Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е разработен с цел подобряване и модернизиране на социалната система, включително насърчаване достъпа до социална закрила, с особен фокус към децата и групите в неравностойно положение, а така също и подобряване на достъпността до социална подкрепа по отношение на хората с увреждания. Чрез повишаване капацитета на служителите, АСП ще осигури адекватна грижа, като предложи на нуждаещите се компетентна и многокомпонентна подкрепа, съобразена с новите технологии и осигуряваща повишаване качеството им на живот с оглед предотвратяване на тяхната социална изолация.
Вниманието ще бъде насочено към подобряване инструментариума за реализиране на политики и стимулиране развитието на работещите в социалната сфера. За повишаване капацитета на служителите ще се разчита на въвеждане на нови методи за предоставяне на административни услуги, с които да се подобри ефективността на социалната закрила за нуждаещите се. Определени дейности се предвижда да ускорят процесите за достъп на информация от и към потребителите, в т.ч. създаване на единен кол център в АСП с безплатен телефон за потребителите, свързан с всички териториални структури, което ще осигури централизирана обработка на запитванията и бърз отговор по проблематиката; внедряване на система за електронно архивиране на досиетата на потребителите на социални услуги като функционалност към Интегрираната информационна система на АСП за бърз и сигурен достъп до информация; разработване и разпространение на видеоклипове, брошури и др. информационни материали, които ще популяризират използването на електронни административни услуги и ще бъдат разпространявани чрез медиите, за да достигнат до максимално широка аудитория; организиране на обучения и супервизия за служителите на централно и териториално ниво, фокусирани върху нови подходи за работа с цел ефективизиране на предоставяните услуги. С това проектът ще допринесе за усъвършенстването на системата за социална закрила и повишаване популярността й сред обществеността
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Подобряване на достъпността до административни услуги чрез изграждане на единен кол център в АСП с безплатен телефон за потребителите на услуги, съответно стратегия за развитие и план за бъдещо управление. Осигуряване на свързаност на кол центъра с териториалните структури на АСП: Към момента Агенция за социално подпомагане разполага с Горещ телефон в ЦУ на АСП и по един обявен телефон на териториалните структури за консултация, което затруднява потребителите на услуги. Създаването на единен безплатен телефон ще улесни и облекчи достъпа на потребителите до консултации. Чрез изграждане на единен кол център се цели въвеждане на пилотно нов подход, облекчаващ обслужването на граждани от една страна и облекчаване на териториалните структури от друга страна. Предвижда се след внедряването поетапно да се спрат наличните към момента телефони, които са платени за потребителите и да остане единствено кол центъра като по този начин се осигури устойчивост. За целта ще се реализират следните дейности: 1.1. Създаване на консултантско звено за предоставяне на телекомуникационни услуги на гражданите. 1.2. Наемане услуга по предоставяне на специализиран, единен безплатен номер за предоставяне на информация и консултация на гражданите по въпроси от компетенцията на АСП и обучение на служители за работа със системата. 936 572.36 0.00
Дейност 2 Разработване и внедряване на сигурна, достъпна и високо технологична система за електронно архивиране (е-Архивиране) на досиетата на потребителите на социално подпомагане, социални услуги и ЗД и интеграцията й към ИИС на АСП, с цел мониторинг на отпусканите помощи по различните нормативни основания. Осигуряване на хардуерни устройства във връзка с новата система за нуждите на ТП на АСП: Основна цел е разработване и внедряване на сигурна, достъпна и високо технологична система за Е-dрхивиране в АСП и ТП. От 2015г. в АСП е внедрена Интегрирана информационна система-ИИС включваща три функционално обособени модула:Социално подпомагане,Социални услуги и социално включване и Закрила на детето.В обхвата на автоматизация на ИИС попадат оперативно изпълняваните дейности, свързани със соц. подпомагане, соц. услуги и закрила на детето във всички организационни звена в агенцията-ЦУ на АСП, РДСП и ДСП. Изцяло се използват ел.входящи дневници с цел намаляване времето за обслужване на клиентите на АСП и въвеждане на принципа „За обслужване на едно гише”. Всички админ. услуги, предоставяни от РДСП и ДСП на АСП се извършват чрез системата.В системата не се сканират оригиналните документи, които лицата подават при кандид., а ръчно се въвеждат данните от заявл. и се създава електронно досие в системата.