Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 296 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Целевата група на проектното предложение включва работници, които са заети в  дружеството към датата на подаване на проектав– 51 човека. В проекта са включени следните дейности: • Дейност за разработване на зелен модел за организация на дейността и за разработване и въвеждане на „зелени“ карти за работните места – обхваща  51 служители; • Дейност за осигуряване на психологическа подкрепа – обхваща 51 служители; •  Дейност за осигуряване на социални придобивки в помещения за хранене, за почивка и отдих– доставка на контейнер и доставка на ново оборудване за стаи за почивка отдих и хранене, съблекалня - обхваща  49 служители. Ще бъде осигурено управление на проекта, което да осигури спазването на приложимите нормативни и други изисквания, и ефективно постигане на целите и очакваните резултати.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
„Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 10 200.00 0.00
"Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Необходимост от изпълнението на дейността Извършваната от организацията дейност е свързана с изпълнение на повтарящи се дейности и рутина, има голяма степен на поемане на отговорност и вземане на решения под напрежение, работа/общуване с хора и др. Връщането в обичаен работен ритъм след пандемията постави на изпитание психологическата устойчивост на работещите. Наблюдават се изолирани случаи на физическо, емоционално и психическо изтощение, негативно отношение към работата и колегите, ненамиране на смисъл и загуба на посока. Оценяването на рисковете за БЗР също поставя акцент върху психосоциалните рискове и необходимостта от реализирането на дейности за превенция и профилактика на проблемите, свързани с тях. Описание на дейността Чрез изпълнението на тази дейност организацията цели да осигури професионална психологическа подкрепа на служители във връзка с превенцията и профилактиката на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. За целите на превенцията представителите на целевата група ще бъдат запознати, както с концепцията за „бърнаут“, така и със симптомите на физическо, емоционално и психическо изтощение. Така че ще могат сами да разпознават тези състояния, да разбират причините им, да осъзнават необходимостта от помощ и да знаят къде и как могат да я получат. Етапи на изпълнение Дейността включва следните етапи: - Изготвяне на психологически профили на лицата от целевата група, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа, чрез изготвяне и анализ на въпросници. - Провеждане на групови тренинги за профилактика, на които участниците в допълнение към психологическата подкрепа да бъдат запознати и с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Продължителност на всеки групов тренинг – два часа. 10 200.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Цел на дейността е да се подобрят условията за краткотраен отдих на персонала на фирмата, както и противодействие на умората и поддържане на работоспособността. Осигуряване на работниците и служителите обособени помещения за хранене, за почивка и отдих. Основната дейност на "А-ГРУП-2015" ЕООД е превоз на инертни материали, които се товарят от кариери и се извозват до участъка/работното място свързано с модернизация на пътен участък. Дейността се реализира в с. Торос, общ.Луковит, обл. Ловеч. В момента работещите в производствената база имат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих в един фургон/контейнер, който е амортизирал и не предлага необходимите условия. С дейността в настоящия проект искаме да закупим за нуждите на четиридесет и девет работещи шест фургон/контейнера, които ще се използват, както следва: два броя с размери 300/600/250см. за две стаи за почивка, два броя с размери 300/600/250см. за две стаи за хранене/столова, един брой с размери 300/600/250см. оборудван с помещение за баня и WC с бойлер за кухненски бокс и един брой с размери 300/600/250см. оборудван с помещение за баня и WC с бойлер за стая/съблекалня. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. Предвижда се да се оборудват както следва: за кухненски бокс - с два броя микровълнова печка, два броя хладилник, два тостера, един кафеавтомат, една печка с котлони, два броя диспенсър, трапезни маси за хранене два броя, трапезни столове четири броя; за стая за съблекалня – осем броя метален гардероб с шест отделения и един метален гардероб с три отделения, за двете стаи за почивка - по четири броя канапета и по три броя маси холни за всяка една стая за почивка; за двете стаи за хранене/столова - по три броя трапезни маси и по осемнадесет броя трапезни стола за всяка една стая за хранене/столова. Мобилните контейнери/фургони лесно могат да бъдат пренесени по всяко време и са перфектно решение за осигуряване на помещения като социална придобивка на работещите – места за хранене, почивка и отдих, особено когато дейността на компанията предполага работа на различни места, извън населени места, подходящи са за места където липсва необходимата инфраструктура. Оригиналният дизайн създава едно модерно и удобно място за хранене, отдих и почивка на работещите, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния им отдих. Микровълновите печки ще се използват от служителите за претопляне на храни и напитки, докато хладилниците ще осигурят възможност за съхраняване на донесени от вкъщи храни и напитки, за да се поддържат охладени, както и да се предотврати развалянето им. Кафеавтоматът ще осигури ободряващи и тонизиращи напитки. Ще може да се приготвя и храна на момента с печката. Бойлерът ще осигури топла вода за поддържане на добра хигиена на работещите. Предвидено е и доставка и монтаж на шест климатика за всеки от фургона/контейнерите, които ще осигурят необходимия комфорт в тях. С доставката и монтажа на 6 броя климатика ще осигурят микроклимат в помещенията отговарящ на хигиенните норми. Работещите ще могат да ползват физиологичните си почивки като ще се осигури по-голям комфорт и възможност за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на четиридесет и девет работещи. В дейността са включени следните етапи: - Формулиране на технически спецификации за оборудването; - Избор на изпълнител(и); - Организиране на доставките; - Разполагане на оборудването в съответните помещения – две стаи за хранене, две стаи за почивка, един кухненски бокс и една стая за съблекалня – общо в шест фургона/контейнера. 85 099.93 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.