Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Национален план за възстановяване и устойчивост

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът цели да насърчи социалния диалог и колективното договаряне, чрез подкрепа за съвместни дейности за провеждане и постигане на договорености по въпроси, насочени към развитие на тристранния и двустранния социален диалог и КТД на национално, регионално, секторно (браншово/отраслово), общинско равнище и равнище предприятие. Чрез провеждането на дейностите, целим да разработим инструменти и политики, за подготовка и провеждане на реформи за по-добро приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените чрез засилване и укрепване на социалния диалог, в съответствие с предметните области на Директивата на ЕС за адекватни МРЗ и насърчаване на колективното договаряне: (1) повишаване покритието с КТД на работниците и служителите, чрез развитие на двустранни секторни споразумения и подписване на нови КТД в предприятията, (2) незащитени форми на труд и организация на труда и работните процеси, и (3) въвеждане на нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. 
Чрез проекта ще постигнем включването на минимум 4500 заети лица, 400 големи, малки и средни предприятия, ще изготвим над 90 предложения /препоръки , допринасящи за развитието на КТД и социалното партньорство, чрез нови форми на сътрудничество на двустранно и тристранно ниво, нови теми (изкуствен интелект, развенство между мъжете и жените в заплащането, МРЗ по сектори, превенция на насилието и бърн-аута и др.).
В реализацията на проекта партнират всички национално представителни организации на бизнеса (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ и ССИ) и МТСП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на експерти за извършване на дейности по СЦ 4: Дейностите попадащи в обхвата на СЦ 4 и са включениа в проекта са: Дейност 1 Повишаване на капацитета на социалните партньори за социален диалог и подкрепа за съвместни дейности за провеждане и постигане на договорености по въпроси, насочени към развитие на тристранния и двустранния социален диалог и КТД на национално, регионално, секторно (браншово/отраслово), общинско равнище и равнище предприятие Дейност 2. Повишаване на капацитета на социалните партньори и подкрепа за съвместни дейности за подобряване на условията и организацията на труд и адаптиране на работниците, предприятията и предприемачите към промените, посредством насърчаване на социалния диалог и КТД, Дейност 5. Мерки за насърчаване участието на комитетите и групите по условия на труд (КУТ и ГУТ) и представителите на работниците и служителите по информиране и консултиране за превенция и преодоляване на последиците от епидемии, подобряването на условията на труд и работната среда. Дейност 6. Разработване и реализиране на браншови, секторни и/или регионални програми, инструменти и модели за адаптация на предприятията и заетите лица, към промените, свързани с прехода към „зелена“ и кръгова икономика и дигитализацията в развитието на човешките ресурси и пазара на труда. Гореизброените дейности са изцяло в предметното поле на ДИРЕКТИВА (ЕС) 2022/2041 и обхващат основните типове мерки, които следва да се включат в бъдещият Национален план за действие за насърчаване на КТД и за адекватни МРЗ. Ето защо, проектът разглежда изпълнението им в едно цяло и съответно формираме единен експертен екип, съставен от представители на: • КНСБ, експерти от 37-те федерации/синдикати и съюзи на КНСБ • Експерти от всички представителни организации на работодателите • МТСП Роля на партньорството: КНСБ съзнава съвременните предизвикателства пред България като част от ЕС за изграждане на съвременна конкурентоспособна икономика и преодоляване на социалните и регионални дисбаланси, като отчитаме визията за дигиталната трансформация и необходимостта от развитие на дигиталния потенциал на България за ускоряване на икономическия растеж. Тези цели са невъзможни за постигане без силен и отговорен социален диалог с всички представителни организации на бизнеса от една страна и държавата от друга. КНСБ и представителните работодателски организации отчитат, че обществен дълг е насърчаването на тристранния диалог за превръщането му в мощен фактор за укрепване на върховенството на закона, постигане на справедлив социален ред и развита и предвидима бизнес среда. Ето защо в изпълнение на дейностите от СЦ 4, ние сме включили участието на всички представителни работодателски организации, като във включването им в проекта, се базираме на картата на представителността на техните браншови структури, както следва: 5 671 331.34 81 472.60
