Предмет на предвидената процедура: Външен одит,
Прогнозна стойност: 3 227.00
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 7 Външен одит по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали,
Прогнозна стойност: 2 518.25
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител: РОНОС ООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 181.42
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител: РОНОС ООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 181.42
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали ,
Прогнозна стойност: 4 217.69
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция 4 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали,
Прогнозна стойност: 6 872.00
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция № 7 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019Изпълнител: РОНОС ООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 362.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи,
Прогнозна стойност: 10 014.85
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция № 13 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция № 14 Канцеларски материали по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на гориво за транспорт със служебни автомобили,
Прогнозна стойност: 5 865.00
Предмет на предвидената процедура: Застраховка и поддръжка за служебен автомобил на МОМ,
Прогнозна стойност: 5 500.00
Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на информационни материали,
Прогнозна стойност: 9 979.00
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Изготвяне, печат и доставка на информационни материалиИзпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Изготвяне на видеоклипИзпълнител: „МИРАМАР ФИЛМ“ ООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Предмет на предвидената процедура: Канцеларски материали,
Прогнозна стойност: 2 518.25
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
-
Обособена позиция 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.Изпълнител:Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Кетъринг при заключителна работна среща за оценка на изпълнението,
Прогнозна стойност: 1 173.60
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 гИзпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00
Предмет на предвидената процедура: Логистика при организиране и провеждане на информационни кампании за повишаване на информираността на гражданите на трети държави,
Прогнозна стойност: 25 816.56
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция 3: организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 2 (две) информационни сесии и 1 (една) работна срещаИзпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на комуникационни, куриерски и пощенски разходи,
Прогнозна стойност: 3 800.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на общи услуги,
Прогнозна стойност: 13 300.00
Предмет на предвидената процедура: Работни материали за участници в заключителна работна среща за оценка на изпълнението,
Прогнозна стойност: 586.80
-
Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 гИзпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООДОбща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 440.00