Не е предвидена възможност и за импортиране на ел. докум. различен цифров формат. В рамките на дейността ще бъде разработена система за ел. архив, която да бъде интегрирана към съществуващата ИИС на АСП. Новата система цели да улесни процеса на сканиране и дигитализация на ръчно попълнени бланки, които не се съхраняват в ИИС. Ще бъдат разработени модул за сканиране на документи, който ще се използва за сканиране на наличните активни досиета и модул за обработка и съхранение на сканираните документи. Предвижда се вграждане на OCR софтуер за конвертиране на скан. изображения в машинно читаем формат, както и автом. зареждане на данни от сканираните заявления в уеб базираната ИИС. Системата ще има възможност за въвеждане на метаданни, описващи всеки сканиран документ (Заявление-декларация/Заповед)–вид на заявлението или основание за отпускане на помощта, задължително имена и идентификатор(ЕГН/ЛНЧ)на гражданина, входящ номер на заявлението/преписката от ИИС и опционално–номер на документ за самоличност и гражданство. Системата трябва да предоставя интерфейси(уеб услуги)за интеграция с ИИС, които при запитване по идентификатор на лицето или входящ номер на заявление да предоставят мета данните на документите, както и сканираните изображения или url(един или повече) към изображенията. Ще се разработи модул за работа с устройства за четене на лични документи с цел да се автоматизиране процеса на въвеждане на паспортни данни и модул за обработка и съхранение на сканирани документи. Изпълнението на дейността ще допринесе за модернизация и трансформ. на процесите по организация, съхранение и използване на ел. досиета на всички бенеф. на соц. подпомагане. АСП предоставя 40 админ. услуги, като 34 от тях се предоставят по ел. път чрез Портал на ел. управление. Всички админ. услуги, свързани със соц. подпомагане, соц. услуги и ЗД се обработват чрез ИИС на АСП. Чрез същия канал е осигурена възможност и за подаване на документи, запитвания, предложения и сигнали, които се регистрират и обработват ръчно чрез интегрираната информационна система за документооборот. Наличието на повече от един официален регистър и различния характер на постъпващите докум. чрез ССЕВ налага ръчна обработка на постъпилите докум. Интеграцията на ССЕВ с информационната система за документооборот и ИИС на АСП и въвеждането на автоматичен робот ще осигури възможност за автом. разпределяне на докум. и автоматизирана обработка на информацията от електронните заявления, постъпили чрез ССЕВ. Автом.запис на инф., регистрацията на заявленията в съответния входящ дневник ще позволи и автомат. отговор с входящ номер до подателя. Интеграцията на системата ще автомат., модернизира и облекчи процеса при подаване на заявления и документи чрез ССЕВ. За подпом. на процеса, намаляване на админ. тежест и облекчаване на обслужването, както и автом. процес по е-архивиране за електронните заявл. ще се закупи и достави автомат. робот, за автоматизирано четене на подадени документи и ще се доработят ИИС и Интегрираната информационна система за документооборот, с цел интеграция със ССЕВ. 2 102 508.00 0.00
Дейност 3 Провеждане на обучения във връзка с новосъздадения кол център и нововъведената система за електронно архивиране: За цялостното внедряване на кол центъра и системата за електронно архивиране е необходимо да се извършат следните дейности 3.1. Създаване на вътрешен екип за обезпечаване и подпомагане на дейностите по изпълнение и подпомагане на работата на кол центъра. 3.2. Обучение и наставничество на служителите от консултантското звено на кол центъра 3.3. Обучение на служители от териториалните дирекции за работа със системата за електронно архивиране. 3.4. Сканиране на наличните към момента хартиени досиета и зареждането на сканираните документи в системата 2 008 926.52 0.00
Дейност 4 Превенция на риска с цел повишаване качеството на услугата и сигурността на служителите: С цел повишаване качеството на предоставяните от териториалните поделения на АСП услуги е целесъобразно въвеждане на видеонаблюдение в работните помещения на териториалните поделения на АСП. Целта на видеонаблюдението е извършване на контрол на работния процес, по повод зачестилите през последните години нападения над социални работници при изпълнение на служебните им ангажименти. Липсата на охрана в изградените приемни, част от които са ситуирани в самостоятелни сгради, където се извършва административно обслужване на физически и юридически лица, също е предпоставка за възникване на рискови ситуации по отношение безопасността на служителите на ДСП и гражданите. Регистрирани са множество случая, в които се е налагало търсене на съдействие от органите на реда както за справяне с критичната ситуация, така и за защита на здравето и живота на работещите. Тези обстоятелства налагат необходимостта от изграждане на видеонаблюдение в помещенията, с цел превенция на риска, подобряване условията на труд и съответно повишаване качеството на услугата. Необходимо е да се изгради система, включваща доставка на необходимо оборудване за видеонаблюдение, изграждане на комуникационна свързаност, позволяваща наблюдение и запис на събития в приемните на териториалните структури и поддържане на нейната работоспособност. 1 281 926.60 0.00