Планирани дейности по СЦ 4: Дейност 1. Повишаване на капацитета на социалните партньори за социален диалог и подкрепа за съвместни дейности за провеждане и постигане на договорености по въпроси, насочени към развитие на тристранния и двустранния социален диалог и КТД на национално, регионално, секторно (браншово/отраслово), общинско равнище и равнище предприятие 1.1 Картиране на състоянието на социалния диалог на национално, секторно (браншово/отраслово), общинско равнище и равнище предприятие: 1.1.1. Анализ на състоянието на тристранния социален диалог на национално, секторно и териториално равнища за период от последните 30 години, анализ за работата на всички тристранни органи към институции, формирани по силата на закона: НС на НОИ, НЗОК, НИПА, Фонд условия на труд, секторни съвети към министерства, регионални съвети. 1.1.2. Очертаване на реалната картина на двустранния социален диалог и колективно договаряне на секторно равнище 1.2 Идентифициране на реалистични индикатори, подкрепени с конкретни мерки и времеви хоризонти и разработване на Национален план за действие за насърчаване на КТД и за адекватни МРЗ, съгласно ДИРЕКТИВА (ЕС) 2022/2041; 1.3 Изследване на потенциала от прилагане на иновативни инструменти за разширяването на предметното поле на КТД, усъвършенстване на организацията на КТД; 1.3.1. Изследване на потенциала от прилагане на иновативни инструменти за разширяването на предметното поле на КТД и законодателни предложения. 1.3.2. Реализиране на конкретни мерки за договаряне на минимални работни заплати по отрасли/браншове и категории персонал, надграждащи установената МРЗ за страната 1.3.3. Популяризиране на идеята и модела за изчисляване на Заплата за издръжка в български компании, насърчаване за прилагането им в процеса на колективно договаряне. 1.3.4. Повишаване капацитета на социалните партньори за подобряване съвместяването на трудовия и семейния живот 1.3.5. КТД като инструмент за ограничаване на различията в заплащането по пол 1.3.6. КТД като инструмент за премахване и превенция на всички форми за упражняване на насилие на работното място 1.3.7. Социалният диалог и КТД в МНК: предизвикателствата на дигитализацията и регионалното развитие 1.4. Разработка на модел на електронен формат на КТД; 1.4.1. Разработка на Проект на Модел на електронен формат на КТД. 1.4.2. Надграждане на съществуващи дигитални инструменти за свързани с адаптирането на предприятията и наетите лица към промените на пазара на труда, защита на трудовите права и насърчаване на колективното трудово договаряне 1.5 Подготовка на набор от предложения и/или препоръки за усъвършенстване на законодателната и нормативната рамка. 1.5.1. Разработка на модел за създаване на Институт по труда 1.5.2. Предложения / препоръки за усъвършенстване на законодателната и нормативната рамка, като пряк резултат от дейностите изпълнявани в рамките на дейност 1 от проекта. Дейност 2. Повишаване на капацитета на социалните партньори и подкрепа за съвместни дейности за подобряване на условията и организацията на труд и адаптиране на работниците, предприятията и предприемачите към промените, посредством насърчаване на социалния диалог и КТД. 2.1. За реакция при криза/пандемии 2.2. Разработване и внедряване на системи за изследване и оптимизация на работните процеси и повишаване на организационната и екипна ефективност 2.4. Разработване и внедряване на браншово/секторно ниво на инструменти, модели и програми за изследване и управление на стреса на работното място и за превенция и профилактика на прегряването в работата /“бърнаут“/. 2 268 532.54 32 589.04
