таблица за единица разход по икономически дейности на работодателите, съгласно Условията за кандидатстване, който е 3 963.00 лв. за тримесечие, от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. За период от 12 месеца се получава сумата от 63 408 лева за новонаетите 4 лица от целевата група без трайни увреждания. За период от 24 месеца се получава сумата от 31 704 лева за новонаетото 1 лице от целевата група с трайни увреждания. В бюджета е заложена сумата от 95 112 лева за възнаграждения за заплати на лица от целевата група по Дейност 1. Разходите за възнаграждения ще да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. 95 112.00 0.00
Дейност 2: Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група: В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез 1 брой ментор. Той ще бъде лице от същото предприятие, който ще подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност. Менторът ще изпълнява своята длъжност за период от 6 месеца, като ще има отработени по 40 часа/месечно. Ментор ще бъде лице, което е назначено в дружеството ни на следната длъжност: - код по НКПД 52232001; Продавач-консултант, 1 лице, което ще бъде ментор на другите продавач-консултанти, както и ще съдейства, при нужда, на останалите новонаети лица. Подкрепата на работното място чрез ментор ще има положително въздействие върху развитието и успеха на новонаетите служителите. Някои от начините, по които менторството ще бъде полезно, са следните: - Менторът ще предоставя ценна информация и насоки, помагайки на служителите да развият необходимите умения и компетенции за успешното изпълнение на задачите си. - Менторът ще помогне на новите служители да се адаптират по-бързо към работната среда, да разберат процесите и да се научат на вътрешните правила и политики на фирмата. - Менторът може да предоставя ценни уроци от собствения си опит и да споделя знания, което не винаги е достъпно във формалните обучителни програми. Менторът е назначен по основния код на икономическа дейност на предприятието, който е 47.75 Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности. Разходите за възнаграждение на ментора, определени от работодателя, който ще отговаря за представителите на целевата група, ще бъдат в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за 1 лице сумата за 6 месеца се равнява на 2 799.00 лв. 2 799.00 0.00
Дейност 3. Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицата работят в населено място, различно от местоживеенето му: В бюджета залагаме разход за транспорт за 1 лице в неравностойно положение, тъй като се цели в новоназначения персонал да бъде включено и поне 1 лице от съседните населени места, което означава, че ще е от различно населено място от седалището на фирмата и местоположението на офиса в гр. Плевен. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетото работно място се осигурява възможност за наемане на квалифициран кадър от околността. 3 528.00 0.00
Дейност 4: Адаптиране на работното място на новонаето лице с трайни увреждания - закупуване на оборудване: Целта на дейността е закупуване на работно оборудване на работното място за новонаето лице с трайни увреждания във фирма СЪНИ БЮТИ ООД. Посредством изпълнението, новонаетото по проекта лице ще разполагат с необходимото оборудване, с което ще изпълнява безпрепятствено професионалните си задължения. Към настоящия момент при нас нямаме достатъчно оборудване за позицията, която ще заема лицето с трайни увреждания. То ще работи предимно онлайн или с компютър офлайн, като обработва финансово-счетоводните документи на дружеството, и поддуржа комуникация с доставчиците, банката, някои контрагенти. За целта е задължително да разполагаме с подобен вид компютърна техника, за да може да се работи. Дейността включва закупуването на следните елементи: - Компютърна Конфигурация -1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лазерно многофункционално устройство -1 бр. - Клавиатура и мишка -1 бр. - Защита на захранването -1 бр. - Разклонител с шест гнезда -1 бр. Техниката е с полезен живот поне 2 години, което е много подходящо за текущия проект. 2 840.78 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.