Дейност 5 Развитие и популяризиране използването на електронни административни услуги, чрез разработване, публикуване и разпространение на видеоклипове, брошури, материали и разпространение в медийни и телевизионни предавания: АСП предоставя 40 административни услуги. Към момента АСП предоставя 34 електронни административни услуги чрез Портал на електронното управление. Предвид малкия брой подадени заявления чрез този канал за достъп е необходимо да се популяризира заявяването на услуги по електронен път . За целта ще се реализират следните дейности: 1.1.Разработване на видеоклип с указание за използването на системата и начините на заявяване на услугата. 1.2.Разработване на брошури за популяризиране на каналите за заявяване на електронни административни услуги. 1.3. Разпространение на реклама в печатни и медийни издания на информация и реклама. 201 760.00 0.00
Дейност 6 Осигуряване на обучения и супервизия на служителите на централно и териториално ниво: Поддейност 1. Провеждане на регулярни, надграждащи и профилирани (специализирани) обучения по отделни теми в области от компетентността на администрацията – социална закрила, хора с увреждания, социални услуги и закрила на детето Основните цели на тази дейност са свързани с: повишаване на мотивацията на служителите; подобряване на професионалната им компетентност за по-ефективно и качествено изпълнение на задълженията им; усъвършенстване на знанията и практическите умения в съответствие с нормативните промени и индивидуалните потребности на децата, обект на закрила, и техните семейства. Реформата в сферата на социалните услуги и постигането на по-добро управление на системата за социално подпомагане чрез 3-те основни компонента – социални помощи, социални услуги и закрила на детето, изисква постоянни инвестиции за повишаване на институционалния капацитет на служителите на АСП. В рамките на поддейността се предвижда включването на лицата, заети в системата на АСП в регулярни, надграждащи и специализирани обучения на различни теми по професионални направления. • закрила на детето; • социална закрила; • права на хора с увреждания и социални услуги. Поддейност 2. Индивидуална и групова супервизия, като задължителен компонент при подпомагащите професии с оглед поддържане компетентността на специалистите Целта на тази поддейност е да се подкрепят служителите на отделите ЗД, СЗ, ИОХУСУ и ИОХУСУСЗ в страната чрез осигуряване на индивидуална и групова супервизия. Супервизията е задължителен компонент от подкрепата, дължима на служителите от т.нар. помагащи професии, сред които се числят и социалните работници. Същата има основна роля за поддържане на компетентността на специалистите и снижаване на напрежението, с цел превенция на професионалното прегаряне. Потребностите от супервизия се обосновават с високите нива на психическо натоварване при директна работа с представители на различни рискови групи, силна емоционална ангажираност, значителен обем отговорности в ежедневната работа и динамиката в нормативната уредба. Чрез специализираната подкрепа от професионалисти в областта на супервизията ще се повиши ефективността на работата, професионално и личностното развитие, което от своя страна има възможност да повлияе позитивно и на работната атмосфера. 2 403 984.91 0.00
Дейност 7 Осигуряване на ментори за период до 3 месеца за новоназначени служители: Целта на менторството е да се окаже помощ на новопостъпилите социални работници в тяхното професионално развитие, както и да се сформира институционално кадрово ядро във всяко териториално поделение на агенцията. С изпълнението на тази дейност ще се ускори процеса на професионалното развитие на младия социален работник, за да развие способността си самостоятелно и ефективно да изпълнява задълженията си по длъжностна характеристика; ще се затвърди интереса на новоназначения социален работник и ще спомогне за укрепването му в екипа на съответното териториално поделение на АСП; ще допринесе за успешното адаптиране към работната среда и вписване в отделните функционални екипи. От друга страна в менторството ще се осъществява посредством използване на трудовия и професионален капацитет на служителите на АСП, с доказан професионализъм и опит като ценен ресурс, с цел осигуряване на приемственост и последователност в изпълнението на дейностите от функционалния обхват на териториалната единица 1 288 187.29 0.00