Подбор и наемане на експерти за извършване на дейности по СЦ 2: Дейности попадащи в Специфична цел 2 и в обхвата на проекта: Дейност 7. Повишаване на капацитета и експертизата на социалните партньори с оглед включването им във всички етапи на цикъла на Европейския семестър и развитието на нови индустриални отношения в контекста на Индустрия 4.0. Ето защо, проектът разглежда изпълнението им в едно цяло и съответно формираме единен експертен екип, съставен от представители на: • КНСБ, включително и експерти от 37-те федерации/синдикати и съюзи на КНСБ • МТСП За определяне нивата на възнаграждение на всеки експерт, се следват изискванията в Методология за регламентиране на възнагражденията по Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027. В приложената таблица, се вижда, че се спазват нивата на възнаграждения по отделните категории труд, обичайни за кандидата (КНСБ) в предходите 3 проекта, финансирани в рамките на ОП РЧР 2014-2020 год Във възнагражденията, не са отразени нивата на инфлацията през 2022 и 2023 година. Месечното възнаграждение на експерта от МТСП отговаря на Вътрешните правила за възлагане на управлението и/или изпълнението на проекти и определяне на размера на възнагражденията на служителите в МТСП за работата им по проекти, финансирани от ОП РЧР 2014-2020. 750 681.00 33 537.12
Планирани дейности по СЦ 2: Дейност 7. Повишаване на капацитета и експертизата на социалните партньори с оглед включването им във всички етапи на цикъла на Европейския семестър и развитието на нови индустриални отношения в контекста на Индустрия 4.0. 7.1. Изготвяне на национална стратегия за догонващо нарастване на доходите от труд (по сектори ИД 21) на основата на изпреварващо икономическо развитие, с цел ускорено нарастване на реалното равнище на конвергенция във всички области на националното стопанство Доходите от труд са следствие от множество фактори: - външна и вътрешна икономическа конюнктура; - национални политики и използвани от правителствата инструменти и механизми на въздействие; - инвестиционна активност, технологично ниво и производителност на труда; - фирмен мениджмънт, организация на труда и УЧР; - социално партньорство и ефективност на колективното договаряне по заплащането на труда. Формирането и реализирането на Национална стратегия при използването на последователни политики и ефективно съчетани механизми за въздействие ще доведе до качествено нови резултати – повишена мотивация за труд, висок жизнен стандарт на населението (повишавайки и сигурността на социалните системи на защита) и в крайна сметка до ускорена конвергенция на страната ни в ЕС. Националната стратегия ще се базира на 21 секторни анализи (ИД 21 от класификатора). 7.2. Анализ на измерителите на „Европейският стълб за социални права“ на регионално ниво в България Извършване на анализ на трите елемента част от „Европейският стълб за социални права“ (т.нар. Social Scoreboard) за България на регионално ниво. Целта на материалите, които ще се изготвят, е да се проследят спецификите на отделните географски зони (два броя) и географски региони (шест на брой) в страната по всеки един от 18-те индикатора, за които Евростат предоставя данни. Тези анализи ще позволят извеждането на по-пълна картина за спецификите в регионален аспект, което може да се превърне в основа, която да помогне за изграждането на нови или да усъвършенства съществуващи стратегии и политики. Настоящото изследването е ключов елемент отговарящ на основният принцип на ЕС – сближаването на доходите и стандарта на живот между отделните страни в Общността и отделните региони вътре във всяка една държава-членка. 7.3. Анализ на цикъла от документи част от Европейският семестър Изготвяне на поредица от анализи и разработки, които са основани на докладите публикувани от ЕК, като част от Европейския семестър. Концепцията за подготовката и представянето на тези материали е повишението на знанията сред социалните партньори (в конкретния случая – синдикатите) по отношение на икономическата рамка за управление на държавите ЕС. Докладите изготвяни от ЕК разглеждат икономическите въпроси, както на общо европейско ниво, така и на национално – за всяка една от страните-членки. 