Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

"Севи Ойл" ЕООД е основана през 2016г. в гр. Пловдив с основен предмет на дейност, съгласно КИД 2008: 47.30 търговия на дребно с автомобилни горива и смазочни материали.    
Настоящият проект е насочен към постигане на устойчиви здравословни и безопасни условия на труд за заетите лица,които да предотвратяват възможни инциденти, злополуки и заболявания, причинени от основната дейност на дружеството, намалявайки рисковите за здравето на работното място и създаване на здравословна и безопасна работна среда.  
За да отговори на потребностите на компанията настоящия проект включва дейностите:    
1.Разработване и прилагане на „зелени“модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“карти за организация на работни процеси на конкретните работни места.Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.     
2.Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло с подобрени параметри, спрямо използваните към момента такива за заетите лица в "Севи Ойл" ЕООД.    
Очаквани резултати:   
- Въведени нови процеси за безопасни и здравословни условия на труда и нови форми на организация на труда и работните процеси;.
- Осигурени по-добри лични предпазни средства и специално работно облекло на работещите. 
Реализирането на предвидените дейности по проекта цели трайно подобряване на работната среда, което е гаранция за устойчивост на резултатите от проекта. Предвидените дейности в настоящия проект са съобразени с изискванията на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ върху околната среда и допринася за екологичния преход, като отчита шестте екологични цели, заложени в чл.9 от Регламента за таксономията. Предвидените дейности ще бъдат изпълнявани при спазване на заложените в Условията за  кандидатстване Хоризонтални принципи и политики.  
Място на изпълнение: гр. Пловдив, бул. "Васил Левски" № 170.  
Срок за изпълнение: 5 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност № 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд в "Севи Ойл" ЕООД, съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятието. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд: Повишаването на ресурсната ефективност е приоритет в работата на всяка фирма, в т.ч. и при нас, в "Севи Ойл" ЕООД. Това налага търсене на иновативни подходи в организацията на работа, които, едновременно с това да способстват за максимално намаляване на въздействието на нашите работни дейности върху околната среда. Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси в "Севи Ойл" ЕООД, които да доведат до повишаване на ресурсната ефективност и намаляване въздействието върху околната среда.Тази дейност е пряко свързана с осъзнатата необходимост от въвеждане нови модели и добри практики за оптимизиране на работните процеси така,че да се намали разхода за ресурси, генерирането на отпадъци респективно прякото или непряко негативно въздействие върху околната среда. "Севи Ойл" ЕООД до момента е въвела международен стандарт за управление на качеството (ISO 9001:2015) и политиката на дружеството винаги е била насочена към ограничаване на вредното въздействие от основната дейност върху околната среда. Политиката за здравето и безопасността при работа е насочена към осигуряване на съответствие с приложимите в дейностите на дружеството законови и други изисквания, свързани с идентифицираните опасности за здравето и безопасността. Въведена е система за енергиен мениджмънт, съгласно БДС EN ISO 5000 и енергийната политика на дружеството е насочена към постигане на все по-добра енергийна ефективност. Въпреки това в "Севи Ойл" ЕООД липсва цялостна система за контрол и управление на индивидуалното поведение на работещите за постигане на по- висок екологичен стандарт при работа и повишаване устойчивостта на предлаганите крайни продукти и услуги. За това посредством настоящата дейност ще бъдат въведени нови „зелени“ модели на организация на работните процеси свързани с: - изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на работниците. Дейността включва следните четири етапа,които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1.Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики" - Целта на този етап да се направи детайлна оценка на организацията на процесите и на тесните места където е необходимо и възможно прилагане на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. - Целта е да се препроектират процесите, които е необходимо и да с разработят процедури за текуща оценка и управление на екологичния отпечатък на отделните работни места. Посредством тези процедури (зелени карти) ще може текущо да се отчитат нивото потребление на материали, ресурси, енергия и вода, генериране на брак и отпадъци и др.,конкретни фактори въздействащи пряко или непряко върху околната среда. 