Дейност 8 Подобряване на работата за провеждане на политиката за закрила на детето в сътрудничество и координация с държавни органи, доставчици на социални услуги и физически и юридически лица, които имат за предмет на дейност закрилата на детето чрез провеждане на работни срещи, семинари, конференции и съвместни обучения на национално и местно ниво: Съгласно Закона за закрила на детето (чл. 6), дирекции „Социално подпомагане“ (ДСП) са органи за закрила на детето. Съгласно чл. 20 от цитирания закон специализиран орган за провеждане на политиката за закрила на детето в общината е ДСП, в която се създава отдел за закрила на детето. ДСП работи в сътрудничество и координация с държавни органи, доставчици на социални услуги и физически и юридически лица, които имат за предмет на дейност закрилата на детето. Подобряване на междуинституционалното сътрудничество и търсенето на подкрепа от останалите страни ангажирани в дейностите по закрила на детето ще доведе до своевременна реакция, базирана на конкретния случай и регламентиране на ясни роли и отговорности на ангажираните в процеса страни. 1 364 867.20 0.00
Дейност 9 Разработване на стандарти за социална работа (за качество, ефективност и натовареност) на служителите от отдели „Закрила на детето“ към дирекции „Социално подпомагане“.: Разработването на единни стандарти за измерване на натовареността на служителите представлява сериозно предизвикателството в системата за закрила на детето и в контекста на динамиката на законодателството в тази област. Ефективното управление на натовареността на служителите и внедряването на система за разпределение на работата в ОЗД е от приоритетно значение за оптимизацията на работните процеси – на стратегическо и оперативно ниво, повишаване качеството и резултатите от дейностите по закрила, предотвратяване на текучеството и синдромът на прегарянето сред социалните работници. Създаването на стандарти за оценка на натовареността на социалните работници цели да зададе базова рамка за разработване на надежден инструмент за измерване на качествени, не само количествени показатели, при отчитате на спецификата и всички аспекти от работата в ОЗД, както и индивидуалния капацитет на служителите, произтичащ от различията в техните професионални компетентности и опит. Моделът следва да е базиран на подхода на т.нар. претеглена стойност на случаите, като разглежда натовареността на служителите като оценка на времето, необходимо за извършване на определена дейност и предполага определяне на диференцирана оценка за всеки вид случай според определен набор от критерии, в т.ч. спешност, сложност, интензитет, степен на административното/психическо натоварване. Правилното отчитане на натовареността по коефициенти е корелативно свързано с коректното оценяване и на всички останали служебни дейности и задачи, изпълнявани от служителите. За целта е необходимо разработването на процесни карти, отразяващи изчерпателно набора от специфични за конкретния вид случай дейности и създаването на система от коефициенти като измерител на еквивалент на реално изразходваното време, предварително определено за различните видове случаи, които се прилагат по еднакъв начин за всички социални работници. 893 000.00 0.00
Дейност 10 Проучване и изграждане на модели за сътрудничество и извеждане на добри практики за работа.: Прилагането на комплексен подход и предоставяне на интегрирана подкрепа чрез използването на всички налични ресурси на общността води своевременна и адекватно подкрепа на нуждаещите се деца и подобрява работата по превенция на децата в риск. В рамките на тази дейност се цели да се изготвят анализи, фокусирани върху: актуални проблеми, трудности и предизвикателства пред ОЗД; междуинституционалното сътрудничество в работата по случай на дете в риск и провеждане на обучения и конференции с органите по закрила на местно ниво, както и други специалисти, ангажирани с грижата за децата. Целта на дейността е да се повиши взаимодействието и сътрудничеството на представители от различните сектори, имащи отношение към работата с деца в риск и техните семейства и за изграждане на между секторни координационни връзки. Обученията, работните срещи и конференциите целят подобряване на механизмите и процедурите за взаимодействие между институциите, въвеждане на мултидисциплинарен подход при работата по случай на дете в риск, което ще подобри провеждането на интегрирани политики и механизми при решаване на конкретни случаи. В предвидени обучения ще се обхванат представители от различните сектори, имащи отношение към работа с деца в риск, към повишаване ефективността на услугите и на социалната работа, към гарантиране на правата на децата. Основните теми ще са насочени към насърчаване на взаимодействието между здравните, образователните, социалните услуги и другите институции и сектори, имащи отношение Чрез проучване ще се изведат модели за сътрудничество и добри практики за работа по случаи на: родителски конфликти, деца жертви или в риск от насилие, непридружени деца- мигранти/чужди граждани/, малолетни и непълнолетни бременни и майки, както и комплицирани случаи на деца в риск, изискващи съвместни мерки от органите по закрила. 1 080 695.13 0.00