7.4. Годишен доклад „Пазар на труда“ Ще включва събирането и поддържането на информация, подготовка на периодични анализи на тенденциите в пазара на труда в страната на национално равнище и в териториален разрез. Анализът ще се базира както на официалната информация от НСИ, АЗ и Евростат, така и на други изследвания (вкл.данни от НПДЗ, социалните партньори, НПО-та, университети и др.) и отчетни национални доклади. В бюлетина ще се анализира връзката между пазара на труда и заплащането, равнището на СРЗ за съответното тримесечие и ще се отчита изменението на годишна база. Съотношение между размера на най- ниската СРЗ и най- високата СРЗ ще има национален и регионален разрез. Всеки годишен бюлетин ще бъде поставен акцента към определен район на страната. 7.5. Провеждане на обучения за повишаване на капацитета и експертизата на КНСБ с оглед включването на федерациите/синдикати и съюзи във всички етапи на цикъла на Европейския семестър и развитието на нови индустриални отношения в контекста на Индустрия 4.0 300 272.40 13 414.85
Подбор и наемане на експерти за извършване на дейности по СЦ 5: Дейности попадащи в Специфична цел 5 и в обхвата на проекта: Дейност 11. Провеждане на конференции, семинари, работни групи и обучения (конструктивни, съдържателни и подкрепени с информация преговори между социалните партньори). Дейността се осъществява, като надграждане и продължение на дейностите от СЦ 4, с експертите, които формират експертните политики и представляват както кандидата, така и партньорите по проекта. В рамките на тази специфична цел, сме включили само възнаграждения за техническите екипи, които осъществяват организирането на събитията на техническо ниво - обслужване на зали, списъци за участници, снимков материал, водене на протоколи (ако е необходимо) и др. В този смисъл и според указанията на Насоките за кандидатсване сме включили само ескепрти на КНСБ (като организатори на дейността, разходващи бюджет в рамките на тази СЦ). Формиране единен експертен екип, съставен от представители на: • Експерти служители на КНСБ – 8 бр., които подпомагат техническата реализация на заложените дейности За определяне нивата на възнаграждение на всеки експерт, се следват изискванията в Методология за регламентиране на възнагражденията по Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027. В приложената таблица, се вижда, че се спазват нивата на възнаграждения по отделните категории труд, обичайни за кандидата (КНСБ) в предходите 3 проекта, финансирани в рамките на ОП РЧР 2014-2020 год Във възнагражденията, не са отразени нивата на инфлацията през 2022 и 2023 година. 42 811.20 0.00
Планирани дейности по СЦ 5: Дейности попадащи в Специфична цел 5 и в обхвата на проекта: Дейност 11. Провеждане на конференции, семинари, работни групи и обучения (конструктивни, съдържателни и подкрепени с информация преговори между социалните партньори). В рамките на дейността ще бъдат проведени следните мероприятия: 1. Обучения: 1.1. Надграждане и постоянно актуализиране на базата данни с преподаватели и обучени синдикални лидери и активисти 1.2. Обучение на новоизбрани базови синдикални председатели с цел усвояване на знания, умения и компетенции в областта на трудово и осигурителното право и постоянното им надграждане в рамките на проекта и в съответствие с ежегодната обучителна програма на КНСБ. 1.3. Създаване на академия за синдикални лидери и провеждане на коучинг сесии за стратегическо визионерство за лидери на конфедерално, секторно/браншово и регионално ниво. Коучинг сесиите имат за цел да повишат капацитета за стратегическо и креативно мислене на синдикални лидери на конфедерално, секторно/браншово и регионално ниво, както и лидерите на младежките и женски структури на КНСБ. Ще се постигне развитие на компетенциите за стратегическо мислене и креативност; запознаване с нови методи за стратегическо мислене; повишаване на уменията за аналитично и критично мислене особено при ситуации, които искаме да променим. 