Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица : Дейността включва организиране и провеждане на обучение за повишаване на професионалната квалификация на 45 заети лица в „ЧЕЧОСАН” ЕООД. Лицата ще бъдат разпределени в две групи - първа група 20 лица и втора група 25 лица.
1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия „Сътрудник в бизнес - услуги“ с код на професията: 345040, код на специалност: „Бизнес - услуги“ по код 3450401 по втора степен на професионална квалификация
2. Хорариум на обучението: 660 учебни часа при 8 /осем/ учебни часа дневно. Продължителността на един учебен час е 45 минути.
2.1. Теория: 264 учебни часа
2.2. Практика: 396 учебни часа
3. Брой на обучаваните лица:45
4. Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация
Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), като придобиването на втора степен на професионална квалификация завършва с полагане на държавен изпит по теория и практика на професията и се удостоверява със Свидетелство за професионална квалификация.
Професията, по която е предвидено да се проведе обучението е от списъка на професиите за професионално образование и обучение. Цената за обучението на едно лице е 1200,00 /хиляда и двеста/ лева.
Основната дейност на „ЧЕЧОСАН” ЕООД е вътрешна и международна търговия с всички видове водопроводни инсталации, детайли, възли и съоръжения за такива инсталации, фитинги, тръби, строителни материали и др.подобни, извършване на в и k услуги на фирми и граждани, капитални ремонти, обзавеждане и оборудване на търговски обекти. Придобиването на професионални умения на заетите лица е важна предпоставка за повишаване на качеството им на живот и стимулиране на конкурентоспособността им в работна среда. В тази връзка нашата фирма се насочи към обучителни мерки по професия „Сътрудник в бизнес - услуги “, Специалност „Бизнес - услуги “ за повишаване на уменията и знанията в реална работна среда и да даде възможност на целевата група за професионално развитие в сферата на търговията. Сътрудникът в бизнес услуги създава и поддържа електронни и хартиени каталози на клиенти, доставчици, бизнес партньори и др. Осъществява контакти с потенциални клиенти и предлага подробна информация за фирмените услуги и продукти. Дава точна и изчерпателна информация по поставените въпроси от клиенти и бизнес партньори или ги насочва към съответен отдел или служител във фирмата, ако не са в неговата компетентност. Събира данни за реализацията на продукти и услуги на фирмата, както и данни за други фирми, икономически сектори и на национално равнище. Сътрудникът в бизнес услуги оформя писма, уведомителни документи, поръчки, проспекти, оферти, ценови листи, фактури, договори, споразумения и други документи и участва в работата, свързана с изпълнението им. Обработва кореспонденцията от и за страната и чужбина. Подготвя периодични, специални и текущи аналитични справки и отчети. Извършва отпечатване на нови копия, оформление, подвързване, прошнуроване и подреждане на технически и финансови документи. Попълва транспортни, търговски, финансови и паричнообменни документи.
Опитът показва, че инвестиране в развитието на кадри носи на фирмата по-голяма печалба (бърза и висока възвръщаемост), отколкото инвестициите за усъвършенстване на производствени мощности, т.е. човешкият ресурс може да се определи като ключов и базов фактор за ефективността, доминиращ над всички останали ресурси, които притежава фирмата.
|
54 000.00
|
52 800.00
|