Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 561 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

МИРАЖ ГРУП ЕООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, възнамеряващ да осигури 10 нови работни места в областта на търговията с печатни машини и оборудване. Проектното предложение предвижда да бъдат обхванати 10 човека, представители на целевата група - лица в неравностойно положение, в т.ч. и такива с трайни увреждания. Настоящият проект се явява подходяща възможност за предприятието да осигури подкрепа и равни възможности за заетост на лица, определяни като уязвима част от трудовия пазар, с което ще повиши шансовете им за адекватно професионално присъствие и независим живот.
Дейностите в проектното предложение включват: Наемане на 10 лица от допустимата целева група; Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца; Дейности за видимост, прозрачност и комуникация, както и организация и управление на проекта.
Предвидените дейности ще доведат до постигане на целите на проекта, насочени към осигуряване на устойчива заетост на лица в неравностойно положение. В частност, ще бъде увеличен броят на включените в заетост представители на три от уязвимите подгрупи на пазара на труда: 
- "Групи в неравностойно положение на пазара на труда съгласно Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ"
- "Малцинства, вкл. маргинализирани общности като ромите" и 
- "Хора с трайни увреждания". 
След приключване периода на субсидираната заетост, кандидатът - МИРАЖ ГРУП ЕООД възнамерява да запази по-голямата част от работните места, като по този начин демонстрира ангажимент за осигуряване на устойчивост на заетостта по проекта.
Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на гр. Русе - По-слабо развит регион.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 10 лица от допустимата целева група.: Целта на дейността е да се осигури устойчива заетост на 10 лица от допустимата целевата група: - 9 лица в неравностойно положение без трайни увреждания, част от следните подгрупи на пазара на труда: "Групи в неравностойно положение на пазара на труда съгласно Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ" и "Малцинства, вкл. маргинализирани общности като ромите" за период от 12 месеца (4 тримесечия) и - 1 лице в неравностойно положение с трайни увреждания за период от 15 месеца (5 тримесечия). Като работодател МИРАЖ ГРУП ЕООД съзнава важността на реалното включване на хората в неравностойно положение в обществото. Един от методите за интеграция на тази уязвима група лица е именно предоставянето на достъп до реална работна среда. МИРАЖ ГРУП ЕООД е фирма, която от години следва политика на анти-дискриминация и висока социална отговорност. Дейностите, в които ще бъдат наети лицата от целевата група позволяват ефективно изпълнение, без това специфичните нужди на тези лица да представляват бариера. Заемайки съответните позиции, новонаетите лица ще се чувстват пълноценни, ангажирани и равностойни с останалите фирмени служители. С лицата ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство, като работодателят ще има ангажимент да изпрати уведомление по чл. 62, ал. 4 КТ до съответната териториална дирекция на Националната агенция за приходите. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Лицата ще бъдат назначени в рамките на кода на основна икономическа дейност на кандидата съгласно КИД 2008 г.: 46.69 "Търговия на едро с други машини и оборудване със стопанско предназначение, некласифицирана другаде, и части за тях". Длъжностите, на които ще бъдат назначени 9-те лица в неравностойно положение без трайни увреждания са: - Снабдител, доставчик, код по НКПД: 43212015 – 2 лица; - Склададжия, код по НКПД: 43212014 – 2 лица; - Механик, електроник, код по НКПД: 74212013 – 2 лица; - Търговски представител, код по НКПД: 33223003 – 2 лица; - Счетоводител, код по НКПД: 24116004 – 1 лице. Длъжността, на която ще бъде назначено 1 лице в неравностойно положение с трайни увреждания е: - Технически сътрудник, код по НКПД: 41102005 – 1 лице. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства съгласно стандартната таблица за единица разход в съответствие с т. 14.3 от УК. МИРАЖ ГРУП ЕООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за: - 5 лица в неравностойно положение без трайни увреждания за период от 6 месеца след приключването на субсидираната заетост за съответното работно място; - 1 лице с трайни увреждания за период от 8 месеца след приключването на субсидираната заетост за съответното работно място. В резултат от дейността, 10 лица в качеството им на специфична работна сила на трудовия пазар, ще подобрят цялостната си пригодност за заетост и ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие. Участниците в проекта ще имат възможността, след като започнат работа, да получат подкрепа от ментор, който да ги подпомогне при навлизането им в спецификата на заеманата длъжност. Това ще предпостави тяхната по-добра адаптивност на работното място, ще бъдат преодоляни дискриминацията и изолацията, на които хората с увреждания често са подложени. Интегрирането на безработни от уязвима целева група в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. С помощта на проекта ще се създадат условия за нормален живот и социална реализация в достъпна професия и работна среда - едни от ключовите приоритети на провежданата от ЕС политика по заетостта. 162 483.00 23 778.00
Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 м.: Целта на дейността е участниците в проекта да бъдат подпомогнати при навлизането им в спецификата на заеманата длъжност, като след започване на работа получат подкрепа от ментор. Ефективното и комплексно въвеждане на новоназначените лица във фирмата е от ключово значение, както за самите тях, така и за работодателя. В тази връзка, дейността предвижда опитни и квалифицирани служители на кандидата (ментори) да предоставят своята експертиза и знания на назначените по проекта лица, за които се очаква да са с по-малко опит в конкретната област. Менторите ще им предложат насоки, съвети, подкрепа и мотивация, за да подмогнат лицата да усъвършенстват уменията си и да развият нови, за да навлязат успешно в спецификата на работата. От наставляваните лица и от менторите се очаква да проявят доверие, ангажираност и откритост, за да бъде менторството успешно. В рамките на първите шест месеца от назначаването на лицата, менторите ще споделят опита си и ще бъдат на разположение за наставляваните лица, когато те имат нужда от съвет или подкрепа. Главната цел на процеса на приспособяване ще е новите работници да се въведат в организацията по безконфликтен начин, да бъдат приети, както и да привикнат с новата си роля и новите си задачи. Менторството ще бъде много полезно за постигането на устойчива заетост на лицата, тъй като менторите ще предоставят на наставляваните ценни съвети и насоки за адаптиране на работното място. Също така ще споделят своят личен опит и възможни препятствия, както и начини за преодоляването им. Проектното предложение предвижда 5 ментори - служители на кандидата, които да подпомогнат новонаетите лица от целевата група, назначени на работни места изискващи по-специфични умения и отговорности. За тях са предвидени средства за период от 6 месеца в съответствие с т. 14.3 от УК. За да получат съответното възнаграждение, менторите ще трябва да отчетат минимум 40 часа работа месечно. Задълженията на ментори ще бъдат изпълняване от лицата, заемащи следните длъжности - Снабдител, доставчик; Склададжия; Механик, електроник; Търговски представител; Технически сътрудник. 13 995.00 6 531.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.