Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): Дружество 5Ателие ООД е новорегистрирано предприятие, което си е поставило амбициозната цел да е сред иноваторите в България в областта на предоставянето на комплексни инженерни и архитектурни услуги на своите клиенти, обхващащи различни компоненти и етапи от цялостния строителен процес. Условно изпълнението на дейността може да бъде разделено на няколко етапа, очертаващи логичното развитие на стартиращата компания.
Етап 1
В първия месец след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Управляващия орган, дружеството ще сключи договор за наем на помещение, в което ще се осъществява дейността на предприятието. Също така, в рамките на един месец след влизането в сила на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще бъдат наети на трудов договор предприемачът и членовете на Екипа. Тъй като се предвижда Предприемачът да работи заедно и съвместно със своя Екип всички поименно посочени лица ще бъдат наети за период от 17 м., предприемачът Светлана Дядкова и Симона Кабадова ще бъдат наети на 4-часов работен ден, а Стамена Славова, Ана Дядкова и Михаил Димитров на пълен 8-часов работен ден. Предвижда се във втората половина на проекта да бъде нает и Експерт "Строителство-Архитектура" за период от 6 месеца на 4 часа.
Етап 2
След успешното приключване на първия основополагащ етап от настоящата дейност компанията 5Ателие ООД ще се насочи към същинската част от изпълнението на проекта, а именно придобиването на оборудване, представляващо ДМА, и специализиран софтуер, представляващ ДНА, необходими за реализирането на пазара на предприемаческата идея. В случая оборудването, благодарение на което компанията ще предлага комплексни инженерни и архитектурни услуги, представлява висок клас хардуерни компютърни устройства (1 бр. преносим и 4 бр. настолни, вкл. монитори), специализиран принтер (със скенер), позволяващ обработката на материали във формат А3, Плотер, 3D принтер (вкл. консумативи и материали за неговото функциониране), позволяващ създаване на висококачествени и сложни детайли.Компютърните устройства са необходими за изготвяне на инженерни и архитектурни планове и проекти, докато специализираните принтер и плотер са необходими на ежедневна основа при разпечатването на чертежи и документи с размер до А0 и в повечето случаи минимум с размер А3. Екипът на компанията е заложил и допълнителен разход за придобиването на 3Д принтер (вкл. консумативи и материали за неговото функциониране), с помощта на който ще бъдат отпечатвани в детайл обектите, предмет на проекта, резултатите от направените анализи и мерките за оптимизация, предвидени от консултантския екип. По този начин ще бъде предложен един иновативен подход за визуализация и ще бъде улеснено възприемането на представената информация. Предвидени и специализирани софтуерни решения за архитектура и дизайн, които предлагат фокус върху архитектурата, дизайна и творчеството в съчетание с най-съвременни технологии и иновации.
Етап 3
След като бъде успешно завършен и втория етап, състоящ се от придобиването на специализираното оборудване, 5Ателие ООД ще се насочи към изпълнението на финалната фаза на настоящата дейност и на проекта като цяло - усилията за успешна пазарна реализация на предлаганата услуга. Секторът на строителството , към който може да се причисли предлагането на нашите инженерни и архитектурни услуги, е наситен с множество компании и утвърждаването на този конкурентен пазар ще изисква специални целенасочени усилия. Поради горепосоченото и с оглед на постигането на успешната пенетрация на един силно конкурентен пазар ще бъде разработено пазарно проучване и анализ, което да подпомогне стартиращото предприятие при анализа на конкурентите, търсенето на клиенти и позиционирането в определена специфична пазарна ниша. |
247 790.00
|
228 080.37
|
Дейност за визуализация на проекта.: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 1 бр. информационна табела и 8 бр. стикери с визуализация (с логото на ЕС и ОПИК) на придобитото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител.
Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. |
2 000.00
|
1 980.00
|