1.4. Провеждане на обучения по организиране на кампании в социалните мрежи за синдикални експерти и специалисти Обучението е следствие непрекъснатото развитие на нови информационни технологии и породената необходимост от дигиталната трансформация във всички сфери на обществено икономическия живот. Считаме, че обучението е най-важната част от промяната в процесите по управление, логистика, производство и предоставянето на услуги. Дейността е насочена към създаване на методики, капацитет от преподаватели и подходящи лекционни материали, съобразени с нивото, подготовката и нуждите на обучаемите с особено внимание на превенцията в областта на социалните мрежи и налагане на добри практики. 1.5. Провеждане на обучения по медийна грамотност и поведение пред камера за работещите в Централата на КНСБ, Регионалните съвети, ИССИО и основните членове на КНСБ. 1.6. Подпомагане дейността на базовите синдикални лидери чрез провеждане на целеви обучения, предоставяне на консултации , издаване на наръчници и помагала. 1.7. Обучения за повишаване на административния капацитет на КНСБ за работа с бази данни, информационни системи и работа в екип 2. Дискусионни форуми: 2.1. Дискусионни форуми и работни срещи на секторните съвети на основните членове на КНСБ за публичния сектор, индустрията и услугите, на които ще бъдат обсъждани ключови секторни въпроси, в т.ч. приоритетно в областта на колективното трудово договаряне и синдикализацията. 2.2. Провеждане на Национален дискусионен форум; Секторни и Регионални дискусионни форуми, за обсъждане на: - създадените Модели на социално партньорство и колективно договаряне в процеса на технологичните промени, дигитализацията и прехода към „зелена“ и кръгова икономика, с участието на партньорите на национално, секторно равнище и на равнище предприятие; - разработените анализи по СЦ 4 и ангажиментите за действие на партньорите на всички равнища. - постигнати резултати от изпълнение на дейностите от Проекта 17 124.48 0.00
Подбор и наемане на експерти за извършване на дейности по СЦ 4 - продължение 1: • А. Селско и горско стопанство – 01 (АИКБ, БСК, БТПП), 02 (БТПП, ССИ), 03 (ССИ) • В. Добивна промишленост – 05 (КРИБ), 06 (няма представителна браншова организация), 07 (КРИБ), 08 (КРИБ), 09 (КРИБ) • С. Преработваща промишленост – 10 (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ), 11 (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ), 12 (БСК, БТПП), 13(АИКБ, БТПП, КРИБ), 14 (АИКБ, БТПП, КРИБ), 15 (АИКБ), 16 (БСК, БТПП), 17 (БСК, БТПП, КРИБ), 18 (КРИБ), 19 (БСК), 20 (АИКБ, БСК, КРИБ), 21 (КРИБ), 22 (БСК, КРИБ), 23 (КРИБ), 24 (АИКБ, БСК, КРИБ), 25 (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ), 26 (АИКБ), 27 (АИКБ, БСК, КРИБ), 28 (АИКБ, БТПП, КРИБ), 29 (АИКБ, КРИБ), 30 (АИКБ, БСК), 31 (АИКБ, БСК, ССИ), 32 (БТПП, ССИ), 33 (КРИБ) • D. Производство и разпределение на електрическа енергия и на газообразни горива – 35 (БСК) • Е. Доставяне на води, канализационни услуги, управление на отпадъци и възстановяване – 36 (АИКБ, БСК, КРИБ), 37 (АИКБ), 38 (няма представителна браншова организация), 39 (АИКБ, КРИБ) • F. Строителство – 41 (БТПП, КРИБ, ССИ), 42 (АИКБ, КРИБ, ССИ), 43 (БТПП, КРИБ, ССИ) • G. Търговия, ремонт на автомобили и мотоциклети – 45 (КРИБ), 46 (БСК, БТПП, КРИБ), 47 (БСК, БТПП, ССИ) • Н. Транспорт, складиране, пощи – 49 (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ, ССИ), 50 (АИКБ, КРИБ), 51 (АИКБ), 52 (АИКБ, БСК, КРИБ), 53 (АИКБ) • I. Хотелиерство и ресторантьорство – 55 (БСК, БТПП, КРИБ), 56 (БСК, БТПП, КРИБ) • J. Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения – 58 (АИКБ), 59 (БТПП, КРИБ), 60 (БСК, КРИБ), 61 (БСК, КРИБ), 62 (БТПП, КРИБ, ССИ), 63 (БТПП) • K. Финансови и застрахователни дейности – 64 няма представителна браншова организация, 65 (ССИ), 66 (ССИ) • L. Операции с недвижими имоти – 68 (БСК, БТПП, ССИ) • M. Професионални дейности и научни изследвания – 69 (БТПП, КРИБ, ССИ), 70 (БТПП, КРИБ), 71 (БТПП), 72 (БТПП, КРИБ), 73 (БСК, БТПП, ССИ), 74 (БТПП, ССИ), 75 (ССИ) • N. Административни и спомагателни дейности – 77 (КРИБ), 78 (АИКБ), 79 (БСК, БТПП), 80 (БСК, КРИБ, ССИ), 81 (ССИ), 82 (БТПП) • O. Държавно управление – няма представителна браншова организация • P. Образование – 85 (АИКБ, БСК, БТПП) • Q. Хуманно здравеопазване и социална работа – 86 (АИКБ, БСК, БТПП, КРИБ, ССИ), 87 няма представителна браншова организация, 88 няма представителна браншова организация • R. Култура, спорт и развлечения – 90 (АИКБ, БСК, БТПП), 91 (АИКБ, БСК), 92 (КРИБ), 93 (АИКБ, БСК, ССИ) • S. Други дейности – 94 (АИКБ, БТПП, ССИ), 95 (АИКБ, БТПП, ССИ), 96 (БТПП, ССИ) Допълнително, партньор по проекта е и МТСП, чрез Дирекция „Пазар на труда“. Експертът на МТСП участва хоризонтално в дейностите в рамките на СЦ 4 и СЦ 2, за да осигури приемственост, диалог и прозрачност между партньорите по проекта и службите на пазара на труда. За определяне нивата на възнаграждение на всеки експерт, се следват изискванията в Методология за регламентиране на възнагражденията по Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027. В приложената таблица, се вижда, че се спазват нивата на възнаграждения по отделните категории труд, обичайни за кандидата (КНСБ) и партньорите (КРИБ, АИКБ и БСК) в предходите 3 проекта, финансирани в рамките на ОП РЧР 2014-2020 год. Възнагражденията на експертите от БТПП и ССИ са аналогични и следват същата логика, като тези за експертите от останалите работодателски организации. Във възнагражденията, не са отразени нивата на инфлацията през 2022 и 2023 година. Месечното възнаграждение на експерта от МТСП отговаря на Вътрешните правила за възлагане на управлението и/или изпълнението на проекти и определяне на размера на възнагражденията на служителите в МТСП за работата им по проекти, финансирани от ОП РЧР 2014-2020. 0.00 0.00
Планирани дейности по СЦ 4 - продължение 1: Дейност 5. Мерки за насърчаване участието на комитетите и групите по условия на труд (КУТ и ГУТ) и представителите на работниците и служителите по информиране и консултиране за превенция и преодоляване на последиците от епидемии, подобряването на условията на труд и работната среда. Създаване на единна инфраструктура и методология за осигуряване на по-добра информираност на представителите на КУТ и ГУТ, работниците и служителите, непрекъснат процес на доставка на съдържание и обратна връзка и осигуряване на централизирано сертифициране в областта на ЗБУТ. Укрепване на участието на комитетите и групите по условия на труд и представителите на работниците и служителите във вземането на решения и изпълнението на мерки, свързани с превенцията и преодоляването на последиците от кризи/епидемии, подобряване условията на труд и работната среда. Обхватът на дейността включва създаване методика за информираност на членовете на КУТ и ГУТ, комуникация и осигуряване на централизирана електронна система за организиране процеса по предоставяне информация и комуникация, създаване на интерактивно съдържание, разработка на тестови комплекс и създаване на среда за сертифициране на отговорните за ЗБУТ лица. В рамките на дейността ще бъде разработено съдържание и ще бъдат разработени интерактивни инструкции за безопасна работа. Дейност 6. Разработване и реализиране на браншови, секторни и/или регионални програми, инструменти и модели за адаптация на предприятията и заетите лица, към промените, свързани с прехода към „зелена“ и кръгова икономика и дигитализацията в развитието на човешките ресурси и пазара на труда. 6.1. Разработка на мин 21 секторни анализи за бипартидния диалог, с представителните браншови организации на социалните партньори и федерациите/ синдикатите и съюзите на КНСБ (дейността се базира на разделението на класификатора ИД 21) 6.2. На тяхна база подготовка на мин 15 секторни споразумения в предметната област на дейност 1 (зелена, кръгова икономика, дигитализация, развитие на човешките ресурси, СБУТ, иновативни инструменти за развитието на предметното поле на КТД и др.) Темите се развиват, като пряко продължение на идентифицираните потребности в рамките на 6.1. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.