Дейност 11 Подкрепа за професионална интеграция и подготовка за самостоятелен живот на децата и младите хора, които напускат системата за алтернативна грижа чрез осигуряване на специалисти/ментори към отделите „Закрила за детето“.: Тази дейност цели да подпомогне децата и младите хора, които напускат системата за алтернативна грижа, успешно да започнат своя самостоятелен живот и да поемат отговорност за бъдещето си, чрез осигуряването им на напътстваща подкрепа и практическа помощ, с фокус върху тяхното личностно развитие, социална адаптация, професионална интеграция и изграждане на базови умения за справяне с ежедневието. Висок процент от децата/младежите, напускащи социалните услуги за резидентна грижа нямат необходимата подготовка за независим живот и подкрепяща среда, което води до значителни затруднения в последващата им реализация, маргинализация и социална изолация, включително по-ниски доходи или безработица и ранно родителство. Чрез осигуряването им на индивидуална наставническа подкрепа от социален работник, с когото децата имат изградени доверителни отношения, децата и младежите, напускащи социалните услуги за резидентна грижа ще получат необходимите подкрепления да се адаптират успешно в новите условия, да добият нужната автономност и умения за преодоляване на ежедневните предизвикателства, да изградят значими социални взаимоотношения, да продължат образованието си, да си осигурят жилище и трудова заетост, да поддържат здравето и общото си благосъстояние, както и да развият пълния си потенциал. Важен аспект на дейността е осигуряването на децата/младежите на продължаваща подкрепа в първоначалния период, непосредствено след напускането им на резидентната грижа, характеризиращ се с висока степен на уязвимост, предвид откъсването им от обичайната среда, внезапната загуба на сигурност, защитеност и предвидимост, както и преустановяване на връзката със служителите на услугата, които често са основния източник на емоционална и практическа подкрепа за тях. Ролята на ментора е да улесни прехода им към независим живот чрез осигуряването им на помощ и съдействие в следните направления: - Информиране, консултиране, образователно и професионално ориентиране - предоставяне на децата/младежите на информация за процедури, услуги и ресурси, необходими за постигане на пълноценен живот. - Посредничество, придружаване и застъпничество - подкрепа на детето/младежа за защита и отстояване на неговите права и интереси пред различни институции и в рамките на налични правни и административни процедури. - Обучение за придобиване на практически умения за самостоятелен и независим живот - набор от неформални образователни дейности, целящи да подпомогнат децата/младежите да усвоят ключови практически умения и компетентности за личностен растеж и реализация, за организация и планиране на бита и свободното време, за придобиване на финансова грамотност, за намиране и запазване на работа, за получаване на медицински и подкрепящи услуги и за изграждане на положителни социални взаимодействия. - Психо-социална подкрепа – тази подкрепа цели да подпомогне децата/младежите да анализират своя опит, да разкрият своите силни и слаби страни и да консолидират своите умения за независим живот чрез включване на обратна връзка, напътствия и съвети. Менторът насърчава и фасилитира процесите на вземане на самостоятелни решения и поемане на лична отговорност, подпомага изграждането в младия човек на положителен образ за себе си и увереност в собствените си възможности, за формулиране на лични цели и планиране на начини за постигането им, за мобилизация на личния ресурс за справяне със затруднения и стресови ситуации. 83 678.92 0.00
