Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 442 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Целевата група на проектното предложение включва всички работници към датата на подаване на проекта, които са заети в  дружеството в– 26 човека. В проекта са включени следните дейности: • Дейност за разработване на зелен модел за организация на дейността и за разработване и въвеждане на „зелени“ карти за работните места – обхваща всички 26 служители; • Дейност за осигуряване на психологическа подкрепа – обхваща всички 26 служители; •  Дейност за осигуряване на социални придобивки в помещения за хранене, за почивка и отдих– доставка на контейнер и доставка на ново оборудване за стаи за почивка отдих и хранене - обхваща  23 служители. Ще бъде осигурено управление на проекта, което да осигури спазването на приложимите нормативни и други изисквания, и ефективно постигане на целите и очакваните резултати.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
„Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 4 800.00 0.00
"Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Необходимост от изпълнението на дейността Извършваната от организацията дейност е свързана с изпълнение на повтарящи се дейности и рутина, има голяма степен на поемане на отговорност и вземане на решения под напрежение, работа/общуване с хора и др. Връщането в обичаен работен ритъм след пандемията постави на изпитание психологическата устойчивост на работещите. Наблюдават се изолирани случаи на физическо, емоционално и психическо изтощение, негативно отношение към работата и колегите, ненамиране на смисъл и загуба на посока. Оценяването на рисковете за БЗР също поставя акцент върху психосоциалните рискове и необходимостта от реализирането на дейности за превенция и профилактика на проблемите, свързани с тях. Описание на дейността Чрез изпълнението на тази дейност организацията цели да осигури професионална психологическа подкрепа на служители във връзка с превенцията и профилактиката на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. За целите на превенцията представителите на целевата група ще бъдат запознати, както с концепцията за „бърнаут“, така и със симптомите на физическо, емоционално и психическо изтощение. Така че ще могат сами да разпознават тези състояния, да разбират причините им, да осъзнават необходимостта от помощ и да знаят къде и как могат да я получат. Етапи на изпълнение Дейността включва следните етапи: - Изготвяне на психологически профили на лицата от целевата група, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа, чрез изготвяне и анализ на въпросници. - Провеждане на групови тренинги за профилактика, на които участниците в допълнение към психологическата подкрепа да бъдат запознати и с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Продължителност на всеки групов тренинг – два часа. 4 800.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Цел на дейността е да се подобрят условията за краткотраен отдих на персонала на фирмата, както и противодействие на умората и поддържане на работоспособността. Осигуряване на работниците и служителите обособени помещения за хранене, за почивка и отдих. Основната дейност на "МЛ-Консулт-2009" ЕООД е изкопаване на баластра от кариера, обработва се. Като готов продукт се добива - пясък, филц и трошени фракции, които се транспорт и доставят до клиентите. Дейността се реализира в производствена база/кариера Феникс в гр. Искър на 30 км. от гр. Плевен. В момента работещите в производствената база имат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих в един фургон, който е амортизирал и не предлага необходимите условия. Същият се съвместява и за реализиране на трудовите задължения от охраната на обекта - 2 лица, които работят на 24 - часов сменен режим. С дейността в настоящия проект искаме да закупим за нуждите на работещите един фургон/контейнер с веранда, с максимален размер 1500/700/285см. Оборудван с помещение за баня и WC с бойлер. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. В наличните три стаи да се обособят две стаи за почивка /с квадратура 16.81кв.м. и 17.66кв.м./ и стая за хранене с кухненски бокс /с квадратура 36,98кв.м./, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на работещите. Предвижда се да се оборудват с микровълнова печка, хладилник, тостер, кафеавтомат, печка с котлони, три броя конвектора за отопление, два броя диспенсър, маси за хранене четири броя, столове шестнадесет броя, канапе осем броя и маси холни два броя. Мобилните контейнери/фургони лесно могат да бъдат пренесени по всяко време и са перфектно решение за осигуряване на помещения като социална придобивка на работещите – места за хранене, почивка и отдих, особено когато дейността на компанията предполага работа на различни места, извън населени места, подходящи са за места където липсва необходимата инфраструктура. Оригиналният дизайн създава едно модерно и удобно място за хранене, отдих и почивка на работещите, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния им отдих. Микровълновата печка ще се използват от служителите за претопляне на храни и напитки, докато хладилникът ще осигурят възможност за съхраняване на донесени от вкъщи храни и напитки, за да се поддържат охладени, както и да се предотврати развалянето им. Кафеавтоматът ще осигури ободряващи и тонизиращи напитки. Ще може да се приготвя и храна на момента с печката. Бойлерът ще осигури топла вода за поддържане на добра хигиена на работещите. С конвекторите ще осигурят микроклимат в помещенията отговарящ на хигиенните норми. Работещите ще могат да ползват физиологичните си почивки като ще се осигури по-голям комфорт и възможност за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на двадесет и трима работещи. В дейността са включени следните етапи: - Формулиране на технически спецификации за оборудването; - Избор на изпълнител(и); - Организиране на доставките; - Разполагане на оборудването в съответните помещения – стая за хранене с кухненски бокс и две стаи за почивка. 127 284.82 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.