1.3.Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. - Целта на този етап е да се разработи план за въвеждане на зелените модели и за практическото им усвояване от персонала. В плана ще бъдат включени срокове, отговорни лица, необходими ресурси и т.н. за всяка мярка. 1.4.Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени в "Севи Ойл" ЕООД , а именно - 350 души. Новите „зелени“ модели ще се изразяват във въвеждане на промени в работата на отделни работни единици в предприятието, насочени към намаляване на използваните ресурси, въвеждане на практики за опазване на околната среда, осигуряване на по-екологосъобразна работна среда и др. 16 666.55 0.00
Дейност №3: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Целта на тази дейност е да се осигурят съвременни лични предпазни средства и качествени специални работни облекла, при извършване на основната дейност. Всички планирани за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло, техният вид и брой, са определени въз основа на Оценка на риска, Програма за минимизиране и превенция на риска за здравето на работещите и утвърдения списък на лични предпазни средства и специални работни облекла. Те са избрани на база на определените конкретни опасности за служителите на "Севи Ойл" ЕООД на длъжностите: - Обслужващ бензиностанция/газсанция - 180 заети. - Монтьор поддръжка на инсталации и оборудване - 1 зает. - Заместник управител - 12 заети. - Отчетник - 1 зает. - Фактурист - 1 зает. - Главен касиер - 1 зает. - Касиер - 143 заети. - Отговорник търговски обект - 4 заети. - Продавач консултант - 2 заети. - Чистач/Хигиенист - 5 заети. Основни рискове определящи условията на труд в бензиностанциите/газстанциите са: - психо-емоционално напрежение, свързано с обслужване на клиенти; - ръчна работа, многобройни движения на горните крайници, правостояща работна поза; - механични и термични опасности; - нервно-психично напрежение, повишено внимание, висока отговорност; - работа при неблагоприятни метеорологични условия; - контакт с химични вещества; - повишена пожарна опасност; - работа при потенциален риск от експлозивна атмосфера. - опасност от насилие на работното място; Идентифицираните рискове на целевата група се отнасят до необходимостта от по-надеждни, с повишена защита лични предпазни средства и качествени специални работни облекла. Подмяната им е необходима поради спецификата на дейността и необходимостта от превенция на гореизброените рискове. Закупуването на ново СРО и ЛПС за подмяна, се налага, поради бързото им износване и повреда. Работниците са изложени на непрекъснато въздействие,което е особено агресивно към работното облекло и ЛПС.Използваните към момента СРО и ЛПС, поради некачествени материали, загуба на предпазни средства, кройки и ергономичност, не създават необходимия комфорт и сигурност на работещите.Срока на износването им не съответства на планираното в Списъка с ЛПС и специално работно облекло. За да адресира адекватно рисковете "Севи Ойл" ЕООД планира да закупи за заетите /181 души/ на длъжност Обслужващ бензиностанция/газсанция и Монтьор поддръжка на инсталации и оборудване, следните подобрени ЛПС и СРО: 1. Летен комплект - яке и панталон - 100% памук с HV ленти, антистатични и сигнални. 2. Зимен комплект - яке с полугащеризон - 100% памук, хидрофобиран с HV ленти, антистатични, сигнални и предпазващите от студ. 3. Защитни обувки - половинки без метални елементи, антистатични срещу подхлъзване. 4. Защитни обувки - боти без метални елементи, антистатични, сигнални и предпазващите от студ. 5. Предпазни /студозащитни/ ръкавици с пет пръста от плетено, безшевно, полестерно трико, двойно потопени в латекс за защита от студ. 6. Очила защитни с поликарбонатен визьор, покриващи стандарт ЕN 166 за защита от пръски. 7. Зимна шапка плетена с подплата за защита от студ. 8. Лятна шапка с козирка за защита от слънчеви лъчи. За да адресира адекватно рисковете "Севи Ойл" ЕООД планира да закупи за заетите /169 души/ на останалите длъжности Заместник управител, Отчетник, Фактурист, Главен касиер, Касиер, Отговорник търговски обект, Продавач консултант и Чистач/Хигиенист, следните подобрени ЛПС и СРО: 1. Ватирана блуза с дълъг ръкав за защита от студ. 2. Нитрилни ръкавици за еднократна употреба за защита от миещи препарати. 217 768.75 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.