Дейност 12 Сформиране и обезпечаване дейността на 6 специализирани екипа за мобилна работа с деца в риск.: В последните години се наблюдава тенденция към зачестяване на случаите, в които се налага социалните работници да осъществяват дейността си в извън работно време (събота и неделя, официални празници). Наблюдава се и увеличение в броя на децата, за които е необходимо социалните работници да пътуват до чужбина и след това да ги придвижат до определени институции и услуги. Нараства и броят на лицата, за които се налага в извънработно време социалните работници да посредничат за придвижването и настаняването им в социални услуги/институции. Засилената миграция, повишеният брой български деца, които попадат в чуждите социални системи, предприеманите социални услуги спрямо тях и последвалото им репатриране в страната, продължаващата работа с непридружени деца, търсещи и/или получили закрила, както и зачестяващите случаи на репатрирани възрастни лица в безпомощно състояние, обуславят необходимостта от увеличаване и укрепване на ресурса на социалните работници от гледна точка на тяхната мобилност и предприемане на спешни мерки. Съществуването на екипи от социални работници, които да са на денонощно разположение ще отговори и на ясно дефинираните проблеми с работното им време и необходимостта от предприемане на спешни действия за закрила на деца и възрастни в критични/рискови ситуации. Не на последно място трябва да бъде посочен и проблемът, свързан с отчетената през последните години устойчива тенденция към зачестяване на случаите на деца в риск, налагащи социалните работници да осъществяват и нови дейности, произтичащи от съдебни решения, с оказване на съдействие при осъществяване . Всичко това обуславя и необходимостта от увеличаване и укрепване на ресурса на социалните работници от гледна точка на тяхната мобилност и предприемане на спешни мерки. Съществуването на екипи от социални работници, които да са на денонощно (24 часово) разположение ще отговори и на ясно дефинираните проблеми с работното им време и необходимостта от предприемане на спешни действия за закрила на деца в критични/рискови ситуации. Естеството на работата на мобилните екипи, реализирана основно на терен в различни населени места на територията на съответната област и обезпечаване възможността за 24/7 спешно реагиране на сигнали за деца в непосредствен риск за живота и здравето, изисква осигуряването на общо 6 автомобила по 1 на екип, оборудвани за безопасно транспортиране с детски столчета за кола – х 1 комбинирано за всеки автомобил. 9 526 969.99 0.00
Дейност 6 Осигуряване на обучения и супервизия на служителите на централно и териториално ниво - Продължение 1: Поддейност 3. Подобряване на уменията за работа в екип с цел превенция на професионалното прегаряне и методическа подкрепа на служителите Умението за екипност от една страна е част от социалните и междуличностни умения, които водят до житейски и кариерни успехи, а от друга - в професионален план, насърчава сътрудничеството между служителите от администрацията, като по този начин спомага за подобряване на атмосферата на работното място и насърчава прилагането на непопулярни/нестандартни подходи в работата, базирани на споделен добър опит. Не на последно място, добрият имидж на АСП в публичното пространство представлява оценката за приемането на тази държавна институция и предприетите от нея действия от една страна, а от друга има отражение и върху правилното протичане на работните процеси с минимизиране на напрежението, характерно за работната среда. В рамките на организираните мероприятия - 6 на брой - (до 2 годишно или общо до 6 за периода на изпълнение на проекта), е предвидено провеждането на сесии, свързани с медийното представяне по различни злободневни теми, касаещи дейността на администрацията, обединени в една обща рамка: “Позитивното презентиране на дейностите на социалните служби като част от медийния облик и междуинституционалното взаимодействие”. В тази поддейност се предвижда да се включат както служители от териториалните поделения, така също и представители на централното управление на АСП. Поддейност 4 Разработване и внедряване на Уеб базиран портал за специализирани обучения за нуждите на Агенция за социално подпомагане, с цел повишаване административния капацитет. Предвид териториалния обхват на Агенцията, както и големия брой нормативни документи, с които работят служителите, както и честата промяна на законодателството, е необходимо разработване и внедряване на намиране на онлайн електронна платформа, която да позволява регулярни обучения за всички служители на Агенцията. Платформата ще се осигури възможност за провеждане на различни видове вътрешни общи и специализирани обучения. Предимството на електронната платформа е в нейната гъвкавост. Обученията ще се провеждат онлайн и в удобно за служителите време, под формата на предварително качени лекционни и видео материали, като ще има възможност за полагане на изпити (тестове). Тестовете следва да бъдат провеждани с цел атестация на всички служители на Агенцията и оценка на професионалните им компетенции. Наличието на портал за обучение е подходящо и поради многочисления състав и териториалния обхват на Агенцията в цялата страна и невъзможността да бъдат провеждани регулярни присъствени обучения, които биха били и значително по-скъпи. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.